abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125608862
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Ik ben dus een stier (11 mei) en heb eens gekeken naar de eigenschappen enzo, klopt niks van. Ik ben toch meer het tegenovergestelde.
wat dan?
pi_125608883
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 18:57 schreef Blaadje11 het volgende:
Mijn exman is een stier, nooit aan beginnen :D
haha, hoezo?
pi_125608914
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ben je verliefd op een stier, TS, dat je zo graag wil weten of de combinatie met kreeft goed werkt?
:p
pi_125610405
Welk vlees zit er in een surf 'n turf? :@ die combi kan prima toch? :+
dag
pi_125612301
Wat?
pi_125613242
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 18:59 schreef snoepgoed11 het volgende:

[..]

:p
"Deze combinatie kan de aardigste en meest strelende kwaliteiten in u beiden naar buiten brengen. Het kan ook veel discussies voortbrengen over geld, veiligheid en over welk huiselijk leven u beiden wilt."
http://www.astro.com/cgi/(...)zod2=3&gnd1=m&gnd2=f
pi_125613814
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

"Deze combinatie kan de aardigste en meest strelende kwaliteiten in u beiden naar buiten brengen. Het kan ook veel discussies voortbrengen over geld, veiligheid en over welk huiselijk leven u beiden wilt."
http://www.astro.com/cgi/(...)zod2=3&gnd1=m&gnd2=f
hee, bedankt. Die weet ik al :( alleen ik wil weten of stieren een betrouwbare partner is, en een trouwe partner.. 'T liefst wil ik t horen van een huidige stierman zelf. Maar alsnog bedankt xx
pi_125613895
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wut? :')
Mensen die in horoscopen, sterren kijken en dat soort grut geloven... :')
Wat is er wel of niet te geloven aan sterren kijken...

Jij denkt dat sterren kerstlichtjes zijn die door een zwarte doek zijn geprikt? :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_125614124
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 20:30 schreef snoepgoed11 het volgende:

[..]

hee, bedankt. Die weet ik al :( alleen ik wil weten of stieren een betrouwbare partner is, en een trouwe partner.. 'T liefst wil ik t horen van een huidige stierman zelf. Maar alsnog bedankt xx
Helaas zijn mannen die tussen 20 april en 20 mei zijn geboren, vaak geboren leugenaars. Dit is iets dat ik vaak heb gehoord bij Astro TV en als ze ergens iets van dit soort zaken afweten dan is het bij Astro TV. Heb je dat wel eens gekeken?

Dr zitten twee professionele astrologes en dan komt er vaak een gast langs die echt de meest verbazingwekkende dingen kan vertellen door de sterren te lezen. Echt heel speciaal.
pi_125614142
Ik ben maagd.
Ура для россии
pi_125614184
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 20:30 schreef snoepgoed11 het volgende:

[..]

Dat is denk ik heel moeilijk te zeggen, behalve je sterrenbeeld heb je ook nog ascendant, descendant, planeten, huizen, sociale achtergrond, cultuur, persoonlijke geschiedenis, enz. Als je er vanuit gaat dat astrologie werkt, dus.
Heb je al langer een verhouding met hem, dan? Je denkt nl nogal ver vooruit als je nu al wil weten of het een vreemdganger is..
Oh wacht, hij is gebonden, natuurlijk.. en je wilt weten of je hem kunt verleiden. Als je op de man aan de man komt, verlies je hem mss. wel op dezelfde manier..
pi_125614205
quote:
9s.gif Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef Woestijnvos het volgende:
Ik ben maagd.
Oei! Je zult de komende week vast en zeker zoveel mogelijk binnen blijven, nu Mars in 1 lijn staat met Neptunus.
pi_125614243
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 20:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Oei! Je zult de komende week vast en zeker zoveel mogelijk binnen blijven, nu Mars in 1 lijn staat met Neptunus.
Waarom zou ik binnen blijven? :P
Ура для россии
pi_125614322
quote:
9s.gif Op maandag 22 april 2013 20:37 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Waarom zou ik binnen blijven? :P
Omdat Mars en Neptunus op 1 lijn staan gek! Als Maagd dreigt er dan onheil, tenzij je het bloed van een boogschutter tijdens de volgende volle maan op een kikker laat druppen. Dan ben je 10 jaar veilig. Dit niet weten :')
pi_125615281
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is denk ik heel moeilijk te zeggen, behalve je sterrenbeeld heb je ook nog ascendant, descendant, planeten, huizen, sociale achtergrond, cultuur, persoonlijke geschiedenis, enz. Als je er vanuit gaat dat astrologie werkt, dus.
Heb je al langer een verhouding met hem, dan? Je denkt nl nogal ver vooruit als je nu al wil weten of het een vreemdganger is..
Oh wacht, hij is gebonden, natuurlijk.. en je wilt weten of je hem kunt verleiden. Als je op de man aan de man komt, verlies je hem mss. wel op dezelfde manier..
Pfff, :(

Wat een rot eigenschappen heb ik zeg.. Ik ben super overemontioneel, alles kan me zo diep raken gewoon..

Ik als kreeft vertrouw niet zo sne iemand in een relatie.
Ik las wel ergens dat stiermannen veel omgang met vrouwen hebben.
pi_125615438
Zullen we iets meer ontopic reageren? Natuurlijk is het grappig om er de draak mee te steken. Een ander heeft wer meer met aliens, bv..
pi_125615532
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 20:58 schreef snoepgoed11 het volgende:

[..]

Pfff, :(

Wat een rot eigenschappen heb ik zeg.. Ik ben super overemontioneel, alles kan me zo diep raken gewoon..

Ik als kreeft vertrouw niet zo sne iemand in een relatie.
Ik las wel ergens dat stiermannen veel omgang met vrouwen hebben.
Ik heb geen idee. Dat hangt toch echt van de persoon af, of ie je vetrouwen waard is. Iedereen kan gekwetst worden als ie zich kwetsbaar opstelt.. Als je je te kwetsbaar voelt, is dat ook een kwestie van wat levenskunst om daar goed mee om te gaan, dunkt me.
pi_125616542
De STIER (man) is standvastig en trouw, zijn relaties zijn duurzaam. Met name met ascendant KREEFT, WEEGSCHAAL, BOOGSCHUTTER of VISSEN.

Pas op voor de 'onbetrouwbare' (te herkennen aan hun hevige, frequente en onlogische woede uitbarstingen), de 'koppige' (te herkennen aan enge dorpsgeest, bekrompen nationalisme en racisme) en de 'wraakzuchtige' (die nooit vergeet niet te vergeven).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_125617047
Sterrenbeelden zijn allemaal complete onzin, heb ooit eens zo iets gemaakt voor een ander groot forum. Ik had alles maar dan ook alles bijna uit mijn duim gezogen. Toch kreeg ik 30tal mailtjes hoe precies ik wel niet was en dat het uitgekomen was en als ik niet meer wilde maken...

Dat zegt al genoeg denk ik, verzin er wat op los en je hebt altijd wel een paar die zeggen dat het klopt. _O-
pi_125617993
STIER-man KREEFT-vrouw

Ja, volledig akkoord! De Maan, langzame en dromerige planeet, beinvloed de twee tekens: zij geeft beiden een kalme geaardheid, een grote liefde voor kinderen en gezinsleven, een ingeboren voorkeur voor de natuur en de poëzie. Laat de huwelijksklokken luiden! Het zullen lange wittebroodsweken worden...

STIER en KREEFT hebben dezelfde vorm van gevoeligheid. Zij zitten volledig op dezelfde golflengte. Er is zoveel tederheid en vriendschap tussen hen, dat de STIER erin slaagt de KREEFT-vrouw te ontwapenen: men weet immers dat dit lieve dier met haar grote scharen soms dominerende neigingen heeft!

Ook al praat zij zachtjes, toch zit de KREEFT-vrouw boordevol agressiviteit, die elke relatie problematisch maakt. De STIER, die spontaan feministisch ingesteld is, zal zijn vrouw aanzetten haar studies te beëindigen of een carrière uit te bouwen. Een uitstekend idee: zij zal al haar vechtlust voor haar werk bewaren en zich thuis teder onderwerpen aan de STIER (die er geen misbruik van zal maken). Eigenlijk is dit het enige wat ze wenst, maar zeer weinig mannen van de zodiak zijn in staat dit te begrijpen.

Evenwicht tussen een waterteken en een aardeteken; hun huis zal een ark van Noach zijn: kinderen, vrienden, dieren en planten zullen er een gelukkig leven slijten! En voor alle verloren honden is er ook nog een plaatsje!
pi_125618275
Maar ff serieus ik denk niet dat de persoonlijkheid van iemand zoveel te maken heeft met wanneer die persoon geboren is.
pi_125618939
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef Montagui het volgende:
STIER-man KREEFT-vrouw

Ja, volledig akkoord! De Maan, langzame en dromerige planeet, beinvloed de twee tekens: zij geeft beiden een kalme geaardheid, een grote liefde voor kinderen en gezinsleven, een ingeboren voorkeur voor de natuur en de poëzie. Laat de huwelijksklokken luiden! Het zullen lange wittebroodsweken worden...

STIER en KREEFT hebben dezelfde vorm van gevoeligheid. Zij zitten volledig op dezelfde golflengte. Er is zoveel tederheid en vriendschap tussen hen, dat de STIER erin slaagt de KREEFT-vrouw te ontwapenen: men weet immers dat dit lieve dier met haar grote scharen soms dominerende neigingen heeft!

Ook al praat zij zachtjes, toch zit de KREEFT-vrouw boordevol agressiviteit, die elke relatie problematisch maakt. De STIER, die spontaan feministisch ingesteld is, zal zijn vrouw aanzetten haar studies te beëindigen of een carrière uit te bouwen. Een uitstekend idee: zij zal al haar vechtlust voor haar werk bewaren en zich thuis teder onderwerpen aan de STIER (die er geen misbruik van zal maken). Eigenlijk is dit het enige wat ze wenst, maar zeer weinig mannen van de zodiak zijn in staat dit te begrijpen.

Evenwicht tussen een waterteken en een aardeteken; hun huis zal een ark van Noach zijn: kinderen, vrienden, dieren en planten zullen er een gelukkig leven slijten! En voor alle verloren honden is er ook nog een plaatsje!
Hee, bedankt!! kreeftvrouw en stierman is dus een goede match??
pi_125618971
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 21:17 schreef Montagui het volgende:
De STIER (man) is standvastig en trouw, zijn relaties zijn duurzaam. Met name met ascendant KREEFT, WEEGSCHAAL, BOOGSCHUTTER of VISSEN.

Pas op voor de 'onbetrouwbare' (te herkennen aan hun hevige, frequente en onlogische woede uitbarstingen), de 'koppige' (te herkennen aan enge dorpsgeest, bekrompen nationalisme en racisme) en de 'wraakzuchtige' (die nooit vergeet niet te vergeven).
heb je misschien ervaring? Gr.
pi_125619051
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 21:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Dat hangt toch echt van de persoon af, of ie je vetrouwen waard is. Iedereen kan gekwetst worden als ie zich kwetsbaar opstelt.. Als je je te kwetsbaar voelt, is dat ook een kwestie van wat levenskunst om daar goed mee om te gaan, dunkt me.
Ben jij een stier?
pi_125619354
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 21:51 schreef snoepgoed11 het volgende:

[..]

Hee, bedankt!! kreeftvrouw en stierman is dus een goede match??
In het algemeen zou ik zeggen van wel ja. Maar het is niet aan de sterren om een relatie te laten slagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')