PICS!quote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef Molo het volgende:
Ik heb momenteel een HOE jurkje aan, jullie mogen mij digitaal aanraken natuurlijk
Echt super netjes gelakt idd.quote:Op zondag 21 april 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Let vooral op hoe ze die blauwe nagellak aanbrengt, super mooi en goed over de hele nagel
damn, zelfs IK lak nog beter.... en daarbij is de nailart gewoon lomp en lelijk en latem ze perfect zien waarom die kwastjes niet deugenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leggingquote:Op zondag 21 april 2013 23:11 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd
Maar valt het hoe jurkje niet heel kort uit?
quote:Op zondag 21 april 2013 23:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo tof Molo!je mag me gewoon mongool noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
oh nee dat niet hoor, ik ben 1.70 m en bij mij valt hij net boven mijn kniequote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar als hij net over den aarsch valt is het met een legging nog niet heul tof
Eauh, maar dan!quote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
oh nee dat niet hoor, ik ben 1.70 m en bij mij valt hij net boven mijn knie
DETAILS JONGEquote:Op zondag 21 april 2013 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zijn geen HOEs, schele kip, dat zijn kolibries
En wat voor een serie!quote:
Ah, jij werd er ook wakker van?quote:Op maandag 22 april 2013 05:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom fluiten de vogels 's nachts?
Ja , sinds pakweg half 5 al.quote:Op maandag 22 april 2013 05:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, jij werd er ook wakker van?
Koos vertrok een uur geleden naar zijn werk, lig sindsdien wakker omdat de vogels me wakker houden.
Terwijl ik wel moe ben en juist wilde uitslapen vanochtend
Ze begonnen dus rond half 5 al, dat vind ik niet vlak voor zonsopgangquote:Op maandag 22 april 2013 07:29 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie komen er na 30 jaar pas achter dat vogels vlak voor zonsopgang het hardst fluiten?
vinden de vogels dat ook?quote:Op maandag 22 april 2013 07:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze begonnen dus rond half 5 al, dat vind ik niet vlak voor zonsopgang![]()
En ik had wel zoiets van "hmm.. Volgens mij heb ik me hier al vaker druk over gemaakt".
Maar op de basisschool zeiden ze altijd dat vogels alleen overdag fluiten![]()
Anyways, nog even geslapen, want uiteraard slaap je prima tegen de tijd dat de wekker gaat![]()
Straks komt de aannemer voor de keuken, kijken wat onze extra wensen gaan kosten
Ze zaten in de bomen van het GGZ-terrein, dat is natuurlijk vragen om problemenquote:Op maandag 22 april 2013 07:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vinden de vogels dat ook?![]()
En leuk!! Weet je al wanneer ze ongeveer komen plaatsen??
Zou wel fijn zijn!quote:Op maandag 22 april 2013 08:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zaten in de bomen van het GGZ-terrein, dat is natuurlijk vragen om problemen.
En dat hopen we ook van hem te horen.![]()
Het schijnt dat die keuken besteld moet worden en dat daar 6 tot 8 weken overheen gaat. Maar wanneer die tijd is ingegaan weten we niet. We hebben 3 april onze keuze doorgegeven, dus het is te hopen dat ze toen direct besteld hebben
quote:Op maandag 22 april 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je uit de kroeg kwam ja. En dan niet kunnen slapen want katsdronken en kutvogelsvruuger
teen momsquote:Op maandag 22 april 2013 08:58 schreef Sharana_LV het volgende:
http://theclicker.today.c(...)n-mom-farrah-abraham
Ik was dus wakker geworden door een zeker iemand die me nog zo nodig een zoen moest geven voor hij ging werken...quote:Op maandag 22 april 2013 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik slaap door atoombommen heen. Ik vind het alleen storend als ik nog/al wakker ben
Nou, kom maar opquote:Hi Jenn,
Out of stock item? I received an order confirmation AND a shipping confirmation that both included this polish? Did you notice it wasn't in stock AFTER you shipped out my package?
The reason I placed this order was because of Zoya Chyna - it's a brand that's not sold in the Netherlands. Also, I always pick 3 polishes at least so the shipping costs are better per bottle. I'm now paying 13 dollars shipping for 2 OPI's that I could have picked up at my local drugstore as well.
Why didn't you notify me on forehand? I could have picked a different Zoya instead.
So I suggest you pay back 1/3 of the shipping costs as well - or send me that Zoya once it's back in stock without extra shipping fee.
Thanks,
SQ
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Fri, 19 Apr 2013 10:23:34 -0700
From: orders@nailetc.com
Subject: Re: order nailetc.com-15380 from nailetc.com
To: SQ
Dear Value Customer,
You were refunded for the out of stock item
04/18 oos Zoya chyna refunded
Thanks
jenn
Thank you for shopping with us and see you again soon!!
--------------------------------------------------------------------------------
To: "orders@nailetc.com" <orders@nailetc.com>
Sent: Friday, April 19, 2013 1:17 AM
Subject: RE: order nailetc.com-15380 from nailetc.com
Dear Nailetc,
I noticed you refunded 9 dollar on my paypal account. Why is this?
Regards,
SQ
Ik ook, maar ik ben dus ergens tussendoor wakker geworden en toen kon ik niet meer in slaap vallenquote:Op maandag 22 april 2013 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik slaap door atoombommen heen. Ik vind het alleen storend als ik nog/al wakker ben
Die zijn onvoorspelbaar?quote:Op maandag 22 april 2013 10:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben dus ergens tussendoor wakker geworden en toen kon ik niet meer in slaap vallen![]()
Zet mij trouwens naast een drukke weg en ik slaap ook wel. Maar dit zijn natuurgeluiden
Ik ben benieuwdquote:
Dronken studenten zijn veul onvoorspelbaarderquote:
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 10:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dronken studenten zijn veul onvoorspelbaarder
Nee, gewoon geluiden die ik niet gewend ben, heb altijd langs drukke stadswegen gewoond.
Mijn eerste huis zat langs een weg met veel autoverkeer, een busbaan en een tram, daar overleefde geen enkele vogel
Mijn laatste dag vrij ook nogquote:Op maandag 22 april 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij dacht, what the heck, het is toch al maandagochtend?
Oh echte officiele picca's? Damn, moeilijk!quote:Op maandag 22 april 2013 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Goei busy
Benieuwd wat ze nu te melden zal hebben
Overigens: Morgeuh! KeikapotEn ik moet vanavond dus fotoshoot doen voor het team en we moeten zelf denken hoe we ons op de foto gezet willen hebben.. Dus mocht iemand nog euhh... 'pose' ideeën hebben; GRAAG
Tetten vooruit!quote:Op maandag 22 april 2013 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Goei busy
Benieuwd wat ze nu te melden zal hebben
Overigens: Morgeuh! KeikapotEn ik moet vanavond dus fotoshoot doen voor het team en we moeten zelf denken hoe we ons op de foto gezet willen hebben.. Dus mocht iemand nog euhh... 'pose' ideeën hebben; GRAAG
En dat naaktquote:Op maandag 22 april 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wijdbeens, beide handen knijpen in tetten, en dan zo'n smoel:
JA ! Meteen BAM officiële foto'squote:Op maandag 22 april 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh echte officiele picca's? Damn, moeilijk!
Iets met tett'n?
Vooral datquote:
Het mag best een beetje fout he:"quote:
Jonge, dat hoort toch bij Derby?quote:Op maandag 22 april 2013 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
Maar het zijn foto's die ik ook aan mijn ouders moet 'kunnen' tonen dus euh... euuuhhhhhhhhhh
Welken is zij?quote:Op maandag 22 april 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het mag best een beetje fout he:"
http://www.rockcityrollers.nl/meet-the-team
Ik snap nog steeds niet waarom mijn schoonzusje er zo lieflijk op staat btw
Laatst kwam hier dat topic met langs met die fotos van die epische fotograaf, dan heb je toch geen ideeen meer nodig priem! zoveel goeden poses!quote:Op maandag 22 april 2013 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA ! Meteen BAM officiële foto'sVandaar dat ik dus mijn nagels nog heb gelakt derby-style; want we moeten 'iets' persoonlijks in de foto's leggen. Vond ik wel passend eik
![]()
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Laatst kwam hier dat topic met langs met die fotos van die epische fotograaf, dan heb je toch geen ideeen meer nodig priem! zoveel goeden poses!
quote:Op maandag 22 april 2013 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan Priem zo d'r beschrijving inleveren:
Favorite drill or position
position 69 HAHAHA EINZ
“tettenl”
Things I like
Boobies
Contribution
I bring tha boobies
Mission
Touch ALL the boobies
Zèkerquote:Op maandag 22 april 2013 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ah moeten toch meerdere foto's maken; dus wellicht doe ik hem toch ook gewoon er bij
![]()
Die was officieel lid; maar is er een jaar uit geweest vanwege zware hersenschudding en psychische problemen (als ik me niet vergis depressie ofzo..) en ze was absoluut niet meer zeker en wou daarom opnieuw beginnen met de fresh meatquote:Op maandag 22 april 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Hey, ik zie Helbak nu op de teamsite staan, maar die zit ook bij de Fresh Meat?
Ah zo!quote:Op maandag 22 april 2013 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die was officieel lid; maar is er een jaar uit geweest vanwege zware hersenschudding en psychische problemen (als ik me niet vergis depressie ofzo..) en ze was absoluut niet meer zeker en wou daarom opnieuw beginnen met de fresh meat
Ja 1 iemand is gezakt... Anderen gehaaldquote:Op maandag 22 april 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah zo!
Zijn er nog mensen gezakt gister trouwens?
Ja ik las het looolquote:Op maandag 22 april 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik had wel serieus te doen met die Duitse meisjes trouwens, ermahgerd
Harder beukenquote:Op maandag 22 april 2013 10:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja 1 iemand is gezakt... Anderen gehaald
ow en ik ben te voorzichtigDus ik heb wel wat puntjes waar ik op kan verbeteren
[..]
Ja ik las het looolEn het is nog gefilmd ook phihihi wel mooi voor RCR
awesomequote:Op maandag 22 april 2013 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeej alles wat we willen moet mogelijk zijn![]()
Afwasmachine-aansluiting schatte hij in op een euro of 70, dus dat valt hartstikke mee
En misschien is het zelfs mogelijk om de gootsteen wat te verplaatsen, zodat we extra bergruimte en een extra bestekla krijgen (gootsteen zit nu midden tussen twee kastjes). Maar dat moest hij even nakijken.
Erg positief dus![]()
Woensdag krijgen we als het goed is de offerte, als we die terugsturen gaat hij bestellen en duurt het nog 4 tot 6 weken.
Nee, soberso zijn we de map met papieren kwijtquote:Op maandag 22 april 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Tof! Heb je een plaatje van wat je gekozen hebt?
en de keuken was al niet heel klein toch? Nou, dan wachten we geduldig afquote:Op maandag 22 april 2013 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, soberso zijn we de map met papieren kwijt.
En er zijn alleen maar schetsen tot nu toe. Maar de frontjes krijgen een houtpatroon, net wat donkerder dan berken. En het blad wordt donker.
We hebben dit weekend de koelkast en het gasfornuis van Fred weggepleurd en mijn koelkast en diepvries neergezet, maar dan strak tegen de muur. Dat maakt al zo'n verschil, die keuken lijkt wel drie keer zo groot.
Kan je hem nog terughalen van de meet? Zo ziet hij er nu uit:quote:Op maandag 22 april 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de keuken was al niet heel klein toch? Nou, dan wachten we geduldig af
Ik heb zulke goeden invloed op dit huisquote:Op maandag 22 april 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Da's echt wel groot hoorziet er al wel stukken beter uit al!
Ik vroeg net aan Fred of we niet gewoon nu al kunnen stoppen met afwassen, want over 4 tot 6 weken hebben we toch al een afwasmachine?quote:Op maandag 22 april 2013 10:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Feli Priem!
En ziet er al goed uit schaar! Fijn ook van die vaatwasser
Flauwquote:Op maandag 22 april 2013 10:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb zulke goeden invloed op dit huis
[..]
Ik vroeg net aan Fred of we niet gewoon nu al kunnen stoppen met afwassen, want over 4 tot 6 weken hebben we toch al een afwasmachine?![]()
Hij zei nee
Welke tokkies?quote:Op maandag 22 april 2013 11:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh joy, de tokkies zijn ook weer wakker
Schreeuwen enzo?quote:
Gaskraantje zit hoog en daar valt niks aan te doen, moet van de woningbouw.quote:Op maandag 22 april 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens wil je echt geen gasslang recht boven je fornuis hebben hoor
Beter verstop je je gaskraantje achter je koelkast / oven
Vooral Nederlandstalige feesthitsquote:
Gezelligquote:Op maandag 22 april 2013 11:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vooral Nederlandstalige feesthitsen schreeuwen tegen de hont
Ik zou het doodeng vinden.quote:Op maandag 22 april 2013 11:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaskraantje zit hoog en daar valt niks aan te doen, moet van de woningbouw.
Maar het kraantje zit nu recht op de muur en zou dus een gedeelte over het blad komen. Hij gaat er nu een kraantje opzetten dat naar boven gericht is, zodat het niet zo in de weg zit.
Jup GRRRRRRR BIJT HAP GROMMMquote:
In de andere twee huizen waar ik tot nu toe gewoond heb zat hij op deze hoogtequote:
Drama dat soort mensenquote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
godallemachtig, de firma Steen en Been zijn ook weer wakker hier
Zo'n groepje mopperkezen dat hier in de ruimte zit en ALTIJD, maar dan ook echt ALTIJD zit te kankeren en te klagen. Over ALLESEcht, als je ergens mijn humeur mee vergald krijgt
Fijn van oma!quote:Op maandag 22 april 2013 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ow ow en operatie van oma is geslaagd overigensZe hebben alles kunnen weghalen; ze is nu alleen erg misselijk en ziek van de verdoving nog (kan ze niet goed tegen
). Over paar weken weer controle etc.. Ligt nu nog in ziekenhuis; maar is er zelf wel positief over (gelukkig). Ander opaatje daarentegen heeft het erg moeilijk......
Die kan er niet zo goed tegen dat oma weer in het ziekenhuis lag en dus wéér kanker heeft... Hij wil bijna niet eten en is zo bang om alleen te vallen.. En áls dat gebeurt; gaan we er vanuit dat ie het niet lang vol gaat houden; want hij zegt zelf dat het dan helemaal niet meer hoeft voor hem.quote:
Awwww, dat is toch ook niks he, als het zo moet zijn op je oude dag....quote:Op maandag 22 april 2013 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die kan er niet zo goed tegen dat oma weer in het ziekenhuis lag en dus wéér kanker heeft... Hij wil bijna niet eten en is zo bang om alleen te vallen.. En áls dat gebeurt; gaan we er vanuit dat ie het niet lang vol gaat houden; want hij zegt zelf dat het dan helemaal niet meer hoeft voor hem.
Hij heeft zo moeten huilen afgelopen vrijdag bij de begrafenisNiet alleen voor andere opa; waar ze vaak op bezoek kwamen; maar doordat oma toen geopereerd werd en hij geen zekerheid had... Het was echt hartbrekend
Dat klinkt wel heel zielig voor je opaquote:Op maandag 22 april 2013 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die kan er niet zo goed tegen dat oma weer in het ziekenhuis lag en dus wéér kanker heeft... Hij wil bijna niet eten en is zo bang om alleen te vallen.. En áls dat gebeurt; gaan we er vanuit dat ie het niet lang vol gaat houden; want hij zegt zelf dat het dan helemaal niet meer hoeft voor hem.
Hij heeft zo moeten huilen afgelopen vrijdag bij de begrafenisNiet alleen voor andere opa; waar ze vaak op bezoek kwamen; maar doordat oma toen geopereerd werd en hij geen zekerheid had... Het was echt hartbrekend
quote:Op maandag 22 april 2013 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah wat sneu zegquote:Op maandag 22 april 2013 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
fatsoenlijke klerenquote:Op maandag 22 april 2013 11:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet voor mijn sollicitatie
joh! een functie als kwaliteitsmedewerker bij een metaal bedrijf, strak in het pak vind ik dan weer niet bij die functie passenquote:Op maandag 22 april 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fatsoenlijke klerenwaar solliciteer je op?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sintersikkelien
ik was vandaag op EFF en daar zag ik een hele club gehaakte vikingmutsen voorbij komen
nee, gewoon iets wat afkleedt en geen tieten toont is voldoende toch? Blouse met nette jeans of zwarte broek, of een jurk met mouwen?quote:Op maandag 22 april 2013 11:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
joh! een functie als kwaliteitsmedewerker bij een metaal bedrijf, strak in het pak vind ik dan weer niet bij die functie passen
Oh tofquote:Op maandag 22 april 2013 11:29 schreef Loqi het volgende:
Haaaai!
[..]ik was die met die bruine baard en gekrulde horens
fotos volgen deze week wel ergens
quote:Op maandag 22 april 2013 11:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Misschien dan een zwarte spijkerbroek?
Zwarte spijkerbroek heb ik niet helaas, whuuutt geen tetten tonenquote:Op maandag 22 april 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, gewoon iets wat afkleedt en geen tieten toont is voldoende toch? Blouse met nette jeans of zwarte broek, of een jurk met mouwen?
quote:Op maandag 22 april 2013 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh tofIk wilde nog hoi schreeuwen maar werd keihard voortgeduwd dus dat viel niet mee
Ik ga ook wel netjes, maar ik denk dat als ik op hakken, geheel opgemaakt en jurkjes ofzo aankom dat ze dan misschien denken dat ik te meisje meisje voor de functie benquote:Op maandag 22 april 2013 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga altijd netjes eigenlijkongeacht hoe informeel de functie is.
Ja als het een net shirtje is kan het best toch?quote:Op maandag 22 april 2013 11:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Zat te denken aan een spijkerbroek met shirtje+netjes colbertje
Mja wat je zei is volgens mij wel prima toch?quote:Op maandag 22 april 2013 11:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik ga ook wel netjes, maar ik denk dat als ik op hakken, geheel opgemaakt en jurkjes ofzo aankom dat ze dan misschien denken dat ik te meisje meisje voor de functie ben
quote:Op maandag 22 april 2013 11:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Was je allebei de dagen geweest? Ik alleen zaterdag en was helemaal op. Vond er wel zoveel te zien dat ik er makkelijk een tweede dag had rond kunnen hobbelen zonder me te vervelen
Ohh dat is wel echt gaafquote:Op maandag 22 april 2013 11:34 schreef Loqi het volgende:
[..]we gaan al jaren steeds het hele weekend. wij slapen daar bij de ouders van een vriendin in de garage, 20 minuten verder op
quote:Op maandag 22 april 2013 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja als het een net shirtje is kan het best toch?
Thanks!quote:Op maandag 22 april 2013 11:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja wat je zei is volgens mij wel prima toch?
Vooral omdat je dan echt de hele tijd in overall rondloopt met werkschoenenquote:Op maandag 22 april 2013 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij een metaal bedrijf in een jurkje vind ik een beetje té ookEn op hakken ook
Ik ging gister mijn tv steun losschroeven en nu is mijn nagelriem kapot huuuuuquote:Op maandag 22 april 2013 11:34 schreef Loqi het volgende:
Nog iets gemist hier?Alles goed met iedereen?
quote:Op maandag 22 april 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ging gister mijn tv steun losschroeven en nu is mijn nagelriem kapot huuuuu
quote:Op maandag 22 april 2013 11:36 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
Ik brak 3 nagels met t zwaardvechten.. ruilen?
Zwaardvechtenquote:Op maandag 22 april 2013 11:36 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
Ik brak 3 nagels met t zwaardvechten.. ruilen?
die zweven wel rond op meerdere telefoons en cameras, maar dus nog niet bij mij. Ik zal ze deze week wel ergens postenquote:Op maandag 22 april 2013 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb je al pics van je groep, loqi?
ja ik zag je van een groten afstand, ik zat op een bankje bij een kraampje en ineens zag ik je maar je was te ver wegquote:Op maandag 22 april 2013 11:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik voorzie een stormloop
[..]
ik heb je niet gezien dit weekend
quote:Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben al aan het tweeten etc. naar IKEA. Echt jonge, dan haal ik er wel 2 ofzo bij denk ik
.
quote:Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja ik zag je van een groten afstand, ik zat op een bankje bij een kraampje en ineens zag ik je maar je was te ver weg![]()
Zulks een epische groep en nog meer epische helm.
oh jammer! Was idd met e wedstrijd, ik zat bij de brood met spek kaas en ui stand zeg maarquote:Op maandag 22 april 2013 11:52 schreef Loqi het volgende:
[..]ik zou een petitie opzetten
'save the helmer'
niet?
[..]thnx! We hebben zo veel leuke reacties gehad! Niets gewonnen in de wedstrijd tho
ligt er geheel aan wat voor jurkje. Je hebt ook zeer veel informele jurkjes. 'quote:Op maandag 22 april 2013 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij een metaal bedrijf in een jurkje vind ik een beetje té ookEn op hakken ook
goeden voer daar wel! Sowieso veel lekkere hapjes weer dit jaarquote:Op maandag 22 april 2013 11:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh jammer! Was idd met e wedstrijd, ik zat bij de brood met spek kaas en ui stand zeg maar
WIEquote:Op maandag 22 april 2013 11:55 schreef Mirjam het volgende:
En ik zit hier keihard te lolleren om @luuksteen op twitter, wat een domme knurftbeetje zielig wel, maar ook zo grappig nu om dat account te volgen
ik had een lange fakkel met vleesch waarvan twee stukken niet goed gaar warenquote:Op maandag 22 april 2013 11:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
goeden voer daar wel! Sowieso veel lekkere hapjes weer dit jaar
ja 1 of andere sukkel di even tweet dat hij wel een leraar gaat neerschieten en vervolgens wordt dat opgepakt en breekt bij hem helemaal de hel losquote:
ohquote:Op maandag 22 april 2013 11:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had een lange fakkel met vleesch waarvan twee stukken niet goed gaar warenstukje dat wel goed gaar was, was wel lekker
klinkt lekkerquote:Op maandag 22 april 2013 11:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
ohmijne was wel gaar!
je moet een keer zo'n hennepbroodje proberen.. is een gevuld bruin broodje met vlees, met yoghurtsaus, salade en hennepzaad
ermahgerdquote:Op maandag 22 april 2013 11:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja 1 of andere sukkel di even tweet dat hij wel een leraar gaat neerschieten en vervolgens wordt dat opgepakt en breekt bij hem helemaal de hel los
HET WAS EEN GRAP VAN MIJN ZUS IK HEB DAT NIET GETWEET ECHT NIET ERMAHGERD ERROR ERROR PANIEK ZOMG ZOMG
quote:Op maandag 22 april 2013 11:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
ohmijne was wel gaar!
je moet een keer zo'n hennepbroodje proberen.. is een gevuld bruin broodje met vlees, met yoghurtsaus, salade en hennepzaad
Jawel jonguh, callcenters zijn kei belangrijk ermahgerdquote:Op maandag 22 april 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er geheel aan wat voor jurkje. Je hebt ook zeer veel informele jurkjes. '
Ik kleed me overigens wel echt op de functie altijd. Ik ga dus echt niet in een mantelpak voor een callcenterbaan ofzo
quote:Op maandag 22 april 2013 11:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja 1 of andere sukkel di even tweet dat hij wel een leraar gaat neerschieten en vervolgens wordt dat opgepakt en breekt bij hem helemaal de hel los
HET WAS EEN GRAP VAN MIJN ZUS IK HEB DAT NIET GETWEET ECHT NIET ERMAHGERD ERROR ERROR PANIEK ZOMG ZOMG
quote:Op maandag 22 april 2013 12:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Zo rood shirt colbert spijkerbroek en een kleine hak
pics! klinkt tof!quote:Op maandag 22 april 2013 12:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O een een ketting van gedraaid titanium
die jaquote:
niet, hij dacht leuk te zijn en er zoeen tweet tegenaan te gooien vanmorgenquote:Op maandag 22 april 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
Hu? Hoe zijn ze er achter gekomen dat het van die luuksteen dinges is? Ik lees dat de dreiging vanuit forum 4chan kwam door een anonieme posting?![]()
(sorry weinig nieuws gevolgd laatste dagen tbh)
Ik moet er nog 2 dan. Ik wilde mijn makeup in een helmer gaan flikkeren en dan nog een 'reserve' helmerquote:Op maandag 22 april 2013 12:09 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD IK MOET SNEL NOG EEN HELMER HOARDEN WANT ANDERS HEB IK EEN PROBLEEM!
kopen, niet opbouwen, onder je bed schuivenquote:Op maandag 22 april 2013 12:11 schreef Mss het volgende:
Mijn make-up helmer verwacht ik niet te ontgroeien, maar ik heb nog een tweede nagellakhelmer nodig. Ik heb er alleen nu geen plek voor.
Owwww hij had vanmorgen; als grap; een andere soortgelijke tweet geplaatst dat ie mensen zou neerknallen ofzo? Naja is al verwijderd; dus nu zie ik alleen maar zijn paniek tweetsquote:Op maandag 22 april 2013 12:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet, hij dacht leuk te zijn en er zoeen tweet tegenaan te gooien vanmorgendit is dus een ander
Je moet r wat voor over hebben MSSquote:Op maandag 22 april 2013 12:12 schreef Mss het volgende:
Of ik moet even gaan schuiven en de helmers bij de deur zetten. Is alleen lastig in en uit lopen
quote:Op maandag 22 april 2013 12:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet, hij dacht leuk te zijn en er zoeen tweet tegenaan te gooien vanmorgendit is dus een ander
Goffer je spoort toch niet als je dit even 'leuk' plaatstquote:11:00 uur
Nieuwe dreigementen op Twitter
De angst van Ton Duif, de voorzitter van schoolleidersvereniging AVS, dat meerdere mensen dreigementen gaan uiten op internet, lijkt gegrond. Een jongetje twittert: "ik ga nu naar Leiden en een leraar doodschieten".
Mja aan de ene kant wil ik er dan bijhalen, aan de andere kant kan ik later als ik een eigen huis/whatever heb ook iets anders nemen. KEUZESquote:Op maandag 22 april 2013 12:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik wacht nog wel even op officiele bevestiging hoor, voordat ik ga hoarden. Vooral omdat ik ze eigenlijk ook niet meer kwijt kan.. of ik moet gaan stapelen.
Er is een verdachte aangehouden. Verder is nog niks bevestigd.. Ja de telegraaf kwam met oud-leerling blaat; maar of je de telegraaf nu echt meteen moet geloven hierin....quote:Op maandag 22 april 2013 12:20 schreef Molo het volgende:
Hoor net dat het een kind was van de Britse School in Wassenaar, heul niet in Leiden
ik voetbalde daar vaak vroeger, daar hadden ze echt een bazen kantine, supertoffe school. Hoop dat die knakker hulp krijgt van GGZ, lijkt me wel nodig
vriendin van me werkt op speciaal onderwijs, daar zijn regelmatig zelfmoordpogingen, vooral van zwakbegaafde meisjes die een sexspelletje hebben gedaan met een (paar) jongen(s) en dat dan gefilmd werd met mobiel door een klasgenoot. Die het met 1 klik op whatsapp doorstuurt naar god weet wie.quote:Op maandag 22 april 2013 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, vervloek het feit dat ik mijn kinderen in deze tijden zal moeten opvoeden zeg.
Dat was toch stukken eenvoudiger voordat Internet bestond
NOS zit ik te kijken, niet dat ik de illusie heb dat die feilloos zijn in hun journalistiek hoorquote:Op maandag 22 april 2013 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er is een verdachte aangehouden. Verder is nog niks bevestigd.. Ja de telegraaf kwam met oud-leerling blaat; maar of je de telegraaf nu echt meteen moet geloven hierin....![]()
Vroeger had je dat ook, maar dan was het niet met 1 druk op een knop de hele wereld rond. Dan kon je wel MMS-en of whatever, maat whatsapp is ook nog eens gratisquote:Op maandag 22 april 2013 12:22 schreef Molo het volgende:
[..]
vriendin van me werkt op speciaal onderwijs, daar zijn regelmatig zelfmoordpogingen, vooral van zwakbegaafde meisjes die een sexspelletje hebben gedaan met een (paar) jongen(s) en dat dan gefilmd werd met mobiel door een klasgenoot. Die het met 1 klik op whatsapp doorstuurt naar god weet wie.
Die meiden (en soms gozers) kunnen dat niet overzien, raken in paniek, kunnen het niet oplossen en gaan dan maar snijden of wat dan ook....
Vroeger had je zulke dingen ook wel, maar dat had dan niet meteen zo extreem veel heftige consequenties.
Ja liveblog van nos zegt dat er een verdachte is aangehoudenquote:Op maandag 22 april 2013 12:23 schreef Molo het volgende:
[..]
NOS zit ik te kijken, niet dat ik de illusie heb dat die feilloos zijn in hun journalistiek hoor
ik kreeg op mijn 16e mijn eerste mobiel, en ik ben pas 30quote:Op maandag 22 april 2013 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vroeger had je dat ook, maar dan was het niet met 1 druk op een knop de hele wereld rond. Dan kon je wel MMS-en of whatever, maat whatsapp is ook nog eens gratis
ich guck das auf das fernsehenquote:Op maandag 22 april 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja liveblog van nos zegt dat er een verdachte is aangehoudenIs het nog niet bevestigd dat dat ook echt de "dader" is; toch?
Ja ik kreeg een kutmobieltje toen ik 13 was ofzo? Maar dat was meer omdat mijn broer/zus dan een ander mobieltje kreeg en die anders toch in de prullenbak ging.quote:Op maandag 22 april 2013 12:26 schreef Molo het volgende:
[..]
ik kreeg op mijn 16e mijn eerste mobiel, en ik ben pas 30
Met vroeger bedoel ik iets anders dan jij denk ik
die zijn smerig, serieus, DOE HET NIEEEEEETquote:Op maandag 22 april 2013 12:24 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik krijg gratis oranje tompouces van mijn uitzendbureau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 22 april 2013 12:27 schreef Molo het volgende:
[..]
die zijn smerig, serieus, DOE HET NIEEEEEETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
yep, precies.quote:Op maandag 22 april 2013 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een kutmobieltje toen ik 13 was ofzo? Maar dat was meer omdat mijn broer/zus dan een ander mobieltje kreeg en die anders toch in de prullenbak ging.
Naja voor mobieltjes tijd was het nog moeilijker natuurlijk
quote:Op maandag 22 april 2013 12:27 schreef Molo het volgende:
[..]
die zijn smerig, serieus, DOE HET NIEEEEEETDit. Zonde van de kcalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
teveel moeite voor zoiets, bovendien kosten die dingen geen drol en is het zoals SQ zegt zonde van de calorieën. Kun je beter aan andere dingen "uitgeven"quote:Op maandag 22 april 2013 12:29 schreef Mss het volgende:
Maar dan moet ik op hun kantoor een voucher ophalen en dan kan ik die dingen bij de hema ophalen
gozertje heeft op 4chan gezet dat hij vandaag zijn nederlands docent en scholieren gaat afknallen in Leiden. Dus alle Leidse scholen zijn nu dicht.quote:Op maandag 22 april 2013 12:30 schreef Incantrix het volgende:
Whut? Ik snap er niks van, wat is er aan de hand? /wereldvreemd
Weer goedgekeurd door de tandarts
geef de bon aan een zwerverquote:Op maandag 22 april 2013 12:32 schreef Mss het volgende:
Ik was ook heul niet van plan om die dingen te halen. Alleen al omdat ik me dan zo cheap voel
ja dat heb ik ook altijd met van dat soort bonnenquote:Op maandag 22 april 2013 12:32 schreef Mss het volgende:
Ik was ook heul niet van plan om die dingen te halen. Alleen al omdat ik me dan zo cheap voel
I'VE GOT COUPONS!!!!!quote:Op maandag 22 april 2013 12:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook altijd met van dat soort bonnen
Kreeg laatst ook zoiets bij restaurant, volgende keer als je met vrienden komt 10 euro pp korting. Maar ik zie mezelf dan niet die bonnen uit mijn portemonnee trekken ofzo
Lekker danquote:Op maandag 22 april 2013 12:32 schreef Molo het volgende:
[..]
gozertje heeft op 4chan gezet dat hij vandaag zijn nederlands docent en scholieren gaat afknallen in Leiden. Dus alle Leidse scholen zijn nu dicht.
En er was een kneus die het had nageaapt via twitter omdat hij dacht dat dat grappig was.
En fijn
Scheelt weer velen pijn en geld
oh ik wel. Hollanderquote:Op maandag 22 april 2013 12:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook altijd met van dat soort bonnen
Kreeg laatst ook zoiets bij restaurant, volgende keer als je met vrienden komt 10 euro pp korting. Maar ik zie mezelf dan niet die bonnen uit mijn portemonnee trekken ofzo
gaan je tanden daar van rotten dan?quote:Op maandag 22 april 2013 12:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lekker danwat een morons
Jah, ik heb eigenlijk nooit wat met mijn gebit, maar na een zwangerschap is dat toch altijd even spannend.
en fietsen kopenquote:Op maandag 22 april 2013 12:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Amsterdamse zwervers willen alleen bier.
veeleisende zwerversquote:Op maandag 22 april 2013 12:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Amsterdamse zwervers willen alleen bier.
oh is dat zo?quote:Op maandag 22 april 2013 12:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lekker danwat een morons
Jah, ik heb eigenlijk nooit wat met mijn gebit, maar na een zwangerschap is dat toch altijd even spannend.
ik heb er geen moeite mee als anderen dat doen ofzo, maar ik vind het gewoon lastig...quote:
gewoon nieuwe tandjes kopeh!quote:Op maandag 22 april 2013 12:36 schreef Molo het volgende:
[..]
oh is dat zo?
Nou, laat zwangerschappen dan maar zitten, ik heb nu al een tokkiegebit
ik heb net mijn tandartsrekeningen betaald jonguh, en dan moet ik nog zeker 2 implantaten laten plaatsen....quote:
Je tanden worden er wat zwakker van en volgens mij heb je ook sneller tandsteen ed door veranderingen in speekselproductie oid. En ik kon gedurende de zwangerschap niet electrisch poetsen, want daar werd ik misselijk vanquote:Op maandag 22 april 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaan je tanden daar van rotten dan?
hoe moet ik dat voor me zien?quote:
fuck me... dan neem ik wel een kunstgebit als ik ooit baby's heb gebaardquote:Op maandag 22 april 2013 12:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je tanden worden er wat zwakker van en volgens mij heb je ook sneller tandsteen ed door veranderingen in speekselproductie oid. En ik kon gedurende de zwangerschap niet electrisch poetsen, want daar werd ik misselijk van
quote:Op maandag 22 april 2013 12:40 schreef Molo het volgende:
[..]
fuck me... dan neem ik wel een kunstgebit als ik ooit baby's heb gebaard
Ik heb hem zelf gemaakt een paar jaar terug, zit een heel verhaal achter (ja prive einz). Dus ja, ze was speciaal. Baal er ook wel van. Maar ja, het is niet anders.quote:Op maandag 22 april 2013 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
@Schaar: Heeft dat beeldje een speciale betekenis ofzo?
beeldje?quote:Op maandag 22 april 2013 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf gemaakt een paar jaar terug, zit een heel verhaal achter (ja prive einz). Dus ja, ze was speciaal. Baal er ook wel van. Maar ja, het is niet anders.
Volgens mij zijn het gewoon glitters.quote:Op maandag 22 april 2013 12:40 schreef Molo het volgende:
[..]
hoe moet ik dat voor me zien?
Zitten daar echt zachte dingetjes in die op veertjes lijken ofzo?
Gefeliciteerd met jullie penorloze baby trouwens
Nog paar maandjes en dan lekker baby knuffelen. Hoe voel je je?
Het kan meevallen hoor!quote:Op maandag 22 april 2013 12:40 schreef Molo het volgende:
[..]
fuck me... dan neem ik wel een kunstgebit als ik ooit baby's heb gebaard
ah ok, fijn om te horen dat het best goed gaat. Heb je fysio voor je bekken? En energie, tsja, lastig iets welquote:Op maandag 22 april 2013 12:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewoon glitters.
Het gaat goed wel moe maar normaal heb ik ook niet heel veel energie. Alleen mijn bekken is vervelend. Maar verder geen echte kwaaltjes
niet de poedersuikerbus hard neerzetten als voorbeeld (deed mijn vader ooit op een kinderverjaardag met alle gevolgen van dienquote:Op maandag 22 april 2013 12:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het kan meevallen hoor!
Maar ik ben even 'koffertjes' eten, tozzo
ah, die is wel flink goed stuk jaquote:
Ja heb fysio al een tijdje. Echt weg gaat het niet waarschijnlijk als het maar een beetje te doen blijft vind ik het goed. Het is gewoon een zwak gebied bij me onder andere door mijn heupafwijking.quote:Op maandag 22 april 2013 12:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ah ok, fijn om te horen dat het best goed gaat. Heb je fysio voor je bekken? En energie, tsja, lastig iets wel
Hoop voor je dat het beetje bij gaat trekken nog
Ik dacht het al; maar het stond zo gek zonder uitlegquote:Op maandag 22 april 2013 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf gemaakt een paar jaar terug, zit een heel verhaal achter (ja prive einz). Dus ja, ze was speciaal. Baal er ook wel van. Maar ja, het is niet anders.
ik vind het net schimmeldraadjes op je nagels, vooral bij die oranje versiequote:Op maandag 22 april 2013 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het zijn van die bar glitters toch?
http://www.beautylab.nl/nail-inc-feathers-review-swatches/
Ja het sneue is vooral dat ik vrij veel klei-werken heb gemaakt en er maar een paar bewaard heb. En die zijn dus kaduukquote:
Als ik het plaatje van de CG's heel groot zet lijkt het wel een beetje.quote:Op maandag 22 april 2013 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het zijn van die bar glitters toch?
http://www.beautylab.nl/nail-inc-feathers-review-swatches/
blijf je jezelf trainen? dat wordt wel meeste aangeraden, voor zover mogelijk natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 12:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja heb fysio al een tijdje. Echt weg gaat het niet waarschijnlijk als het maar een beetje te doen blijft vind ik het goed. Het is gewoon een zwak gebied bij me onder andere door mijn heupafwijking.
Dan hoef ik ze nietquote:Op maandag 22 april 2013 12:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als ik het plaatje van de CG's heel groot zet lijkt het wel een beetje.
De meeste mensen die mij persoonlijk kennen weten dat ik deze zelf heb gemaakt, of herkennen de stijlquote:Op maandag 22 april 2013 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dacht het al; maar het stond zo gek zonder uitleg
ja die dingen zijn heel teer... wij hebben een soort kruising tussen ET en Alien staan, die heeft Koos ooit gemaaktquote:Op maandag 22 april 2013 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja het sneue is vooral dat ik vrij veel klei-werken heb gemaakt en er maar een paar bewaard heb. En die zijn dus kaduuk.
Nou ja, ik ben er 1 nu aan het lijmen en daarnaast heb ik er nog 2. Die zijn wel heel overgekomen.
Ja ik heb oefeningen en blijf bewegen in zoverre het gaat.quote:Op maandag 22 april 2013 12:49 schreef Molo het volgende:
[..]
blijf je jezelf trainen? dat wordt wel meeste aangeraden, voor zover mogelijk natuurlijk.
Heupafwijking helpt natuurlijk ook niet nee... pechvogel ben je ook he
Ik heb nog een hoofd, zoals Ren die nog wel eens op d'r feestboek zet. Die stond eerst ook in de huiskamer, maar mensen vonden haar engquote:Op maandag 22 april 2013 12:51 schreef Molo het volgende:
[..]
ja die dingen zijn heel teer... wij hebben een soort kruising tussen ET en Alien staan, die heeft Koos ooit gemaakt
Ik dacht toen hij jaartje of 8 was, maar hij was toen 20 ofzo kwam ik later achter![]()
maar die mag ook absoluut niet weg, dus heb ik 'm maar prominent in de woonkamer gezet. Ach, waarom niet, we hebben toch geen perfecte toonzaal als huis
quote:
quote:Soar into the sunset with Feathered Finish lacquer from China Glaze.
This free-spirited collection with interwoven particles will take you
On the Horizon and back.
wij hadden echt een mini huis dus ik kon niet zoveel bewaren. Heb alleen wat tekeningen en verhalenschriften met opstellen e.d. Maar goed, dat scheelde ook weer met verhuizenquote:Op maandag 22 april 2013 12:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoofd, zoals Ren die nog wel eens op d'r feestboek zet. Die stond eerst ook in de huiskamer, maar mensen vonden haar eng
Ik heb ook nog een hond die ik heb gemaakt toen ik 9 was.
Nee, ik was toen vooral van veel te lang doorwerken aan kleiwerken zodat ik ze compleet verziektequote:Op maandag 22 april 2013 12:55 schreef Molo het volgende:
[..]
wij hadden echt een mini huis dus ik kon niet zoveel bewaren. Heb alleen wat tekeningen en verhalenschriften met opstellen e.d. Maar goed, dat scheelde ook weer met verhuizen
Wel tof, toen je 9 was, is die net zo garpig als de schoorsteenman?
Wiequote:Op maandag 22 april 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD Nick Cave & the Bad Seeds op Lowlands
ach, dat hoort bij de leeftijd tochquote:Op maandag 22 april 2013 12:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik was toen vooral van veel te lang doorwerken aan kleiwerken zodat ik ze compleet verziekte.
damn, zo oudquote:Op maandag 22 april 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD Nick Cave & the Bad Seeds op Lowlands
mijn stagiair ooit "Fidel Castro?? nooit van gehoord, als die belangrijk was geweest had ik er heus wel van gehoordquote:
Er-mah-gerdquote:Op maandag 22 april 2013 13:01 schreef Molo het volgende:
[..]
mijn stagiair ooit "Fidel Castro?? nooit van gehoord, als die belangrijk was geweest had ik er heus wel van gehoord"
![]()
![]()
Jezusquote:Op maandag 22 april 2013 13:01 schreef Molo het volgende:
[..]
mijn stagiair ooit "Fidel Castro?? nooit van gehoord, als die belangrijk was geweest had ik er heus wel van gehoord"
![]()
![]()
ja, dat snap ik ook niet zo bij hemquote:Op maandag 22 april 2013 13:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Als in: daar zou je je graag door laten uitwonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |