PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier al met IF Thiago van barca gespeeld ?,
Ik moet elke keer nu lachen als ik die komma ziequote:
nee,quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier al met IF Thiago van barca gespeeld ?,
Tsja er zitten hier denk ik wel 10 xbox'ers die meer dan 500k verkopen dusja de kans is niet erg grootquote:Op maandag 22 april 2013 15:33 schreef DuTank het volgende:
Iemand coins nodig op de Xbox?
Als jullie het vervelend vinden dat ik dit post, geef het aan, dan stop ik. Maar tip mij dan wel als verkoper als iemand hier om coins vraagt.
quote:Op maandag 22 april 2013 15:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja er zitten hier denk ik wel 10 xbox'ers die meer dan 500k verkopen dusja de kans is niet erg groot
Ik hoor het welquote:Op maandag 22 april 2013 15:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb ook even geen coins meer nodig, heb wel weer genoeg op de bank staan voor het TOTS gebeuren straks,
Geen hashtags?quote:Op maandag 22 april 2013 15:45 schreef Reemi het volgende:
Goedemiddag
Weer thuis na een dagje school, even futten nu,
lekker dagje vrij, lekker in het zonnetje zittenquote:Op maandag 22 april 2013 15:45 schreef Reemi het volgende:
Goedemiddag
Weer thuis na een dagje school, even futten nu,
Ik ookquote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker dagje vrij, lekker in het zonnetje zitten![]()
,,
Ik wou je net toevoegen maar je 'vrienden'lijst is volquote:Op maandag 22 april 2013 14:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
las iets over een conspiracy dat het een mislukte oefening waswe zullen het nooit weten
quote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wou je net toevoegen maar je 'vrienden'lijst is vol![]()
leeeeeevenquote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ookOp het dakterras met de laptop
quote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Kamikazie het volgende:
Hopen dat er zo wat huisgenoten thuis komen, kunnen we een klein flesje opentrekken van wat lekkers
Staat nu uit hier, ben er over een uurtje weer op denk ikquote:Op maandag 22 april 2013 15:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]heb ps3 aan zal wel ff iemand verwijderen
done
Klasse dat het uiteindelijk gelukt isquote:Op maandag 22 april 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elyounoussi eindelijk verkocht voor 5.2k, dit was mijn 4e poging om hem te verkopen
wat ga je reageren op muh boi ds2 kuttrollquote:Op maandag 22 april 2013 16:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klasse dat het uiteindelijk gelukt is
Nog winst gemaakt?
Ja, want ik had hem in een 2.5k pack. Verder had ik gisteravond mijn hele TP vol met spelers en inmiddels heb ik die ook bijna allemaal verkocht.quote:Op maandag 22 april 2013 16:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klasse dat het uiteindelijk gelukt is
Nog winst gemaakt?
quote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat ga je reageren op muh boi ds2 kuttroll
Fraai. Lekker bezig lul.quote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, want ik had hem in een 2.5k pack. Verder had ik gisteravond mijn hele TP vol met spelers en inmiddels heb ik die ook bijna allemaal verkocht.
Kentekenplaat ombuigen zodat hij niet leesbaar isquote:Op maandag 22 april 2013 16:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
van deze bazen geleerd:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kentekenplaat ombuigen zodat hij niet leesbaar is
6U67463*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft 2 versies, welke versie zoek je?quote:Op maandag 22 april 2013 16:21 schreef Gramulanion het volgende:
Wtf, waarom is er geen Chong Tese op de markt?
Thanks, ik vond dat ook al geen 1, maar kon er even niet uithalen wat het wel wasquote:
Ik heb hem net in een pakje, maar er staan er gewoon nul op.quote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft 2 versies, welke versie zoek je?
@live.nl ook hoorquote:Op maandag 22 april 2013 16:28 schreef pascal08 het volgende:
Haha, EA heeft nu bepaalde emailadressen geblokkeerd. Volgens mij werkt alleen @hotmail en @gmail nog.
Ik twijfelde ook maar ik had geen onderzoek verwacht van een medeFok!kerquote:Op maandag 22 april 2013 16:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Thanks, ik vond dat ook al geen 1, maar kon er even niet uithalen wat het wel was
Ik gebruik mijn schoolmail bij mijn 2e account en die doet het ook gewoon. Wel kon ik laatst ineens niet meer inloggen maar toen heb ik mijn wachtwoord veranderd en toen kon het wel weer.quote:Op maandag 22 april 2013 16:28 schreef pascal08 het volgende:
Haha, EA heeft nu bepaalde emailadressen geblokkeerd. Volgens mij werkt alleen @hotmail en @gmail nog.
Mooi verhaal en briljante ontknopingquote:Op maandag 22 april 2013 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn schoolmail bij mijn 2e account en die doet het ook gewoon. Wel kon ik laatst ineens niet meer inloggen maar toen heb ik mijn wachtwoord veranderd en toen kon het wel weer.
Ze zijn de autobuyers aan het aanpakken denk ik. Ze hebben nu in ieder geval een bot-detectie en bepaalde emailadressen zijn nu geblokkeerd.quote:Op maandag 22 april 2013 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn schoolmail bij mijn 2e account en die doet het ook gewoon. Wel kon ik laatst ineens niet meer inloggen maar toen heb ik mijn wachtwoord veranderd en toen kon het wel weer.
beetje laat of niet?quote:Op maandag 22 april 2013 16:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze zijn de autobuyers aan het aanpakken denk ik. Ze hebben nu in ieder geval een bot-detectie en bepaalde emailadressen zijn nu geblokkeerd.
Ik kan het niet oneens zijn met dit beleid. Jammer dat ze de CE 150c BIN belangrijker vonden en nu pas met de autobuyers aan de slag gaanquote:Op maandag 22 april 2013 16:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze zijn de autobuyers aan het aanpakken denk ik. Ze hebben nu in ieder geval een bot-detectie en bepaalde emailadressen zijn nu geblokkeerd.
Ja, EA is overal laat mee. Het systeem van FIFA14 zal waarschijnlijk gewoon weer precies hetzelfde zijn als het systeem van dit jaar, dus er zullen volgend jaar misschien wel minder autobuyers actief zijn. Echt te blokkeren is het natuurlijk niet, want je kunt applicaties soms niet onderscheiden van mensen.quote:
SIF bale 500Kquote:Op maandag 22 april 2013 16:28 schreef Toefjes het volgende:
Er staat helemaal geen SIF Bale voor 490K op
Bedankt, maar ik wacht tot hij om en nabij 400K is, hoopte dat de daling al verder ingezet zou zijn, omdat iemand hier vanochtend meldde dat hij 490K wasquote:
7 dan hé.quote:
Bij mij ookquote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
EA heeft het bij mij verneukt toen ze 150 coin bin aan hebben gepakt
Ben je nu echt zo dom?quote:Op maandag 22 april 2013 16:39 schreef Djeetje het volgende:
Hoezo 7 ?
Ik reageerde trouwens gewoon op thorb en hij zei 5
Boer wat zeg je van mijn kippen, boer wat zeg je van mijn haan.quote:Op maandag 22 april 2013 16:39 schreef Djeetje het volgende:
Hoezo 7 ?
Ik reageerde trouwens gewoon op thorb en hij zei 5
Laten we eerlijk zijn, Dede is wel de perfecte verdediger.. snel sterk en een goede kopper.quote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef Toefjes het volgende:
weer tegen het verdedigingsduo Santana en Dede
Definieer beste?quote:Op maandag 22 april 2013 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
EA top bedrijf![]()
ze laten je zo erg haten op sommige spelers dat de voeldoening gewoon groot is als je van ze wint
stel nou dat altijd de beste partij wint.. dat zou eerlijk zijn.
Goede kopper wel. Met 90 strength zou hij een demoon zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 16:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, Dede is wel de perfecte verdediger.. snel sterk en een goede kopper.
Santana is eigenlijk alleen snel maar veel te licht in de duels.
Sowieso een onzin post. Sommige mensen vinden elke nederlaag gescript maar als ze winnen is het omdat ze zo goed zijn natuurlijkquote:
Beste: voor iedere situatie een goede oplossing vinden.quote:
Want dat is irl ook altijd?quote:Op maandag 22 april 2013 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
EA top bedrijf![]()
ze laten je zo erg haten op sommige spelers dat de voeldoening gewoon groot is als je van ze wint
stel nou dat altijd de beste partij wint.. dat zou eerlijk zijn.
hoeft toch ook niet altijd het zelfde te zijn als IRL ? dan maken ze volgend jaar dus ook:quote:
Nee. Kijk maar naar het aantal nederlagen van Feyenoord. Veel te veel dus de beste wint niet altijd.quote:
Ligt ook aan de positie vanaf waar je schiet. Ik vind 20 schoten van 30+ meter afstand minder grote kansen dan 2 schoten van binnen de 5 meter.quote:Op maandag 22 april 2013 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je 20 schoten hebt en geen 1 gaat erin dan weet je gewoon dat 1 counter van de tegenstander genoeg kan zijn. In het echt is dat ook zo. Het is wel jammer maar dat soort potjes zitten er nou eenmaal tussen.
De partij die meer scoort dan de tegenstander is toch de beste...quote:Op maandag 22 april 2013 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeft toch ook niet altijd het zelfde te zijn als IRL ? dan maken ze volgend jaar dus ook:
- een knop om je tegenstander te bijten.
- het omkopen van tegenstanders mogelijk.
- belchinezen op de tribunes.
In mijn ogen zijn Ramos, Silva en Dede de beste verdedigers. David Luiz en Chiellini komen ook in de buurt.quote:Op maandag 22 april 2013 16:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede kopper wel. Met 90 strength zou hij een demoon zijn.
Sowieso heeft alleen naar schoten kijken geen zin, misschien had de tegenstander wel 30 gevaarlijke voorzetten.quote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt ook aan de positie vanaf waar je schiet. Ik vind 20 schoten van 30+ meter afstand minder grote kansen dan 2 schoten van binnen de 5 meter.
klopt. hoop alleen dat ze fifa 14 sommige dingen minder OP maken.quote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
De partij die meer scoort dan de tegenstander is toch de beste...
Ramos vind ik vooral heel erg goedquote:Op maandag 22 april 2013 16:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn Ramos, Silva en Dede de beste verdedigers. David Luiz en Chiellini komen ook in de buurt.
Inderdaad.quote:Op maandag 22 april 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso heeft alleen naar schoten kijken geen zin, misschien had de tegenstander wel 30 gevaarlijke voorzetten.
Sowieso naar dat soort "artiesten" gaanquote:
Mensen willen niet een uur wachten voordat ze de speler binnen hebben. Wie was het dan?quote:Op maandag 22 april 2013 16:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Een speler nu al een maand op 600 sp staan, gebeurt niets.
Zet ik m 600 bin neer is ie binnen een minuut weg
Is dat nou een kerel of een wijf?quote:
Obinna.quote:Op maandag 22 april 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen willen niet een uur wachten voordat ze de speler binnen hebben. Wie was het dan?
Een wijf zonder tieten en met een snorquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een wijf zonder tieten en met een snor
Cheapquote:Op maandag 22 april 2013 16:57 schreef Hoogstaande het volgende:
http://wefut.nl/squad/985
Wat denken jullie er van?
Als goedkoop backup teampje?
ik twijfel nog over Matri,quote:Op maandag 22 april 2013 16:57 schreef Hoogstaande het volgende:
http://wefut.nl/squad/985
Wat denken jullie er van?
Als goedkoop backup teampje?
Matri is echt heel goed voor zo'n goedkope spits,quote:Op maandag 22 april 2013 16:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
ik twijfel nog over Matri,
Heeft iemand hem al geprobeerd?,
Jawel,quote:Op maandag 22 april 2013 17:00 schreef over_hedge het volgende:
Niemand van jullie hier toevallig verstand van flitsers he?
Alleen van dezequote:Op maandag 22 april 2013 17:00 schreef over_hedge het volgende:
Niemand van jullie hier toevallig verstand van flitsers he?
Beide zijn in verschillende opzichten heel erg goed.quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik zit met een dilemma. IF Courtois of NIF Lloris? IF Lloris kan ik niet betalen..
Suarez?quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Toefjes het volgende:
Okee, na 2 wedstrijden ben ik IF Torres spuugzatWie is een goede spits om hem te vervangen? IF is wel vereist.
TIF Balequote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Toefjes het volgende:
Okee, na 2 wedstrijden ben ik IF Torres spuugzatWie is een goede spits om hem te vervangen? IF is wel vereist.
Dzeko of MOTM Adebayortquote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Toefjes het volgende:
Wat voor flitser set zou je aanraden als je ene budget van ongeveer 350 euro hebt?quote:
Hmm. Ik test eerst IF Courtois wel. Kan Lloris altijd nog halenquote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beide zijn in verschillende opzichten heel erg goed.
Dat is de ene spitsquote:
Courtois heeft lijm aan zijn handen en laat niets los maar maakt niet echt exceptionele reddingen. Lloris laat toch vrij vaak iets los maar maakt wel echt exceptionele reddingen, soms wel een gare blunder.quote:Op maandag 22 april 2013 17:04 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hmm. Ik test eerst IF Courtois wel. Kan Lloris altijd nog halen
Llorisquote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik zit met een dilemma. IF Courtois of NIF Lloris? IF Lloris kan ik niet betalen..
quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Toefjes het volgende:
Ik dacht dat je een flitspaal bedoeldequote:Op maandag 22 april 2013 17:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat voor flitser set zou je aanraden als je ene budget van ongeveer 350 euro hebt?
IF Hernandez, IF Defoe, IF Rooney, IF Taarabt, SIF Fellaini (quote:Op maandag 22 april 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is de ene spits![]()
TIF Bale is grappig, maar wel erg duur. Toch de angst een beetje dat hij met het TOTS veel goedkoper zal zijn.
MOTM Adebayor interessant. Is in elk geval niet onzichtbaar
Ohquote:Op maandag 22 april 2013 17:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een flitspaal bedoelde
Hernandez heb ik alweer verkocht, die was ik ook al na 2 wedstrijden zat. Suarez doet het goed op zich. Maar ik hou van crossen. Dus ik ga Adebayor een kans geven. Jammer dat hij geen zwart kaartje heeftquote:Op maandag 22 april 2013 17:07 schreef Thorb het volgende:
Welbeck of Hernandez is wel iets voor Toefkes denk ik.
Waarom je neem je dan IF Jones nietquote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hernandez heb ik alweer verkocht, die was ik ook al na 2 wedstrijden zat. Suarez doet het goed op zich. Maar ik hou van crossen. Dus ik ga Adebayor een kans geven. Jammer dat hij geen zwart kaartje heeft
IF's moet je niet kopen man, zonde van je coins.quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hernandez heb ik alweer verkocht, die was ik ook al na 2 wedstrijden zat. Suarez doet het goed op zich. Maar ik hou van crossen. Dus ik ga Adebayor een kans geven. Jammer dat hij geen zwart kaartje heeft
Tijd voor een nieuwe dan hè.quote:Op maandag 22 april 2013 17:11 schreef vandermar het volgende:
En weer gaat mijn computer zomaar uit...
Lijkt mij ook. Ik zing het schooljaar nog even uit. 10 weken nog. Hopen op een btw actie bij BCC ofzo.quote:
Hart is beter.quote:Op maandag 22 april 2013 17:12 schreef jackson het volgende:
Mensen ervaring of Lloris echt veel beter is dan Hart?
Hart heb ik momenteel
Wat moet je dan met je coins?,quote:Op maandag 22 april 2013 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IF's moet je niet kopen man, zonde van je coins.
Stel een PC samen heb je voor de zelfde prijs een veel betere bakquote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik zing het schooljaar nog even uit. 10 weken nog. Hopen op een btw actie bij BCC ofzo.
IF Kenwyne of IF Fellaini dan.quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker een desktop mee naar school nemenquote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stel een PC samen heb je voor de zelfde prijs een veel betere bak
Zijn, op Hernandez en Defoe na niet echte spitsen. Misschien koop ik dan toch maar gewoon Agbonlahorquote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
IF Hernandez, IF Defoe, IF Rooney, IF Taarabt, SIF Fellaini (), IF David Luiz
.
Laat ik die dan maar houdenquote:
Gewoon zelf bouwen man. Scheelt aanzienlijk in prijs en je zit niet met een of ander prutmerk met prutonderdelen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik zing het schooljaar nog even uit. 10 weken nog. Hopen op een btw actie bij BCC ofzo.
Iemand die geen kut van computers afweet een computer laten samenstellenquote:Op maandag 22 april 2013 17:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon zelf bouwen man. Scheelt aanzienlijk in prijs en je zit niet met een of ander prutmerk met prutonderdelen.
Dat kun jij zelfs niet verneukenquote:Op maandag 22 april 2013 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iemand die geen kut van computers afweet een computer laten samenstellenlijkt mij niet zo slim
Fellaini heb ik al als CDM. Die Jones heeft ook wel goede stats. 1.87 en 84 jumping, 89 heading accquote:
PICSKE?quote:Op maandag 22 april 2013 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn, op Hernandez en Defoe na niet echte spitsen. Misschien koop ik dan toch maar gewoon AgbonlahorEerst die Adebayor uitproberen. Op zich wel tof om zo'n grote vent in de spits te hebben
Ik kreeg het ook voor elkaar om de jailbreak op mijn ipad te verneuken terwijl ik hem nog geen uur had.quote:Op maandag 22 april 2013 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kun jij zelfs niet verneuken
Ja Applequote:Op maandag 22 april 2013 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook voor elkaar om de jailbreak op mijn ipad te verneuken terwijl ik hem nog geen uur had.
Gewoon topic in dig maken, die vinden dat leuk om te doenquote:Op maandag 22 april 2013 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iemand die geen kut van computers afweet een computer laten samenstellenlijkt mij niet zo slim
Kan je een laptop dan samenstellen?quote:Op maandag 22 april 2013 17:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon topic in dig maken, die vinden dat leuk om te doen
en speelt het beter dan een team van <50k?quote:
Uiteraard nietquote:Op maandag 22 april 2013 17:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en speelt het beter dan een team van <50k?
Sommig mensen vinden het leuk om de goedkoopste/beste voor jouw budget uit te zoeken.quote:Op maandag 22 april 2013 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je een laptop dan samenstellen?
Hij verdiend zelf vast nog wel wat hoor, schnabbelen hier en daar. SBS6 werkt ie toch ook?quote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef vandermar het volgende:
Die kinderen van Andre Hazes zijn echt een schrijnende vertoning. Die jongen is 21 en slaagde vorig jaar voor zijn vmbo toch? Die zou een uitkering krijgen wanneer zijn vader niet zo beroemd zou zijn en zoveel geld zou hebben binnen geharkt.
pfffquote:
verdiendquote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij verdiend zelf vast nog wel wat hoor, schnabbelen hier en daar. SBS6 werkt ie toch ook?
weet niet of het 50K is, vogens mij een stuk minderquote:Op maandag 22 april 2013 17:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat voor 50k team heb je?
Als ik mag vragen..
Thanks,quote:Op maandag 22 april 2013 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
weet niet of het 50K is, vogens mij een stuk minder
[ afbeelding ]
Ik dacht ik help je ff,quote:Op maandag 22 april 2013 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom moet jij je er weer mee bemoeien? Jij bent echt zon misselijk achterbaks mannetje he.
Konko goedquote:Op maandag 22 april 2013 17:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Thanks,
Hoe speelt Pato?
Heb hem net gekocht met mijn look a like team.
Dit is echt een mix van mijn 2 teams.quote:Op maandag 22 april 2013 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Pato speelt lekker hoor, scoort gemakkelijk, erg veelzijdig. Kun je nog eens goed een hoge steekpass gevenquote:Op maandag 22 april 2013 17:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Thanks,
Hoe speelt Pato?
Heb hem net gekocht met mijn look a like team.
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 22 april 2013 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom moet jij je er weer mee bemoeien? Jij bent echt zon misselijk achterbaks mannetje he.
Medelijden met Kubaquote:Op maandag 22 april 2013 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"De eenzame Pool"quote:
Ja of gangraped onder de douche door 10 negers.quote:Op maandag 22 april 2013 17:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
"De eenzame Pool"
Goede titel voor een boek over een Poolse Jood die vlucht voor de Nazi's in de oorlog en al zijn familie en vrienden kwijtraakt. Uiteindelijk komt hij terecht bij een groep partizanen en sterft hij alsnog in Sobibor nadat de groep wordt verraden door een jeugdvriend van hem die hij in vertrouwen wilde nemen, maar een spion voor de Duitsers bleek te zijn.
gr gr
ooh...quote:Op maandag 22 april 2013 17:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja of gangraped onder de douche door 10 negers.
Meteen verfilmen natuurlijkquote:Op maandag 22 april 2013 17:58 schreef TBakkert het volgende:
En wat vonden jullie van mijn verhaal? Verfilmen? Een boek schrijven?
mooizo, Ik heb een vriend met een ontiegelijk grote neus, hij mag de jood spelenquote:
Moet je wel bij de arena filmen want daar vindt je genoeg figurantenquote:Op maandag 22 april 2013 18:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mooizo, Ik heb een vriend met een ontiegelijk grote neus, hij mag de jood spelen
quote:Op maandag 22 april 2013 18:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Moet je wel bij de arena filmen want daar vindt je genoeg figuranten![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 18:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En ik vraag Bastian Schweinsteiger wel voor de rol als SS Obersturmbahnführer
Gister bij Studio Voetbal zei een van die mannetjes dat ook alquote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
haha, Suarez beet Ivanisevic volgens de nieuwslezer
Wat deed hij dan op het voetbalveld?quote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
haha, Suarez beet Ivanisevic volgens de nieuwslezer
Iemand anders bijten.quote:Op maandag 22 april 2013 18:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat deed hij dan op het voetbalveld?
Mooie editquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 22 april 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooie editwhahaha, ja moest lachen toen ik daarna voor het eerst in het got topic keek en jij precies dezelfde reactie had als ik hier zo'n beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
haha iddquote:Op maandag 22 april 2013 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
whahaha, ja moest lachen toen ik daarna voor het eerst in het got topic keek en jij precies dezelfde reactie had als ik hier zo'n beetje
Bazengoalquote:Op maandag 22 april 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:
Thanks
Repost van de geniale Benfica goal nog maar even (L). Kan hem op YT nergens meer vinden
Even spoelen naar 1:08 resterende tijd hier:
http://www.101greatgoals.(...)2-sporting-lisbon-0/
staat op VZquote:Op maandag 22 april 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:
Thanks
Repost van de geniale Benfica goal nog maar even (L). Kan hem op YT nergens meer vinden
haha wiggerquote:Op maandag 22 april 2013 18:43 schreef Tim86 het volgende:
Hoorde deze vandaag weer voor het eerst in lange tijd
peperroomsausquote:Op maandag 22 april 2013 18:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met gebakken aardappeltjes en satésaus.
Ik vind varkenshaas altijd lekker daarmee en dan aardappeltjes en champignons erbijquote:
Dus van nu af aan gaat Ivanovic ook mensen bijten?quote:
Hogeschool voetbalquote:Op maandag 22 april 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:
Thanks
Universitair.quote:
Ja, maar dat is toch niet de uitdrukking?quote:
Johquote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch niet de uitdrukking?
Met 10 Lurlingetjes lukt dat wel.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. Zo zie ik het NAC dus ook graag uitvoeren
dat wordt lachen zaterdagquote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lurling doet dat gewoon helemaal in zijn ééntje, maar dan nog verfijnder.quote:Op maandag 22 april 2013 18:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
hoe?quote:Op maandag 22 april 2013 18:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kevke, doe nou nie zo jonguh
Nie zo tof doen, jonguhskuhquote:
hehe, ben benieuwdquote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nie zo tof doen, jonguhskuh
Het kan wel eens een ouderwets avondje NAC worden zaterdag. Of ze bakken er he-le-maal niks van, of het gaat ontzettend spoken met het publiek erachter. En berg je dan maar.
Onze voorbereiding begint in ieder geval om 1 uur 's middags in de Irish Pub![]()
Wat zou het ook prachtig zijn als we de volgende ochtend in het kleedlokaal de teamgenoten die voor Ajax zijn weer eens ouderwets de mond kunnen snoeren
tis gelukt alleen nu al thuis want die vriend moest opeens werken aangezien iemand ziek wasquote:
ohquote:Op maandag 22 april 2013 19:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan iemand me even toevoegen in het skype gesprek.....
2-0, ragequit. Nog 4 wedstrijd en 3 punten nodig.quote:Op maandag 22 april 2013 19:10 schreef pascal08 het volgende:
4-0, 3-0, 3-0, 2-0, 4-1. Nu mag het toch niet meer fout gaan?
Ghehe. Weinig zeehondjes gezien dus?quote:Op maandag 22 april 2013 19:14 schreef quer het volgende:
[..]
tis gelukt alleen nu al thuis want die vriend moest opeens werken aangezien iemand ziek was
nee, wel de aapjes en de ijsberen aangezien dat op de weg van de vluchtroute zat.quote:Op maandag 22 april 2013 19:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ghehe. Weinig zeehondjes gezien dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op maandag 22 april 2013 19:18 schreef quer het volgende:
[..]
nee, wel de aapjes en de ijsberen aangezien dat op de weg van de vluchtroute zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op maandag 22 april 2013 19:18 schreef quer het volgende:
[..]
nee, wel de aapjes en de ijsberen aangezien dat op de weg van de vluchtroute zat.goddomme, die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pics van je 50k team?quote:Op maandag 22 april 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
Ja, het 50K team speelt inderdaad veel lekkerder. Best bizar. Ik ga me in Fifa 14 denk ik gewoon focussen op traden, hoef ik dat hele spel niet te kopen.
Kaka en ramires maken het team al goedquote:Op maandag 22 april 2013 19:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scroll maar terug. heb ze allebei al gepost
Je hebt er niks aan... maar ik weet hoe het voeltquote:Op maandag 22 april 2013 19:34 schreef pascal08 het volgende:
3-4 verloren.Ik kon de druk niet aan. Echt een paar 100% kansen gemist en ik was de hele wedstrijd beter. Hij maakte in de 81e en de 89e minuut de 3-3 en de 3-4.
quote:Op maandag 22 april 2013 19:41 schreef quer het volgende:
niet als je hier pics post van de zus van je mattieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post nou maar, dan oordelen wij wel. Ik zal beloven niet te fappen.quote:Op maandag 22 april 2013 19:42 schreef quer het volgende:
[..]
maar die gene heeft geen tieten.. en dat boeit jullie alleen
.quote:Op maandag 22 april 2013 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Post nou maar, dan oordelen wij wel. Ik zal beloven niet te fappen.
Zijn de foto's zo erg dan?quote:Op maandag 22 april 2013 19:46 schreef quer het volgende:
[..]
nee ik ga de zus van een vriend hier niet posten
Niks nieuws, dat deed Beasley bij jullie ook al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sana ookquote:
Andersom. Al wil ik Man U - Villa ook wel zien.quote:Op maandag 22 april 2013 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vanavond ga ik eerst VI kijken en daarna Cheat on me terugkijken
Zenuwpijn wellicht..wel mee oppassen. Anders even naar de dokter.quote:Op maandag 22 april 2013 19:51 schreef TBakkert het volgende:
Ik ben vandaag met gym op mijn rug gevallen en ben sindsdien al de hele dag misselijk... Iemand die een idee heeft hoe dat komt?
Werken aan je postaantal?quote:
lekker voor je.quote:Op maandag 22 april 2013 19:51 schreef TBakkert het volgende:
Ik ben vandaag met gym op mijn rug gevallen en ben sindsdien al de hele dag misselijk... Iemand die een idee heeft hoe dat komt?
niet ook op je hoofd?quote:Op maandag 22 april 2013 19:51 schreef TBakkert het volgende:
ze heeft dus nog geld ook? haar nummer?quote:Op maandag 22 april 2013 19:55 schreef Djeetje het volgende:
Mijn zus is naar Beyonce mensen betaalde ¤300 voor kaarten
Jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 22 april 2013 19:55 schreef Djeetje het volgende:
Mijn zus is naar Beyonce mensen betaalde ¤300 voor kaarten
¤300 nadat het binnen 5 min was uitverkocht.quote:Op maandag 22 april 2013 19:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze heeft dus nog geld ook? haar nummer?
okee, zal het in de gaten houden...quote:Op maandag 22 april 2013 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zenuwpijn wellicht..wel mee oppassen. Anders even naar de dokter.
Nee, maar ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |