SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Projecten voor volgend jaar zijn:
Twee Peach kostuums voor de kinderen (inc kroontjes uiteraard)
Een mannencloak met het Stark embleem en wolfenhuid als kraag.
Een schild
Een two-hander axe
Een helm
Een vrouwelijke cloak met bondkraag en ook het Stark embleem geborduurd
Een Stark of Winterfell banner
Een omslagjurk in de stijl van Winterfell
De cloaks ga ik in het najaar aan beginnen, de props dan ook, omdat dan pas onze hobbykamer echt klaar is.
Maar dat is lang zo leuk niet. Ik heb echt al een jaar voorpret aan het maken. Nu ben ik wel handig, en dat is natuurlijk ook wel nodig. Je moet wel een beetje kunnen knutselen en omgaan met een naaimachine. Dat laatste is echt niet moeilijk, patronen tekenen overigens ook niet.quote:Op maandag 22 april 2013 16:16 schreef B-FliP het volgende:
Naja, helemaal zelf maken is niet echt nodig. Je kan ook verschillende onderdelen kopen om te combineren of te customizen. Je hebt sites als http://cosplaysky.com/ waar je complete costuums kan aanschaffen maar op de zalando achtige site http://www.milanoo.com/ kan je ook veel vinden om zelf te customizen..
Ik ben zelf niet zo van het verkleden maar vind het wel heel cool om te zien.
Ik vind van welquote:» Er is al 58 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Leuke projectjes! Weet je al waar je de props van gaat maken?quote:Op maandag 22 april 2013 15:58 schreef Silmarwen het volgende:
Projecten voor volgend jaar zijn:
Twee Peach kostuums voor de kinderen (inc kroontjes uiteraard)
Een mannencloak met het Stark embleem en wolfenhuid als kraag.
Een schild
Een two-hander axe
Een helm
Een vrouwelijke cloak met bondkraag en ook het Stark embleem geborduurd
Een Stark of Winterfell banner
Een omslagjurk in de stijl van Winterfell
De cloaks ga ik in het najaar aan beginnen, de props dan ook, omdat dan pas onze hobbykamer echt klaar is.
https://www.facebook.com/(...)&type=1&l=b98b7afd13quote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef Silmarwen het volgende:
Het plan is gewijzigd, het wordt Bowser, Mario en 3 peaches. xD
We zijn nu bezig met Bowser, zal morgen wel even wat foto's uploaden.
dit x wel van jezelf en niet van je kinderen?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef Silmarwen het volgende:
Het plan is gewijzigd, het wordt Bowser, Mario en 3 peaches. xD
We zijn nu bezig met Bowser, zal morgen wel even wat foto's uploaden.
Leuke karakters! Volgens mij zie je Cersei niet vaak lopen hier in Nederland (maar ik kan het mis hebben). Naar welke conventie ben je van plan te gaan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:46 schreef annelotje het volgende:
Die jurkjes en rugzakjes zijn echt te cute!
Ik ga dit jaar voor het eerst naar een cosplayevent. Ik ga als Cersei Lannister uit game of thrones en mn vriendin gaat als Daenerys. Ik ga beide jurken zelf maken maar vooralsnog zijn het gewoon lappen stof
Draken van kinderen.quote:Op maandag 21 april 2014 07:26 schreef Silmarwen het volgende:
Pfff ik haat borduren.
Wel vet mooi gemaakt.
We hebben nu een doel om aardig wat kilo's kwijt te raken, maar een jaar de tijd. Mijn man wil als Drogo maar ik betwijfel of ik als Daenerys wil. Ik heb A best heul grote tieten, ook als ik 10 tot 15 kilo lichter ben.B ben wel een beetje te oud denk ik.
Maar dan zouden de kindjes de draken worden.
Ach we hebben nog lang de tijd om na te denken.
Heb wel Worbla ontdekt en boetseerplastic, wat een geweldig spul.
Wat maken je voorgevel of leeftijd nu uit als je plezier hebt?quote:Op maandag 21 april 2014 07:26 schreef Silmarwen het volgende:
Pfff ik haat borduren.
Wel vet mooi gemaakt.
We hebben nu een doel om aardig wat kilo's kwijt te raken, maar een jaar de tijd. Mijn man wil als Drogo maar ik betwijfel of ik als Daenerys wil. Ik heb A best heul grote tieten, ook als ik 10 tot 15 kilo lichter ben.B ben wel een beetje te oud denk ik.
Maar dan zouden de kindjes de draken worden.
Ach we hebben nog lang de tijd om na te denken.
Heb wel Worbla ontdekt en boetseerplastic, wat een geweldig spul.
Ik kon me de jurk even niet voor de geest halen, dacht dat Cersei alleen maar rood droegquote:Op maandag 21 april 2014 08:28 schreef annelotje het volgende:
Ik heb gelukkig een borduurmachine. De jurk van cersei zou anders niet te doen zijn! Ik ga de blauwe maken met daarop 4 vogels geborduurd. Ik heb een borduurpatroon gevonden die er aardig op lijkt.
[ link | afbeelding ]
Plan is om begin juli naar epicon in den bosch te gaan.
Wat jij gemaakt hebt is ook heel gaaf hitomi!
quote:Op zondag 25 mei 2014 07:42 schreef Silmarwen het volgende:
Echt onwijs mooi gedaan zeg! Wat een talent! Ik ben jaloers.
Dat zou ik inderdaad gedaan hebben als ik een verstelbare paspop had gehad (dan was dit waarschijnlijk ook niet gebeurd). Maar die krijg ik pas voor m'n verjaardag (gelukkig is die over iets meer dan een maand alweerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:43 schreef annelotje het volgende:
Oohh balen!! Ik zou mn tornmesje gepakt hebben (na n rustgevend kopje thee en n vloekpartij 😉 )en het gele ding uit elkaar halen. Opnieuw beginben werkt soms het beste. Ik heb helaas geen handige schoonmoeder waar ik terecht kan.
Hahaha, katten gaan met heel veel dingen niet samen, neequote:Op woensdag 11 juni 2014 11:47 schreef Hitomi het volgende:
Dank jullie wel!
Moira, geloof me, als ik het kan kan iedereen hetHet is best simpel, het enige vervelende is dat het gewoon heel tijdrovend is.
En, als de ene kat niet op m'n borduurdraadjes zit te loeren / sabbelen, dan neemt de andere de dienst over en zit te loeren en valt 't ook daadwerkelijk aan.
Katten![]()
![]()
Katten + Borduren (of handnaaien)![]()
![]()
Het is dat ze zo duur zijn, maar ik denk dat een machine redelijk vaak van pas kan komen met cosplay
SPOILER: Lang verhaal even onder een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag heb ik niet echt het gevoel opgeschoten te zijn, maar dat komt doordat het natuurlijk een erg groot oppervlak is wat ik eerst moest omlijnen en daarna moest inkleuren. Vond het nu wel even genoeg geweest, de zijkanten van de 'blaadjes' kleur ik morgenochtend wel in. Moet ook één blaadje nog even opnieuw omlijnen, want ik zag net dat ik er eentje een stuk rechter heb staan dan de ander, en dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Morgen kan ik lekker verder met 'stap 3', dus de nette buitenlaag eroverheen zetten en dan verder naar de bloemen en de stippen en dan is ook de voorkant klaar.
Dit is hoe het er nu uitziet:
Helaas heb ik morgen niet de hele dag, want ik mag moet morgen ook de stad in om nette kleding voor vriendlief te kopen. Collega gaat trouwen en m'n vriend is niet zo heel erg van de hele nette kledingNu moet ie er toch maar aan geloven.
Vind het wel vervelend want het is toch wel kostbare tijd![]()
Melisandre lijkt me echt heel gaaf om te zienquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:29 schreef Silmarwen het volgende:
Awesome! Allebei trouwens, heel mooi. ik ga pas weer eens in dec beginnen denk ik en ik twijfel nog heel erg.
Mellisandre (mits ik mijn gewichtsverlies haal), Weeping Angel of een Tardis jurk. Sowieso twee Dalek jurkjes voor de kinderen, of misschien 1 Tardis jurkje en een Dalek jurkje. Daar kan ik nooit zo vroeg mee beginnen omdat het grut nog groeit.
Tsja, domme kat. Ik wist wel dat hij van losse draadjes hield (er zit aan een mandje van een krabpaal een heel klein stukje (15 cm?) los draad en daar kan hij uuuuuuren aan zitten sabbelen. Dus ja, waarom niet naaigaren?quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:27 schreef annelotje het volgende:
Oh hard gewerkt zeg!!
Arm katje! Ook n beetje een dom katje! Wie denkt er nou aan om de naaimachine weg te zetten omdat de kat anders garen gaat eten.....Gelukkig dat het inmiddels weer goed is zeg.
Nou, het zal er in ieder geval héél warm uitzienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:32 schreef Moira. het volgende:
Ik ben ook héél benieuwd hoe het eruit ziet als je alles af en aan hebt
Haha, dat scheelt weer idd. Lijkt me ook niks om met een brandende zo'n zo 'dik' aangekleed te zijn neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:36 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Nou, het zal er in ieder geval héél warm uitzienWat dat betreft ben ik heel blij dat het morgen gelukkig 'maar' 17 graden wordt
Gaaf!quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:52 schreef Hitomi het volgende:
Thanks!
We komen ook voor in een cosplay music video die er gemaakt is (our 5 seconds of fame!):
We gaan nu verder met Duimelijntje en Mama Toad:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ook zal er een bal zijn, waarvoor ik ga kijken of ik mijn crossover van de Evil Queen uit Once Upon A Time en de Evil Queen uit Disney's Sneeuwwitje kan doen:
[ afbeelding ]
Voor die laatste zal ik de trouwjurk van mijn (inmiddels overleden) tante gebruiken. Toen ze erachter kwam dat ze kanker had zijn zij en mijn oom snel getrouwd. Na de bruiloft heeft ze mij gevraagd of ik 'm zou willen hebben voor cosplay-doeleinden.. Daarbij maakte het haar niet uit of hij stuk zou gaan voor de stof, of in z'n geheel ergens voor wordt gebruikt.
Met deze crossover kan ik 'm in z'n geheel gebruiken, zonder erin te gaan knippen. Dat vind ik wel het fijnst.
Aanmelden is gewoon een inzending posten, dus mocht het al op een disney prinsessenjurk lijken voor 23 juni, kun je daar gewoon een foto van in het topic posten en dan doe je gewoon meequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:19 schreef Hitomi het volgende:
Dat is wel heel erg ambitieus, gezien ik maandag (eindelijk) weer start met werken, dus alleen de avonden en weekenden kan rommelen aan alles wat ik af wil hebben!Maar we gaan het zien!
Zolang het maar voor 29 augustus klaar is, dan ben ik tevreden
Je hoeft je dus niet aan te melden? Het is gewoon als 't af is, insturen en klaar? Moet je dan ook je progress laten zien?Of kan ik die vragen beter daarheen verhuizen?
gewoon harsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:49 schreef Hitomi het volgende:
Ben begonnen aan het hart dat Regina Mills en de Evil Queen zo graag hebben!
Maak 'm eerst uit klei, dan met siliconen een gietvorm maken, zodat ik met resin (geen idee wat de nederlandse naam is) 'm daadwerkelijk kan maken. In de resin doe ik een scheutje rode verf.
Ook komt er een oplichtend ledlampje in
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Die schildrugzakjes zijn echt geweldig!quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:10 schreef Silmarwen het volgende:
Het idee was in de loop van het jaar wat verandert, zoals gewoonlijk.
Ik werd Maria aka vrouwelijke Mario en de dames Princess Peach. Het middelste jurkje heb ik niet zelf gemaakt. Niet hele goede foto's, kijken of ik morgen betere kan maken.
Kroontjes zijn van crafting foam, verder is alles zelf gemaakt behalve mijn rode shirt. Das gewoon de H&M.
Mario outfit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Princess Peach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En alle drie hadden ze hun eigen schildrugzakjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de hele groep samen (zwart witte kostuum ook zelf gemaakt)
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |