SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezigquote:Op maandag 22 april 2013 11:36 schreef Adolecens het volgende:
Al het werk weer gedelegeerd. Wachten tot ze ermee klaar zijn en dan pas verder kunnen
Lijkt veel op een relatie hequote:
Aha, daar ging ik dus elke keer de mist inquote:
Al iemand gevonden in je relatie om je konijnenhok te fixen?quote:
Waarschijnlijk wel, duidelijk blijven he!quote:Op maandag 22 april 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, daar ging ik dus elke keer de mist in
Touchequote:Op maandag 22 april 2013 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al iemand gevonden in je relatie om je konijnenhok te fixen?
Het klinkt als een waardeloze klus. Lukt het een beetje?quote:Op maandag 22 april 2013 11:53 schreef Adolecens het volgende:
Touche
Nee dus. Ik ben er gisteren zelf maar mee begonnen en de hele onderkant aan het vervangen
Ook zoiets vaagsquote:
Ik ken mijn klantnr inmiddels uit mijn hoofdquote:Op maandag 22 april 2013 11:55 schreef BobbyB het volgende:
Hoi, zit hier ook UPC Webcare? Mijn factuur is inees 79 euro en geen idee waarom en mijn klantnummer weet ik niet. Ok doei.
Het lukt wel, waardeloos blijft hetquote:Op maandag 22 april 2013 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als een waardeloze klus. Lukt het een beetje?
Jouw poes leert toch ook niet met teleurstellingen omgaan. Die trapt er de volgende keer ook weer in.quote:Op maandag 22 april 2013 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn kat wordt gemiddeld 4x op een dag in een kast opgesloten. Dit gebeurt geheel per ongeluk natuurlijk!!
Leert die kat het dan nooit?
quote:Op maandag 22 april 2013 12:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jouw poes leert toch ook niet met teleurstellingen omgaan. Die trapt er de volgende keer ook weer in.
[..]
Jouw poes leert toch ook niet met teleurstellingen omgaan. Die trapt er de volgende keer ook weer in.
[..]
Daar stond eerst een andere smiley meneer!!quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 11:55 schreef BobbyB het volgende:
Hoi, zit hier ook UPC Webcare? Mijn factuur is inees 79 euro en geen idee waarom en mijn klantnummer weet ik niet. Ok doei.
Ja...omdat ik de reactie op mijn foon deed en daar liggen ze te dicht bij elkaar.....ofwijl heb ik te dikke vingers...quote:Op maandag 22 april 2013 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar stond eerst een andere smiley meneer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |