Jonge ik blokkeer die hele baan in mijn eentjequote:Op maandag 22 april 2013 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Mss zou anders een prima blocker kunnen zijn
nou nou !quote:Op maandag 22 april 2013 18:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge ik blokkeer die hele baan in mijn eentje
tussen de twee en drie? eentje zonder armen en benen?quote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef Molo het volgende:
Stuk of 4. Nee, geen idee, tussen de 2 en 3, als dat lukt natuurlijk, maar thuis werkplekje/wasruimte o.i.d. is ook nooit weg.
ja daar begon Koos ook over, maar ik vind het zonde en we hebben een prima slaapkamer waar we nu slapen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Wij pakken straks namelijk zelf de zolderdus dan is 1 grote kamer juist wel fijn!
1 mongooltjequote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen de twee en drie? eentje zonder armen en benen?
omdat we die slaapkamer net 3 jaar geleden helemaal naar mijn smaak hebben ingedeeld enzo, en ik daar eigenlijk prima slaapquote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen de twee en drie? eentje zonder armen en benen?
da's soberso handigquote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Molo het volgende:
[..]
1 mongooltje
Hehehehe, nou ja, Koos wil er 2 en ik 3, maar goed, laten we eerst eens beginnen met 1
oh ik ook, maar met kinderen is het handiger als je zelf op zolder slaapt vind ik.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Molo het volgende:
[..]
omdat we die slaapkamer net 3 jaar geleden helemaal naar mijn smaak hebben ingedeeld enzo, en ik daar eigenlijk prima slaap
ja dat kan ook nog jaquote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's soberso handigtenzij meerling
Ermahgerd, straks krijgt ze een achtlingquote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's soberso handigtenzij meerling
ben and Kate plus eightquote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat kan ook nog ja
zo'n vijfling baren als je na 2 kinderen had bedacht er nog ééntje te willen
octomomsquote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, straks krijgt ze een achtling
ja misschien wel.quote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik ook, maar met kinderen is het handiger als je zelf op zolder slaapt vind ik.
nou maak gewoon twee kamers dan!quote:Op maandag 22 april 2013 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
ja misschien wel.
Muur wil ik er nog niet tussen zetten trouwens, maar we zitten dus te denken of we het bij 1 deur laten of 2 deuren maken nu we toch bezig zijn. Muurtje plaatsen is zo gedaan, da's het probleem niet.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik keek naar dat travestie-forum.
Oogaids![]()
das iet zo moeilijk, daar ben ik al op berekend.quote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, dan krijgt ze allemaal van die kinderen die dan helemaal verknipt worden
Verknipte kindjesquote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, dan krijgt ze allemaal van die kinderen die dan helemaal verknipt worden
Hoax, ze is getrouwd.quote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Mss het volgende:
Anders kun je altijd nog van één van de kamers een batskamer maken!
ik heb nu afgesproken met Koos dat we even wachten tot de dakkapellen komen (week na onze vakantie is de planningquote:
ja dat, alles gaat kunstmatig man, batsen, brrrrrrquote:
huuuuuuhquote:Op maandag 22 april 2013 18:59 schreef Mss het volgende:
Zodat je kinderen kunnen batsen als ze 14 zijn
ja dát wel iddquote:Op maandag 22 april 2013 18:59 schreef Mss het volgende:
Niet met elkaar natuurlijk, dat zou raar zijn.
Dan moet je wel genoeg kamers hebben voor als ze tienermoeder worden en een eigen kamertje voor djadimleip nodig hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 18:59 schreef Mss het volgende:
Zodat je kinderen kunnen batsen als ze 14 zijn
die leggen we dan wel in de schuurquote:Op maandag 22 april 2013 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet je wel genoeg kamers hebben voor als ze tienermoeder worden en een eigen kamertje voor djadimleip nodig hebben
Ik kom er op letten, ik wil ze niet in huis hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
die leggen we dan wel in de schuur
of we doneren ze aan jou en Fred
ja, maar dat zijn mijn kleinkinderen ja, jij ploert!quote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kom er op letten, ik wil ze niet in huis hebben
en dan steeds meer gaat spreken over zijn vrienden in de onderwereldquote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
Wedden dat ie nu misdaadprogrammas gaat presenteren bij SBS6
Of hij blijft de rest van z'n leven bij RTL boulevard hangenquote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
Wedden dat ie nu misdaadprogramma's gaat presenteren bij SBS6
Straks maken ze de poedel kapot!quote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn mijn kleinkinderen ja, jij ploert!![]()
![]()
Die bij Fred en Schaar opgroeienquote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn mijn kleinkinderen ja, jij ploert!![]()
![]()
doe is dan vast al dood, daar gaat minstens 24 jaar overheen, zo oud worden poetels nietquote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Straks maken ze de poedel kapot!
HOAX!!!quote:
tot jouw kinderen 14 zijn??quote:Op maandag 22 april 2013 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
doe is dan vast al dood, daar gaat minstens 24 jaar overheen, zo oud worden poetels niet
80 zelfsquote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wordt echt fantastisch. Dan is Fred ook 75 en slaat ie ze met zijn wandelstok
En gaat hij verhalen vertellen over vruugerquote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wordt echt fantastisch. Dan is Fred ook 75 en slaat ie ze met zijn wandelstok
De koters van de teen moms die molo gaat krijgen.quote:
Jonge, jij hoort binnen een jaar kinderen te hebben, want getrouwd.quote:Op maandag 22 april 2013 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
doe is dan vast al dood, daar gaat minstens 24 jaar overheen, zo oud worden poetels niet
ik ga tortilla's maken, lekker makkelijk jeweeetzzzzquote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik moet nog boodschappen doen. Wat moet ik koken?
oh ja, tuurlijk, wacht even, ik zat weer aan de kinderen daarvan te denkenquote:Op maandag 22 april 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge, jij hoort binnen een jaar kinderen te hebben, want getrouwd.
En zij krijgen Djadaekli als ze 14 zijn hebben we net besproken. Al dan niet met elkaar.
Dus hooguit 15 jaar, dan is Cody pas 17
Dat ga ik morgen al eten. Ik denk dat ik een gehaktbal ga maken. Met gebakken tomaat ofzo. En rijst met worteltjes ?quote:Op maandag 22 april 2013 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga tortilla's maken, lekker makkelijk jeweeetzzzz
tortilladingen, burrito kruiden uit zakje, creme fraiche, gehakt, mais en paprika, klaar
oh, en kaas, vergeet de kaas erop nietquote:Op maandag 22 april 2013 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga tortilla's maken, lekker makkelijk jeweeetzzzz
tortilladingen, burrito kruiden uit zakje, creme fraiche, gehakt, mais en paprika, klaar
dat duurt toch lang manquote:Op maandag 22 april 2013 19:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen al eten. Ik denk dat ik een gehaktbal ga maken. Met gebakken tomaat ofzo. En rijst met worteltjes ?
Ohja! Ik gooi wel een pizza in de ovenquote:Op maandag 22 april 2013 19:12 schreef Molo het volgende:
[..]
dat duurt toch lang man![]()
ben je nou een student of niet?
Fixed.quote:Op maandag 22 april 2013 19:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja! Ik gooi wel een pizza groente in de oven
De maaltijdsalades van de Jumbo vind ik matig, maar dat van die pizza was een garpjen hoorquote:
of iets anders, wat heb je nog liggen in de (koel)kast Mss?quote:
Ik klikte mis en zag het te laat.quote:
dat is zeker waar, een zeer plausibel en waardig argument beste amicequote:Op maandag 22 april 2013 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel snel en makkelijk voor den student!
quote:Op maandag 22 april 2013 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik klikte mis en zag het te laat.
verder helemaal niets?quote:Op maandag 22 april 2013 19:15 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog röstirondjes liggen en wat rauwkost in de koelkast
Ik wilde rosti-rondjes, maar Fred wilde nietquote:Op maandag 22 april 2013 19:15 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog röstirondjes liggen en wat rauwkost in de koelkast
das wel heel goedkoop, kwam het van een zekere vleesverwerker uit Brabant?quote:Op maandag 22 april 2013 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net trouwens 3 kilo BBQ-vlees gekocht voor 8 euro
Oh hallonquote:Op maandag 22 april 2013 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net trouwens 3 kilo BBQ-vlees gekocht voor 8 euro
brrrrrrr, kerrie en banenen, huuuuhquote:Op maandag 22 april 2013 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wilde rosti-rondjes, maar Fred wilde niet![]()
Hij is nu rijst met kerriesaus en banenen aan het maken. Ik vind het spannend
was op de datum. Hallo diepvries!quote:Op maandag 22 april 2013 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
das wel heel goedkoop, kwam het van een zekere vleesverwerker uit Brabant?
fixed for myselfquote:Op maandag 22 april 2013 19:16 schreef Mss het volgende:
Ik ben altijd heel matig met dingen invriezen omdat ik altijd vergeet wat er ligt en ik altijd ga twijfelen wat van mij is.
Ja maar het is heul weinig groente en ik heb geen vlees/vleesvervanger en om dan nou extra aardappelen te gaan eten is ook alweer zowat.quote:
oh, van Jumbo, relaxed!quote:Op maandag 22 april 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was op de datum. Hallo diepvries!
dan zet je je naam er opf!quote:Op maandag 22 april 2013 19:16 schreef Mss het volgende:
Ik ben altijd heel matig met dingen invriezen omdat ik altijd vergeet wat er ligt en ik altijd ga twijfelen wat van mij is.
rosti met groente is toch prima? eet ej een appel extra toe, klaarquote:Op maandag 22 april 2013 19:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja maar het is heul weinig groente en ik heb geen vlees/vleesvervanger en om dan nou extra aardappelen te gaan eten is ook alweer zowat.
Kreeg je het niet OOK GRATIS dan?quote:Op maandag 22 april 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was op de datum. Hallo diepvries!
en de datum waarop je het invriest, anders vergeet je dat ookquote:Op maandag 22 april 2013 19:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja dat vergeet ik altijd, maar dat is wel een goeien.
ja nee, sorry, tht 23 april, dus morgenquote:Op maandag 22 april 2013 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kreeg je het niet OOK GRATIS dan?
Doe eens niet Frans.quote:
Dat.quote:Op maandag 22 april 2013 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf ergens de overtuiging hebben dat als je het in de diepvries gooit, het voor eeuwig goed is
Jonge, had je in het filiaal moeten verstoppen en dan morgen ophalen!quote:Op maandag 22 april 2013 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nee, sorry, tht 23 april, dus morgen
Oh ja, dat is wel het goede nummer denk ik.quote:Geachte mevrouw Bambi,
U staat ingeschreven om mee te doen aan marktonderzoeken tegen een vergoeding. De afgelopen week hebben wij u een keer proberen te bellen voor 1 van onze onderzoeken. Onze medewerker heeft daarbij aangegeven dat u waarschijnlijk een verkeerd telefoonnummer bij ons heeft opgegegeven.
Wij hebben van u de volgende telefoonnummers bij ons geregistreerd staan:
Mobiel nummer:
Vast nummer:
Zou u hier willen aangeven of uw nummers kloppen.
fake een voedselvergiftigingquote:Op maandag 22 april 2013 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Komend weekend overdag slapen en op verjaardag.(Al poog ik nog steeds onder de verjaardag uit te komen.
)
Godsammequote:Alle Vegetarische Slager kipstukjes hadden de datum van morgen (wist ik). Dus vanochtend snel naar Jumbo gegaan en ze lagen er nog, zeker 50 bakjes. Ik alles in mijn wagen stoppen. Maar voelde toch een beetje raar om zo naar de kassa te gaan. Een medewerker bij de vleesafdeling aangesproken om het te zeggen. Zegt ze nee je mag er maar één meenemen. Ik uitleggen dat dit niet geld voor datum van morgen. Dan mag je alles meenemen. Maar nee dat kon echt niet, ze zou me er drie meegeven maar meer mocht niet. Dus ik vragen of ze dit dan kan navragen bij haar chef, maar dat kon niet want die was er niet. Ik kreeg er drie mee en zij kwamen met drie bakken om alles weg te halen. Ik nog zeggen dat het toch ontzettend zonde is dat ze nu al die bakjes gaat weggooien terwijl ik ze graag meeneem. Waarom gooien ze het liever weg? Daar heeft niemand wat aan.
Kon het toch niet laten en ben meteen naar de balie gegaan en heb het gevraagd. Daar werd gezegd dat ik het wel allemaal mag meenemen. Ik weer terug naar de vleesafdeling om te zeggen dat ik het wel mag meenemen. Blijkbaar was dat niet doorgegeven, want daar geloofden ze het niet en gingen ze weer bellen met de balie. Toen kwam ze met één kratje dat ik dit mag meenemen. Het waren 25 bakjes, maar ik weet dus dat er zeker 50 bakjes eerst waren. Ik durfde het alleen niet meer te zeggen.
Zouden jullie hier nog een klacht over sturen? Ik heb er natuurlijk wel al 25 meegekregen, maar ik vind het zo ontzettend zonde dat er nog zeker 25 bakjes gewoon weggegooid worden en ze zeiden dat ik het mee mocht nemen bij de balie, maar bij de vleesafdeling geven ze het niet mee.
ja kut man.quote:Op maandag 22 april 2013 19:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge, had je in het filiaal moeten verstoppen en dan morgen ophalen!
Straks worden ze allemaal boos op de Jumbo-pagina omdat jij de GRATIS-markt verziektquote:
?quote:Op maandag 22 april 2013 19:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel het goede nummer denk ik.
aber naturlich, ich könne auch sehr gut deutsch sprechen gegen sie jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
de inquisitie?quote:Op maandag 22 april 2013 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Straks worden ze allemaal boos op de Jumbo-pagina omdat jij de GRATIS-markt verziekt
Nah, kerst ging ook prima ondanks de voedselvergiftiging.quote:
Mijn enige wijziging in het bericht is de aanhef.quote:Op maandag 22 april 2013 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
?
ik geef trouwens altijd fake nummers op
ik schaam me soms voor mijn medemens....quote:
Ebola dan?quote:Op maandag 22 april 2013 19:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, kerst ging ook prima ondanks de voedselvergiftiging.
serieusquote:Op maandag 22 april 2013 19:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn enige wijziging in het bericht is de aanhef.
M'n dood a la Ebola Syndrome in scene zetten.quote:Op maandag 22 april 2013 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ebola dan?
gewoon wat nepbloed bij je neusgaten en oren smeren
Ja.quote:Op maandag 22 april 2013 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
serieus
en dan geprobeerd hebben te bellen
quote:Op maandag 22 april 2013 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n dood a la Ebola Syndrome in scene zetten.
Wat een kutnieuws bamiquote:Op maandag 22 april 2013 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
HOERENKUTZOOI.![]()
Krijg net te horen dat mijn stiefpapa de diagnose kanker heeft gekregen.
oh neequote:Op maandag 22 april 2013 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
HOERENKUTZOOI.![]()
Bami, nee! Wat onwijs kut!quote:Op maandag 22 april 2013 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
HOERENKUTZOOI.![]()
Damn, wat een kutnieuws.quote:Op maandag 22 april 2013 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
HOERENKUTZOOI.![]()
Het zit aan het uiteinde van de darm, zal nog wel onder darmkanker vallen denk ik? Eerst verder onderzoek nu, er is nog vrij weinig bekend, ook qua uitzaaïngen enzo.quote:Op maandag 22 april 2013 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat een kutnieuws bami
Wat voor kanker is het? En wat is de prognose?
och meisje toch! Ik ga hard duimen dat het goed behandelbaar is!!quote:Op maandag 22 april 2013 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het zit aan het uiteinde van de darm, zal nog wel onder darmkanker vallen denk ik? Eerst verder onderzoek nu, er is nog vrij weinig bekend, ook qua uitzaaïngen enzo.
Snap ik! Moppie tochquote:Op maandag 22 april 2013 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zit hier ook gezellig in mijn eentje keihard te janken.
Dat moet. Ik vind dat het moet. Er zijn echt al wel genoeg mensen overleden de laatste jaren, ook aan kanker.quote:Op maandag 22 april 2013 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och meisje toch! Ik ga hard duimen dat het goed behandelbaar is!!
buuuh hopen dat jullie snel beter nieuws krijgenquote:Op maandag 22 april 2013 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het zit aan het uiteinde van de darm, zal nog wel onder darmkanker vallen denk ik? Eerst verder onderzoek nu, er is nog vrij weinig bekend, ook qua uitzaaïngen enzo.
Het is ook echt super kut, maar probeer nog niet van t slechtste uit te gaan. Gewoon met zijn allen door deze kutperiode heen rammen die kanker ass kickenquote:Op maandag 22 april 2013 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind het ook zo oneerlijk voor mijn moeder.
Klopt. Ik ben een beetje geneigd te doemdenken, gezien mijn geschiedenis. Maar je hebt gelijk, dit wordt gewoon die ene keer dat we de kanker wel verslaan.quote:Op maandag 22 april 2013 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is ook echt super kut, maar probeer nog niet van t slechtste uit te gaan. Gewoon met zijn allen door deze kutperiode heen rammen die kanker ass kicken
quote:Op maandag 22 april 2013 19:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een beetje geneigd te doemdenken, gezien mijn geschiedenis. Maar je hebt gelijk, dit wordt gewoon die ene keer dat we de kanker wel verslaan.
je had Samson mee moeten nemen jaaaa !!!quote:Op maandag 22 april 2013 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
Fotoshoot geslaagd (denk ik lol).
Overigens is een titty-grab-pic géén skaterspose![]()
En iedereen keiveel attributen mee.... Priem heeft...... Haar nagels als attribuut![]()
Lol nahhh overigens had iemand al haar hont meequote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je had Samson mee moeten nemen jaaaa !!!
vetquote:Op maandag 22 april 2013 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
L had sebastiaan de spin mee overigens... IEEEKKKKK![]()
Ja maar ik vergeet soms dat blei hier ook komt. Dus ik dacht, dan kun jij het showenquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 22:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar ik vergeet soms dat blei hier ook komt. Dus ik dacht, dan kun jij het showen
Komt vast goed, sterkte vandaag!quote:Op maandag 22 april 2013 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
In het boekje wat mee te nemen naar het ziekenhuis staat:
Een kopie van wilsbeschikkingenERMAHGERD.
hij is zo over the top dat de LOL er af gaatquote:Op dinsdag 23 april 2013 07:49 schreef Mirjam het volgende:
Mogge
http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller
Vandaag heb ik fire garnet opquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
Incantrix, jij had laatst toch die 24h maybelline lipstick geprobeerd die er af viel? Zat me net te bedenken, had je daar potlood ofzo onder zitten misschien?
heb je de spin geaaid?quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:46 schreef PriemGirl het volgende:
Succes speesje![]()
[..]
Vandaag heb ik fire garnet op
Gisteren met de fotoshoot - uiteraard - cherry pie
Zo ver mogelijk vanaf gestaan...quote:
Had iemand een tarantula meegenomen? Ik zou ook vluchtenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:01 schreef PriemGirl het volgende:
Hij leek heel erg klein in het bakje... tot ze zei dat het toch echt een tarantula was. Toen ben ik gevlucht*watje is*
mijn schoonzus de dierverzorgerquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Had iemand een tarantula meegenomen? Ik zou ook vluchten
da's altijdquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:03 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens vinden de meeste mijn derby naam wel tofEn het was toen pas dat iemand zei: Heyyy; waarom heb je geen ijspriem meegenomen!
KUT
Heeft zij zo'n beest in huis?quote:
Die hebben ze niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft zij zo'n beest in huis?![]()
Of had ze hem van haar werk meegenomen?
Zij werkt toch bij die dierentuin? Dan had ze toch veel beter een giraffe mee kunnen nemen?
Ze heeft tijgers, ijsberen, wolven, bruine beren, otters, apen, beverratten, zwarte beren, olifanten, kamelen, zwijnen, ganzen, lynxen, pannekoekvissen, pelikanen...quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heeft ze nog meer van dat soort beestjes? Of alleen die spin?
quote:Dear Jenn,
Yes, that would be okay. Next time - especially for international customers - please notify them BEFORE you ship out the package.
I've heard some friends of me complain about this as well and it would be a shame if you lost customers because of this ;-)
Thanks and regards,
SQ
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Mon, 22 Apr 2013 10:23:07 -0700
From: orders@nailetc.com
Subject: Re: order nailetc.com-15380 from nailetc.com
To: SQ
Dear Value Customer,
We do apologize, can I refund you $4.33 for the shipping?
Would this work?
Géén ideequote:Op dinsdag 23 april 2013 09:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning
Wanneer krijg je de foto's Priem?
Ja had ook maar zondagnacht om te bedenken wat ik wou... toen kon ik maar 1 iets bedenken en dat was nagels; dus dan maar zoquote:
Die mini-ijsbeer is ook al formaat 4xSamsonquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Géén idee
[..]
Ja had ook maar zondagnacht om te bedenken wat ik wou... toen kon ik maar 1 iets bedenken en dat was nagels; dus dan maar zoNaja... idee voor volgende shoot
Ermahgerd ze had die mini ijsbeer moeten meenemenOk nee
![]()
Die had wellicht die hont opgevreten die iemand anders mee hadquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die mini-ijsbeer is ook al formaat 4xSamson![]()
Van die mensen die NOOIT make-up opdoenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moest ook zo lachen om 1 van de dames... iedereen kei netjes make-up en haar gedaan en alles... Had 1 iemand 'geprobeerd' een leuke ooglook te maken.. dat faalde... ze schoot uit... en uiteindelijk heeft ze er maar een compleet blauw-oog van gemaaktZo briljant
![]()
[..]
Die had wellicht die hont opgevreten die iemand anders mee had
Ze bestaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van die mensen die NOOIT make-up opdoen![]()
"ik doe alleen een beetje màskarraa"quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze bestaan
Als wij met carnaval voor de optocht 'iets' van make up willen dragen of wat dan ook, dan kijken ze altijd allemaal naar mij 'want wij weten toch niet hoe dat moet joh'...
Die mensen kunnen 's ochtends alleen wel langer slapen dan ik, want die zijn sneller klaarquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"ik doe alleen een beetje màskarraa"
Jup! Ze had ook lipstick geprobeerd maar dat was een compleet drama; dus die had ze er snel weer vanaf gesmotstquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van die mensen die NOOIT make-up opdoen![]()
Ja? Whyquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup! Ze had ook lipstick geprobeerd maar dat was een compleet drama; dus die had ze er snel weer vanaf gesmotst
Overigens kreeg ik veel reactie van mijn mede ex-freshmeats op mijn make-up... tjah wellicht omdat ik altijd make-uploos op de trainingen sta
Joh, dat duurt toch ook geen uur?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die mensen kunnen 's ochtends alleen wel langer slapen dan ik, want die zijn sneller klaar
En dan denk ik wel eens dat dat ook zo z'n voordelen heeft, maar dan toch stap ik 's ochtends weer wat eerder uit bed om wat op m'n smoel te smotsen
Positief dan hequote:
neen.... waarom doe je nooit make-up op met training...quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Positief dan heVelen vonden dat ik er mooi uitzag e.d.... En toen bedacht ik me dat ik nooit smots als ik moet trainen; dus nu zagen ze meteen mijn fullface-make-up
De meeste deden altijd wel iets van eyeliner of mascara of lipstick; maar als ik sport dan heb ik eik zelden iets op... dus wellicht was het verschil nogal goed te zien met de dag er voor 'nakend'
Omdat velen zweet en ik ga dan over mijn gezicht wrijven...quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen.... waarom doe je nooit make-up op met training...
Nee geen uur, maar wel zo'n 20 min met m'n duffe harsesquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, dat duurt toch ook geen uur?
Ik droeg jarenlang nooit make-up... hoe snel je jezelf kan verpesten is verwonderlijk, ik voel me nu naakt, duf en lelijk als ik zonder naar buiten ga!!
dat geeft extra dimensie!quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat velen zweet en ik ga dan over mijn gezicht wrijven...
Daar wordt de make up niet beter van neequote:Op dinsdag 23 april 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat velen zweet en ik ga dan over mijn gezicht wrijven...
ik heb ook altijd het idee dat ik er uitzie als een soort twaalfjarige met tieten danquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee geen uur, maar wel zo'n 20 min met m'n duffe harses
En nee, ik ga ook zeker niet zonder make up naar m'n werk... Ik heb wel gradaties van de hoeveelheid die ik gebruik, soms is het ook wel eens *iets* minder, maar ik voel me ook niet prettig om zonder make up weg te gaan.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook altijd het idee dat ik er uitzie als een soort twaalfjarige met tieten dan
Ik hoop dat ze die wat gaat fotosoepen van gisterenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Alleen had ik op m'n 12e wel wat minder wallen onder m'n ogen
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
ja, en ik zag er wat minder uit als een krakkeleee kerstbal als ik lachte
quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
ja, en ik zag er wat minder uit als een krakkeleee kerstbal als ik lachte
quote:
Veel gebatst?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:30 schreef Dwyn het volgende:
![]()
Lekker weekendje weg geweest. Compleet gesloopt.
Met velen mariniers ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]Ziennnnnnnnn
[..]
Veel gebatst?
Ben er nog niet helemaal over uit welke ik wil! Ik koop er een voor tragus maar wil helix ook gelijk vervangen voor een mooiequote:Op dinsdag 23 april 2013 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]Ziennnnnnnnn
[..]
Veel gebatst?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal over uit welke ik wil! Ik koop er een voor tragus maar wil helix ook gelijk vervangen voor een mooie
Ja ik zei net ook al in het piercing topic dat ik een front helix ook wilquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Die van mij mag er bijna uitnog een maandje.
Ik kwam dit tegen, vind dat ook wel tof
[ afbeelding ]
Dat is tofquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Die van mij mag er bijna uitnog een maandje.
Ik kwam dit tegen, vind dat ook wel tof
[ afbeelding ]
Ja precies!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
hier is t minder mooi, je meot er niet van die grote dingen indoen!
dat fijne is veel mooier
ik wil wel front helix maar begin wel gewoon met 1, op die plek waar de middelste zit op die foto die jij showde en dan ook die maat piercing erin, dat vind ik mooiquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja precies!
Crap twijfelsowieso eerst maar even wachten tot tragus helemaal genezen is enzo.
Is ook mooiquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil wel front helix maar begin wel gewoon met 1, op die plek waar de middelste zit op die foto die jij showde en dan ook die maat piercing erin, dat vind ik mooi
Welke waren dat ook alweer?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja, ik krijg eindelijk nieuwe lakjes
Geen idee nog! Mijn helix zit rechts en mijn tragus zit linksquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar Sjaan, doe jij m dan in hetzelfde oor als je tragus of de andere?
Ah oaky, mijn tragus zit rechts en links heb ik, naast oorbel, nog niks.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee nog! Mijn helix zit rechts en mijn tragus zit links
ik zou een labret staafje nemen met een leuk bolletje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
unf wat voor tragus piercing ga jij nemen?
Ja dat soberso, ik wil ook een platte achterkant en geen bolletje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik zou een labret staafje nemen met een leuk bolletje?
quote:Vraag van vandaag
23 april 2013
Wat verwacht u vooral van een hofleverancier?
Hoge kwaliteit 45%
Hoge prijs 12%
Lange historie 22%
Levert aan het koningshuis 17%
Iets anders 4%
Dat ze leveren aan het koningshuis natuurlijk. Voor de rest persen ze het maar lekker door hun kanaal.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ze leveren aan het koningshuis natuurlijk. Voor de rest persen ze het maar lekker door hun kanaal.
Ja dat sowieso, maar misschien zie ik nog iets heul tofs voorbij komen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik zou een labret staafje nemen met een leuk bolletje?
Ik zat er al aan te denken om deze maand even te kijken, dus ik ga nu even op een paar websites uit de OP van het piercingtopic kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
unf wat voor tragus piercing ga jij nemen?
Ja alleen sommige websites zijn echt bagger vind ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar misschien zie ik nog iets heul tofs voorbij komen.
[..]
Ik zat er al aan te denken om deze maand even te kijken, dus ik ga nu even op een paar websites uit de OP van het piercingtopic kijken
Ja daar zit ik nu ook iddquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bestelde mijn piercingzooi altijd bij alloverpiercings.nl
Zit ik toevallig nu te kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bestelde mijn piercingzooi altijd bij alloverpiercings.nl
Ja true, maar nu meer voor inspiratie sowiesoquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja alleen sommige websites zijn echt bagger vind ik
Die zijn snel, goede service en vooral goedkoop vergeleken met andere shops/in piercingtoko zelfquote:
in de piercing toko betaal ik 7 euro voor t staafje en dan 5 euro per bolletje at je uitzoektquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zijn snel, goede service en vooral goedkoop vergeleken met andere shops/in piercingtoko zelf
Ja dafuq, 5 euro per bolletjequote:Op dinsdag 23 april 2013 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in de piercing toko betaal ik 7 euro voor t staafje en dan 5 euro per bolletje at je uitzoekt
online scheelt best veel!
Je gaat toch geen helix in 1.6 laten zetten?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vraag mij af of een 1,2 mm staafje te klein is voor helix, of daar misschien een 1,6 in moet
Dat zeg ik, ik weet het niet? Ik heb geen verstand van die maten...quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je gaat toch geen helix in 1.6 laten zetten?
Ja, zou ik wel doen. Vooral omdat jij zegt dat je 'fijne' sieraden erin wilquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik weet het niet? Ik heb geen verstand van die maten...
Maar 1,2 is dus goed, okay!
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
ah k zie nu het verschil
ik dacht de lengte, maar het is de grootte. Dus ik kan een 1,2 nemen en dan een kortere
CHEEECK
Ja ik zat ff fout te denken, maar nu snap ik het. Nee dan wil ik soberso een 1,2 want ik wil niet te grof. Nou alleen nog ff de juist lengte weten!quote:
dat is toch dat ze het gat in je oor oprekken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil inner conch punches maar dan zit er gelijk zo'n gat in je oor dat wss niet echt meer dicht groeit
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet als het aan Sjaan dr telefoonmassamoord ligt
Neh niet oprekken, ze steken het er gewoon uit met zoeen rond steekding zegmaarquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is toch dat ze het gat in je oor oprekken?
dat vind ik niet zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |