Aha okey ik ben inprinciepe de enigstequote:Op maandag 22 april 2013 13:21 schreef Deetch het volgende:
dat ligt eraan hoeveel data iedereen via jouw telefoon wil binnehalen en evrsturen. Dat gaat nl. allemaal van jouw bundel af.
Ben ik aan het doenquote:
? Hoezoquote:Op maandag 22 april 2013 13:24 schreef Q. het volgende:
Misschien kan je je schooltijd beter gebruiken om te leren, zo te zien heb je dat hard nodig.
Hoezo vraagt iequote:Op maandag 22 april 2013 13:22 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Aha okey ik ben inprinciepe de enigste
Jij bent natuurlijk weer zo'n zielig persoon die er zijn hobby van heeft gemaakt om op internet mensen af te gaan kraken op spelling.quote:
Klopt. Keurige zin trouwens, geen spelfout in te vinden !quote:Op maandag 22 april 2013 13:27 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk weer zo'n zielig persoon die er zijn hobby van heeft gemaakt om op internet mensen af te gaan kraken op spelling.
Princiepe schrijf je als principe, scheelt je weer een bitje in je abonnementskostenquote:Op maandag 22 april 2013 13:27 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk weer zo'n zielig persoon die er zijn hobby van heeft gemaakt om op internet mensen af te gaan kraken op spelling.
Dat gaan kan je beter weglaten.quote:Op maandag 22 april 2013 13:49 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Klopt. Keurige zin trouwens, geen spelfout in te vinden !
Laat me raden. ICT?quote:Op maandag 22 april 2013 20:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tja als de hele school al zit te youtuben via wifi.. ofzo..
vroeger leerde je nog iets :/
oh neequote:Op maandag 22 april 2013 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over ICT opleidingen had.
Op de ICT opleiding die ik heb gedaan, werd er inderdaad niets geleerd. Hele dag door gamen en internetten.quote:Op maandag 22 april 2013 22:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oh neemaar als de jeugd die nu op school zit teveel tijd heeft om te kunnen youtuben... kunnen ze dus ook niks leren in die zelfde tijd
efficienst is een HE-AAC audiostreampje...quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:04 schreef Piger het volgende:
Muziek luisteren via youtube is ook niet bepaald een efficiente manier van data vebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |