SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
A.s weekend kan ik nietquote:Op zondag 21 april 2013 23:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kom je aanstaand weekend bij ons dan?
Zeeeeeeeeeekoeeeeeeeeeeeeee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer volgeboekt?quote:Op zondag 21 april 2013 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
A.s weekend kan ik niet
Of nou miss vantevoren of daarna.. Ff kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hou ik op met gifjes..... Denk ik
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef Dqod het volgende:
Goed topic, weet ik nu alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hou ik op met gifjes..... Denk ik![]()
Ga maar door hoor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef Dqod het volgende:
Goed topic, weet ik nu alHeb je niet iets.... zwoelere gifjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hou ik op met gifjes..... Denk ik
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Half iigquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeeeeeeeeeekoeeeeeeeeeeeeee.Noem je me nou dik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik vind dit anders haske zwoel hoorquote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je niet iets.... zwoelere gifjes?
quote:
Laat eens zien danquote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is er eentje met mijn hoofd erin gemonteerd geloof ik. Ergens.
Dan kan je niet neequote:Op zondag 21 april 2013 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
A.s weekend kan ik niet
Of nou miss vantevoren of daarna.. Ff kijken
Het was een compliment.quote:
Kan ik toch niet ruiken johquote:Op zondag 21 april 2013 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was een compliment.Haaien zijn tof.
Nooit meer?quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je niet iets.... zwoelere gifjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Heeft geen haast hoorquote:Op zondag 21 april 2013 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik m kan vinden, maar doe mn best
Ja hoorquote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Half iigDus wellicht kan het.. Maar we hebben t er nog wel over ok?
Ik ben wel benieuwd of men gaat poolen daar.quote:
Wat een gemene smileyquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]UilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Echt ehquote:
Je moet ook niet te lief zijn tegen Dqodquote:
Je bent toch een haai, of niet? Je reukorgaan is buitengewoon sterk ontwikkeld.quote:
De onwetenden vast welquote:Op zondag 21 april 2013 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of men gaat poolen daar.
quote:Op zondag 21 april 2013 23:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moet ook niet te lief zijn tegen Dqod
Heeft Vinniee een grote neus, ja?quote:Op zondag 21 april 2013 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent toch een haai, of niet? Je reukorgaan is buitengewoon sterk ontwikkeld.
In dat geval ben ik een haai die verkouden isquote:Op zondag 21 april 2013 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent toch een haai, of niet? Je reukorgaan is buitengewoon sterk ontwikkeld.
Zal ik je weer troosten?quote:
Vooral doorgaan, ik troost welquote:Op zondag 21 april 2013 23:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moet ook niet te lief zijn tegen Dqod
Alsof er nog mensen zijn die niet van de pooltafelpiemel afwetenquote:
Geen ideequote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je weer troosten?
[..]
Vooral doorgaan, ik troost wel
[..]
Alsof er nog mensen zijn die niet van de pooltafelpiemel afweten
Nou, Wahrheit had m gemaakt en ik kon m niet opslaan want ipad, dus ik heb m zelf niet.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef Dqod het volgende:
Smooth mawfakka's hier![]()
Nu moet ik plassen :$
iPadquote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, Wahrheit had m gemaakt en ik kon m niet opslaan want ipad, dus ik heb m zelf niet.
En google is niet zo erg mijn vriend..
Misschien kan Dqod m vinden
Welke, dat gifje toen van jou?quote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, Wahrheit had m gemaakt en ik kon m niet opslaan want ipad, dus ik heb m zelf niet.
Natuurlijkquote:Op zondag 21 april 2013 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of men gaat poolen daar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Vaak zegt dat wel wat over andere onderdelen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Vinniee een grote neus, ja?
quote:Op zondag 21 april 2013 23:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]Waarom zit je onze privecamsessies op te nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dat zeg jij!!quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:
Ja, dat zeggen ze ook over voeten, handen en weet ik veel wat nog meerquote:Op zondag 21 april 2013 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak zegt dat wel wat over andere onderdelen.
Onderdelenquote:Op zondag 21 april 2013 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Awww.quote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval ben ik een haai die verkouden is.
Denken dat er mensen zijn die denken dat jij zo lelijk bent.quote:Op zondag 21 april 2013 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom zit je onze privecamsessies op te nemen?
Leugens.quote:Op zondag 21 april 2013 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat een geil idee vondquote:Op zondag 21 april 2013 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom zit je onze privecamsessies op te nemen?
Verdomme ben je me weer voorquote:
Voyeurism.. You know I like :$quote:Op zondag 21 april 2013 23:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat een geil idee vond
Ado weet wel hoe ik er uit ziequote:Op zondag 21 april 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat er mensen zijn die denken dat jij zo lelijk bent.
[..]
Leugens.
Er is nog geen verband gevonden tussen grootte van handen, voeten of neus met de grootte van de pener.
quote:
Op beidequote:Op zondag 21 april 2013 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verdomme ben je me weer voor
[..]
Voyeurism.. You know I like :$
Ik zal het nogmaals onderzoeken dan.quote:Op zondag 21 april 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat er mensen zijn die denken dat jij zo lelijk bent.
[..]
Leugens.
Er is nog geen verband gevonden tussen grootte van handen, voeten of neus met de grootte van de pener.
Jaquote:
Ghehequote:
Sopsequote:Op zondag 21 april 2013 23:18 schreef Dqod het volgende:
Maar nu plassen en ff wat anders doen.. Kapot x_x
Kusjes likjes ditdat![]()
Plassen, likjes.quote:Op zondag 21 april 2013 23:18 schreef Dqod het volgende:
Vuige slet dat je bent.quote:
Die heeft geen sop meer over na dit weekendquote:
Weltrusten!quote:
Supersexy ja!!quote:
Kusjes en likjesquote:Op zondag 21 april 2013 23:18 schreef Dqod het volgende:
Trusten!!quote:
quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plassen, likjes.
[..]
Vuige slet dat je bent.
quote:
Die man weet niet wat sexy is joh. Niet naar luisteren!!quote:Op zondag 21 april 2013 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado vindt m kriebelen en wil dat ik m weghaal
T staat haar echt heel leuk!quote:Op zondag 21 april 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man weet niet wat sexy is joh. Niet naar luisteren!!
Hoe is het kapsel van je dochter geworden?
Ik ben er klaar mee en wil weer iets wat niet kriebeltquote:Op zondag 21 april 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man weet niet wat sexy is joh. Niet naar luisteren!!
Hoe is het kapsel van je dochter geworden?
Dapper hoor dat je zoiets over laat aan een man!!quote:Op zondag 21 april 2013 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
T staat haar echt heel leuk!
Heel ander koppie gelijk..
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 21 april 2013 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik die al ooit aan je laten zien?
Want mannen kunnen dat niet / hebben er geen verstand van????quote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dapper hoor dat je zoiets over laat aan een man!!
Wat krijgen we nou?quote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand zei precies hetzelfde bij die foto en toen twijfelde ik even of jij dat misschien wasquote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar ik ben zo dement als een deur.
quote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Want mannen kunnen dat niet / hebben er geen verstand van????
Je ziet toch heel vaak dat mannen net niet doorhebben want mode is.quote:
Ado durf ik dat wel toe te vertrouwen ja, die heeft wel een goede smaakquote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben je toch de verkeerde mannen tegengekomen....quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Je ziet toch heel vaak dat mannen net niet doorhebben want mode is.
Sorry
Ik betwijfel het. Misschien eens in de KLB-SC?quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iemand zei precies hetzelfde bij die foto en toen twijfelde ik even of jij dat misschien was
wtf..quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Sorry
Wat is deze?quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Sorry
Zou kunnen, ik heb geen idee.quote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Misschien eens in de KLB-SC?
Mooiquote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado durf ik dat wel toe te vertrouwen ja, die heeft wel een goede smaak
Uhm dat staat dus los van of ze wel of geen gevoel voor mode hebben/hadden!quote:Op zondag 21 april 2013 23:27 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dan ben je toch de verkeerde mannen tegengekomen....
Ik zei vaak!!quote:Op zondag 21 april 2013 23:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wtf..
Vrouwen aankleden kan ik wel hoor
Neem er bij mezelf alleen niet altijd voldoende tijd/ moeite voor.
Ik ben zaterdag met d'r kleren wezen kopen. En erg leuk zomerjurkje voor d'r gescoord!quote:Op zondag 21 april 2013 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Uhm dat staat dus los van of ze wel of geen gevoel voor mode hebben/hadden!
[..]
Ik zei vaak!!
Zo goed ken ik jou toch helemaal niet, ik weet niet hoe modebewust jij bent
Helemaal tofquote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag met d'r kleren wezen kopen. En erg leuk zomerjurkje voor d'r gescoord!
quote:
True!!quote:Op zondag 21 april 2013 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm dat staat dus los van of ze wel of geen gevoel voor mode hebben/hadden!
Zei al dat ze het spelletje inmiddels doorheeft en ik ben geen vervelende gast om kleren mee te kopenquote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal tof![]()
Ik heb dat echt nooit met mn pa gedaan hoor!
[..]![]()
Het is toch te warm voor een pyjama?
quote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef MOON76 het volgende:
[..]
True!!
Mijn dochter stuur ik altijd in haar AFCA vest en trainingspak naar school.
Das toch wel goed???
Ik kan me wel voorstellen dat ze nu wel de mannenmanier van winkelen leert en dat is alleen maarquote:Op zondag 21 april 2013 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zei al dat ze het spelletje inmiddels doorheeft en ik ben geen vervelende gast om kleren mee te kopen
Pyama is gewoon spaghetti shirtje met een shortje
Denk je echt serieus dat ik mijn dochter in haar trainingspak naar school stuur??quote:Op zondag 21 april 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Niet voor school, geen trainingspakmeisje van maken!! Trust me!! Ik BEN een trainingspakmeisje geweest, ik raad het af!
Effectief, efficient, duidelijk, snel, kordaat, kostenbewust, geenonnodigedingenenandererotzooiquote:Op zondag 21 april 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Niet voor school, geen trainingspakmeisje van maken!! Trust me!! Ik BEN een trainingspakmeisje geweest, ik raad het af!
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat ze nu wel de mannenmanier van winkelen leert en dat is alleen maar
Roep zoiets dan ook nietquote:Op zondag 21 april 2013 23:44 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Denk je echt serieus dat ik mijn dochter in haar trainingspak naar school stuur??
No fucking way...
Heldquote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Effectief, efficient, duidelijk, snel, kordaat, kostenbewust, geenonnodigedingenenandererotzooi
Haar man is me later dankbaar![]()
Zonen zijn anders...quote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roep zoiets dan ook niet![]()
Mijn zoon gaat echt vaak in trainingspak naar school!!
Maar dan blijkt dat er weer geoefend moet worden tijdens de pauze's enz op zijn breakdancemoves omdat er een battle aan zit te komen ofzo.
Ik heb adidas-jeugdquote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Zonen zijn anders...
Die van mij heeft ook nog wel eens zijn joggingbroek aan naar school..
Maar voor meisjes is dat weer not done,....
Maar haar roze Millwall jurkje staat haar wel schattig...
Hier komt Adidas er uit principe niet in...quote:Op zondag 21 april 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb adidas-jeugd![]()
Maar hij kan wel vet gaaf breakdancen![]()
Ik ben dus geen meisje-meisje en merken zeggen mij eigenlijk niets!!
wtf, zo'n gast breng je zelf toch gelijk naar de homobarquote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Held![]()
Mijn ex was een vrouwenshopper.
Als wij samen gingen winkelen bracht hij mij naar de kroeg, zei tegen het personeel dat ze moesten zorgen dat ik bier had en dan na een uurtje of 3 kwam hij er ff bijzitten halverwege zn shopdingus.
Ik heb zo'n hekel aan dat oneindige winkel in, winkel uit gedoe
wtf is een Millwall jurkjequote:
Een voetbalclub die roze jurkjes verkooptquote:Op zondag 21 april 2013 23:50 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Hier komt Adidas er uit principe niet in...
Millwall is ook geen merk...maar een Engelse voetbalclub.... (heeft ze zelf uitgezocht hoor...)
De eerste keer dat we samen gingen winkelen en ik dat ontdekte vroeg ik ook aan hem of er ergens in Groningen een homobar zat.quote:Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wtf, zo'n gast breng je zelf toch gelijk naar de homobar
Adidas=kakkerlakken.....quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een voetbalclub die roze jurkjes verkoopt![]()
Hoezo komt dat er niet in? Alles moet Umbro zijn?![]()
Nah, adidas is nou eenmaal HET merk dat bij zijn sport hoort
LOL!!!!quote:Op zondag 21 april 2013 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De eerste keer dat we samen gingen winkelen en ik dat ontdekte vroeg ik ook aan hem of er ergens in Groningen een homobar zat.
Hij kon het grapje niet zo waarderen
quote:Op zondag 21 april 2013 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De eerste keer dat we samen gingen winkelen en ik dat ontdekte vroeg ik ook aan hem of er ergens in Groningen een homobar zat.
Hij kon het grapje niet zo waarderen
Voor mij is Adidas breakdancen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:54 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Adidas=kakkerlakken.....
En nee, moet geen Umbro zijn, zolang het maar geen adidas is..
Ja, Millwall heeft een vrij grote selectie kleding...
Ik heb een hekel aan shoppen!!quote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind shoppen leuk
En shoppen met Ado ook wel, maar dan een paar uur, langer is minder vaak
LOL...quote:
HELDIN!!quote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan shoppen!!
Ik weet wat ik wil, ik loop de winkel die dat verkoopt in, ik pas, ik koop en ik vertrek naar het terras
Ja toch!!quote:
Check!!quote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch!!
Waarom tijd verdoen met 80 broeken passen om uiteindelijk toch die eerste broek te kopen!!
Die tijd kan je beter doorbrengen op het terras waar je mensen kan bekijken en dan al die mannen die verplicht als pakezel mee moeten met hun vrouw/vriendin uitlachen.
Als ik geld heb om een terrasje in Amsterdam te betalenquote:
Das geen probleem....quote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik geld heb om een terrasje in Amsterdam te betalen
Temptingquote:
Ur Welcome anytime...quote:
Ik zal het onthoudenquote:
Behalve bij de Liveraquote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch!!
Waarom tijd verdoen met 80 broeken passen om uiteindelijk toch die eerste broek te kopen!!
Die tijd kan je beter doorbrengen op het terras waar je mensen kan bekijken en dan al die mannen die verplicht als pakezel mee moeten met hun vrouw/vriendin uitlachen.
Hihaho doen alsof je dronken bent door debiel te typenquote:
ik ziwe de spellfouetenquote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihaho doen alsof je dronken bent door debiel te typen
Wordt het terras weer het weekend??quote:
BH's shoppen vind ik al helemaal een eersteklas ramp!!quote:
Geen idee. Maar ik zat ook op het terras toen het sneeuwde hoorquote:
Klinkt als goed geschoold personeel....quote:Op maandag 22 april 2013 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BH's shoppen vind ik al helemaal een eersteklas ramp!!
Dat komt voornamelijk door het personeel van 3 verschillende hunkemollerwinkels![]()
Tot 3x toe kwam daar het personeel naar me toe terwijl ik met een bh in mijn maat in mijn handen stond om dan te zeggen dat die maat een beetje te hoog gegrepen was voor mij en dat ik beter een B-cupje kon pakken!!
Hallo, ik had toen F. Met geen mogelijkheid krijg ik mijn F in een B gepropt hoor!!
F?quote:
Nouquote:Op maandag 22 april 2013 00:08 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Klinkt als goed geschoold personeel....
Equote:
BETER!!!quote:Op maandag 22 april 2013 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik zat ook op het terras toen het sneeuwde hoor
Ik heb een paar jaar terug de bh's van sapph ontdekt. Vaak vind ik ze niet eens mooi maar eindelijk een bh met goede pasvorm en geen last van mijn schouders/rug dus ik zweer nu bij dat merkquote:Op maandag 22 april 2013 00:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd ook niet van BHs shoppen hoor, ze passen zelden echt goed.
Hoiquote:
Maar als je bij zaken komt die wel verstand hebben van wat ze verkopen, dan moet dat toch geen probleem zijn??quote:Op maandag 22 april 2013 00:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd ook niet van BHs shoppen hoor, ze passen zelden echt goed.
Wieehoo!quote:
Ja dan heb je zo'n bijna bejaarde verkoopster die gewoon het pashokje in komt gelopen zodat jij halfnaakt staat en de hele winkel je kan zienquote:Op maandag 22 april 2013 00:11 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Maar als je bij zaken komt die wel verstand hebben van wat ze verkopen, dan moet dat toch geen probleem zijn??
Of is dat weer heel simpel gedacht??
Ik ben van 85F naar 80E gegaan. Ik vind afvallen niet zo leuk meerquote:
Oh god!quote:Op maandag 22 april 2013 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan heb je zo'n bijna bejaarde verkoopster die gewoon het pashokje in komt gelopen zodat jij halfnaakt staat en de hele winkel je kan zien
Ik zit gewoon eigenlijk tussen twee maten in en heb geen zin om 30 BHs te passen tot ik er een heb die echt goed zit.quote:Op maandag 22 april 2013 00:11 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Maar als je bij zaken komt die wel verstand hebben van wat ze verkopen, dan moet dat toch geen probleem zijn??
Of is dat weer heel simpel gedacht??
Ach, is op zich toch ook geen onaardige maat?? ...quote:Op maandag 22 april 2013 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van 85F naar 80E gegaan. Ik vind afvallen niet zo leuk meer
icm je buste niks mis meequote:Op maandag 22 april 2013 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van 85F naar 80E gegaan. Ik vind afvallen niet zo leuk meer
Wel als je een kast vol met BH's in maat 85 F hebtquote:Op maandag 22 april 2013 00:13 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ach, is op zich toch ook geen onaardige maat?? ...
Ohhhhh.,.....nouja..bijna Koninginnendag...quote:Op maandag 22 april 2013 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als je een kast vol met BH's in maat 85 F hebt
En dan?quote:Op maandag 22 april 2013 00:17 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ohhhhh.,.....nouja..bijna Koninginnendag...
Verkopen....quote:
heb je f?quote:Op maandag 22 april 2013 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als je een kast vol met BH's in maat 85 F hebt
Niet meerquote:
Alsof ik daar tijd voor heb tussen het zuipen doorquote:
mijn wedstrijd was rukquote:
blokfluitles, blokfuiltles ...quote:Op maandag 22 april 2013 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet meer
[..]
Alsof ik daar tijd voor heb tussen het zuipen door
quote:Op maandag 22 april 2013 00:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
blokfluitles, blokfuiltles ...
quote:
Je klinkt steeds meer als ideale vrouw....quote:Op maandag 22 april 2013 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Alsof ik daar tijd voor heb tussen het zuipen door
Ik ben verre van de ideale vrouwquote:Op maandag 22 april 2013 00:23 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Je klinkt steeds meer als ideale vrouw....
Ok.... maar rijst met kip lukt toch nog wel....quote:Op maandag 22 april 2013 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verre van de ideale vrouw![]()
Ik kan bijvoorbeeld al niet koken en ik heb een hekel aan schoonmaken
Gewoon de keuken in, gvd.quote:Op maandag 22 april 2013 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verre van de ideale vrouw![]()
Ik kan bijvoorbeeld al niet koken en ik heb een hekel aan schoonmaken
En het feestje?quote:Op maandag 22 april 2013 00:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn wedstrijd was ruk
6 kansen tegen, 3 tegengoalduitslag 3-3
Noussss....quote:Op maandag 22 april 2013 00:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn wedstrijd was ruk
6 kansen tegen, 3 tegengoalduitslag 3-3
ik miste gewoon een spuit EPO ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 00:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Noussss....
Je miste gewoon wat extra juichers
quote:Op maandag 22 april 2013 00:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
feestje was top
ik had alleen een uur bardiens![]()
Want?quote:Op maandag 22 april 2013 00:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik miste gewoon een spuit EPO ofzo![]()
Zorgen dat je in het begin ingeroosterd staat, dan die sletjes beetj gratis drank geven. Zodra je klaar bent met je dienst hebben ze net iets teveel gedronken en tonen ze je hun dankbaarheidquote:Op maandag 22 april 2013 00:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
feestje was top
ik had alleen een uur bardiens![]()
quote:
want het ging gewoon nietquote:
Ik heb ook alleen maar vrouwen geserveerdquote:Op maandag 22 april 2013 00:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zorgen dat je in het begin ingeroosterd staat, dan die sletjes beetj gratis drank geven. Zodra je klaar bent met je dienst hebben ze net iets teveel gedronken en tonen ze je hun dankbaarheid
Kinkyquote:Op maandag 22 april 2013 00:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
want het ging gewoon nietwas niet mijn dag in ieder geval
[..]
Ik heb ook alleen maar vrouwen geserveerd
kan gebeurenquote:Op maandag 22 april 2013 00:28 schreef AldoTheApache het volgende:
want het ging gewoon nietwas niet mijn dag in ieder geval
en gescoord in de 3de helft?quote:Ik heb ook alleen maar vrouwen geserveerd
nou, nee, halfquote:Op maandag 22 april 2013 00:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan gebeuren
[..]
en gescoord in de 3de helft?
Een hockeyfeestje man! Als je dan niet dubbel scoort doe je echt iets fout hoor!quote:
ik heb alleen een telefoonnummer gescoordquote:Op maandag 22 april 2013 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een hockeyfeestje man! Als je dan niet dubbel scoort doe je echt iets fout hoor!
quote:Op maandag 22 april 2013 00:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb alleen een telefoonnummer gescoord
Jij denkt dat die meiden bezig zijn met lange termijn planning?quote:
ssstttquote:Op maandag 22 april 2013 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij denkt dat die meiden bezig zijn met lange termijn planning?
Het is een gavequote:Op maandag 22 april 2013 00:37 schreef Adolecens het volgende:
Mooi, hoe dit van de sportprestatie overgaat in het scoren van meiden
heeft ze een telnr gegevenquote:Op maandag 22 april 2013 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn nichtje heeft vandaag ook gehockeyd
quote:Op maandag 22 april 2013 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ze dronk alcohol uit een schoen
quote:Op maandag 22 april 2013 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ze dronk alcohol uit een schoen
voor UK-girl neem ik aanquote:Op maandag 22 april 2013 00:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, nou ja, nee![]()
ik heb een duidelijke voorkeur
Ja, daarin heb je wel weer gelijkquote:Op maandag 22 april 2013 00:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is een gave
En SEX SC dus best een logische plek
Maar t hoeft niet he ....quote:
a bahquote:Op maandag 22 april 2013 00:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee wat, maar t was uit een ballerina
Waarom ga je dan proberen te scoren bij dames die eigenlijk geen kans maken?quote:
Jij met je boekenkast vol niet? Seks is makkelijker?quote:Op maandag 22 april 2013 00:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar t hoeft niet he ....
Ik weet alleen ff niet zo snel een intelligent onderwerp te bedenken
Omdat ik geen heilige benquote:Op maandag 22 april 2013 00:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a bah
[..]
Waarom ga je dan proberen te scoren bij dames die eigenlijk geen kans maken?
Tenzij zij ook graag een tussendoortje willen zijn?
Hehehe op dit tijdstip.... jaquote:Op maandag 22 april 2013 00:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij met je boekenkast vol niet? Seks is makkelijker?
Wie is Juni?quote:Op maandag 22 april 2013 00:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat ik geen heilige benMaarja, ik ga ergens in Juni weer naar UK en heb dan al een date staan
Ja, dan zou ik ook gaanquote:Op maandag 22 april 2013 00:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe op dit tijdstip.... ja
Weltrusten![]()
Held!!quote:
Je weet wel, de maandquote:
Slaap lekker Engeltjequote:Op maandag 22 april 2013 00:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe op dit tijdstip.... ja
Weltrusten![]()
Wat een bak koffie en 3 kroketten wel niet doen hequote:Op maandag 22 april 2013 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Held!!
Aldo is alweer nuchter zo te zien
quote:Op maandag 22 april 2013 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Held!!
Aldo is alweer nuchter zo te zien
Trustenquote:
Trustenquote:Op maandag 22 april 2013 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trusten![]()
Ik ga ook nog een poging doen
Hoeveel vraag je ervoor?quote:Op maandag 22 april 2013 07:49 schreef Vinniiee het volgende:
Tering koud buiten, maar achter het raam is het wel lekker
Ligt eraan wie het isquote:Op maandag 22 april 2013 07:55 schreef Viro het volgende:
Goedemorgen allemaal
[..]
Hoeveel vraag je ervoor?
Ga dan ook niet in een doos wonenquote:Op maandag 22 april 2013 08:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Raam beschermt mij tegen alle weerelementen, jij niet. Dus raam > vinniiee
Hey weet je hoe gezellig en knus het is in een doos?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 april 2013 08:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Hey weet je hoe gezellig en knus het is in een doos?In ieder geval wel lekker warmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOL!!!quote:Op maandag 22 april 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Meet Vinnie, the famous rabbit![]()
http://9gag.com/gag/a4Kvd9A
Zo erg is maandag toch niet???quote:
Vandaag welquote:
Succes!! Doe G. de groetenquote:
Dat komt omdat we allebei een ander logo hebben gebruikt he. Nogal duidelijk lijkt mequote:Op maandag 22 april 2013 10:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Grappig, jullie user icons met het Ajax logo zien er verschillend uit.
Jij ook goeiemorgenquote:Op maandag 22 april 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat we allebei een ander logo hebben gebruikt he. Nogal duidelijk lijkt me
Helder licht...quote:Op maandag 22 april 2013 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat we allebei een ander logo hebben gebruikt he. Nogal duidelijk lijkt me
Het leek me zo duidelijk, blijkbaar nietquote:
Heeft niks met goedemorgen te maken hoor.quote:
En eigenlijk ook wel het mooiste logo...quote:Op maandag 22 april 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft niks met goedemorgen te maken hoor.
Moon heeft een ouder logo.
[ afbeelding ]
Ja, dat dacht ik al nadat ik de verschillende logo's had gezien. Was me gewoon nooit eerder opgevallen.quote:Op maandag 22 april 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft niks met goedemorgen te maken hoor.
Moon heeft een ouder logo.
[ afbeelding ]
Stiekem wel jaquote:Op maandag 22 april 2013 10:47 schreef MOON76 het volgende:
[..]
En eigenlijk ook wel het mooiste logo...
Aha. Dan weet je het nuquote:Op maandag 22 april 2013 10:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al nadat ik de verschillende logo's had gezien. Was me gewoon nooit eerder opgevallen.
Yep...quote:Op maandag 22 april 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem wel ja![]()
Maar deze past meer bij de rest van mijn UI
Zorgt ook altijd wel voor een gespreksonderwerpquote:Op maandag 22 april 2013 10:54 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Yep...
De rest van je UI is ook wel aardig...
Wat gek!!!quote:Op maandag 22 april 2013 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorgt ook altijd wel voor een gespreksonderwerp
1) het zijn geen foto's van mijquote:Op maandag 22 april 2013 11:02 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Wat gek!!!
Duurde het lang voordat je al je foto's zo achter elkaar had staan???
Aha...duidelijk..quote:Op maandag 22 april 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) het zijn geen foto's van mij![]()
2) ik heb hem niet gemaakt
Ja ik weet het!!quote:Op maandag 22 april 2013 11:05 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Aha...duidelijk..
Goed gespreksonderwerp...
en trouwens...vandaag GOED!! terrasweer...
Chickieeeeeeeeeeeeequote:
Had al gezegd dat geld geen probleem is toch...quote:Op maandag 22 april 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik weet het!!
Ik zit alweer te wachten op mijn geld![]()
Kan elk moment gestort worden
Met nog 5 euro op de rekening kom ik niet in Amsterdam hoorquote:Op maandag 22 april 2013 11:08 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Had al gezegd dat geld geen probleem is toch...
Das ook weer waar.....srry..quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met nog 5 euro op de rekening kom ik niet in Amsterdam hoor![]()
Maar even zonder gekheid, ik hou er niet van om zonder geld naar het terras te gaan of iemand nou aanbied om te betalen of niet. Heb gewoon liever zelf ook wat geld in mn zak![]()
Mwha, ik vind het nog wat frisjes vandaag. Wel lekker zonnetje, maar nog niet echt weer om buiten op terras te zitten zonder jas.quote:Op maandag 22 april 2013 11:05 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Aha...duidelijk..
Goed gespreksonderwerp...
en trouwens...vandaag GOED!! terrasweer...
Met jas is het goed te doen!quote:Op maandag 22 april 2013 11:17 schreef substep het volgende:
[..]
Mwha, ik vind het nog wat frisjes vandaag. Wel lekker zonnetje, maar nog niet echt weer om buiten op terras te zitten zonder jas.
True!quote:Op maandag 22 april 2013 11:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met jas is het goed te doen!![]()
En het gaat alleen maar beter worden!
Mja daar vrees ik ook een beetje voorquote:Op maandag 22 april 2013 11:22 schreef substep het volgende:
[..]
Wacht maar tot de verdoving raakt uitgewerkt.
Ook dan valt het doorgaans wel mee. Niks wat met een paracetamol niet is op te lossen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |