Mja, zo snugger ben ik net eindelijk geweestquote:Op zondag 21 april 2013 19:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd leuk om gelijk te hebbenGoogle op herdenking waalsdorpervlakte
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 21 april 2013 19:17 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mja, zo snugger ben ik net eindelijk geweest![]()
Waarschijnlijk is het daar in de buurt gewoon het handigste om de mensenmassa te volgen...
Ja! Lijkt me leukquote:Op zondag 21 april 2013 22:52 schreef Crumpette het volgende:
Oh, nou mooi, want dan kan ik misschien de volgende keer wel mee-meeten
Zo! fijn vooruitzicht!quote:Op maandag 22 april 2013 11:27 schreef kipptje het volgende:
morruguh. Wee even een vol weekje aan de bak voordat we volgende week weer als ambtenaren 5 dag vrij hebben![]()
aanstaand weekend, maandag vrij nemen, dinsdag en woensdag (dag van de arbeid) zowiezo vrij
quote:Kast met opnameapparatuur is van politie
Den Haag - Het kastje met apapratuur dat in de Haagse Schilderswijk stond, is van de politie.
Zoals bekend kan de Nederlandse politie gebruikmaken van Bijzondere Opsporingsmiddelen. De inzet van deze middelen is bij de wet geregeld en wordt toegepast. Alleen in overleg en met toestemming van het bevoegd gezag kunnen bijzonder opsporingsmiddelen worden ingezet.
Bron
Ik had inderdaad gisteren gelezen dat Ziggo mensen een 'onbekende' kast met afluisterapparatuur hadden gevonden!quote:
Doet de politie serieus moeite om dingen op te sporen?????quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef Crumpette het volgende:
oh oh, wat zouden ze dan proberen op te sporen?
true. als ze dat deden had ik nu ineens 5 fietsen voor de deurquote:Op maandag 22 april 2013 16:37 schreef kipptje het volgende:
[..]
Doet de politie serieus moeite om dingen op te sporen?????
Ik ook, en dan was er ook een oplichter opgepaktquote:Op maandag 22 april 2013 17:20 schreef Crumpette het volgende:
[..]
true. als ze dat deden had ik nu ineens 5 fietsen voor de deur
Ik had zo'n collega vroeger bij het Ministerie van VWS...quote:
Q. is precies zo.quote:Op maandag 22 april 2013 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had zo'n collega vroeger bij het Ministerie van VWS...
Maandag t/m donderdag liep hij rond: "Bijna weekend!"
Vrijdag: "Bijna maandag"
Jaja, van die lolbroeken. Ik had vroeger een collega die smorgens bij binnenkomst zijn tas/papieren/whatever zo hard mogelijk op een tafel smeet en luid zuchtte - bij wijze van grapje. Eerst vond ik het hilarisch, later niet meer. Toen ging ik maar na elke harde klap een seconde wachten en dan "And IiiiiiiiiiiiiiieIiiiiiiiiiii willlll aaaaaallllwaaaaayyyysss looooove youuuuu" inzettenquote:Op maandag 22 april 2013 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had zo'n collega vroeger bij het Ministerie van VWS...
Maandag t/m donderdag liep hij rond: "Bijna weekend!"
Vrijdag: "Bijna maandag"
quote:Op maandag 22 april 2013 22:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Jaja, van die lolbroeken. Ik had vroeger een collega die smorgens bij binnenkomst zijn tas/papieren/whatever zo hard mogelijk op een tafel smeet en luid zuchtte - bij wijze van grapje. Eerst vond ik het hilarisch, later niet meer. Toen ging ik maar na elke harde klap een seconde wachten en dan "And IiiiiiiiiiiiiiieIiiiiiiiiiii willlll aaaaaallllwaaaaayyyysss looooove youuuuu" inzetten
Ja nee nietquote:
Z'n leukste grap vond ik wel altijd als je vroeg hoe hij naar kantoor kwam:quote:Op maandag 22 april 2013 22:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Jaja, van die lolbroeken. Ik had vroeger een collega die smorgens bij binnenkomst zijn tas/papieren/whatever zo hard mogelijk op een tafel smeet en luid zuchtte - bij wijze van grapje. Eerst vond ik het hilarisch, later niet meer. Toen ging ik maar na elke harde klap een seconde wachten en dan "And IiiiiiiiiiiiiiieIiiiiiiiiiii willlll aaaaaallllwaaaaayyyysss looooove youuuuu" inzetten
quote:Op maandag 22 april 2013 22:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Z'n leukste grap vond ik wel altijd als je vroeg hoe hij naar kantoor kwam:
"Moskeetje 9"Ja, tram 9 is idd een rijdend moskeetje
quote:Op maandag 22 april 2013 22:17 schreef Crumpette het volgende:
[..]ja mooi, collegae. ik heb op dezelfde werkplek me minstens eens per week bescheurd om dit filmpje: of iemand die het nadeed - als ik er nu over nadenk voerden we echt bar weinig uit.
![]()
Kreatief met Kurkquote:Op maandag 22 april 2013 22:17 schreef Crumpette het volgende:
[..]ja mooi, collegae. ik heb op dezelfde werkplek me minstens eens per week bescheurd om dit filmpje: of iemand die het nadeed - als ik er nu over nadenk voerden we echt bar weinig uit.
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 22:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja nee nietdus ik gaf ook snel weer op. Volgens mij doet hij het nu nog - gelukkig werk ik daar al een jaar of 5 niet meer
.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Kreatief met Kurk
Dat in combi met lezen overliefdesbrieven
van vroegâh, kijken van wat andere oude filmpjes en luisteren van wat oude liedjes maakt een fijne trip down to memory lane vanavond
![]()
Lezen over is wat anders dan hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 22:42 schreef Crumpette het volgende:
[..]heb jij gewoon liefdebrieven?
![]()
jaloers
Haha, iddquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een weer
Zoetermeer is in de zon al een kutstad, maar nu helemaal
Helaas werk ik in Zoeterminder jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha, iddniks charmants aan. Werk je (ook) in Zoetermeer?
Had al zo'n vermoeden wb weer maar nu wil ik helemaal niet naar buiten kijken...
Goedemorgen trouwens
Gefeliciteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moooiiii!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:49 schreef Crumpette het volgende:
[..]
moooiiii!!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het wordt eenUitgerekend jou zou het bekend voor moeten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:49 schreef Crumpette het volgende:
[..]
moooiiii!!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
F means you're fucked
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Uitgerekend jou zou het bekend voor moeten komen
[..]![]()
yay!quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Uitgerekend jou zou het bekend voor moeten komen
[..]![]()
Damn it, ik zie een toekomst vol dochters tegemoetquote:
ja maar dochters zijn ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Damn it, ik zie een toekomst vol dochters tegemoet
Op de eerste lijkt het al groot zegquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op de eerste lijkt het al groot zeg
Weten jullie of het een jongen of een meisje is?
Echoscopiste vond m ook al grootquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op de eerste lijkt het al groot zeg
Weten jullie of het een jongen of een meisje is?
Stiekem een maand verder?quote:
Zou me niet eens verbazenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stiekem een maand verder?
En jammer hoor, nu kan ik nog niet al die jurkjes slijten...
Die twee dagen schelen wel een kop jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazenMaar bij de 1e echo was mijn berekening 9w5d, werden teruggezet naar 9w3d.. Tsja
Sorry mop![]()
Echt he? Maargoed, een stevige kerel dus, nu alquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die twee dagen schelen wel een kop ja
Van wie heeft hij dat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt he? Maargoed, een stevige kerel dus, nu al
Als het goed is hebben we geen opvang nodigquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:35 schreef MissMSX het volgende:
En hebben jullie hem op ingeschreven voor opvang, school en bejaardentehuis?
Hoe gaan jullie het doen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Als het goed is hebben we geen opvang nodig!
Arm kindquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog geen idee
Tot nu toe lijkt hij veel op papa wb doen/laten, alleen het duimen is van mij
Wie de schoen past...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie de schoen past...Ik wil niet dat je zo over GotC spreekt ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Ik wil ook een heleboel...quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je zo over GotC spreekt ja!
Toeval!quote:
net te laat! we hebben hier de afgelopen weken alles wat over/dubbel/versleten was naar de kringloop gebracht..quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:05 schreef Khadgar het volgende:
Vraagje: heeft iemand nog wat simpele apparaten over om met de klas te 'demonteren'?
Ik zoek bv een fohn, een muizenval, een ventilator, een oude luidspreker, een fietspomp, injectiespuiten (zonder naald), een rekenmachine op batterijen en eentje op zonne-energie. Hele simpele dingen aub.
Laat ik wel,waarschuwen: je krijgt het niet (intact) terug.
Misschien heb ik nog wel een tosti-apparaat. Ik mik ook net een kapotte oplader van een Spoka weg; kan ik nog uit de prullenbak vissen als je wilt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:05 schreef Khadgar het volgende:
Vraagje: heeft iemand nog wat simpele apparaten over om met de klas te 'demonteren'?
Ik zoek bv een fohn, een muizenval, een ventilator, een oude luidspreker, een fietspomp, injectiespuiten (zonder naald), een rekenmachine op batterijen en eentje op zonne-energie. Hele simpele dingen aub.
Ha, die zoek ik ook nog!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:30 schreef Crumpette het volgende:
Even een andere vraag: weet iemand hier een goede krullenkapper in den haag?
ja maar ik heb nou ook weer geen afroquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ha, die zoek ik ook nog!
http://www.telefoonboek.nl/zoeken/afro-kapper/den-haag/
Nee, maar die snappen wel hoe je krullen moet knippenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:44 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja maar ik heb nou ook weer geen afro
Ja, ik knip mezelf nu ook al een jaarquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:45 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb vandeweek uk d'r haren zelf geknipt. Het voordeel van krullen: scheef knippen zie je toch niet
Wel lekker goedkoopquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:46 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja, ik knip mezelf nu ook al een jaar.
true, maar ik heb soms toch wel het gevoel dat het mooier zou kunnen zijn. ofzo. maar mijn slappe slierten staan zo ver van afro's af dat ik nou niet meteen sta te springen om een afrokapper..quote:
Foto!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:48 schreef Crumpette het volgende:
[..]
true, maar ik heb soms toch wel het gevoel dat het mooier zou kunnen zijn. ofzo. maar mijn slappe slierten staan zo ver van afro's af dat ik nou niet meteen sta te springen om een afrokapper..
Die kun je makenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:51 schreef Crumpette het volgende:
[..]
haha! ik heb geen foto van enkel mijn haar
Mannen en dingen slopen....quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:05 schreef Khadgar het volgende:
MIJN hele oude laptopquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:11 schreef YUR het volgende:
Ik kom geloof ik niet verder dan een hele oude laptop
Dat kan los.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Misschien morgen dan, nu zit het vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan los.nee-heeeee mijn haar krult alleen als ik het los laat opdrogen. nu ziet het er niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Crumpette op 23-04-2013 20:05:52 ]
Ja! Perfect!quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:59 schreef WheeleE het volgende:
Een kruimeldief die zo goed als niet meer werkt, is dat wat?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee-heeeee mijn haar krult alleen als ik het los laat opdrogen. nu ziet het er niet uit.Gaan we het dan alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen nog maar over Den Haag hebben hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaan we het dan alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen nog maar over Den Haag hebben hier?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:20 schreef Crumpette het volgende:
[..]Point taken
. Maar ik heb nergens foto's online staan behalve op fb
dus vanavond gaat het niet meer gebeuren.
Wat voor krullen heb jij dan? en ga je ermee naar een afrokapper?
Nee niemand heeft mijn nog gestriktquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, je hebt FB, heeft Air je al gestrikt?
Ik heb zelf geen krullen, maar mijn nageslacht wel
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nee niemand heeft mijn nog gestrikthaha. maar mag wel hoor!
Ohhhkleine krullies! dat is zo cute!
Ik ook!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Yuki het volgende:
Nu we het toch over kappers hebben, ik zoek ook een goede. En liefst niet te duur
Wij wachten dan ook met smart op die miljoenen die ze binnen gaat brengenquote:
Dat is een grote misconceptiequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij wachten dan ook met smart op die miljoenen die ze binnen gaat brengen
Ik denk dat een Beyonce wel wat centjes op haar bankrekening zal hebben staanquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dat is een grote misconceptiemusici verdienen niks. Hop richting de econometrie
Al die verdiensten gaan naar de platenbazen. Daar mikken wij dan ook op qua carrière; professioneel uitknijpen van creatieve mensen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:00 schreef Crumpette het volgende:
Dat is een grote misconceptiemusici verdienen niks. Hop richting de econometrie
haha! jeetje ja daar is ook veel meer werk in te vinden natuurlijk. iedereen met een macbook is een producer nietwaar?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die verdiensten gaan naar de platenbazen. Daar mikken wij dan ook op qua carrière; professioneel uitknijpen van creatieve mensen.
Precies, net als iedereen met behulp van autotune een goede zanger(es) is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef Crumpette het volgende:
haha! jeetje ja daar is ook veel meer werk in te vinden natuurlijk. iedereen met een macbook is een producer nietwaar?
omg ik wil dat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, net als iedereen met behulp van autotune een goede zanger(es) is.
Nee, echt niet.quote:
Jij hebt voor jezelf al bepaald dat je het volledig van je stem moet hebben?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef Crumpette het volgende:
haha ja, i know. achja sommige "zangeressen" zijn duidelijk gekozen om andere kwaliteiten..
nouja er komt iig geen autotune aan te pasquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt voor jezelf al bepaald dat je het volledig van je stem moet hebben?
Je andere kwaliteiten zijn dermate indrukwekkend dat niemand op je stem let?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:20 schreef Crumpette het volgende:
nouja er komt iig geen autotune aan te pas
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je andere kwaliteiten zijn dermate indrukwekkend dat niemand op je stem let?
Ik zit niet zodanig in de zangelarij dat het mij wat zegt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef Crumpette het volgende:
niemand let uberhaupt op mij, ik ben mezzo-sopraan.
oh dat geeft niks.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit niet zodanig in de zangelarij dat het mij wat zegt.
Ow, oké.quote:
Dat heb je mij nooit horen zeggen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef YUR het volgende:
Iedereen heeft het erover dat een meeting zo leuk lijkt. En niemand organiseert wat
Doe je dat nou nog steeds niet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit horen zeggen.Ik wil slechts weten wanneer ik haar kan stalken.
Hoe herkenbaar!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef Crumpette het volgende:
[..]niemand let uberhaupt op mij, ik ben mezzo-sopraan.
Nope, lastig stalken als je echt niks van haar weet.quote:
ik heb dit overwogen voor mijn eindexamen, zelfs de bladmuziek besteld en alles..quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar![ afbeelding ]
Tegen kerst 2011 heb ik dit gezongen; geen mezzo maar toch net zo herkenbaar en daarmee briljant
Okee - ik roep maar wat dan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef YUR het volgende:
Iedereen heeft het erover dat een meeting zo leuk lijkt. En niemand organiseert wat
ik heb nooit een idee van het stemvak van popzangers.. weet ook niet of dat op dezelfde manier werkt voor hen eigenlijk!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whitney Houston was toch ook half sopraan? Of ging zij meer richting alt?
Half sopraanquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whitney Houston was toch ook half sopraan? Of ging zij meer richting alt?
Ik kan nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:57 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Okee - ik roep maar wat dan.
Vrijdag middag borrel?
Oh mijn god dit filmpjequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar![ afbeelding ]
Tegen kerst 2011 heb ik dit gezongen; geen mezzo maar toch net zo herkenbaar en daarmee briljant
Helaas, als ik al ga borrelen vrijdag, is dat met anderen. Maar als je nou in de buurt gaat borrelen...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:57 schreef Crumpette het volgende:
Okee - ik roep maar wat dan.
Vrijdag middag borrel?
zeg ik wordt net toegevoegd op fb door ene mustafa - jouw kloon?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, lastig stalken als je echt niks van haar weet.
dan kun je me stalken natuurlijk. stalker!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, als ik al ga borrelen vrijdag, is dat met anderen. Maar als je nou in de buurt gaat borrelen...
Wellicht, ik richt mij doorgaans niet op één individu per keer. Wat is je naam, kan ik ff kijken of ik die kloon voor jou heb ingezet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef Crumpette het volgende:
zeg ik wordt net toegevoegd op fb door ene mustafa - jouw kloon?
Dat had ik zelf nou nooit bedacht.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef Crumpette het volgende:
dan kun je me stalken natuurlijk. stalker!
Echt hè?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Oh mijn god dit filmpjezo herkenbaar!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht, ik richt mij doorgaans niet op één individu per keer. Wat is je naam, kan ik ff kijken of ik die kloon voor jou heb ingezet.
Te doorzichtig?quote:
DM'tje doen maar dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef Crumpette het volgende:
ja en ook - ik ga hier toch niet mijn volle naam neerzetten
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:23 schreef WheeleE het volgende:
Dit is net een openbare oppikplaats zo
Goed bezig Air!
Enne, meeten op vrijdagmiddag wordt m niet voor mijn. Werk enzo. Zaterdag/zondag gaat wel.
Nou nou, da's nou niet echt een elegante manier om de vrouwen in deze reeks te duiden... Foei.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:23 schreef WheeleE het volgende:
Goed bezig Air!
linkquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet mijn smaak echt eens gaan bijstellen. Die is veel te duur...
Voor Air is heel Fok een openbare oppikplaats. Hij fokt ook altijd met condoom omquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:23 schreef WheeleE het volgende:
Goed bezig Air!
Enne, meeten op vrijdagmiddag wordt m niet voor mijn. Werk enzo. Zaterdag/zondag gaat wel.
Oiquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou nou, da's nou niet echt een elegante manier om de vrouwen in deze reeks te duiden... Foei.
Laatst in Meer en Bosch anders niet hoor...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor Air is heel Fok een openbare oppikplaats. Hij fokt ook altijd met condoom om
okay nou voel ik me viesquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor Air is heel Fok een openbare oppikplaats. Hij fokt ook altijd met condoom om
En dat terwijl ik zo respectvol met je omga.quote:
Dat is dan ook geen Fokquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:28 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Laatst in Meer en Bosch anders niet hoor...
Pwetty!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://thedesignhome.com/(...)a-and-louis-maucout/
E.e.a. is wel te combineren....quote:
Understatementquote:
Oe, leuk ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://thedesignhome.com/(...)a-and-louis-maucout/
Ja, tablet op je onderrug?quote:
quote:
quote:
quote:
Tegen kostprijs en een belachelijk uurtariefquote:
belachelijk laag, wat lief!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegen kostprijs en een belachelijk uurtarief
50.000 O+
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:40 schreef MissMSX het volgende:
Oh nee! Oh nee! OH NEEEEEEEEEEE!Klik het weg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
Ik...quote:
Ik ga er van uit dat het ongeveer 20 minuten werk is voor jequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor jou 100 euro per uur. Because you are member!
Zij is de hulp voorbij.quote:
waar kijk je dan precies naar?quote:
Assumption...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het ongeveer 20 minuten werk is voor je
Vanalles en nog wat...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Crumpette het volgende:
[..]
waar kijk je dan precies naar?
Oh en a propos shopping: Marks en Spencers komt terug naar DH! in Amsterdam zijn ze al geopendsnel eens langsgaan als ik in de buurt ben!
In de Nieuwe Passage toch? Duurt nog wel ff voor die af is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Crumpette het volgende:
waar kijk je dan precies naar?
Oh en a propos shopping: Marks en Spencers komt terug naar DH! in Amsterdam zijn ze al geopendsnel eens langsgaan als ik in de buurt ben!
M&S is niet sufquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanalles en nog wat...
Ik vind M&S suf
Babybillenblauw?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:46 schreef YUR het volgende:
* YUR heeft al helemaal in zn hoofd hoe de babykamer gaat worden
Allemaal foto's van playmates aan de wanden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:46 schreef YUR het volgende:
ja ik hoorde iets over 2014 idd.. maar dat is mogelijk gewoon maar hoopvolle praat vanuit de expat communityquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de Nieuwe Passage toch? Duurt nog wel ff voor die af is.
Onverbeterlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal foto's van playmates aan de wanden?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:46 schreef YUR het volgende:
Wel ook wat Men's Health-centerfolds hoor. Misschien speelt ie wel voor t andere teamquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier kun je live bijhouden hoe ver ze zijn:quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:47 schreef Crumpette het volgende:
ja ik hoorde iets over 2014 idd.. maar dat is mogelijk gewoon maar hoopvolle praat vanuit de expat community
Niet voor 4000 yenquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:47 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Wel ook wat Men's Health-centerfolds hoor. Misschien speelt ie wel voor t andere team
Hoe dan?quote:
De kleding is iig vre-se-lijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:46 schreef Crumpette het volgende:
[..]
M&S is niet sufal zou je alleen maar voor de food-departement gaan
Allemaal in het belang van het kind. Hoe weet 'ie anders waar 'ie moet zijn voor de borstvoeding?quote:
Veulquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben lui...hoeveel is dat in normaal geld?
30 euroquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben lui...hoeveel is dat in normaal geld?
trusten!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE gaat knorren.
Veel babyplezier nog verder, dames en heren
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE gaat knorren.
Trustequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:50 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE gaat knorren.
Hey krullebolquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey krullebol
Ik heb nog een tip om je haar te borstelen. Het ziet er uit als een hondenborstel, maar hij werkt briljant! http://www.tangleteezer.com/
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]dat ziet er heel high tech uit! ik heb niet zo veel problemen met mijn haar kammen hoor - maar als kind vond ik dat idd wel altijd een crime. Maar als kind had ik eigenlijk nog geen krullen. Wel veel knopen in mn haar natuurlijk
. gebruik je dit voor je dochter?
voor mij maakt het eigenlijk niks uit, een kam is ook goed - zo lang ik maar bij de punten begin. maar ik kam mijn haar maar 1 keer per dag - als het nat is. daarna kam ik zo alle krullies eruit dus dat doen we maar niet!quote:Op woensdag 24 april 2013 10:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]En voor mezelf nu ook af en toe. Gewoon, omdat hij zo fijn voelt
Nou, met deze kam blijf je de hele dag door kammenquote:Op woensdag 24 april 2013 10:15 schreef Crumpette het volgende:
[..]
voor mij maakt het eigenlijk niks uit, een kam is ook goed - zo lang ik maar bij de punten begin. maar ik kam mijn haar maar 1 keer per dag - als het nat is. daarna kam ik zo alle krullies eruit dus dat doen we maar niet!
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, met deze kam blijf je de hele dag door kammen
Echt hoor, deze borstel is de beste uitvinding sinds gesneden broodquote:Op woensdag 24 april 2013 10:33 schreef Crumpette het volgende:
[..]nee ja dan heb jij idd geen krullen
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt hoor, deze borstel is de beste uitvinding sinds gesneden brood
Bimbam bimbamquote:Op woensdag 24 april 2013 10:36 schreef Crumpette het volgende:
collega's van mijn vriend zijn vannacht ouders geworden van een dochtertje.. rrrammell!
Jochem Meyer gerammel?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:36 schreef Crumpette het volgende:
collega's van mijn vriend zijn vannacht ouders geworden van een dochtertje.. rrrammell!
Wat is dat?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Jochem Meyer gerammel?
Alles was goedalleen suiker was 2 maanden geleden bij het bloedprikken iets te hoog
Daar heb je nu lekker veel aanquote:Op woensdag 24 april 2013 12:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Jochem Meyer gerammel?
Alles was goedalleen suiker was 2 maanden geleden bij het bloedprikken iets te hoog
Veel plezierquote:Op woensdag 24 april 2013 12:47 schreef Crumpette het volgende:
Nouuu volgens mij is dat wel heul erg! ik vind hem zo druk dat ik er niet eens goed naar kan kijken ;-) dus met het geklapper van mij zal het ook nog wel meevallen. Eerst maar eens naar utrecht voor mijn eerste repetitie vanmiddag met koor!spannend en leuk!
Preciesquote:
Zaterdagquote:Op woensdag 24 april 2013 13:14 schreef GotC het volgende:
[..]
PreciesNja, ik was in die periode al blij dat ik iets naar binnen kreeg, dus lette niet zo op m'n eten. Komt goed
Dat is zeker spanend ja! Wat voor onderzoek?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:16 schreef kipptje het volgende:
Nou, ik vind het toch een beetje eng, maar ondank mn vaste contract ga ik toch solliciteren op een promotiefunctie. Voordeel is wel dat de lector waarmee ik misschien samen ga werken al ken. We gaan weer afwachten!
Plan is om een nieuw meetinstrument te ontwikkelen om de motorische vaardigheden bij groep 3 kinderen te testen. Vooral nu in de tijd dat kinderenminder gaan bewegen is het wel interessant en het sluit naadloos aan op mn afstudeerscriptie.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is zeker spanend ja! Wat voor onderzoek?
Waarom specifiek groep 3? En waar ging je afstuderen over? Wat heb je eigenlijk gestudeerd?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:37 schreef kipptje het volgende:
[..]
Plan is om een nieuw meetinstrument te ontwikkelen om de motorische vaardigheden bij groep 3 kinderen te testen. Vooral nu in de tijd dat kinderenminder gaan bewegen is het wel interessant en het sluit naadloos aan op mn afstudeerscriptie.
Nadeel is alleen dat het (ook) in amsterdam is, maar daar laat ik me niet door tegenhouden, en mocht ik worden aangenomen, mag ik ook weer eindelijk college geven!
Zo herkenbaar!quote:
Oeh! Oke, stukje levensverhaal:quote:Op woensdag 24 april 2013 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom specifiek groep 3? En waar ging je afstuderen over? Wat heb je eigenlijk gestudeerd?
http://www.svb.nl/Images/(...)gens-alfabetisch.pdfquote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef YUR het volgende:
* YUR is aan het verdwalen in de wondere wereld van de jongensnamen![]()
Een meisjesnaam had ik wel in mijn hoofd. Zul je net zien
Tofquote:Op woensdag 24 april 2013 18:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.svb.nl/Images/(...)gens-alfabetisch.pdf
Dat kan toch niet het doel zijn van wetenschappelijk onderzoek hequote:Op woensdag 24 april 2013 18:45 schreef kipptje het volgende:
[..]
Oeh! Oke, stukje levensverhaal:
Ik heb eerst bewegingstechnologie gestudeerd aan de haagse, maar omdat ik me in een aantal dingen wilde gaan verdiepen ben ik na het afstuderen gaan studeren aan de VU (bewegingswetenschappen).
Mijn afstudeerscriptie draaide om de vraag of de motorische vaardigheden van groep 3 leerlingen meer zou verbeteren als ze judo zouden krijgen in plaats van gewoon gym. Was harstikke leuk, maar helaas geen bewijs gevonden.
Klein window of opportunity dusquote:En groep 3 kan ik me beste goed voorstellen: leerlingen zitten dan nog in de groeispurt van hun motorische ontwikkeling en meestal begrijpen ze de tests om dat te meten ook nog goed (had ik zelf ook gemerkt met testen). Kleuters begrijpen het toch minder goed en in groep 4 stagneert de motorische ontwikkeling al, dus dan is vooruitgang al moeilijker te meten.
Spoken like a true human movement scientist...
Ik maar 3quote:Op woensdag 24 april 2013 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof
Ik heb er vorig jaar 46 naamgenoten bij gekregen
http://www.svb.nl/Images/(...)sjes-alfabetisch.pdf
Altijd baas boven baasquote:
Vreselijk he? Arme kinders.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas
Wat staan er draken van namen tussen, trouwens...
Wat een pareltjes zitten er tussen zegquote:Op woensdag 24 april 2013 18:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.svb.nl/Images/(...)gens-alfabetisch.pdf
Ach, je hoopt altijd baanbrekend onderzoek te doen voor je scriptiequote:Op woensdag 24 april 2013 19:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan toch niet het doel zijn van wetenschappelijk onderzoek he![]()
[..]
Klein window of opportunity dusKlinkt wel als leuk onderzoek
geen bewijs is ook bewijs, niet? als het maar significant geen bewijs is ;-)quote:Op woensdag 24 april 2013 21:54 schreef kipptje het volgende:
[..]
Ach, je hoopt altijd baanbrekend onderzoek te doen voor je scriptie
Falsificatie FTWquote:Op woensdag 24 april 2013 21:54 schreef kipptje het volgende:
[..]
Ach, je hoopt altijd baanbrekend onderzoek te doen voor je scriptie
Hoeveel WheeleE's zijn er geboren?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Wat een pareltjes zitten er tussen zeg
40 maarliefst!quote:
quote:
Of een of andere exotische versie: Wh33l3E.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Crumpette het volgende:
[..]dat zou wat zijn! en we noemen hem WheeleE.
Ik 9...quote:
Vreemd eigenlijk voor een vrij gangbare naamquote:
Jaquote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk voor een vrij gangbare naam
Yur Junior, opzich klinkt het wel leuk hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:01 schreef YUR het volgende:
Er zijn er 0 met mijn naam bijgekomen. Maarja...om hem nou mijn naam te geven...
Yuniörquote:Op donderdag 25 april 2013 07:00 schreef WheeleE het volgende:
Moggeh!
[..]
Yur Junior, opzich klinkt het wel leuk hoor.
Moge!quote:Op donderdag 25 april 2013 09:35 schreef GotC het volgende:
20 (TWINTIG!!) naamgenoten erbij gekregen vorig jaar
Yurnior..Ik overweeg Zeddie nog eerder.
Dat is wel handig, maar geen vereiste wmbquote:Op donderdag 25 april 2013 09:41 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Moge!
Zijn jullie op zoek naar een naam die in beide talen werkt?
Hmmm niet specifiekquote:Op donderdag 25 april 2013 09:41 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Moge!
Zijn jullie op zoek naar een naam die in beide talen werkt?
oh jee, is het ernstig met je moeder?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:45 schreef Khadgar het volgende:
Zo, een onbedoeld volgepland dagje.
Eerst m'n themavoorbereiding opzetten voor na de vakantie.
Dan naar m'n moeder toe in het ziekenhuis, flesjes water brengen en sleutels ophalen.
Dan naar m'n werk toe om nieuwe rekenboeken te bestellen (even 8000 euro uitgeven)
Dan even avondeten, naar het huis van m'n moeder, het konijn voeren en weer naar het bezoekuur.
En dan morgen fijn koningsspelen met het grut. Ter eer en meerdere glorie van Willem. Wat een onzin
Ja en nee. Een spier/pees tussen schouder en borst (ik snap er weinig van), was losgescheurd en is weer vastgezet. Maar het blijkt onverwacht meer pijn te doen dan gepland. Dus een nachtje langer blijven en wat ander gefrutsel dus.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:48 schreef Crumpette het volgende:
[..]
oh jee, is het ernstig met je moeder?
Daar mis ik de puntjesquote:
Nu weten we hoe je heetquote:Op donderdag 25 april 2013 00:47 schreef freshy98 het volgende:
320 nieuwe naamgenoten er bij vorig jaar.
Republikeinquote:Op donderdag 25 april 2013 09:45 schreef Khadgar het volgende:
Zo, een onbedoeld volgepland dagje.
Eerst m'n themavoorbereiding opzetten voor na de vakantie.
Dan naar m'n moeder toe in het ziekenhuis, flesjes water brengen en sleutels ophalen.
Dan naar m'n werk toe om nieuwe rekenboeken te bestellen (even 8000 euro uitgeven)
Dan even avondeten, naar het huis van m'n moeder, het konijn voeren en weer naar het bezoekuur.
En dan morgen fijn koningsspelen met het grut. Ter eer en meerdere glorie van Willem. Wat een onzin
50.000 O+
Hier noemen we elkaar in het echt ook gewoon bij de nickname hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 09:56 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Klinkt iig beter dan mijn nickname hier :-)
Oh gelukkig. Ik voel mij zoveel beter.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier noemen we elkaar in het echt ook gewoon bij de nickname hoor
Nietquote:Op donderdag 25 april 2013 10:01 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik voel mij zoveel beter.
MissAtari was beter geweest trouwens
Echt nietquote:
Oh ja oei, dat klinkt niet fijn. Beterschap voor de mutti!quote:Op donderdag 25 april 2013 09:52 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ja en nee. Een spier/pees tussen schouder en borst (ik snap er weinig van), was losgescheurd en is weer vastgezet. Maar het blijkt onverwacht meer pijn te doen dan gepland. Dus een nachtje langer blijven en wat ander gefrutsel dus.
Klinkt als iets om na te laten kijken door een collega voordat je de bestelling de deur uit doetquote:Op donderdag 25 april 2013 12:08 schreef Khadgar het volgende:
Tnx eenieder.
Ik schrik net een beetje. Ik dacht: ik reken eens uit hoeveel verschillende boekjes ik moet bestellen. Er blijken van de rekenmethode die we aan gaan schaffen maar liefst 135 verschillende werkboekjes te zijn!
Per jaargroep 9 blokken met elk 2 werkboeken (6x 9x 2 = 108)
Groep 6 t/m 8 nog eens 9 extra werkboekjes er bij (27)
Pfff gaat een flinke puzzel worden bij de jaarbestelling dus... Gelukkig heb ik al een flink Excel bestandje gemaakt, dus het komt wel goed uiteindelijk maar damn.
Oh en met 135 verschillende items ben ik er nog niet, moet ook nog handleidingen, toetsboeken, software en de rest van de bende bestellen.
Eehm ja en neequote:Op donderdag 25 april 2013 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als iets om na te laten kijken door een collega voordat je de bestelling de deur uit doet
Enne, heb je nog interesse in het tosti-ijzer en de oplader?
Oude laptops? Heb er 2...quote:Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Eehm ja en nee(had je aanbod gemist kennelijk). Tosti-ijzer wel en oplader is niet zo nuttig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |