hij heeft aids aan zijn oog!!!quote:
Zijn muziek vooral ja. Ik vind (vond) zijn uitstraling ook echt niet verkeerd maar hij komt niet in mn wildste fantasien voorbij ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
misschien bedoelt ze wel gewoon de muziek, stelletje hormoonbonkjes
Jonge ik was 9quote:
Ja hij moest blauwe ogen krijgen en dat lukte niet met die kutkwastenquote:Op maandag 22 april 2013 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
hij heeft aids aan zijn oog!!!
hahahaha, hulde aan de hond!
gecoupeerde hont, gij dierenbeul!!!quote:Op maandag 22 april 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge ik was 9
[..]
Ja hij moest blauwe ogen krijgen en dat lukte niet met die kutkwasten![]()
Hij is alleen ergens door de jaren heen z'n staart verloren
Dan is ie nog enger, jij als kind die een enge hont maaktquote:Op maandag 22 april 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge ik was 9
[..]
Ja hij moest blauwe ogen krijgen en dat lukte niet met die kutkwasten![]()
Hij is alleen ergens door de jaren heen z'n staart verloren
Toen was ik ZWEIquote:
Nu je het zegt.. Ik tekende ook een schoorsteen met een pak, een bril en een beugelquote:Op maandag 22 april 2013 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is ie nog enger, jij als kind die een enge hont maaktzo'n eng kind dat voor je raam staat met een teddybeer in de regen
Moest je net zoals Molo naar een psycholoog omdat je een zwarte tekening maakte?quote:Op maandag 22 april 2013 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Ik tekende ook een schoorsteen met een pak, een bril en een beugel
quote:Op maandag 22 april 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moest je net zoals Molo naar een psycholoog omdat je een zwarte tekening maakte?
Is dat echt?quote:Op maandag 22 april 2013 13:11 schreef Molo het volgende:
dit was mijn puntenslijper toen ik die tekeningen maakte, misschien heeft dat me wel "getekend" voor het leven
[ afbeelding ]
Nee, want Meneer Schoorsteen was kleurrijkquote:Op maandag 22 april 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moest je net zoals Molo naar een psycholoog omdat je een zwarte tekening maakte?
nee tuurlijk nietquote:
Ohquote:Op maandag 22 april 2013 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet
ik zat te zoeken naar enge poppen foto's en kwam toen die tegen
schoppen of even met handschoenen aan in water onderdompelenquote:Op maandag 22 april 2013 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Kutkad. Eerst met alle geweld naar buiten moeten en dan na vijf minuten weer naar binnen willen om te schijten.
Hij mag nu zichzelf gaan vermaken.quote:Op maandag 22 april 2013 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
schoppen of even met handschoenen aan in water onderdompelen
hitsquote:
Vroegah toen ik een klein speesje was, hadden mijn broer en zus een pop voor mij gekocht. Maar elke keer als ik die pop zag ging ik huilenquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 13:19 schreef Molo het volgende:
oh god, die steven seagul reclame voor sloten op deuren is weer terug op tv
ik had/heb een zeehondquote:Op maandag 22 april 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vroegah toen ik een klein speesje was, hadden mijn broer en zus een pop voor mij gekocht. Maar elke keer als ik die pop zag ging ik huilenToen kreeg ik een beer
oh ja, dubbel L, hehehhee.quote:
so funnyquote:Op maandag 22 april 2013 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja, dubbel L, hehehhee.
Ik moet altijd aan dat plaatje denken als ik hem zie
ja dat snap ik, maar die kennen Spees en consorten toch helemaal nietquote:Op maandag 22 april 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft veul betere nummers dan dat ene hitje.
SHOW IT, NOWWWWWWWquote:Op maandag 22 april 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd brum heeft een filmpje van een kerktoren die dat liedje van GoT 'bellen'
Whuuut heeft 'ie nu weer gedaan?!quote:Op maandag 22 april 2013 13:31 schreef Molo het volgende:
mijn god, ik zit laatste week van FF topic even door te lezen, my god... naar de woningsbouwvereniging gaan om een gunst te vragen en dan met je mes gaan lopen zwaaien
Ja ik heb wel stukken gelezen, over het 2x opzeggen van z'n huurcontract enzo. Maar de laatste tijd niet bijgelezenquote:Op maandag 22 april 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh als je tijd hebt, lees die topics ff door.
alleen zo krijg je het complete verhaal...
linkje?quote:Op maandag 22 april 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh als je tijd hebt, lees die topics ff door.
alleen zo krijg je het complete verhaal...
dank!quote:Op maandag 22 april 2013 13:34 schreef Molo het volgende:
vanaf hier, halverwege de pagina vanaf maandag, toen hij bij wbv was geweest
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast deel 2
echt... mijn god...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |