De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck jou Piye, je bent zelf ook een loser:![]()
![]()
Ik zit nu in de trein, maar zal als ik thuis ben kijkenquote:Op maandag 22 april 2013 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter maak je gewoon een nieuwe, ik heb zelf een variatie op de eerdere workouts die ik postetnx in ieder geval!
![]()
is er nog een goede app voor om je oefeningen in te voeren?quote:Op maandag 22 april 2013 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter maak je gewoon een nieuwe, ik heb zelf een variatie op de eerdere workouts die ik poste![]()
![]()
Genoeg apps, ik gebruik ze zelf niet omdat ik ook niet met mn phone door de sportschool loop. Vraag even in het bodybuilding of gymtopic daar weten ze het welquote:Op maandag 22 april 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
is er nog een goede app voor om je oefeningen in te voeren?![]()
![]()
Ik gebruik P90X.
Zijn zeker 20-30 oefeningen per dag.
Iedere dag een ander deel van je lichaam trainen.
Op zondag of zaterdag (ligt eraan) yoga voor ontspanning en als rust.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Ohja en ik moet iets bekennen mensenDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
en we blowen en we smoren
en we smoken en we roken
en we steken nog een jointje op
en we hitten de bong
tot we stoned zijn
tot we high zijn
tot we wegzakken
in de bankHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heb ik ook niet.
Maar m'n humeur is verder prima.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Zeg, waar is de lijst met stonerfood heen
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
wat wou je nou bekennen?quote:https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
klachtwaardigquote:Op maandag 22 april 2013 20:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zeg, waar is de lijst met stonerfood heenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
daarom een buurjongen hebben die 1 van beide altijd heeft en altijd komt chillenquote:Op maandag 22 april 2013 20:00 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ben zo chagerijnig, geen peuken en geen wiet![]()
![]()
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
studeur kom naast mij wonenquote:Op maandag 22 april 2013 20:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom een buurjongen hebben die 1 van beide altijd heeft en altijd komt chillenHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
weet je hoe nice het is als je het goed kunt vinden met je buurjongenquote:altijd iemand om mee te chillen
kom maar naast ons wonenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik heb wel een buurman waarbij ik altijd kan gaan smoken, maar het is wel een beetje een crackie.quote:Op maandag 22 april 2013 20:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom een buurjongen hebben die 1 van beide altijd heeft en altijd komt chillen
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
wie is A ? ik heb een deeltje gemist denk ikquote:https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Was mijn vriendje en is een huisgenootquote:Op maandag 22 april 2013 20:49 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wie is A ? ik heb een deeltje gemist denk ikYour beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: