Etsu wij moeten elkaar eigenlijk helpen kunnen we het tenminste een beetje formeel houden zonder bijbedoelingenquote:Op maandag 22 april 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin, ik heb geen vriend.
En tegen mij zeg je nee?quote:Op maandag 22 april 2013 00:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Etsu wij moeten elkaar eigenlijk helpen kunnen we het tenminste een beetje formeel houden zonder bijbedoelingen
Hahahaquote:Op maandag 22 april 2013 00:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Etsu wij moeten elkaar eigenlijk helpen kunnen we het tenminste een beetje formeel houden zonder bijbedoelingen
Ik hoef geen vrouwen, sorry.quote:Op maandag 22 april 2013 00:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Subtielquote:Op maandag 22 april 2013 00:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ja 88 is het totaal aantal puntenquote:Op maandag 22 april 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
Best wel sick dat Faye al van het kaliber is dat je de seks nauwelijks overleeft en dat ze nog geen kwart van het totale aantal te verkrijgen tijgerpunten heeft.
quote:Op maandag 22 april 2013 00:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ja daarom juist kunnen we het gewoon puur voor de punten doen
150quote:Op maandag 22 april 2013 00:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja 88 is het totaal aantal puntenbest ziek
Toch scoort maar 7% van mijn leeftijd boven mijquote:Op maandag 22 april 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
Best wel sick dat Faye al van het kaliber is dat je de seks nauwelijks overleeft en dat ze nog geen kwart van het totale aantal te verkrijgen tijgerpunten heeft.
quote:0 pandapunten geleden vanochtend nog een bruizende ochtend gehad.. die nul heb ik nu wel verdient.
quote:114 pandapunten geleden Was mijn laatste keer! Maar over een paar dagen doe ik het waarschijnlijk weer en met de zelfde persoon die toen mijn laatste was!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |