PICS!quote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef Molo het volgende:
Ik heb momenteel een HOE jurkje aan, jullie mogen mij digitaal aanraken natuurlijk
Echt super netjes gelakt idd.quote:Op zondag 21 april 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Let vooral op hoe ze die blauwe nagellak aanbrengt, super mooi en goed over de hele nagel
damn, zelfs IK lak nog beter.... en daarbij is de nailart gewoon lomp en lelijk en latem ze perfect zien waarom die kwastjes niet deugenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leggingquote:Op zondag 21 april 2013 23:11 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd
Maar valt het hoe jurkje niet heel kort uit?
quote:Op zondag 21 april 2013 23:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo tof Molo!je mag me gewoon mongool noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
oh nee dat niet hoor, ik ben 1.70 m en bij mij valt hij net boven mijn kniequote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar als hij net over den aarsch valt is het met een legging nog niet heul tof
Eauh, maar dan!quote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
oh nee dat niet hoor, ik ben 1.70 m en bij mij valt hij net boven mijn knie
DETAILS JONGEquote:Op zondag 21 april 2013 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zijn geen HOEs, schele kip, dat zijn kolibries
En wat voor een serie!quote:
Ah, jij werd er ook wakker van?quote:Op maandag 22 april 2013 05:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom fluiten de vogels 's nachts?
Ja , sinds pakweg half 5 al.quote:Op maandag 22 april 2013 05:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, jij werd er ook wakker van?
Koos vertrok een uur geleden naar zijn werk, lig sindsdien wakker omdat de vogels me wakker houden.
Terwijl ik wel moe ben en juist wilde uitslapen vanochtend
Ze begonnen dus rond half 5 al, dat vind ik niet vlak voor zonsopgangquote:Op maandag 22 april 2013 07:29 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie komen er na 30 jaar pas achter dat vogels vlak voor zonsopgang het hardst fluiten?
vinden de vogels dat ook?quote:Op maandag 22 april 2013 07:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze begonnen dus rond half 5 al, dat vind ik niet vlak voor zonsopgang![]()
En ik had wel zoiets van "hmm.. Volgens mij heb ik me hier al vaker druk over gemaakt".
Maar op de basisschool zeiden ze altijd dat vogels alleen overdag fluiten![]()
Anyways, nog even geslapen, want uiteraard slaap je prima tegen de tijd dat de wekker gaat![]()
Straks komt de aannemer voor de keuken, kijken wat onze extra wensen gaan kosten
Ze zaten in de bomen van het GGZ-terrein, dat is natuurlijk vragen om problemenquote:Op maandag 22 april 2013 07:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vinden de vogels dat ook?![]()
En leuk!! Weet je al wanneer ze ongeveer komen plaatsen??
Zou wel fijn zijn!quote:Op maandag 22 april 2013 08:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zaten in de bomen van het GGZ-terrein, dat is natuurlijk vragen om problemen.
En dat hopen we ook van hem te horen.![]()
Het schijnt dat die keuken besteld moet worden en dat daar 6 tot 8 weken overheen gaat. Maar wanneer die tijd is ingegaan weten we niet. We hebben 3 april onze keuze doorgegeven, dus het is te hopen dat ze toen direct besteld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |