hij heeft aids aan zijn oog!!!quote:
Zijn muziek vooral ja. Ik vind (vond) zijn uitstraling ook echt niet verkeerd maar hij komt niet in mn wildste fantasien voorbij ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
misschien bedoelt ze wel gewoon de muziek, stelletje hormoonbonkjes
Jonge ik was 9quote:
Ja hij moest blauwe ogen krijgen en dat lukte niet met die kutkwastenquote:Op maandag 22 april 2013 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
hij heeft aids aan zijn oog!!!
hahahaha, hulde aan de hond!
gecoupeerde hont, gij dierenbeul!!!quote:Op maandag 22 april 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge ik was 9
[..]
Ja hij moest blauwe ogen krijgen en dat lukte niet met die kutkwasten![]()
Hij is alleen ergens door de jaren heen z'n staart verloren
Dan is ie nog enger, jij als kind die een enge hont maaktquote:Op maandag 22 april 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge ik was 9
[..]
Ja hij moest blauwe ogen krijgen en dat lukte niet met die kutkwasten![]()
Hij is alleen ergens door de jaren heen z'n staart verloren
Toen was ik ZWEIquote:
Nu je het zegt.. Ik tekende ook een schoorsteen met een pak, een bril en een beugelquote:Op maandag 22 april 2013 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is ie nog enger, jij als kind die een enge hont maaktzo'n eng kind dat voor je raam staat met een teddybeer in de regen
Moest je net zoals Molo naar een psycholoog omdat je een zwarte tekening maakte?quote:Op maandag 22 april 2013 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Ik tekende ook een schoorsteen met een pak, een bril en een beugel
quote:Op maandag 22 april 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moest je net zoals Molo naar een psycholoog omdat je een zwarte tekening maakte?
Is dat echt?quote:Op maandag 22 april 2013 13:11 schreef Molo het volgende:
dit was mijn puntenslijper toen ik die tekeningen maakte, misschien heeft dat me wel "getekend" voor het leven
[ afbeelding ]
Nee, want Meneer Schoorsteen was kleurrijkquote:Op maandag 22 april 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moest je net zoals Molo naar een psycholoog omdat je een zwarte tekening maakte?
nee tuurlijk nietquote:
Ohquote:Op maandag 22 april 2013 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet
ik zat te zoeken naar enge poppen foto's en kwam toen die tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |