Grapjasquote:Op maandag 22 april 2013 13:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Werk jij nog op een oude iBook/MacBook? met ditto OS? (wit) en wat een apart toetsenbord is dat.
Lijkt wel op het model toetsenbord wat ooit op de aloude Macintosh werd gebruikt (1984)
Vwb je eten, je houdt i.i.g van rijst en ....kippensoep(soja?) erbij. Gezien de overige apparatuur werk je zeker bij een klein ICT bedrijfje of een administratie afdeling bij de overheid.
Kijk eens in de Sony Vaio reeks, ben ik zelf erg gecharmeerd van.quote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een goede laptop die de concurrentie aankan met een MacBook pro maar Windows based is?
Kwalitatief gezien of fancyness?quote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een goede laptop die de concurrentie aankan met een MacBook pro maar Windows based is?
Waarom zit je dan in het Apple topic?quote:Op maandag 22 april 2013 16:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb nooit echt met een MacBook gewerkt en altijd een normale vierkante laptop van acer/Asus gewerkt maar voor wat ik met een laptop wil doen(internet, office en spelletjes en dergelijke) lijkt me een MacBook niet echt fijn
Weet je in welke price range hij zit. Bij 11' of 13' qua gewicht en batterijduur redelijk te vergelijken?quote:Op maandag 22 april 2013 16:19 schreef J.Appleseed het volgende:
De ASUS ZenBook is ook echt een heel leuk dingetje, en volgens mij zit 'ie kwalitatief nog goed in elkaar ook. Ik zie 'm vrij regelmatig hier op de faculteit.
Zelfde price range als de MacBook (Air), geloof ik, en de batterijduur is geloof ik ook ongeveer hetzelfde. Dat weet ik echter niet 100% zeker, zul je moeten checkenquote:Op maandag 22 april 2013 16:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Weet je in welke price range hij zit. Bij 11' of 13' qua gewicht en batterijduur redelijk te vergelijken?
Er is wel malware voor de Mac, maar erg weinig. Bovendien hoef je, als je een beetje weet wat je doet, op Windows ook nauwelijks rekening te houden met virusscans.quote:Op maandag 22 april 2013 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het gesloten Apple circuit overigens nog steeds 100% waterdicht?
Wel makkelijk als je Geel relening hoeft te hunden met virusscans en zo. Bovendien crasht mijn lapsos om de 6 maanden
eh nee?quote:Op maandag 22 april 2013 17:17 schreef J.Appleseed het volgende:
Bovendien hoef je, als je een beetje weet wat je doet, op Windows ook nauwelijks rekening te houden met virusscans.
Reken er maar niet op. En die Mac Pro zou ik ook niet kopen, dat ding is intussen 3 jaar oud geloof ik. Maar daar is nog hoop voor een nieuw model in 2013 dat dezelfde markt bedient.quote:Op maandag 22 april 2013 18:07 schreef Xiance het volgende:
komt er eigenlijk nog een plaatsvervanger voor de Xserve, of moeten we t nu met de Mac Pro en Mac mini als server gaan leven?
het "voordeel" van de Xserve lijkt mij het hotswappable van een aantal zaken..quote:Op maandag 22 april 2013 18:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. En die Mac Pro zou ik ook niet kopen, dat ding is intussen 3 jaar oud geloof ik. Maar daar is nog hoop voor een nieuw mode in 2013 dat dezelfde markt bedient.
http://www.sonnettech.com/product/xmacminiserver.htmlquote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
het "voordeel" van de Xserve lijkt mij het hotswappable van een aantal zaken..
de mac mini kun je weinig aanpassen, de mac pro ken ik nog niet
Inderdaad, nop. Er zijn miljoenen PC's besmet met 0 daagse virussen en trojans en backdoors van mensen die "weten wat ze doen".quote:
Mac OS X is helemaal niet zo gesloten als men denkt. Niet zo gesloten als iOS. Echter maakt het voor 99/100 mensen niets uit dat het ook open kan zijn (root acces) aangezien de normale mens het niet gebruikt.quote:Op maandag 22 april 2013 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het gesloten Apple circuit overigens nog steeds 100% waterdicht?
Wel makkelijk als je Geel relening hoeft te hunden met virusscans en zo. Bovendien crasht mijn lapsos om de 6 maanden
meteen maar even gebookmarkedquote:Op maandag 22 april 2013 19:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://www.sonnettech.com/product/xmacminiserver.html.
Ik heb niet gezegd dat je geen virusscanner nodig hebt. In de meeste gevallen hoef je je alleen geen zorgen te maken over virussen.quote:Op maandag 22 april 2013 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad, nop. Er zijn miljoenen PC's besmet met 0 daagse virussen en trojans en backdoors van mensen die "weten wat ze doen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |