Goeie duim ookquote:
Gewoon een biceps op je duim, baas!quote:
ik wilde nog nuanceren weetjequote:
Slanke linkerbiceps, plenkiequote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
Oh, kaas in 2000 ecto as hell
[ afbeelding ]
slijmbalquote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik wilde nog nuanceren weetje
er izjn ook goede mensen in den haag
Saa onderarm groter als bovenarmquote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lolde om je reactie 30x500 :pquote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Marathonrenners zijn ook altijd anorexia as hell.
ik ren over jaar m'n eerste marathon en ben zeker geen ecto u madquote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Marathonrenners zijn ook altijd anorexia as hell.
quote:
Fucking gaaf man!quote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Kerol het volgende:
[..]
ik ren over jaar m'n eerste marathon en ben zeker geen ecto u mad
kijk al uit naar die dag
10000 cal naar binnen werken
Ik denk dat ik nu al wel een kan lopen, ben alleen zeer prestatiegericht, wil dus goede tijdquote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking gaaf man!Staat ook zeker op mijn doelenlijstje. Ik heb het echter over die mensen die wekelijks marathons lopen. Uitgemergeld en alles. Onze grote '30 bananas a day friend' doet het ook.
Dem quads.quote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Wel een goed idee op zich.quote:Op maandag 22 april 2013 22:17 schreef mtchel112 het volgende:
Wie gaat mee een ramkraak plegen bij b&f? Zieke gains maken
quote:Op maandag 22 april 2013 22:13 schreef Pastapipos het volgende:
[..]Omg die verhoudingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+punten> zieke gains, sta er droog bij, omhooggeschoten in krachtquote:Op maandag 22 april 2013 22:26 schreef Boydie12 het volgende:
Zijn hier creatine gebruikers? Zo ja, wat zijn pluspunten en evt. minpunten uit eigen ervaring ?
Je spieren worden zo groot als kanonskogels, je voelt je oppermachtig. De adrenaline giert met 350km/u door je lichaam. De ongekende hoeveelheden bloed die creatine in je spieren pompt is bizar. Je wil trainen. Je moet trainen, anders loopt het mis. Creatine is werkelijkwaar het aller beste wat er qua legaal materiaal op de markt is.quote:Op maandag 22 april 2013 22:26 schreef Boydie12 het volgende:
Zijn hier creatine gebruikers? Zo ja, wat zijn pluspunten en evt. minpunten uit eigen ervaring ?
Dat vocht vasthouden in je gezicht is kut he. Ik houd rond de 4 kilogram puur water vast in m'n gezicht. Het ziet er niet uit.quote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef 16meter het volgende:
haar uitval en pijn in me nieren zijn de grootste nadele
en veel vocht vasthouden in me gezicht
quote:Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
+punten> zieke gains, sta er droog bij, omhooggeschoten in kracht
-punten> mega aggresief, hartkloppingen, nierproblemen, etc.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je spieren worden zo groot als kanonskogels, je voelt je oppermachtig. De adrenaline giert met 350km/u door je lichaam. De ongekende hoeveelheden bloed die creatine in je spieren pompt is bizar. Je wil trainen. Je moet trainen, anders loopt het mis. Creatine is werkelijkwaar het aller beste wat er qua legaal materiaal op de markt is.
goeien, man.quote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef 16meter het volgende:
haar uitval en pijn in me nieren zijn de grootste nadele
en veel vocht vasthouden in me gezicht
merk wel dat ik langer kan door gaan met trainen en net iets meer kracht heb en sta iets voller
Wat voor een supplementen gebruik jij?quote:Op maandag 22 april 2013 22:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zou ook graag crea willen gebruiken maar heb nu al last van slaapissues.
bel 22 is baas is in die shit 22 neemt zo van praat met me vraag me wat er is en of we haast hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel een goed idee op zich.
Hef.
Hoogvliet.
Slippers.
The Movement.
Trenquote:Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat voor een supplementen gebruik jij?
Young Nico Dijkshoornquote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef Jahr00n het volgende:
Nice. Zojuist benaderd door maarten van de B&F shop of ik freelance teksten voor ze wil schrijven.
Echinacea, multivitamines en verder niks.quote:Op maandag 22 april 2013 22:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat voor een supplementen gebruik jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |