So so sherlock van jouquote:Op zondag 21 april 2013 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wowowowow, ik hoor via-via dat de persoon achter Juminelle in dit topic aanwezig is.
nevar forgive nevar forget cry myself to sleep every nightquote:Op zondag 21 april 2013 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wowowowow, ik hoor via-via dat de persoon achter Juminelle in dit topic aanwezig is.
u so deepquote:Op zondag 21 april 2013 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nevar forgive nevar forget cry myself to sleep every night
Waarom? Wijsheid komt met de jaren, wees er trots op.quote:Op zondag 21 april 2013 22:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk je serieus waar dat ik, als ik zou liegen over mn leeftijd, ik mijzelf ouder zou showen. Nee man. Dan was ik gewoon 25
quote:Op zondag 21 april 2013 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie zegt dat ik het over jou heb.quote:Op zondag 21 april 2013 22:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Klopt, wil je mijn handtekening miss? :$ x
#sosotrue #likeifucryeverytimequote:Op zondag 21 april 2013 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nevar forgive nevar forget cry myself to sleep every night
Alsof ik wijs benquote:Op zondag 21 april 2013 22:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom? Wijsheid komt met de jaren, wees er trots op.
[..]
Ik mag toch hopen dat je in die jaren het een en ander geleerd hebt.quote:Op zondag 21 april 2013 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof ik wijs benIk zie er goddank niet uit als 30, dus daarom is het geen drama. Ik stond vandaag naast een 32 jarige, waarvan ik eerst dacht dat het een 43 jarig was. It's all good.
strak nog ja?quote:Op zondag 21 april 2013 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof ik wijs benIk zie er goddank niet uit als 30, dus daarom is het geen drama. Ik stond vandaag naast een 32 jarige, waarvan ik eerst dacht dat het een 43 jarig was. It's all good.
quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je in die jaren het een en ander geleerd hebt.
ai gooi je nummer in dmquote:Op zondag 21 april 2013 22:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ambi houdt van jong. Kom bij mij op schoot even.
kenker diepquote:
wilde ik wit brood, was het uitverkocht, maakt ook niet uit ben toch op de scooter idd.quote:Op zondag 21 april 2013 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, kan nou nog amper zitten.
ga squatte me je plate bil skkltje ;squote:Op zondag 21 april 2013 22:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
ga toch weer xfactor kijken :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |