PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
pffquote:
bedoelt hij met dat dutch z'n leraar voor het vak nederlands?quote:
ik denk het welquote:Op maandag 22 april 2013 00:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bedoelt hij met dat dutch z'n leraar voor het vak nederlands?
moneyyyyquote:Op maandag 22 april 2013 00:19 schreef Revontulet het volgende:
Speelde Remy niet bij Marseille? Snap niet wat hij bij QPR te zoeken heeft?
ik vind hem anders best aardig so farquote:Op maandag 22 april 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
moneyyyy
En zo goed is hij IRL niet, al schijnt Pool wel interesse te hebben.
Gewoon ook naar KSI etc. sturen. Niet alleen naar 1'tjequote:Op maandag 22 april 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
Goal gestuurd naar SASportGaming hopelijk kom ik in de top 5.
Is toch wel goeie reclame
Oja, QPR is ook zo'n club hé. En ik dacht eigenlijk dat hij er best wel wat van kon? He. Een paar keer een wedstrijd van Marseille zitten kijken en hij speelde toen best goed. Misschien net de goede wedstrijden gezien.quote:Op maandag 22 april 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
moneyyyy
KSI heeft al 1 maand niks geplaatst over top 5.quote:Op maandag 22 april 2013 00:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon ook naar KSI etc. sturen. Niet alleen naar 1'tje![]()
Schijnt het bij Marseille erg goed te hebben gedaan.quote:Op maandag 22 april 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
moneyyyy
'Mede mogelijk gemaakt door mijn medeFok!kers'quote:Op maandag 22 april 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
Goal gestuurd naar SASportGaming hopelijk kom ik in de top 5.
Is toch wel goeie reclame
IK WIL EEN MENTION VANWEGE ALLE AANMOEDIGINGEN!quote:Op maandag 22 april 2013 00:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
'Mede mogelijk gemaakt door mijn medeFok!kers'
Kan je vast wel voor minimaal 1.5k slijten in die formatie.quote:
Bye bye have great timequote:
ja fucking mooi was datquote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bye bye have great time
toen hij dat zei bij voice trolling: When I say new you say maps. New ... .. uh uh maps.
Ok another one. When I say New you say get the fuck out of here. New .. .. get the fuck out of here
Ok bye have a great timezo droog
Heb nog 3 pakjes geopend vol met poep. Nu hou ik er mee opquote:
Ik hoop gewoon op Ronaldoquote:
Is ook niet echt een gebalanceerd teamquote:Op maandag 22 april 2013 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
Net in de finale silver cup tegen dit team:
[ afbeelding ]
Hij quitte na 17 minuten, ik maakte de 3-0 met McKay Stevens:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/155910982
Mooie goalquote:Op maandag 22 april 2013 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
Net in de finale silver cup tegen dit team:
[ afbeelding ]
Hij quitte na 17 minuten, ik maakte de 3-0 met McKay Stevens:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/155910982
Volgens mij begrijp je het nietquote:Op maandag 22 april 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mooie goal![]()
Dit bedoel ik nu met effectief skillen, en niet die nutteloze acties van Djeetje (op die ene goal na dan..)
Wat een idioot zegquote:
Klassiek voorbeeld van een tyfusjong met een aandachtstekort.quote:
Tess.quote:Op maandag 22 april 2013 01:16 schreef Zhano het volgende:
Ik kijk InsideGamer op TV, wat een kakprogramma. Maar Tess
Dit is wel bijna van dat niveau. Ze doet alsof ze iets van games weet. Maar maakt niet uitquote:Op maandag 22 april 2013 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tess.
Elk programma wordt door haar de moeite waard. Als ze een documentaire over ruftende bejaarden zou maken zou ik het nog kijken.
Ruftende bejaardenquote:Op maandag 22 april 2013 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tess.
Elk programma wordt door haar de moeite waard. Als ze een documentaire over ruftende bejaarden zou maken zou ik het nog kijken.
Ik heb hem ookquote:Op maandag 22 april 2013 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
Even tussendoor: By far de beste bronzen speler in het spel:
[ afbeelding ]
Ik vind hem beter dan Benzia en dat zegt wel heel wat.
har har sukk0lquote:Op maandag 22 april 2013 01:27 schreef vandermar het volgende:
En potverdorie ineens pakken de bucks puntenjynxed it
Best kut jaquote:Op maandag 22 april 2013 01:28 schreef dion_v_k het volgende:
Ben je een uur aan het puzzelen en dan dit zaadteam als resultaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vucinic en Pogba verneuken het, daarnaast had ik liever SIF Vertonghen gehad ipv Kaboul maar voor de rest vind ik het wel tofquote:
Wie wil je er graag in hebben dan? Waar moet het omheen worden gebouwd?quote:Op maandag 22 april 2013 01:28 schreef dion_v_k het volgende:
Ben je een uur aan het puzzelen en dan dit zaadteam als resultaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wou Bale, Shaqiri en Di Natale wel eens proberen, nog nooit mee gespeeldquote:Op maandag 22 april 2013 01:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie wil je er graag in hebben dan? Waar moet het omheen worden gebouwd?
quote:Op maandag 22 april 2013 01:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wou Bale, Shaqiri en Di Natale wel eens proberen, nog nooit mee gespeeld
Ziet er goed uitquote:
Dembele/UP Sandro kunnen ook prima.quote:Op maandag 22 april 2013 01:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Alleen Parker ben ik niet kapot van en NIF Marchetti is goed genoeg
Wat speel je voor spel nu dan?quote:Op maandag 22 april 2013 02:02 schreef pascal08 het volgende:
Dit is lang geleden zeg. 3 potjes gespeeld en ze alle 3 van begin tot eind gedomineerd: 4-0, 3-0, 3-0. Het gaat ook gewoon allemaal een stuk makkelijker als de AI een beetje meewerkt.
Reus en Podi zijn juist best prima passersquote:Op maandag 22 april 2013 02:08 schreef pascal08 het volgende:
Traoré: 1/1
Eto'o: 1/2
Pato: 1/2
Zuniga: 1/10
Boateng: 1/30
Vidal: 1/10
Abate: 1/4
Ogbonna: 1/20
Diakite: 1/20
Chiellini: 1/50
Niet slecht, gemiddeld 2.6 doelpunten per wedstrijd.
Het grote pluspunt van dit vind ik dat iedereen redelijk goed kan passen en schieten. In m'n team met Reus en Podolski mis ik dat toch een beetje.
Klopt, maar ik bedoelde gewoon dan team in het algemeen. De gemiddelde passing is wel hoger in dat team, maar toch is het gemiddeld aantal doelpunten per wedstrijd bijna een half doelpunt lager.quote:Op maandag 22 april 2013 02:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reus en Podi zijn juist best prima passers
Goeiequote:
Inderdaad, wat een geweldig doelpuntquote:Op maandag 22 april 2013 02:48 schreef Tim86 het volgende:
Wat een ongelooflijk ubersuperdupergeile goal maakte Benfica vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan een gemiddelde schooldag lijkt me. En je hebt nog eens fantastisch weer ookquote:Op maandag 22 april 2013 07:47 schreef quer het volgende:
Met school naar blijdorp, nu help ik Feyenoord
![]()
kloptquote:Op maandag 22 april 2013 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter dan een gemiddelde schooldag lijkt me. En je hebt nog eens fantastisch weer ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ik ben er vorig jaar een keer geweest, vooral om mijn neefje en nichtje (2 en 4 jr) een plezier te doen. Was misschien al 15 jaar niet meer in een dierentuin geweest, maar ik vond het serieus leuk, al die beestjes.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 07:49 schreef quer het volgende:
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Je clubje kreeg toch wel even batta van mijn stadje 030quote:Op maandag 22 april 2013 08:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken
Het was weer eens niet best nee. Ach, dat hoort erbij als je NAC-supporter bent...daar leer je mee leven. We mogen gewoon blij zijn dat we in ieder geval op een redelijk veilige plek staan.quote:Op maandag 22 april 2013 08:16 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Je clubje kreeg toch wel even batta van mijn stadje 030
Like what?quote:Op maandag 22 april 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het was weer eens niet best nee. Ach, dat hoort erbij als je NAC-supporter bent...daar leer je mee leven. We mogen gewoon blij zijn dat we in ieder geval op een redelijk veilige plek staan.
Treuriger zijn echter de indianenverhalen die Utrecht-fans in de wereld helpen over wat het NAC-vak gezongen zouden hebben. Pure laster
Ja homo club's enzoquote:Op maandag 22 april 2013 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij gaat naar dezelfde uitgaansgelegenheden als jij?
Ja op de afdeling waar het allemaal gebeurdquote:Op maandag 22 april 2013 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En daar kwam je hem dus tegen?
Jeetje Djeetjequote:Op maandag 22 april 2013 08:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja op de afdeling waar het allemaal gebeurd
Ze gaat scheiden. Vorige week had ik tentamen, dus heb haar amper gezien, maar op de enige dag dat ik haar wel zag hield ze een tranentrekkend verhaal over dat haar dochtertje zich er nog niet bij kan neerleggen. Best sneu natuurlijk....maar ja, dan had ze maar normale ouders moeten uitzoeken ook.quote:Op maandag 22 april 2013 08:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die collega van je ?
Mijn ouders zijn ook gescheiden en ik vind het wel lekker rustig.quote:Op maandag 22 april 2013 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze gaat scheiden. Vorige week had ik tentamen, dus heb haar amper gezien, maar op de enige dag dat ik haar wel zag hield ze een tranentrekkend verhaal over dat haar dochtertje zich er nog niet bij kan neerleggen. Best sneu natuurlijk....maar ja, dan had ze maar normale ouders moeten uitzoeken ook.
Jij leert snelquote:Op maandag 22 april 2013 08:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook gescheiden en ik vind het wel lekker rustig.
Ik was 11-12 en heb er eigenlijk bijna nooit last van gehad, maar ja ik zit toch alleen maar in mijn kamer en toon geen liefde.quote:Op maandag 22 april 2013 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij leert snel
Hoe oud was je toen dat gebeurde? En nu ben je inmiddels aan het idee gewend, maar ik kan me best voorstellen dat dat pijnlijk is voor een kind...en zeker voor een meisje van een jaar of 5.
Precies, jij bent gewoon een harteloze bruut.quote:Op maandag 22 april 2013 08:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik was 11-12 en heb er eigenlijk bijna nooit last van gehad, maar ja ik zit toch alleen maar in mijn kamer en toon geen liefde.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 22 april 2013 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies, jij bent gewoon een harteloze bruut.
Nee, heb je linkje?quote:Op maandag 22 april 2013 08:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Had je al mijn goal van gister gezien ?
quote:
quote:
Sjezus man...zieke goalquote:Op maandag 22 april 2013 09:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/watch?v=1ILrtVo-v1o
Hun moeten ook hun geld verdienen toch ?quote:Op maandag 22 april 2013 09:20 schreef Zhano het volgende:
Zo'n kerel kwam langs op mn dakraam op te meten waarvoor ik een rolgordijn had besteld, kijkt ie alleen ff naar dat plaatje wat op het raam zit met dat Velux nummerDie had ik zelf ook al doorgegeven
*zijquote:Op maandag 22 april 2013 09:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hun moeten ook hun geld verdienen toch ?
zijquote:Op maandag 22 april 2013 09:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hun moeten ook hun geld verdienen toch ?
dat jaquote:
handigquote:Op maandag 22 april 2013 09:20 schreef Zhano het volgende:
Zo'n kerel kwam langs op mn dakraam op te meten waarvoor ik een rolgordijn had besteld, kijkt ie alleen ff naar dat plaatje wat op het raam zit met dat Velux nummerDie had ik zelf ook al doorgegeven
Moet er nu nog meer maken en dan doe ik ze allemaal in een video, maar deze was wel ziek jaquote:
ik ga over 5 wekenquote:Op maandag 22 april 2013 09:42 schreef Fuszy het volgende:
Hoezo gaat iedereen nu op vakantie.
Vriend van me gaat een week naar rome, andere vriend naar parijs. Nog iemand twee weken naar amerika en dan nog allemaal mensen op facebook die nu net op vakantie gaan. IK WIL OOK
Kom gaan we in het najaar naar Thailand.quote:Op maandag 22 april 2013 09:42 schreef Fuszy het volgende:
Vriend van me gaat een week naar rome, andere vriend naar parijs. Nog iemand twee weken naar amerika en dan nog allemaal mensen op facebook die nu net op vakantie gaan. IK WIL OOK
quote:Op maandag 22 april 2013 09:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom gaan we in het najaar naar Thailand.
Ik ken het gevoel. Zelfs mijn vrouw gaat volgende week een paar dagen weg, zonder mijquote:Op maandag 22 april 2013 09:42 schreef Fuszy het volgende:
Fok! meet? Ik doe meequote:Op maandag 22 april 2013 09:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom gaan we in het najaar naar Thailand.
Same here. Op korte tripjes naar Londen (2 dagen) en Berlijn (School, 4-5 dagen) na.quote:Op maandag 22 april 2013 09:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben al 4 jaar niet meer op vakantie geweest
Hoe kan het nou dat je zo lang al niet meer op vakantie gaat?quote:Op maandag 22 april 2013 09:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Fok! meet? Ik doe mee
[..]
Same here. Op korte tripjes naar Londen (2 dagen) en Berlijn (School, 4-5 dagen) na.
Omdat ik er niet zo veel om geefquote:Op maandag 22 april 2013 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat je zo lang al niet meer op vakantie gaat?
Gaat ze naar zo'n "relax" resort in Kenia?quote:Op maandag 22 april 2013 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Zelfs mijn vrouw gaat volgende week een paar dagen weg, zonder mij
nou ik ga nooit meer met mijn pa en ma op vakantie, daar worden ze geen van beide blij vanquote:Op maandag 22 april 2013 09:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo'n examen jongeren reis of met papa en mama naar frankrijk?
Ze heeft een hele relaxte echtgenoot, dus dat zou vreemd zijnquote:Op maandag 22 april 2013 09:57 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Gaat ze naar zo'n "relax" resort in Kenia?
Zeeland....dat is toch geen vakantiequote:Op maandag 22 april 2013 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze heeft een hele relaxte echtgenoot, dus dat zou vreemd zijn
Paar dagen Zeeuwse kust met haar zussen en hun kids. Ik heb al met mijn zwagers afgesproken dat we om beurten 's avonds bij elkaar aanschuiven voor een paar culinaire hoogstandjes
Renessequote:Op maandag 22 april 2013 10:02 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zeeland....dat is toch geen vakantie
Dat dacht ik ook toen we vorig jaar 'slechts' een weekje Ardennen boekten (ivm huwelijksreis in oktober). En toch voelde het aan als echte vakantie, gewoon omdat je even uit je omgeving weg bent, en een relaxter ritme erop na kunt houden. En het was prachtig weer. Dat er geen palmbomen zijn of tempels van 300 voor Christus staan, is niet altijd bepalend voor het vakantiegevoelquote:Op maandag 22 april 2013 10:02 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zeeland....dat is toch geen vakantie
Howcome?quote:Op maandag 22 april 2013 10:05 schreef Revontulet het volgende:
En stiekem is het jaloezie...ben ook al 3 jaar niet weg geweest
heb ik niet meer, maar komt goedquote:
Ik ben 20 en zit nog op school. Daarnaast kan ik niet met geld omgaan (auto gekocht etc.). Laatste keer dat ik op vakantie ben geweest was met m'n pa en ma mee naar italie, toen werd alles betaald.quote:
Gast, waar heb je een auto voor nodig als je nog op school zit (en dus een OV hebt)?quote:Op maandag 22 april 2013 10:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik ben 20 en zit nog op school. Daarnaast kan ik niet met geld omgaan (auto gekocht etc.). Laatste keer dat ik op vakantie ben geweest was met m'n pa en ma mee naar italie, toen werd alles betaald.
Wie zegt dat hij hem nodig heeft? Misschien vind hij het wel gewoon leukquote:Op maandag 22 april 2013 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, waar heb je een auto voor nodig als je nog op school zit (en dus een OV hebt)?
Ach...iedereen moet zijn eigen keuzes maken natuurlijk. Ik weet alleen dat ik de vakanties van mijn 17e tot mijn 22e voor geen goud had willen missen
Ik heb hem ook niet echt nodig, maar vaak vind ik een auto wel chiller dan het ov, zeker in het weekend. Daarnaast is het een Ford Mustang, ben helemaal gek van die wagen. Het is dus meer een hobby van mequote:Op maandag 22 april 2013 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, waar heb je een auto voor nodig als je nog op school zit (en dus een OV hebt)?
Ach...iedereen moet zijn eigen keuzes maken natuurlijk. Ik weet alleen dat ik de vakanties van mijn 17e tot mijn 22e voor geen goud had willen missen
quote:Op maandag 22 april 2013 10:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij hem nodig heeft? Misschien vind hij het wel gewoon leuk
Dat is wat ik zeg, ieder moet zijn eigen keuzes maken en prioriteiten stellenquote:Op maandag 22 april 2013 10:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet echt nodig, maar vaak vind ik een auto wel chiller dan het ov, zeker in het weekend. Daarnaast is het een Ford Mustang, ben helemaal gek van die wagen. Het is dus meer een hobby van me
Inderdaad, die vakanties waar je van alles mee maakt en er jaren later nog over blijft praten.quote:Op maandag 22 april 2013 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Okee. Fuszy, Jij en ik. Dat is al 3quote:Op maandag 22 april 2013 09:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Fok! meet? Ik doe mee
[..]
Same here. Op korte tripjes naar Londen (2 dagen) en Berlijn (School, 4-5 dagen) na.
Vrienden van mij deden het ook. Ze zullen het nu nog niet toegeven (want koppigquote:Op maandag 22 april 2013 10:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kocht op mijn 18de ook een auto nooit spijt van gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |