SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
A.s weekend kan ik nietquote:Op zondag 21 april 2013 23:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kom je aanstaand weekend bij ons dan?
Zeeeeeeeeeekoeeeeeeeeeeeeee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer volgeboekt?quote:Op zondag 21 april 2013 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
A.s weekend kan ik niet
Of nou miss vantevoren of daarna.. Ff kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hou ik op met gifjes..... Denk ik
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef Dqod het volgende:
Goed topic, weet ik nu alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hou ik op met gifjes..... Denk ik![]()
Ga maar door hoor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef Dqod het volgende:
Goed topic, weet ik nu alHeb je niet iets.... zwoelere gifjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hou ik op met gifjes..... Denk ik
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Half iigquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeeeeeeeeeekoeeeeeeeeeeeeee.Noem je me nou dik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik vind dit anders haske zwoel hoorquote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je niet iets.... zwoelere gifjes?
quote:
Laat eens zien danquote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is er eentje met mijn hoofd erin gemonteerd geloof ik. Ergens.
Dan kan je niet neequote:Op zondag 21 april 2013 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
A.s weekend kan ik niet
Of nou miss vantevoren of daarna.. Ff kijken
Het was een compliment.quote:
Kan ik toch niet ruiken johquote:Op zondag 21 april 2013 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was een compliment.Haaien zijn tof.
Nooit meer?quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je niet iets.... zwoelere gifjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Heeft geen haast hoorquote:Op zondag 21 april 2013 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik m kan vinden, maar doe mn best
Ja hoorquote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Half iigDus wellicht kan het.. Maar we hebben t er nog wel over ok?
Ik ben wel benieuwd of men gaat poolen daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |