Misschien is het een Turk, hoor. Die allochtoontjes doen het ook.quote:Op maandag 22 april 2013 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
Tokkie-alert.
En verder: pak de gouden gids en bel.
Ik begrijp dat je op jacht gaat naar dit soort bedrijven om ze aan te geven zodat ze justitieel aangepakt kunnen worden?quote:Op maandag 22 april 2013 17:57 schreef moedertje82 het volgende:
Geen commentaar graag! Hoef alleen te weten waar niet of iemand het wel of niet doet.
Behalve als die lelijke huppelkut het op de campingzender bij uitstek laat doen?quote:Op maandag 22 april 2013 18:10 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je op jacht gaat naar dit soort bedrijven om ze aan te geven zodat ze justitieel aangepakt kunnen worden?
Volgens mij is dit bij wet verboden namelijk. Het valt onder de categorie vrouwen-besnijdenis.
Op Telefizie mag alles vosssss, dat weet je toch. Ook besnijden mag gewoon op telefizie.quote:Op maandag 22 april 2013 18:12 schreef vosss het volgende:
Behalve als die lelijke huppelkut het op de campingzender bij uitstek laat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |