Edith wilde ook dat iedereen z'n verdenkingen bekend ging maken. Dat wil natuurlijk geen enkele kandidaat.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Edith Bosch zo onopvallend. Ideale saboteur dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Edith wilde ook dat iedereen z'n verdenkingen bekend ging maken. Dat wil natuurlijk geen enkele kandidaat.Edith saboteert de boel echt . Misschien té opvallend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent ook geen Rosalie-fan?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:30 schreef Bastiefcg het volgende:
nou dat is een reden om nog een weekje verder te kijken
Dat was heel vreemd zoals dat ging met die info krijgen. Vandaar ook mijn idee dat Edith de saboteur is. Vond ik trouwens al eerder, omdat ze zo'n onopvallende figuur is tussen al die ah'tjes.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:37 schreef beequeen het volgende:
Ik heb nu voor de 2e keer gekeken, maar zelden zo'n onsamenhangend programma gezien. Er is geen touw aan vast te knopen.Ze krijgen of willen geen info van Edith, maar lopen wel de goede richting op. Echt!![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Erik: - Hoeveel zussen en halfzussen heeft Beatrix?
- ...
Erik: - Wat is jullie antwoord?
- ...
Erik: - Ik moet het nu horen!
- 5 of 6!
Erik: - Ze heeft 3 zussen en 2 halfzussen.
- Dat is dus 5.
Erik: - Dat is goed!
-![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |