PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier al met IF Thiago van barca gespeeld ?,
Ik moet elke keer nu lachen als ik die komma ziequote:
nee,quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier al met IF Thiago van barca gespeeld ?,
Tsja er zitten hier denk ik wel 10 xbox'ers die meer dan 500k verkopen dusja de kans is niet erg grootquote:Op maandag 22 april 2013 15:33 schreef DuTank het volgende:
Iemand coins nodig op de Xbox?
Als jullie het vervelend vinden dat ik dit post, geef het aan, dan stop ik. Maar tip mij dan wel als verkoper als iemand hier om coins vraagt.
quote:Op maandag 22 april 2013 15:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja er zitten hier denk ik wel 10 xbox'ers die meer dan 500k verkopen dusja de kans is niet erg groot
Ik hoor het welquote:Op maandag 22 april 2013 15:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb ook even geen coins meer nodig, heb wel weer genoeg op de bank staan voor het TOTS gebeuren straks,
Geen hashtags?quote:Op maandag 22 april 2013 15:45 schreef Reemi het volgende:
Goedemiddag
Weer thuis na een dagje school, even futten nu,
lekker dagje vrij, lekker in het zonnetje zittenquote:Op maandag 22 april 2013 15:45 schreef Reemi het volgende:
Goedemiddag
Weer thuis na een dagje school, even futten nu,
Ik ookquote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker dagje vrij, lekker in het zonnetje zitten![]()
,,
Ik wou je net toevoegen maar je 'vrienden'lijst is volquote:Op maandag 22 april 2013 14:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
las iets over een conspiracy dat het een mislukte oefening waswe zullen het nooit weten
quote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wou je net toevoegen maar je 'vrienden'lijst is vol![]()
leeeeeevenquote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ookOp het dakterras met de laptop
quote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Kamikazie het volgende:
Hopen dat er zo wat huisgenoten thuis komen, kunnen we een klein flesje opentrekken van wat lekkers
Staat nu uit hier, ben er over een uurtje weer op denk ikquote:Op maandag 22 april 2013 15:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]heb ps3 aan zal wel ff iemand verwijderen
done
Klasse dat het uiteindelijk gelukt isquote:Op maandag 22 april 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elyounoussi eindelijk verkocht voor 5.2k, dit was mijn 4e poging om hem te verkopen
wat ga je reageren op muh boi ds2 kuttrollquote:Op maandag 22 april 2013 16:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klasse dat het uiteindelijk gelukt is
Nog winst gemaakt?
Ja, want ik had hem in een 2.5k pack. Verder had ik gisteravond mijn hele TP vol met spelers en inmiddels heb ik die ook bijna allemaal verkocht.quote:Op maandag 22 april 2013 16:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klasse dat het uiteindelijk gelukt is
Nog winst gemaakt?
quote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat ga je reageren op muh boi ds2 kuttroll
Fraai. Lekker bezig lul.quote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, want ik had hem in een 2.5k pack. Verder had ik gisteravond mijn hele TP vol met spelers en inmiddels heb ik die ook bijna allemaal verkocht.
Kentekenplaat ombuigen zodat hij niet leesbaar isquote:Op maandag 22 april 2013 16:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
van deze bazen geleerd:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kentekenplaat ombuigen zodat hij niet leesbaar is
6U67463*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft 2 versies, welke versie zoek je?quote:Op maandag 22 april 2013 16:21 schreef Gramulanion het volgende:
Wtf, waarom is er geen Chong Tese op de markt?
Thanks, ik vond dat ook al geen 1, maar kon er even niet uithalen wat het wel wasquote:
Ik heb hem net in een pakje, maar er staan er gewoon nul op.quote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft 2 versies, welke versie zoek je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |