hij heeft aids aan zijn oog!!!quote:
Zijn muziek vooral ja. Ik vind (vond) zijn uitstraling ook echt niet verkeerd maar hij komt niet in mn wildste fantasien voorbij ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
misschien bedoelt ze wel gewoon de muziek, stelletje hormoonbonkjes
Jonge ik was 9quote:
Ja hij moest blauwe ogen krijgen en dat lukte niet met die kutkwastenquote:Op maandag 22 april 2013 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
hij heeft aids aan zijn oog!!!
hahahaha, hulde aan de hond!
gecoupeerde hont, gij dierenbeul!!!quote:Op maandag 22 april 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge ik was 9
[..]
Ja hij moest blauwe ogen krijgen en dat lukte niet met die kutkwasten![]()
Hij is alleen ergens door de jaren heen z'n staart verloren
Dan is ie nog enger, jij als kind die een enge hont maaktquote:Op maandag 22 april 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge ik was 9
[..]
Ja hij moest blauwe ogen krijgen en dat lukte niet met die kutkwasten![]()
Hij is alleen ergens door de jaren heen z'n staart verloren
Toen was ik ZWEIquote:
Nu je het zegt.. Ik tekende ook een schoorsteen met een pak, een bril en een beugelquote:Op maandag 22 april 2013 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is ie nog enger, jij als kind die een enge hont maaktzo'n eng kind dat voor je raam staat met een teddybeer in de regen
Moest je net zoals Molo naar een psycholoog omdat je een zwarte tekening maakte?quote:Op maandag 22 april 2013 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Ik tekende ook een schoorsteen met een pak, een bril en een beugel
quote:Op maandag 22 april 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moest je net zoals Molo naar een psycholoog omdat je een zwarte tekening maakte?
Is dat echt?quote:Op maandag 22 april 2013 13:11 schreef Molo het volgende:
dit was mijn puntenslijper toen ik die tekeningen maakte, misschien heeft dat me wel "getekend" voor het leven
[ afbeelding ]
Nee, want Meneer Schoorsteen was kleurrijkquote:Op maandag 22 april 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moest je net zoals Molo naar een psycholoog omdat je een zwarte tekening maakte?
nee tuurlijk nietquote:
Ohquote:Op maandag 22 april 2013 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet
ik zat te zoeken naar enge poppen foto's en kwam toen die tegen
schoppen of even met handschoenen aan in water onderdompelenquote:Op maandag 22 april 2013 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Kutkad. Eerst met alle geweld naar buiten moeten en dan na vijf minuten weer naar binnen willen om te schijten.
Hij mag nu zichzelf gaan vermaken.quote:Op maandag 22 april 2013 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
schoppen of even met handschoenen aan in water onderdompelen
hitsquote:
Vroegah toen ik een klein speesje was, hadden mijn broer en zus een pop voor mij gekocht. Maar elke keer als ik die pop zag ging ik huilenquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 13:19 schreef Molo het volgende:
oh god, die steven seagul reclame voor sloten op deuren is weer terug op tv
ik had/heb een zeehondquote:Op maandag 22 april 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vroegah toen ik een klein speesje was, hadden mijn broer en zus een pop voor mij gekocht. Maar elke keer als ik die pop zag ging ik huilenToen kreeg ik een beer
oh ja, dubbel L, hehehhee.quote:
so funnyquote:Op maandag 22 april 2013 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja, dubbel L, hehehhee.
Ik moet altijd aan dat plaatje denken als ik hem zie
ja dat snap ik, maar die kennen Spees en consorten toch helemaal nietquote:Op maandag 22 april 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft veul betere nummers dan dat ene hitje.
SHOW IT, NOWWWWWWWquote:Op maandag 22 april 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd brum heeft een filmpje van een kerktoren die dat liedje van GoT 'bellen'
Whuuut heeft 'ie nu weer gedaan?!quote:Op maandag 22 april 2013 13:31 schreef Molo het volgende:
mijn god, ik zit laatste week van FF topic even door te lezen, my god... naar de woningsbouwvereniging gaan om een gunst te vragen en dan met je mes gaan lopen zwaaien
Ja ik heb wel stukken gelezen, over het 2x opzeggen van z'n huurcontract enzo. Maar de laatste tijd niet bijgelezenquote:Op maandag 22 april 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh als je tijd hebt, lees die topics ff door.
alleen zo krijg je het complete verhaal...
linkje?quote:Op maandag 22 april 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh als je tijd hebt, lees die topics ff door.
alleen zo krijg je het complete verhaal...
dank!quote:Op maandag 22 april 2013 13:34 schreef Molo het volgende:
vanaf hier, halverwege de pagina vanaf maandag, toen hij bij wbv was geweest
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast deel 2
echt... mijn god...
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 13:34 schreef Molo het volgende:
vanaf hier, halverwege de pagina vanaf maandag, toen hij bij wbv was geweest
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast deel 2
echt... mijn god...
quote:Op maandag 22 april 2013 13:36 schreef Mirjam het volgende:
zom'n nagels maar weer 's lakken.
Kreeg van het weekend een compliment over die hema duochrome![]()
Ja, paniek voorbij?quote:
ze zijn ook wel heel erg mooiquote:Op maandag 22 april 2013 13:36 schreef Mirjam het volgende:
zom'n nagels maar weer 's lakken.
Kreeg van het weekend een compliment over die hema duochrome![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ze krijgen de shop![]()
http://www.dance-legend.com/en/
ik heb 1 slechte foto op feestboek geplaatst, zal m straks nog wel ff in de nagelfeestboek doen.quote:Op maandag 22 april 2013 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
ze zijn ook wel heel erg mooi
zo mooi dat ze niet op de peridot dupe na allemaal op waren
heb je fotootje? hoeveel laagjes doe je? (dik of dun)
Kutbedrijf. Eerst zeggen dat ik samples krijg, dan niet meer reageren op mailtjes, maar wel naar allemaal andere bloggers samples sturenquote:Op maandag 22 april 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ze krijgen de shop![]()
http://www.dance-legend.com/en/
Lakjes zijn iets van 12 dollar per stuk hequote:Op maandag 22 april 2013 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Shipping worldwide is 10$. If you order 10 or more bottles in it will be FREE!
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind dat echt te duur gewoonquote:Op maandag 22 april 2013 13:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lakjes zijn iets van 12 dollar per stuk he.
ohquote:Op maandag 22 april 2013 13:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lakjes zijn iets van 12 dollar per stuk he.
Ik heb trouwens nooit meer iets gehoord van die el corazonshizzlequote:Op maandag 22 april 2013 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kutbedrijf. Eerst zeggen dat ik samples krijg, dan niet meer reageren op mailtjes, maar wel naar allemaal andere bloggers samples sturen.
Nee ze mailde mij toen nog een keer, dat ze zoveel mails had gehad en het heel druk had en er misschien nog een andere keer op terug kwam...quote:Op maandag 22 april 2013 13:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nooit meer iets gehoord van die el corazonshizzle
Oh dat is al beterquote:
die zie ik niet geloof ikquote:Op maandag 22 april 2013 13:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb 1 slechte foto op feestboek geplaatst, zal m straks nog wel ff in de nagelfeestboek doen.
3 laagjes is het mooist
Vaagheidquote:Op maandag 22 april 2013 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee ze mailde mij toen nog een keer, dat ze zoveel mails had gehad en het heel druk had en er misschien nog een andere keer op terug kwam...
Ik had vandaag ook weer eens gemaild (aangezien ze 20 alkjes beloofd had) gewoon van hoi hoe is het. Kreeg meteen reply: je lakjes zijn verstuurd bladiebla, totaal geen reactie op m'n interesse vraag.
Ja, rare Russenquote:
zeg dat je anders Poetin/Medvedev gaat bellen en gaat klagenquote:Op maandag 22 april 2013 13:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, rare Russendie communicatie gaat ook ZO stroef.
quote:Op maandag 22 april 2013 14:06 schreef Mss het volgende:
Je moet met Paypal betalen en dan staat er vervolgens dit:
Please wait at least 45 days before making a missing claim.
Je kunt met paypal maar tot 45 dagen een geschil indienen toch?
checkquote:Op maandag 22 april 2013 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is echt gek, het is vet warm buiten en hij zet de verwarming aan!!
Bij ons is het binnen echt al-tijd koud, dus ik zet ook altijd de verwarming op 19 graden als ik thuisben.. Dus kan zijn dat ie dan op een dag als vandaag ook aanspringt jaquote:Op maandag 22 april 2013 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is echt gek, het is vet warm buiten en hij zet de verwarming aan!!
Het was 19quote:Op maandag 22 april 2013 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
check
het was hier 17 graden binnen, dat vind ik te koud
Hij heeft last van zn rug en kontquote:Op maandag 22 april 2013 14:18 schreef Molo het volgende:
misschien was het een stille hint dat hij het warmer wil krijgen (lees: sex hebben)
goeie stevigen vent welquote:Op maandag 22 april 2013 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij heeft last van zn rug en kontVan zaterdag appartement leeg halen.
zo kom ik er genoeg tegen tegenwoordig, zowel in Rotterdam als Den Haag. Das hip jonguhquote:Op maandag 22 april 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
oh even tussendoor, ik zag vanmorgen zuls een fashion faux-pas dat ik heb even moest delen
Er zat een dame voor mij op de fiets, betje van mijn leeftijd, slank figuur blond haar, niks mis mee. Een prima degelijke getailleerde grijze wollen jas aan.
En dan.
Ze had een GIF-oranje rok aan, zo'n wijde tricot flodderrok. Daaronder een AUBERGINEkleurige 80 den panty. En om het af te maken, grijze suede peeptoe-espadrillesleehakjes!!!!!
[ afbeelding ]
HOE!
Van een Chinees verwacht ik dat wel, maar van een Hollandse meid?
Komop, je hebt hip en je hebt "no clue what I'm doing"quote:Op maandag 22 april 2013 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
zo kom ik er genoeg tegen tegenwoordig, zowel in Rotterdam als Den Haag. Das hip jonguh
en lelijk, maar goed, ik heb dan ook geen smaak. zijn vaak wel de (wannabe) hippe kunstzinnige vrouwen die zich zo kleden
Datquote:Op maandag 22 april 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komop, je hebt hip en je hebt "no clue what I'm doing"
Dan maar saai
de no clue what i'm doing zie ik heel veel... vooral bij van die blije 35+ wijven die de huppelkut uithangenquote:Op maandag 22 april 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komop, je hebt hip en je hebt "no clue what I'm doing"
Dan maar saai
quote:Op maandag 22 april 2013 14:27 schreef Molo het volgende:
* Molo gooit knuppel in het hoenderhok
dat zijn ook de wijven die zo'n franje bikini aan doen
(Nee?)
Desigual-vrouwenquote:Op maandag 22 april 2013 14:36 schreef Molo het volgende:
dit soort kleding bij volwassenen zie ik dus regelmatig, vooral bij de vrijgezelle/gescheiden versie van die vrouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
na een bepaalde leeftijd vind ik het altijd een beetje sneu worden.quote:Op maandag 22 april 2013 14:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Desigual-vrouwen![]()
Dat merk heeft best aardig spul, maar ook veel kiek-mij-hip-en-ludiek zijn
Hippe kunstzinnige vrouwen zijn er niet echtquote:Op maandag 22 april 2013 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
zo kom ik er genoeg tegen tegenwoordig, zowel in Rotterdam als Den Haag. Das hip jonguh
en lelijk, maar goed, ik heb dan ook geen smaak. zijn vaak wel de (wannabe) hippe kunstzinnige vrouwen die zich zo kleden
quote:Op maandag 22 april 2013 14:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Desigual-vrouwen![]()
Dat merk heeft best aardig spul, maar ook veel kiek-mij-hip-en-ludiek zijn
Sla hem hard !quote:Op maandag 22 april 2013 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Echt godverde, ik wou dus een NES kopen voor SF zijn verjaardag heeft ieh em zaterdag al gekochtnou weet ik dus weer nix om te kopen FMLLLLLLLLLLLLLLL
Mannen die alles zelf al kopenquote:Op maandag 22 april 2013 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Echt godverde, ik wou dus een NES kopen voor SF zijn verjaardag heeft ieh em zaterdag al gekochtnou weet ik dus weer nix om te kopen FMLLLLLLLLLLLLLLL
Koop aids voor jullie samenquote:
ALS IK AIDS HEB KRIJG HIJ ER VERDORIE HELEMAAL NIX MEER VANquote:Op maandag 22 april 2013 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Koop aids voor jullie samen! Mss wil het vast wel komen delen
.
En gewoon lekker ergens een hapje gaan eten, of een dag sauna ofzo? Een toffe sleutelhanger kan ook leuk zijn, voor aan de autosleutel ofzo.quote:Op maandag 22 april 2013 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ALS IK AIDS HEB KRIJG HIJ ER VERDORIE HELEMAAL NIX MEER VAN
*moppert*
buh ik wil niet met een afgezaagd iets komen maar ik heb nog maar 2 dagen nu en weet echt weinig
Ja van die artsy enge vrouwen die zo heel stom dansen op van die 70's en 80's parties. Die dan "lekker gek doen" en 2 wijntjes drinken en dan omvallen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 1 rok van desigual en een tas. Die vind ik beide zeer tof. Ze hebben ook gave shirts en truien. Maar die zweefteven-dingen hoef ik ook niet. Zeker die jassen
Mja uit eten zat k ook over na te denken maar hebben we afgelopen zaterag ook al gedaan en die week daarvoor ook al dus dan gaan we over paar dagen alweer, of misschien voor een andere keer ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 15:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En gewoon lekker ergens een hapje gaan eten, of een dag sauna ofzo? Een toffe sleutelhanger kan ook leuk zijn, voor aan de autosleutel ofzo.
Vanavond verjaardag met van die wijven.quote:Op maandag 22 april 2013 15:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja van die artsy enge vrouwen die zo heel stom dansen op van die 70's en 80's parties. Die dan "lekker gek doen" en 2 wijntjes drinken en dan omvallen.
Wat is het probleem met wilde stomende seks?quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja uit eten zat k ook over na te denken maar hebben we afgelopen zaterag ook al gedaan en die week daarvoor ook al dus dan gaan we over paar dagen alweer, of misschien voor een andere keer ofzo
Hebben ze ook knalrood haar?quote:Op maandag 22 april 2013 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanavond verjaardag met van die wijven.
En ze zijn vers met pensioen, dus dat het maandag is houdt ze niet tegen.
al bijna half jaar relatie dan doe je daar niet meer aanquote:Op maandag 22 april 2013 15:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is het probleem met wilde stomende seks?
Daarom, uitstekende verjaardagsverrassing .quote:Op maandag 22 april 2013 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
al bijna half jaar relatie dan doe je daar niet meer aan
Oh kak, dan ook al niet meer?quote:Op maandag 22 april 2013 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
al bijna half jaar relatie dan doe je daar niet meer aan
Ik heb een heel mooi rood jurkje van desigual, ik vind het wel een leuk merkquote:Op maandag 22 april 2013 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 1 rok van desigual en een tas. Die vind ik beide zeer tof. Ze hebben ook gave shirts en truien. Maar die zweefteven-dingen hoef ik ook niet. Zeker die jassen
Tuurlijk wel. Maar je weet wat de consequentie isquote:Op maandag 22 april 2013 15:20 schreef Mirjam het volgende:
Ermahgerd velen foto's aan het bewerken
Ik heb bijna vierkante ogen.
maar ERMAHGERD ik heb echt een aantal topfoto's geschoten
Mag je zeker niet zeggen van jezelf he?
Doe 't lekker toch.
Dit, wij gaan gelijk hatenquote:Op maandag 22 april 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar je weet wat de consequentie is
De eeuwige bestraffing van de goden ondergaan?quote:Op maandag 22 april 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar je weet wat de consequentie is
nee, dat we ze willen zienquote:Op maandag 22 april 2013 15:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
De eeuwige bestraffing van de goden ondergaan?
Tuurlijk welquote:Op maandag 22 april 2013 15:20 schreef Mirjam het volgende:
Doe 't lekker toch.
quote:Op maandag 22 april 2013 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel
Als ze klaar zijn plemp ik hier een kleine selectie neer ja
Dat had je al gezegdquote:Op maandag 22 april 2013 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
ik zat ook al te kijken, hahaha, zo van "huh", schakel ik nou op de verkeerde pagina in??quote:
EN DE WITTE LEGGING!quote:Op maandag 22 april 2013 16:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zat ook al te kijken, hahaha, zo van "huh", schakel ik nou op de verkeerde pagina in??
Ik heb overigens 1 tas in Madrid gekocht op de markt wat later een fake desigual bleek te zijn. I don't care, ik vond het een leuke tas. Maar die dingen zoals die SQ poste, huuuuh. paars haar, fimoklei oorbellen erbij en birkenstocks en je bent klaar.
nope, lijkt me niet zo'n topplan met mijn stalpotenquote:Op maandag 22 april 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
EN DE WITTE LEGGING!
Of draag jij witte leggings?
Godverdommequote:Op maandag 22 april 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk eens aan wie ik tegenkwam tijdens mijn google image search
http://www.travestie.org/nl/forum/viewtopic.php?p=109917
quote:Felblauwe legging
Omdat ik nu thuis zit draag ik gewatteerde zachte zwarte Crocs
quote:Dit is echt een plaatje waard. Ja toch!
Oh neequote:Op maandag 22 april 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk eens aan wie ik tegenkwam tijdens mijn google image search
http://www.travestie.org/nl/forum/viewtopic.php?p=109917
Die ogenquote:Op maandag 22 april 2013 16:22 schreef Molo het volgende:
WAT NOU, DE ZOMBIE APOCOLYPSE IS NOG NIET BEGONNEN?????
[ afbeelding ]
![]()
![]()
I'm gonna kil you in your sleep and fuck you eyesocketsquote:
zou iemand al geprobeerd hebben hem te killen met vuur??? Aan de vlekken in zijn bek te zienquote:Op maandag 22 april 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
HERE I COME, TO SAVE THE DAAAAY
[ afbeelding ]
Zita is ook mon?quote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
En deze dan
http://nl.netlog.com/Zita__/photo/photoid=117643212#photos
Zitten paar pareltjes tussen
quote:Op maandag 22 april 2013 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
En deze dan
http://nl.netlog.com/Zita__/photo/photoid=117643212#photos
Zitten paar pareltjes tussen
quote:gea_tv 17 maart 2013
mooie naturelle vrouw!
bwhehehehequote:
mijn oma had altijd zulke tetten incl. zo'n blouse eroverheenquote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Je boobs zitten niet goed!
quote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Maar toch vind ik dit dan alweer veel "mooier"quote:Op maandag 22 april 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2013 16:32 schreef Molo het volgende:
Als de dood himself aan de deur staat te kloppen in deze gedaante![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zocht plaatjes van witte leggings... en toen zag ik FF tussen de image hits staan en toen werd ik nieuwsgierig. Duh!quote:Op maandag 22 april 2013 16:34 schreef Molo het volgende:
SQ, wat bezielde je eigenlijk om op die site te gaan kijken?
ja, dat zekerquote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef Loqi het volgende:
[..]en toch zou ik hem 1000 maal liever tegenkomen in een donker steegje dan FF
hehehehequote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zocht plaatjes van witte leggings... en toen zag ik FF tussen de image hits staan en toen werd ik nieuwsgierig. Duh!
nieuwsgierigheid is gevaarlijkquote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zocht plaatjes van witte leggings... en toen zag ik FF tussen de image hits staan en toen werd ik nieuwsgierig. Duh!
ja dat is wel vrij verbazingwekkend jaquote:Op maandag 22 april 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
het verbaast me eigenlijk dat die gast nog leeft. Het kan niet dat ie eet ofzo
Ik zit zo hard te lolleren hierquote:Op maandag 22 april 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
HERE I COME, TO SAVE THE DAAAAY
[ afbeelding ]
dat is toch gewoon zo'n langharige metal gast man....quote:
ermnermnerm, boter likkenquote:Op maandag 22 april 2013 16:47 schreef Mirjam het volgende:
ik kwam ff bijlezen tussen het bewerken door maar val wel weer met m'n neus in de travestieboter
deze dusquote:Op maandag 22 april 2013 16:47 schreef Molo het volgende:
http://nl.netlog.com/trav(...)376696&surr=0#photos
WAT IS DEZEN?????
godverdomme die linkerquote:Op maandag 22 april 2013 16:47 schreef Molo het volgende:
http://nl.netlog.com/trav(...)376696&surr=0#photos
WAT IS DEZEN?????
quote:Op maandag 22 april 2013 16:48 schreef Molo het volgende:
[..]
ermnermnerm, boter likkenbeenharen tussen je tanden
Deze is wel classyquote:Op maandag 22 april 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
trànen
"Jacqueline" heeft het iets beter begrepen gelukkig
[ afbeelding ]
nou idd, das wel even een verschilquote:Op maandag 22 april 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
trànen
"Jacqueline" heeft het iets beter begrepen gelukkig
[ afbeelding ]
ermahgerdquote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef Molo het volgende:
Koos heeft een leidinggevende gehad die na zijn vakantie ineens terug kwam als vrouw, iedereen kreeg een mail met allemaal foto's hoe "zij" er nu uit zag en wat er gebeurd was en hoe "ze" nu genoemd wilde worden
Wel goed om het zo aan te pakken, was heeeel weird daar, maar uiteindelijk heel goed opgelost en door iedereen geaccepteerd.
Gelukkig was het wel iemand met een goeie baan die er een pak geld tegenaan had gegooid, want zag er nog enigszins geloofwaardig uit
die rechterquote:
nopequote:Op maandag 22 april 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan iemand ergens mijn bericht van gisteren vinden?
https://www.facebook.com/(...)44291?ref=ts&fref=ts
Anders is ie verwijderd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen idee, het is zo onoverzichtelijk dat facebookquote:Op maandag 22 april 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan iemand ergens mijn bericht van gisteren vinden?
https://www.facebook.com/(...)44291?ref=ts&fref=ts
Anders is ie verwijderd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De vrouw van Henk Mariena houdt ook van Desigualquote:van mijn vrouw gekregen wouw ze niet meer nu van mij
wie zegt er dat zwarte lipstick uit is???quote:Op maandag 22 april 2013 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
http://nl.netlog.com/marienatv
[ afbeelding ]
Mooie blauwe ooglook!quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]
wie zegt er dat zwarte lipstick uit is???![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
moet wel zeggen dat die benen er redelijk goed uit zienquote:Op maandag 22 april 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
MAriena mag d'r armen wel eens epileren
Ermahgerd, zou hij ook tutorials maken?quote:Op maandag 22 april 2013 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou vooruit speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
die moet je bij de koffieautomaat hangen en erbij zetten dat iedereen een dubbeltje moet betalen voor een bak koffie, en Marien-aaaaaaah kijkt toe of het wel betaald wordtquote:Op maandag 22 april 2013 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou vooruit speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
mooie afsluiting van je werkdag welquote:
even nog twitteren?quote:Op maandag 22 april 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mens publiekelijk getagd met haar persoonlijke profiel in PAA
is wel lekker brutaal trouwens zeg...quote:
Etsy aanschrijven over een weekje ofzo?quote:Op maandag 22 april 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar er is toch niets dat ik kan doen
Mwa, het is meer dan een jaar geleden dat ik ze gekocht heb, ik denk niet dat etsy er nu iets aan kan doen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Etsy aanschrijven over een weekje ofzo?
Geen idee, ergens tussen dat ik ze kocht en nuquote:Op maandag 22 april 2013 17:18 schreef Molo het volgende:
oh dat had ik even gemist. wanneer is dat spul gaan "bleeden" dan?
en heeft ze dat gedaan?quote:Op maandag 22 april 2013 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
nu zegt ze dat ze me gemaild heeft, LOL
Tuulak wel!quote:Op maandag 22 april 2013 15:20 schreef Mirjam het volgende:
Doe 't lekker toch.
dan doelt ze zeker op die mail die ze eerder gestuurd had met die vragen erin?quote:
Neh, iets anders. Ah wellquote:Op maandag 22 april 2013 17:29 schreef Molo het volgende:
[..]
dan doelt ze zeker op die mail die ze eerder gestuurd had met die vragen erin?
servicegericht wel hoor
HOE was je daar ook?quote:Op maandag 22 april 2013 17:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tuulak wel!
Ik heb jou niet gezien trouwens? Volgens mij heb ik je vent wel gezien, kan dat?
quote:Op maandag 22 april 2013 17:32 schreef Molo het volgende:
onze gluurburen he, serieus....
ze mogen de buurvrouw van de andere kant niet, omdat die gescheiden is (ja dat is echt zo)
gluurvrouw gaat elke week haar huis soppen en gooit dan haar vuile emmertje sop in de put buiten.
Niet de put voor hun eigen huis, die er zit, maar de put voor het huis van hun buurvrouw![]()
en nu zijn zij hun badkamer aan het verbouwen, wijst ze net de aannemer om zijn cementemmer uit te spoelen bij de put, niet die van hunzelf, maar die van de buurvrouw uiteraard![]()
ik heb zo'n bloedhekel aan die schijnheilige mensen jonguh
LOLWATquote:Op maandag 22 april 2013 17:32 schreef Molo het volgende:
ik heb zo'n bloedhekel aan die schijnheilige mensen jonguh
Ik had een spijkerbroek aan en zat in m`n lolstoelquote:Op maandag 22 april 2013 17:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
HOE was je daar ook?
HOE WAT WAAR WAT HAD JE AAN
Ohquote:Op maandag 22 april 2013 17:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik had een spijkerbroek aan en zat in m`n lolstoel
ik hoop het wel jaquote:
zelf hun heg netjes knippen, exact tot de erfgrens hun stoepje vegen en elke zondag in de kerk, want das netjes. Maar ondertussenquote:
Meheheheh dat zou 'm best kunnen zijn jaquote:Op maandag 22 april 2013 17:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zag een pinda languit in het gras liggen met een videocamera die allemaal vragen aan zo`n chick stelde
Voer ze gebakken sponsquote:Op maandag 22 april 2013 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik hoop het wel ja![]()
een wat oudere buurman van verderop (is 65 jaar) heeft zich ingeschreven in 55+ woning, maar deze zure bejaarden willen hier tot hun dood blijven![]()
daarom verbouwen ze nu ook de badkamer, zodat deze leeftijdbestendig wordt
ermagerd, zulks een tempting ideequote:
godver, dat soort acties is ons ook paar keer gebeurd, zooooo kut is dat.quote:Op maandag 22 april 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
Dus je bestelt een ladder. 3x12 treden, groot ding. Zeggen ze: u hoort minimaal een dag van te voren wanneer we komen bezorgen en de vervoerder belt op de dag zelf tussen 8 en 9 hoe laat ze komen.
Dus ik vind uiteraard net een briefje dat ze dat gigantische pakket.... Bij de buren hebben neergegooid!
Ik werd inderdaad gebeld in mijn vergadering vandaag, die drukte ik weg om half twee. Ding is om kwart voor twee bezorgd. Lijers.
quote:
ja, bijvoorbeeld!quote:Op maandag 22 april 2013 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
tuin, klussen, ramen zemen, vluchtladder. Weet ik het
ik dacht dat het een heel speciaal soort ladder was met een bepaald voorbedacht doelquote:
nee hoor!quote:Op maandag 22 april 2013 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dacht dat het een heel speciaal soort ladder was met een bepaald voorbedacht doel
wel slim om thuis te laten bezorgen, zijn onhandige dingen om naar huis te zeulenquote:
galaxy ding?quote:Op maandag 22 april 2013 17:46 schreef PriemGirl het volgende:
ERMAHGERD FOTOSHOOT WAT MOET IK AAN WELKE PANTY ERMAHGERD
Mag groen; paars; zwart of wit...... dus galaxy mag nietquote:
Doe een witte legging aan!quote:Op maandag 22 april 2013 17:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mag groen; paars; zwart of wit...... dus galaxy mag niet
hoezo, daar zitten al die kleuren toch in?quote:Op maandag 22 april 2013 17:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mag groen; paars; zwart of wit...... dus galaxy mag niet
mn zwarte holo want mijn zilveren had ik gisteren aan en is nu smerigquote:
quote:ma 22 apr 2013, 17:44 | 3 reacties
Comité: Koningslied blijft
AMSTERDAM -
Het Nationaal Comité Inhuldiging (NCI) houdt ondanks alles vast aan het Koningslied. Dat heeft het zojuist bekendgemaakt. De betrokken artiesten hebben aangegeven te willen doorgaan met het lied. Na overleg met componist John Ewbank en de Nederlandse Publiek Omroep (NPO) is daarom besloten vast te houden aan het nummer en het zoals gepland gezamenlijk te zingen op de avond van de troonswisseling.
,,Sinds de lancering van het lied is er sprake van een golf van reacties, veelal positief. Het is duidelijk dat er ook veel kritische geluiden zijn in de samenleving over delen van de tekst van het lied", aldus het Comité.
Het NCI en de NPO waren sinds zondagochtend op zoek naar een oplossing. Componist John Ewbank trok het Koningslied zaterdagavond terug na een storm van kritiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |