En, wie won er?quote:Op maandag 22 april 2013 17:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ging vandaag met de school boksen
nee die staat er nogquote:Op maandag 22 april 2013 17:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
is die meet trouwens weg gedaan van 11 mei?
AC towerquote:Op maandag 22 april 2013 17:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zeg gewoon appel of cake en niet AC
Ik haat het als mensen AC zeggenquote:Op maandag 22 april 2013 17:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zeg gewoon appel of cake en niet AC
Oke jammerquote:Op maandag 22 april 2013 17:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
niemand want we mochten niet sparren
you dont have to apolegizequote:Op maandag 22 april 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sorry, man.
ik houd ten minste iedereen op de hoogte van je birthday
TOTOTOTOTOTOquote:
neequote:
quote:Op maandag 22 april 2013 17:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja en ik hoorde dat ze zelfs een mod-uniform kregen
ejkaquote:
Primaquote:Op maandag 22 april 2013 17:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe bevalt het op het FOK!-hoofdkwartier?
En hoe mag die eruitzien?quote:Op maandag 22 april 2013 17:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja en ik hoorde dat ze zelfs een mod-uniform kregen
ik heb geen verstand van jouw spellingquote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hallo weet iemand hier verstand van dit computer
quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hallo weet iemand hier verstand van dit computer
quote:Op maandag 22 april 2013 17:58 schreef JRRY het volgende:
Zitten LB en arachide nu elke dag van 9 tot 5 op het FOK!-hoofdkantoor ofzo?
Oke ik zal een presentatie houden, wait a minute.quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van jou beyonce obsessie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jouw*quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van jou beyonce obsessie
quote:Op maandag 22 april 2013 18:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke ik zal een presentatie houden, wait a minute.oke mijn excuses meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mogen we een keer langskomen, dat je ook meteen dat team aan ons voorstelt dat al die posts van Tong80 typt elke dag?quote:
fixedquote:Op maandag 22 april 2013 18:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Dat jullie eigenlijk zulke analfabeten zijn, zeg. Met mijn spelling is niks mis.
Wat voor analfabeten?quote:Op maandag 22 april 2013 18:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Dat jullie eigenlijk zulke analfabeten zijn zeg, met mijn spelling is niks mis.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mogen we een keer langskomen, dat je ook meteen dat team aan ons voorstelt dat al die posts van Tong80 typt elke dag?
jij wel en uh hoe weet jij dit?? Helemaal niet waarquote:Op maandag 22 april 2013 18:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mogen we een keer langskomen, dat je ook meteen dat team aan ons voorstelt dat al die posts van Tong80 typt elke dag?
pls stahpquote:Op maandag 22 april 2013 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoofdverdachte is overigens
[ afbeelding ]
oké LBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
Nationaal Comité houdt vast aan Koningslied
quote:Op maandag 22 april 2013 18:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
Joepieee.quote:Op maandag 22 april 2013 18:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
Omygerhd.. Het is Tong!quote:Op maandag 22 april 2013 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoofdverdachte is overigens
[ afbeelding ]
Was dat dat ventje die zei dat ie nu iemand dood ging schieten?quote:Op maandag 22 april 2013 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met twitterbaas Luuk Steen natuurlijk.
Ja die mooie rooie van een jaar of 13quote:Op maandag 22 april 2013 18:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Was dat dat ventje die zei dat ie nu iemand dood ging schieten?
Linkje.quote:Op maandag 22 april 2013 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja die mooie rooie van een jaar of 13
Dit was de tweetquote:
Linkjes kan ik zo gauw even niet vinden, moet je even in NWS kijken in het Leiden topic, deel 1 + 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een idiootje.quote:Op maandag 22 april 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit was de tweetLinkjes kan ik zo gauw even niet vinden, moet je even in NWS kijken in het Leiden topic, deel 1 + 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. En dat zijn zus het getweet hadquote:Op maandag 22 april 2013 18:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat een idiootje.
Hij had daarna ook gauw getweet dat het een grapje was.
Fooooodquote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het zal toch wat zijn als dat niet zo was.
ik verwachtte spaghettiquote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kippenpoten met sperziebonen zometeen
Jaquote:
Vlieglesquote:
coolquote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vlieglesvanaf Teuge (bij Apeldoorn) zelf een stuk vliegen (wel met een piloot erbij natuurlijk)
whatsupquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 19:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
Dear Six Step Records,
I want to draw your attention to an awful 'composer' that has stolen and abused the song '10.000 reasons' by Matt Redman.
The 'composer' is John Ewbank.
This is the song:
He has not given credit to Matt Redman and claims to have created the song.
I hope you can take the appropriate steps against the so called 'composer' John Ewbank.
Yours sincerely,
Eugene Krabs
#snaphetnietquote:Op maandag 22 april 2013 19:59 schreef Rockiejj het volgende:
Results: The device was tested on three stroke patients. The results show that the multi-pad electrodes provide the
desired level of selectivity and can be used for generating a functional grasp. The results also show that the
procedure, when performed on a specific user, results in the preferred electrode configuration characteristics for
that patient. The findings from this study are of importance for the application of transcutaneous stimulation in the
clinical and home environments.
Gaat over een apparaat dat je arm kan laten bewegen als je verlamd bent.quote:
wow dat is wel goed denk ikquote:Op maandag 22 april 2013 20:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gaat over een apparaat dat je arm kan laten bewegen als je verlamd bent.
Zeker weten, maar er is een kans dat je er dood van gaat.quote:
dan stel ik mijn mening bijquote:Op maandag 22 april 2013 20:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zeker weten, maar er is een kans dat je er dood van gaat.
Wel leuker jaquote:
Niemand vind call me maybe meer tof,quote:Op maandag 22 april 2013 20:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke, leuker dan. call me maybe is natuurlijk echt een heel slim popliedje.
Ja, veel aandacht ook gekregen met die parodieen enzoquote:Op maandag 22 april 2013 20:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke, leuker dan. call me maybe is natuurlijk echt een heel slim popliedje.
ik vond hem eerst niet tof, nu wel weer.quote:Op maandag 22 april 2013 20:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Niemand vind call me maybe meer tof,
Vind de remixes ervan nog wel tof.quote:Op maandag 22 april 2013 20:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vond hem eerst niet tof, nu wel weer.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Niemand vind call me maybe meer tof,
nee. ik schaam me niet voor mijn muziek.quote:
Nah.quote:
ik vind die stukjes waarin zoveel herrie komt niet leuk.quote:Op maandag 22 april 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
naja eigenlijk ook wel. maar sommige stukjes niet.
dit jaquote:Op maandag 22 april 2013 20:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vind die stukjes waarin zoveel herrie komt niet leuk.
uhm.quote:Op maandag 22 april 2013 20:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee sof
noem eens iets wat je tof vindt en wat ik waarschijnlijk ook wel ok vind?
oh nee ik vin dhet nu wel mee vallen.quote:Op maandag 22 april 2013 20:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
als ik er even zin in heb/moeite voor heb sla ik die dan ook over
luister j'm nu?quote:Op maandag 22 april 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee ik vin dhet nu wel mee vallen.
ja ik ben nu verslaafd aan brighter than gold, en kids aren't safe in the metro. en who saysquote:
net afgelopenquote:
euh kids aren't safe in de metroquote:Op maandag 22 april 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ben nu verslaafd aan brighter than gold, en kids aren't safe in the metro. en who saysen beauty and a beat
quote:
Deze is wel tof.quote:
waarom ga je naar vmbo?quote:Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga voor de sector Zorg & Welzijn kiezen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga voor de sector Zorg & Welzijn kiezen.
quote:
Godverdomme, wat slecht.quote:Op maandag 22 april 2013 20:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Op vakantie vorig jaar in Sunny Beach was er zo'n gast die visitekaartjes bij zich had met het refrein van dat liedje
Ben je toch alquote:Op maandag 22 april 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat als ik ABBA luister dat ik dan spontaan homo word
clarity is van zedd en foxes ja en die vond jij niet leukquote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
ohja en clarity van Sam Tsuinog bedankt rock
quote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
ohja en clarity van Sam Tsuinog bedankt rock
ha, jaquote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is de koningslied hype hier al voorbij gekomen?
O dom van me, ik vergeet steeds dat ik graag met mijn leuter in andermans anus zit ja.quote:
ja met dat wijf wel ja. Maar deze versie is wel leukquote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
clarity is van zedd en foxes ja en die vond jij niet leuk
beyonce ook omgquote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
Ik heb mn disco outfit aan. geld in mn zak voor een drankje
idk, maar het kan nog ergerquote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is die fase nog steeds niet voorbij
quote:Op maandag 22 april 2013 20:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/manhunt-het-gooi/
quote:Op maandag 22 april 2013 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
Hij had toch iets met een tweet waarin hij een kind van een hater iets van een poedel oid noemt?
Hahaquote:Op maandag 22 april 2013 20:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/manhunt-het-gooi/
link?quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja met dat wijf wel ja. Maar deze versie is wel leuk
quote:
dankjequote:
Ik prefereer altijd vrouwenstemmen dat weet jequote:
tsss kijk gewoonquote:
was jij een van die superverwende mensen die vandaag vrij was door leiden?quote:Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja morgen gewoon naar school terwijl we allemaal overhoop worden geschoten
ik kan wel regelen dat je morgen vrij hebtquote:Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
omg morgen ben ik over 1 dag jarigquote:Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, jaloers?quote:Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
was jij een van die superverwende mensen die vandaag vrij was door leiden?
quote:Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik kan wel regelen dat je morgen vrij hebt
quote:Op maandag 22 april 2013 20:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
omg morgen ben ik over 1 dag jarig
doeiquote:Op maandag 22 april 2013 20:36 schreef JRRY het volgende:
br nou ja ik wou dus gaan en niemand zei doei terug.
overmorgen ok doeiquote:Op maandag 22 april 2013 20:38 schreef AppelCake het volgende:
Wil iemand hier morgen een verjaardagstopic voor me maken?
JNG / Vier hier AppelCake's virtuele verjaardagquote:Op maandag 22 april 2013 20:38 schreef AppelCake het volgende:
Wil iemand hier morgen een verjaardagstopic voor me maken?
lolquote:Op maandag 22 april 2013 20:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja jaloers ja., was echt een stomme dag vandaag
ohquote:Op maandag 22 april 2013 20:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ben dan wel bang dat ik misschien toch opgepakt wordt
thanksquote:
Maar ik hoorde op het zes uur journaal dat meneer schietgraag mensen overhoop, was opgepakt?quote:Op maandag 22 april 2013 20:41 schreef msacras het volgende:
[..]
lol
nouja ik mag morgen naar school terwijl meneer de schieter nog vrij rond loopt, chill
[..]
oh
[..]
thanks
"Waarschijnlijk"quote:Op maandag 22 april 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik hoorde op het zes uur journaal dat meneer schietgraag mensen overhoop, was opgepakt?
een verdachte, niet de verdachequote:Op maandag 22 april 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik hoorde op het zes uur journaal dat meneer schietgraag mensen overhoop, was opgepakt?
Ja maar dat was dus toch niet zoquote:Op maandag 22 april 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Uhuquote:Op maandag 22 april 2013 20:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus we hebben nog kans op een stille optocht?
Ja en dan ga ik doodquote:Op maandag 22 april 2013 20:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
En morgen natuurlijk allemaal copycats die ook gaan dreigen
Tja, de kans dat je door een gek overhoop wordt geschoten lijkt me toch vrij klein, of in ieder geval procentueel niet veel groter dan normaal.quote:
Jij hebt helemaal geen nieuws gekeken gister en vandaag?quote:Op maandag 22 april 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tja, de kans dat je door een gek overhoop wordt geschoten lijkt me toch vrij klein, of in ieder geval procentueel niet veel groter dan normaal.
okequote:Op maandag 22 april 2013 20:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kom schuilen bij mij in de kelder
Constantinopel is een mooie stad,quote:Op maandag 22 april 2013 20:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Eet veel bananen
Bananen zijn gezond
Adam stak eva een vinger in haar kont
Enzovoorts
Heb ik wel en ik ben van mening dat je echt niet heel veel meer kans loopt, er zou hier bijvoorbeeld ook een moordenaar in mijn achtertuin kunnen bivakeren, die nationale ophef over een persoon die zo achterlijk is zijn acties op twitter aan te kondigen, lijkt me geheel overbodigquote:Op maandag 22 april 2013 20:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen nieuws gekeken gister en vandaag?
[..]
oke
jharafatquote:Op maandag 22 april 2013 20:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Constantinopel is een mooie stad,
daar lopen de meisjes in hun blote
Alles wat eindigt op kundequote:Op maandag 22 april 2013 20:56 schreef AppelCake het volgende:
Nederlands
Engels
Biologie
Aardrijkskunde
Natuurkunde![]()
Hij heeft zijn acties niet op twitter aangekondigd hè.quote:Op maandag 22 april 2013 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb ik wel en ik ben van mening dat je echt niet heel veel meer kans loopt, er zou hier bijvoorbeeld ook een moordenaar in mijn achtertuin kunnen bivakeren, die nationale ophef over een persoon die zo achterlijk is zijn acties op twitter aan te kondigen, lijkt me geheel overbodig
Wiskunde A eindigt op Aquote:Op maandag 22 april 2013 20:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alles wat eindigt op kunde
Behalve aardrijkskunde en wiskunde A
ja kan ik niet zeggenquote:
Nee ik heb havo afgerond.quote:
Yolo.quote:Op maandag 22 april 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
oh jongens ik zou morgen eerste 2 uur vrij hebben, maar we moeten morgen naar school (wat al kut is) en dan ook nog eens met z'n alleen het eerste uur in de aula zitten voor een toespraak van de directeur die ik nog nooit van m'n leven heb gezien. dacht het dus ff niet he.
morgen 2 uurtjes 'les' ftwquote:Op maandag 22 april 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
oh jongens ik zou morgen eerste 2 uur vrij hebben, maar we moeten morgen naar school (wat al kut is) en dan ook nog eens met z'n alleen het eerste uur in de aula zitten voor een toespraak van de directeur die ik nog nooit van m'n leven heb gezien. dacht het dus ff niet he.
deze week uberhaupt naar school gaanquote:Op maandag 22 april 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |