quote:Op zondag 21 april 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Tchock is de grootste baas van FOK!. Aanbid hem guys.
Tchock
Doe normaal. Mijn moeder is de grootste baas van FOK!.quote:Op zondag 21 april 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
Tchock
quote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eerst wilde hij er liever bij zijn, maar hij is er chill mee. Hij weet dat het voor mij niks meer is dan heat of the moment.
Tchock niet kennenquote:Op zondag 21 april 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe normaal. Mijn moeder is de grootste baas van FOK!.
ik wil vavo (havo ) doenquote:
wiequote:Op zondag 21 april 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
Tchock
eensquote:Op zondag 21 april 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
Tchock
wat een fout dat ik dat niet gedaan heb, ik zie het nu pas in.quote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Na het vmbo havo doen in plaats van mbo.
Werkman Sprint en/of Alfacollege?quote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil vavo (havo ) doenben zo zat van mbo. maar dan heb ik 2 jaar geen sociaal leven
keuzes, keuzes
havoquote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil vavo (havo ) doenben zo zat van mbo. maar dan heb ik 2 jaar geen sociaal leven
keuzes, keuzes
quote:Op zondag 21 april 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
Tchock
quote:
Oké Ets don't push itquote:
Hmmm...quote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alfa, ik kan/mag geen sprint doen.
Waarom heb je daar dan niet voor gekozen?quote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat een fout dat ik dat niet gedaan heb, ik zie het nu pas in.
Hahaquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest om de tt aan te passen. Moest toch nog weten hoe dat moest.
Jordy, als je je tt terug wil, moet je het zeggen
Hahah relnichtquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Trollscience het volgende:
oh hij is ook nog echt hier ik bedoelde dat hij een pisnicht was
Nee joh, ik wist geen TTquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest om de tt aan te passen. Moest toch nog weten hoe dat moest.
Insgelijks. Kusje.quote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik krijg soms plaatsvervangende schaamte voor jou
Nee ik nog nietquote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef Rockiejj het volgende:
Heeft iedereen al zn "ik mag jou niet" lijstje geplaatst?
hoor juist verhalen van nietquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm...
Alfa schijnt wel relatief makkelijker te zijn.
Ik deed gewoon drie-jarige MBO
Hater.quote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee joh, ik wist geen TTmaar goede change, want sowieso de naam Etsu in een TT, tja..
Misbruik van rechtenquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
Wou op dat moment van de middelbare af, iets doen wat ik leuk vind enzo.quote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom heb je daar dan niet voor gekozen?
OK hoiquote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoor juist verhalen van nietzeker als je vmbo gewend bent.
ja, jij lucky bastard
tevens, ga slapen
kan jij me notes geven nu?quote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef arachide. het volgende:
netjesquote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
clean streak
Hmm, oké. Ik vond het havo niks aan, maar ja, het is een manier om bij je doel te komen.quote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wou op dat moment van de middelbare af, iets doen wat ik leuk vind enzo.
Kortom: Door aandacht gaat je e-penis groeienquote:Op zondag 21 april 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
Je hebt 23 notes gekregen van onze moderators.
Waarvan 2 positieve.
Het gaat heel hard hierquote:Je hebt 19 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
clean streak
Wist niet dat jij zo'n reller was.quote:Op zondag 21 april 2013 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat heel hard hierIk krijg er soms meerdere per dag zonder aanwijsbare reden.
Notes postenquote:Op zondag 21 april 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
07-04-2013 @ 22:31
Een positieve note voor Etsu. Zeer vriendelijk aan het helpen in dit topic.
14-04-2013 @ 22:46
Positief bijgedraaid, deze vlegel.
Die laatste
Mag je niet delen, vlegel.quote:Op zondag 21 april 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
07-04-2013 @ 22:31
Een positieve note voor Etsu. Zeer vriendelijk aan het helpen in dit topic.
14-04-2013 @ 22:46
Positief bijgedraaid, deze vlegel.
Die laatste
Hahahaquote:Op zondag 21 april 2013 22:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja ik heb ze toch gekocht!!!1111 whehehe
Neuj.quote:Op zondag 21 april 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
haal quote weg dan
[..]
haal quote weg dan
Zeker, maar ik hoopte dat ik er met 4 jaar mbo, en daarna met een goede basis, naar het hbo kon gaan.quote:Op zondag 21 april 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, oké. Ik vond het havo niks aan, maar ja, het is een manier om bij je doel te komen.
Denk er even over na.quote:Op zondag 21 april 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
haal quote weg dan
[..]
haal quote weg dan
Noem je me nu down?quote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef Trollscience het volgende:
wow en dan ook nog quoten hebben jullie allemaal hersenbeschadiging
Sla erop met een hamerquote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef Etsu het volgende:
ogod, is t me gelukt om printer paraat te krijgen, is er papierstoring!
JORDYYY
dacht dat ie genoeg hosselde om van rond te komenquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
heb soliciteert bij bas vd heijden hoop als ze me aannemen maar denk eerder van niet
Tweetje van onze vriend OF
Ik ging een keer over Queen en The Beatles praten in een PTA-topic over wat een goede band was, toen had ik er heel snel een te pakkenquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Moet binnenkort toch maar eens gaan bekijken hoe ik een paar notes kan scoren, nu heb ik helemaal niks te vertellen
whaha wat een baasquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
heb soliciteert bij bas vd heijden hoop als ze me aannemen maar denk eerder van niet
Nee dat klopt.quote:Op zondag 21 april 2013 22:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
down heeft niks met hersenschade te maken ??????
Dudequote:Op zondag 21 april 2013 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging een keer over Queen en The Beatles praten in een PTA-topic over wat een goede band was, toen had ik er heel snel een te pakken
Toch wel een positievequote:Op zondag 21 april 2013 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging een keer over Queen en The Beatles praten in een PTA-topic over wat een goede band was, toen had ik er heel snel een te pakken
dm ffquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
hij wil je xoquote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Er vraagt een gast zowat elke avond op facebook of ik een joint met hem wil gaan roken
Nou, wil je? Ik heb wieriequote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Er vraagt een gast zowat elke avond op facebook of ik een joint met hem wil gaan roken
Ik ookquote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben een keer geband omdat ik een foto van tubgirl postte
sorryquote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef jordyqwerty het volgende:
omg ik lachquote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Nah, je hoeft je helemaal niet stom te voelen. Dat is een hele goede reden om het mbo te kiezen.quote:Op zondag 21 april 2013 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker, maar ik hoopte dat ik er met 4 jaar mbo, en daarna met een goede basis, naar het hbo kon gaan.
Maar het blijkt dat ik op deze opleiding niks leer, geen vrije tijd heb, en geen uitdagingen heb.
Dus ik voel me nogal stom dat ik niet voor havo gekozen heb.
Ik kreeg 2 dagen voor 'Googlebait' en toen twee weken voor klonenquote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef Etsu het volgende:
ik kreeg eens 2 dagen omdat ik iemand nsber uitmaakte
en toen 3 weken omdat ik vervelend aan t doen was tegen een mod
en toen een halfjaar omdat ik een mod die verliefd was op mij, uitschold omdat die me lastigviel
ja kom mr ww tog??quote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, wil je? Ik heb wierie
Shtttt.quote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef jordyqwerty het volgende:
ik kloonde ook, kreeg niet extraquote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 dagen voor 'Googlebait' en toen twee weken voor klonen![]()
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, je hoeft je helemaal niet stom te voelen. Dat is een hele goede reden om het mbo te kiezen.Genoeg mensen die met zo'n reden naar het mbo gaan. Alleen is het jammer dat je van tevoren nooit weet of zo'n studie wel echt bij je past. Maar ja, wat weet je nou wel voordat je ergens mee begint.
Die laatstequote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef arachide. het volgende:
Week voor klonen, 2 dagen voor lekken uit kpd, 2 dagen omdat ik een meisje in een park zou hebben laten liggen tijdens een meet
heb je dat?quote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef arachide. het volgende:
Week voor klonen, 2 dagen voor lekken uit kpd, 2 dagen omdat ik een meisje in een park zou hebben laten liggen tijdens een meet
die laatstequote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef arachide. het volgende:
wutquote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef arachide. het volgende:
Ik was er wel bij en het was nog grappigerquote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was echt heel grappig destijds. Ook al was ik er niet bij.
Als ik mod was had jij een perm banquote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef Etsu het volgende:
shit, had ik jordy nou maar schuld gegeven dat die me liet liggen, dan had die ook een ban gehad![]()
![]()
da's knap, mods kunnen geen bans gevenquote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ik mod was had jij een perm ban![]()
![]()
Hahahahaha die laatstequote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef arachide. het volgende:
En wat was het geweldigquote:Op zondag 21 april 2013 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die dag er na rond 16;00 op fok
DRA-MA![]()
ze was wt toch half aan het aanranden ofzoquote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik was er wel bij en het was nog grappiger
ja jij zat toen druk te posten in mln of exa oidquote:Op zondag 21 april 2013 23:05 schreef Ezell het volgende:
Nou ja zeg, wat is dit nou weer voor bizar verhaal.
Iedereen helemaal flippen tegen Yvonne, en Yvonne zo van; ehh wtf G.quote:Op zondag 21 april 2013 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou niet echt geweldig. Maar het was wel grappig.
Nope.quote:Op zondag 21 april 2013 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja jij zat toen druk te posten in mln of exa oid
maar volgens mij mogen we er niet meer over praten op het forum
Yvonne was fucking pissedquote:Op zondag 21 april 2013 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Iedereen helemaal flippen tegen Yvonne, en Yvonne zo van; ehh wtf G.
En op mij. Terwijl ik alleen maar liep te trollen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Yvonne was fucking pissedvooral op ara, wat raar was.
Ja kan best, ik kom weinig buiten sc's.quote:Op zondag 21 april 2013 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja jij zat toen druk te posten in mln of exa oid
maar volgens mij mogen we er niet meer over praten op het forum
Eh.. wat?quote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
Ik heb romige mosterdsoep met bacon en tuinkruiden. Ben benieuwd of dit te drinken is.
op de mosterd na klinkt het primaquote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
Ik heb romige mosterdsoep met bacon en tuinkruiden. Ben benieuwd of dit te drinken is.
zwaar he, op kamers gaan?quote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
nu heb ik hongerrrquote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
Over die meet heb ik wat gehoord jaquote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef arachide. het volgende:
Dat mono nog mod gebleven wasquote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Yvonne was fucking pissedvooral op ara, wat raar was.
Mono deed niks fout, hij hielp d'r alleenquote:Op zondag 21 april 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat mono nog mod gebleven was
Ja had even genoeg van roddels. Dus ging heel dramatisch weg.quote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
Hee maar Sab, ik hoorde laatst iets dramatisch dat je weg was van FOK! en nu ben je hier. What happened?
je miste me gewoonquote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja had even genoeg van roddels. Dus ging heel dramatisch weg.
Maar toen besloot ik dat het wel weer genoeg was en ik verveelde me, dus hier ben ik weer
Grunn hatenquote:Op zondag 21 april 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
En nu bent gij in fucking Grunn, godverdomme.
Leuk dat laatste altijdquote:Tienduizenden Fransen zijn zondag in Parijs de straat op gegaan om te protesteren tegen de voorgenomen invoering van het homohuwelijk.
Volgens de politie waren er 45.000 betogers op de been, volgens de organisatoren 270.000.
Ik miste je al, maar welke roddels?quote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar toen besloot ik dat het wel weer genoeg was en ik verveelde me, dus hier ben ik weer
Nouja goed hoorquote:Op zondag 21 april 2013 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yesss. En met jou? Met alles? Mag in DM!
Ik ook.quote:Op zondag 21 april 2013 23:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja goed hoorik heb niet zo veel te melden
beetje saai weekend gehad
Vind je me nu gedragen in EXA?quote:Op zondag 21 april 2013 23:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja goed hoorik heb niet zo veel te melden
beetje saai weekend gehad
Tokio.quote:Op zondag 21 april 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
Dames, weten jullie misschien nog een stad waar je lekker kan winkelen? Ben Amsterdam en Utrecht eventjes zat.
Groningen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
Dames, weten jullie misschien nog een stad waar je lekker kan winkelen? Ben Amsterdam en Utrecht eventjes zat.
Ja. Maar vorig jaar was ik ook wel in voor een relletje hoor met 3 weken ban als gevolg.quote:Op zondag 21 april 2013 23:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja hoor! Maar heb je nog nooit meegemaakt toen het foute boel was... 2011?
Drama Queen DVquote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hier kan je echt goed shoppen hoorquote:Op zondag 21 april 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ov-kaart blijft beperkt tot Nederland.
[..]
Zeg je dat alleen omdat Grunn of ... ?
Beetje matig hequote:Op zondag 21 april 2013 23:19 schreef Maisnon het volgende:
Grunn leuke stad, ik ga binnenkort een weekendje daarnaartoe denk ik, gesjellig, wonen veel bekenden. 't Is alleen 3+ uur reizen
Vooral niet doodgaan in Groningen het duurt weken voor iemand je vindt.quote:Op zondag 21 april 2013 23:19 schreef Maisnon het volgende:
Grunn leuke stad, ik ga binnenkort een weekendje daarnaartoe denk ik, gesjellig, wonen veel bekenden. 't Is alleen 3+ uur reizen
quote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooral niet doodgaan in Groningen het duurt weken voor iemand je vindt.
Was gezellig in 2011.quote:Op zondag 21 april 2013 23:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja hoor! Maar heb je nog nooit meegemaakt toen het foute boel was... 2011?
Serieus? Is wel ver.quote:Op zondag 21 april 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier kan je echt goed shoppen hoorIk wil wel een keertje met je mee hoor.
De negen straatjesquote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Maar op Amsterdam kan je toch niet echt uitgekeken raken? Dan moet je gewoon een ander stukje zoeken
Klopt voor de provincie, maar niet voor de stadquote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooral niet doodgaan in Groningen het duurt weken voor iemand je vindt.
Weet ik.quote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klopt voor de provincie, maar niet voor de stad
over dat ik zou daten met een fokker, ging rond in bepaalde sc's en dat was de druppelquote:Op zondag 21 april 2013 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik miste je al, maar welke roddels?
groningenquote:Op zondag 21 april 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
Ik woon niet in Amsterdam, maar ik kom daar al sinds ik klein was al om te winkelen. Nu kom ik er ook minstens twee keer per week. Dan heb je af en toe wel zin in iets anders.quote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Maar op Amsterdam kan je toch niet echt uitgekeken raken? Dan moet je gewoon een ander stukje zoeken
Hmm, misschien overwegen waard.quote:
Nouja, het is niet echt een shopping walhalla maar alles is er wel. Mijn ouders gingen er wel eens kerstinkopen doen als ze Zwolle zat waren (de binnensteden zijn praktisch even groot)quote:
guttecovenquote:Op zondag 21 april 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
sostrene grenesquote:Op zondag 21 april 2013 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja? Wat voor leuke winkels heb je daar?
Thanks!quote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een aankondigingGefeliciteerd met je blauw.
Hebben we eigenlijk ook Zeeman?quote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sostrene grenesstardust
yoke
snap ik. Ik heb ook een tijdje pauze gehad.quote:Op zondag 21 april 2013 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
over dat ik zou daten met een fokker, ging rond in bepaalde sc's en dat was de druppel
moest even weg
Dát is pas ver wegquote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef Etsu het volgende:
Vooral niet naar Sittard gaan. Geen reet te doen.
Welkequote:Op zondag 21 april 2013 23:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Thanks!
Hoe is het?
Ik ga naar 2 festivals in de zomervakantie,het mocht een keer
Ja best welquote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef Maisnon het volgende:
zeg nieuwe mod sjikkies hoe is het nou met de knopjes? Eng he op het begin
Ik ben echt nog zo ijverig, maar ik zie het al: een sc niet onbegonnen werk somsquote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef Maisnon het volgende:
zeg nieuwe mod sjikkies hoe is het nou met de knopjes? Eng he op het begin
Ik was bang dat ik alles stuk maakte. Is op de frontpage trouwens ook duizend keer erger en engerquote:
Dagje pinkpop en dagje rockwerchterquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dagje pinkpop en dagje rockwerchter
Hmm, ken ik allemaal niet. Maar ik ben blij met alles wat niet al te duur is, maar niet Zeemanstijl zoals Etsu zegt.quote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sostrene grenesstardust
yoke
Moest daar anders laatst wel heen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef Etsu het volgende:
Vooral niet naar Sittard gaan. Geen reet te doen.
Geil. Pinkpop lijkt me niets aan maar is wel een goede festivalontmaagdingquote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dagje pinkpop en dagje rockwerchter
Wat moest je daar?quote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moest daar anders laatst wel heen.Maar ik kon niet.
Ja ik ook wel een beetje, maar komt vast goedquote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik was bang dat ik alles stuk maakte. Is op de frontpage trouwens ook duizend keer erger en enger
zullen we een twitteraccount maken met albums in 140 tekens beschreven?? zoals die van radiohead die was vrij geweldigquote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef Trollscience het volgende:
a rush of nicotine to the head (coldplay is kut)
Sittard is die stad waarvan ik een goede 16 jaar heb gedacht dat het aan de elfstedenroute lag.quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef Maisnon het volgende:
Sittard is dat niet waar rapper Sjors Peter woont
Extreem ongezellig daar.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:27 schreef Maisnon het volgende:
Oh en hebben jullie je ook verbaasd over KPD enzo
Nee man.quote:Op zondag 21 april 2013 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sittard is die stad waarvan ik een goede 16 jaar heb gedacht dat het aan de elfstedenroute lag.
[..]
Extreem ongezellig daar.
Neequote:Op zondag 21 april 2013 23:27 schreef Maisnon het volgende:
Mn vriendin wou perse naar Paramore en ik dacht why notquote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geil. Pinkpop lijkt me niets aan maar is wel een goede festivalontmaagdingWerchter is leuk. Althans, toen ik er was.
quote:Op zondag 21 april 2013 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sittard is die stad waarvan ik een goede 16 jaar heb gedacht dat het aan de elfstedenroute lag.
[..]
Extreem ongezellig daar.
Met 5 blauwtjes wel. Want jij telt voor dubbel.quote:Op zondag 21 april 2013 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hai schat
Lekker sfeertje hier nog toch?
Pinkpop is juist tof, heel diversquote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geil. Pinkpop lijkt me niets aan maar is wel een goede festivalontmaagdingWerchter is leuk. Althans, toen ik er was.
Steek een aubergine in je gat.quote:Op zondag 21 april 2013 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hai schat
Lekker sfeertje hier nog toch?
[..]
Steek je hoofd in een aubergine
Vetkwab, jwzquote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met 5 blauwtjes wel. Want jij telt voor dubbel.
Maar het is zo kleinschalig, weinig artiesten, héél weinig onbekende bandjes. Doe mij dan maar een festival als Pukkelpop met 200+ namen, altijd iets leuksquote:
Same here.quote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik dacht tot een paar jaar geleden dat Nijmegen in west brabant lag
haatreacties onder de streep
-------------------------------------------
Ik ook. Het zou ook veel logischer zijn als de Waal de grens was.quote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik dacht tot een paar jaar geleden dat Nijmegen in west brabant lag
haatreacties onder de streep
-------------------------------------------
hou je veilig!quote:Op zondag 21 april 2013 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam er pas op de uni achter dat niet heel Nederland houdoe zegt als ze afscheid van elkaar nemen
deceptie
Ik had al toegang tot kpdquote:Op zondag 21 april 2013 23:27 schreef Maisnon het volgende:
Nou, de laatste tijd..quote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vetkwab, jwz
Nee maar ik vind dit wel een toffe SC, bijna nooit gezeik eik, zoals het hoort.
Onder de gordelquote:Op zondag 21 april 2013 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Het zou ook veel logischer zijn als de Waal de grens was.
Nee joh, ik ga al tijden niet meer naar feesten. Daarnaast was ik vroeger meer van de Graspop (toen het nog tof was), Wacken en dat soort dingen.quote:
Wtf. Sittard ligt toch in Friesland?quote:Op zondag 21 april 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
Je zou deze route elke ochtend maar af moeten leggen. De eerste rechtstreekse trein komt pas na 8 uur aan.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad. Om te huilen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
Je zou deze route elke ochtend maar af moeten leggen. De eerste rechtstreekse trein komt pas na 8 uur aan.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wtf. Sittard ligt toch in Friesland?
Pukkelpop was, toen ik actief naar festivals ging, nog een punkfestival joh!quote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het is zo kleinschalig, weinig artiesten, héél weinig onbekende bandjes. Doe mij dan maar een festival als Pukkelpop met 200+ namen, altijd iets leuks
quote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is echt zo.quote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef Maisnon het volgende:
Mijn collega's geloven niet dat ze in groningen moi ipv hoi zeggen
Niet echt.quote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Belachelijk lange reis.quote:
Op Incubate ken je niks.quote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga al tijden niet meer naar feesten. Daarnaast was ik vroeger meer van de Graspop (toen het nog tof was), Wacken en dat soort dingen.
doe maar limburgquote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nog steeds een hele grote punk/metaltent.quote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pukkelpop was, toen ik actief naar festivals ging, nog een punkfestival joh!
Omg ik word buiten FOK! ook beroemd!quote:Op zondag 21 april 2013 23:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ga deze reactie uitprinten en in de kantine hangen
Ik heb de lineup bekeken, ik ken bijna alles. Ik ben dan ook een muziekjunkquote:Op zondag 21 april 2013 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op Incubate ken je niks.
Ofja ik ken tot nu toe 2 bandjes
Ja, maar niet meer wat het was (vroeger waren dat van die vergruiste jaren '80 bands die daar optreden, tegenwoordig meer pop dan punkquote:Op zondag 21 april 2013 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog steeds een hele grote punk/metaltent.
Foei!quote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef Maisnon het volgende:
Kijk wij kunnen nu gewoon doorposten dat is makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |