Jonge ik blokkeer die hele baan in mijn eentjequote:Op maandag 22 april 2013 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Mss zou anders een prima blocker kunnen zijn
nou nou !quote:Op maandag 22 april 2013 18:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge ik blokkeer die hele baan in mijn eentje
tussen de twee en drie? eentje zonder armen en benen?quote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef Molo het volgende:
Stuk of 4. Nee, geen idee, tussen de 2 en 3, als dat lukt natuurlijk, maar thuis werkplekje/wasruimte o.i.d. is ook nooit weg.
ja daar begon Koos ook over, maar ik vind het zonde en we hebben een prima slaapkamer waar we nu slapen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Wij pakken straks namelijk zelf de zolderdus dan is 1 grote kamer juist wel fijn!
1 mongooltjequote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen de twee en drie? eentje zonder armen en benen?
omdat we die slaapkamer net 3 jaar geleden helemaal naar mijn smaak hebben ingedeeld enzo, en ik daar eigenlijk prima slaapquote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen de twee en drie? eentje zonder armen en benen?
da's soberso handigquote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Molo het volgende:
[..]
1 mongooltje
Hehehehe, nou ja, Koos wil er 2 en ik 3, maar goed, laten we eerst eens beginnen met 1
oh ik ook, maar met kinderen is het handiger als je zelf op zolder slaapt vind ik.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef Molo het volgende:
[..]
omdat we die slaapkamer net 3 jaar geleden helemaal naar mijn smaak hebben ingedeeld enzo, en ik daar eigenlijk prima slaap
ja dat kan ook nog jaquote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's soberso handigtenzij meerling
Ermahgerd, straks krijgt ze een achtlingquote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's soberso handigtenzij meerling
ben and Kate plus eightquote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat kan ook nog ja
zo'n vijfling baren als je na 2 kinderen had bedacht er nog ééntje te willen
octomomsquote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, straks krijgt ze een achtling
ja misschien wel.quote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik ook, maar met kinderen is het handiger als je zelf op zolder slaapt vind ik.
nou maak gewoon twee kamers dan!quote:Op maandag 22 april 2013 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
ja misschien wel.
Muur wil ik er nog niet tussen zetten trouwens, maar we zitten dus te denken of we het bij 1 deur laten of 2 deuren maken nu we toch bezig zijn. Muurtje plaatsen is zo gedaan, da's het probleem niet.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik keek naar dat travestie-forum.
Oogaids![]()
das iet zo moeilijk, daar ben ik al op berekend.quote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, dan krijgt ze allemaal van die kinderen die dan helemaal verknipt worden
Verknipte kindjesquote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, dan krijgt ze allemaal van die kinderen die dan helemaal verknipt worden
Hoax, ze is getrouwd.quote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef Mss het volgende:
Anders kun je altijd nog van één van de kamers een batskamer maken!
ik heb nu afgesproken met Koos dat we even wachten tot de dakkapellen komen (week na onze vakantie is de planningquote:
ja dat, alles gaat kunstmatig man, batsen, brrrrrrquote:
huuuuuuhquote:Op maandag 22 april 2013 18:59 schreef Mss het volgende:
Zodat je kinderen kunnen batsen als ze 14 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |