Ja nogalquote:
Natuurlijk heb je snoep nodigquote:Op zondag 21 april 2013 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nogalZegt ze van ja je hebt geen snoep nodig. Maar we eten het al vanaf we klein waren, ik heb het nodig
![]()
Jij blauw? Ik heb iets gemistquote:
Ja precies !!!!quote:
ik ben bruin xdxdquote:
Thanksquote:
En nu?quote:Op zondag 21 april 2013 19:04 schreef Stuart het volgende:
En arachide? Die heb ik hier maar zelden gezien![]()
![]()
![]()
En nu niets! Mag ik dat niet constateren dan?quote:
Ja hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
En nu niets! Mag ik dat niet constateren dan?
Valt best mee. Ik wil juist iets van 17l, maar ik kan er geen vinden die ik leuk genoeg vind.quote:Op zondag 21 april 2013 19:02 schreef Stuart het volgende:
Ik vind die in de OP wel leuk en die kost maar £20 maar met 17L inhoud lijkt hij me een beetje klein?
Ja daar snap ik dus ook niks vanquote:Op zondag 21 april 2013 19:04 schreef Stuart het volgende:
En arachide? Die heb ik hier maar zelden gezien![]()
![]()
![]()
Iets met teveel eisen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik wil juist iets van 17l, maar ik kan er geen vinden die ik leuk genoeg vind.
Neem die uit de OP of vind je die niet leuk?quote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik wil juist iets van 17l, maar ik kan er geen vinden die ik leuk genoeg vind.
Het zal mij een worst zijn, het verbaasde me alleen even toen ik de MED las, dat is allesquote:
Teleurgesteld dat je geen mod bent geworden, wietparkiet?quote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
achja ga denk toch stoppen, stage vergt te veel tijd
En dan moet je maar helemaal stoppen?quote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
achja ga denk toch stoppen, stage vergt te veel tijd
Oh wat hebben ze moeten doen dan.quote:
Ja dat dacht ik al.quote:
Dat zijn wel herkenbare momenten. Ik denk niet dat Fok echt is veranderd maar snap wel wat je bedoeltquote:Op zondag 21 april 2013 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind de sfeer over heel fok de laatste tijd anders geworden
begin me steeds vaker te ergeren
Niks mis met kieskeurig zijn.quote:
Nah, deze vind ik iets te sportief ogen en ik heb al zo'n soort rugtas. Ik zoek nu iets 'neutralers'.quote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem die uit de OP of vind je die niet leuk?
Dan kan ik je alleen maar succes wensen in je zoektochtquote:Op zondag 21 april 2013 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niks mis met kieskeurig zijn.
[..]
Nah, deze vind ik iets te sportief ogen en ik heb al zo'n soort rugtas. Ik zoek nu iets 'neutralers'.
Ik ben bij snee 34, ik ben zo teleurgesteld in mezelfquote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Teleurgesteld dat je geen mod bent geworden, wietparkiet?
Ik wens u ook succes.quote:Op zondag 21 april 2013 19:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan kan ik je alleen maar succes wensen in je zoektocht
quote:Op zondag 21 april 2013 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben bij snee 34, ik ben zo teleurgesteld in mezelf![]()
![]()
![]()
![]()
Welke titel zou je jezelf dan geven?quote:
Misschien dan toch eens je gegevens op het forum aanpassen naar vrouwelijkquote:
Ja, is misschien wel handig. Maar ik ben dat mannetje naast m'n username inmiddels zo gewend.quote:Op zondag 21 april 2013 19:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien dan toch eens je gegevens op het forum aanpassen naar vrouwelijk
Queen Ezellquote:
sorryquote:
Voor mij niet.quote:Op zondag 21 april 2013 19:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, is misschien wel handig. Maar ik ben dat mannetje naast m'n username inmiddels zo gewend.
[..]
Queen Ezell
Het is, en dan spreek ik voor mijzelf, redelijk verwarrend welquote:Op zondag 21 april 2013 19:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, is misschien wel handig. Maar ik ben dat mannetje naast m'n username inmiddels zo gewend.
[..]
Queen Ezell
Ik dacht even dat ik doodgingquote:Op zondag 21 april 2013 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik jureerde hè? Dan moeten ze er wel wat voor doen
Is het ook. Maar ietwat minder met m'n ondertitel nu, ja toch?quote:Op zondag 21 april 2013 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is, en dan spreek ik voor mijzelf, redelijk verwarrend wel![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 19:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je keel lang dichtknijpt, moet je ook maar eens proberen
ERHMAGERD!quote:
Misschien maar dat is niet het eerste dat mensen zien vrees ik. Oh well, het is aan jouquote:Op zondag 21 april 2013 19:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is het ook. Maar ietwat minder met m'n ondertitel nu, ja toch?![]()
Klopt, maar ik post toch weinig buiten sc's.quote:Op zondag 21 april 2013 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien maar dat is niet het eerste dat mensen zien vrees ik. Oh well, het is aan jou
Misschien leest ze nu wel je post hierquote:Op zondag 21 april 2013 19:18 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu in de trein en een meisje tegenover me zit ook op FOK!.
Kan niet zien wie het is, hoop niet dat ze me ook ziet.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik sleep mezelf zo naar de laptop
Ik zal het ongetwijfeld nog wel een keer vergetenquote:Op zondag 21 april 2013 19:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt, maar ik post toch weinig buiten sc's.
Yep, hier alles goed thanks. Et toiquote:
Hoop het niet.quote:Op zondag 21 april 2013 19:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien leest ze nu wel je post hier
Ik hoop dat ze het niet alleen leest maar ook een foto van je maaktquote:Op zondag 21 april 2013 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoop het niet.Niemand mag weten wie achter Etsu schuilt.
hah ik weet het pwnd!quote:Op zondag 21 april 2013 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoop het niet.Niemand mag weten wie achter Etsu schuilt.
Nah, na vannacht een trauma meegemaakt te hebben en na vanmorgen een ontmoeting met een geest, erg moe en nu moet ik nog 2,5 uur treinen naar Groningenquote:
Gelukkig heb je nog bijna 2 dagen. In ieder geval morgen nogquote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Redelijk, knap langzaam aan ietsjes op geloof ikThanks
Ik ook! Peukjesquote:Op zondag 21 april 2013 19:17 schreef Etsu het volgende:
Ara, ik heb een sigaretje genomen, op naar vele noten en bans
Zwaar levenquote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, na vannacht een trauma meegemaakt te hebben en na vanmorgen een ontmoeting met een geest, erg moe en nu moet ik nog 2,5 uur treinen naar Groningen![]()
Met jou?
Ah balen kerel, komt goed! Gaat wel, nog beetje ziekjes.quote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, na vannacht een trauma meegemaakt te hebben en na vanmorgen een ontmoeting met een geest, erg moe en nu moet ik nog 2,5 uur treinen naar Groningen![]()
Met jou?
Ja klopt, dinsdag komt in zicht!quote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog bijna 2 dagen. In ieder geval morgen nog
Hopelijk ben je tegen die tijd weer nieuwquote:Op zondag 21 april 2013 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah balen kerel, komt goed! Gaat wel, nog beetje ziekjes.
[..]
Ja klopt, dinsdag komt in zicht!
Niet 2,5 week ziek zijn hequote:Op zondag 21 april 2013 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah balen kerel, komt goed! Gaat wel, nog beetje ziekjes.
Hope so!quote:Op zondag 21 april 2013 19:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopelijk ben je tegen die tijd weer nieuw
4 weken met een voorhoofdsholteontsteking gelopen in 2010.quote:Op zondag 21 april 2013 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet 2,5 week ziek zijn heNiemand mag mij overtreffen.
Dat telt niet.quote:Op zondag 21 april 2013 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
4 weken met een voorhoofdsholteontsteking gelopen in 2010.
Meer heb je niet nodigquote:Op zondag 21 april 2013 19:24 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook een nieuwe tas, hij is bruin en van leer. M'n laptop past erin, max 2 boeken en een flesje water, meer kan ik niet dragen.
Hoezo kan je niet meer dragen? Of bedoel je dat er niet meer in kan?quote:Op zondag 21 april 2013 19:24 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook een nieuwe tas, hij is bruin en van leer. M'n laptop past erin, max 2 boeken en een flesje water, meer kan ik niet dragen.
Ik ben maar een slajanus.quote:Op zondag 21 april 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet meer dragen? Of bedoel je dat er niet meer in kan?
Balenquote:Op zondag 21 april 2013 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
M'n ogen niet open kunnen houden van de hoofdpijn, erbij lopen als een zombie. Hmpf.
quote:
Sowiesoquote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
MooiEn wat heb jij een mooie kamer
Dit, goed voor elkaarquote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
2 keer per week onder het bureau van danny?quote:Op zondag 21 april 2013 19:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik moet zelfs betalen. In Natura
Mijn kamer van de week (let niet op de rommel, dat is allemaal ondertussen opgeruimdquote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eigen keuken enzoquote:Op zondag 21 april 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn kamer van de week (let niet op de rommel, dat is allemaal ondertussen opgeruimd) :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op 3de foto zie je naast de koelkast een opening naar de badkamer, en naast de badkamer zit de wc.
Als je in Grunn bent een keer, moet je maar eens komen kijken en gaan we meeten
400 voor een tas? Gek.quote:Op zondag 21 april 2013 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi he
Maar 400 euro en was nog laatste wat ze hadden.![]()
Hoop geld voor een tas thoughquote:Op zondag 21 april 2013 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi he
Wat mooi!quote:Op zondag 21 april 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn kamer van de week (let niet op de rommel, dat is allemaal ondertussen opgeruimd) :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op 3de foto zie je naast de koelkast een opening naar de badkamer, en naast de badkamer zit de wc.
Als je in Grunn bent een keer, moet je maar eens komen kijken en gaan we meeten
Ik heb zelfs een vaatwasser.quote:Op zondag 21 april 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigen keuken enzoWat betaal je er voor?
Rijke tattaquote:Op zondag 21 april 2013 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een vaatwasser.
700 pm.Maar dan zit je ook echt midden in 't centrum en heb je ook wel wat.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi he
quote:
Ja dat is het dan wel waard denk ik, maar zou niet weten hoe ik aan dat geld zou moeten komenquote:Op zondag 21 april 2013 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een vaatwasser.
700 pm.Maar dan zit je ook echt midden in 't centrum en heb je ook wel wat.
Met ouders kom je een heel eindquote:Op zondag 21 april 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat is het dan wel waard denk ik, maar zou niet weten hoe ik aan dat geld zou moeten komen
Mijn ouders betalen mijn studie en boeken. Thats it.quote:Op zondag 21 april 2013 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met ouders kom je een heel eindEn werk natuurlijk, ik heb goeie arbeidsvoorwaarden. Ook al werk ik niet/weinig, krijg ik alsnog 300-400 euro per maand.
En studiefinanciering ofcourse.
Mijn ouders gaan me nooit geld geven voor een kamerquote:Op zondag 21 april 2013 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met ouders kom je een heel eindEn werk natuurlijk, ik heb goeie arbeidsvoorwaarden. Ook al werk ik niet/weinig, krijg ik alsnog 300-400 euro per maand.
Boeken bij mij alleen dit eerste jaar, moet ik ook al zelf doenquote:Op zondag 21 april 2013 19:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen mijn studie en boeken. Thats it.
Kunt u mij het verband uitleggen, Queen Ezell?quote:Op zondag 21 april 2013 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik betaal niet eens zoveel geld aan huur.
Hoeveel uren maak jij eigenlijk?quote:Op zondag 21 april 2013 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatste tijd? 0 uur.quote:
Die van Dadsquote:
Chill.quote:Op zondag 21 april 2013 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatste tijd? 0 uur.Ik werk alleen op zondag inprincipe, dus dat is dan 200%. Ik heb 44 uur contract per 4 weken, als ik eronder zit, krijg ik alsnog die 44 uur uitbetaald en dat keer 7,50 euro ofzo.
En dan nog toeslag en blabla erboven. Afgelopen periode 2 zondagen gewerkt en 1 zaterdagochtend en toen al 440 euro ofzo.
Ik klaag iig niet.
Waaromquote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Chill.![]()
Ik heb trouwens ontslag genomen. Binnenkort werkloos.
Kan het volgend jaar niet meer combineren met school en in de zomer heb ik weinig tijd. Overigens ben ik het soort werk ook zat. Best jammer, want ik heb leuke collega's.quote:
En jijjj?quote:
Ik woon tien minuten van Centraal af. Kom jij maar.quote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik ben nu in Utrecht Centraal, doe eens komen.
Trein vertrekt over 6 minuten alweer, dus ik kan niet.quote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik woon tien minuten van Centraal af. Kom jij maar.
Ik heb een 2-12 urencontractquote:Op zondag 21 april 2013 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatste tijd? 0 uur.Ik werk alleen op zondag inprincipe, dus dat is dan 200%. Ik heb 44 uur contract per 4 weken, als ik eronder zit, krijg ik alsnog die 44 uur uitbetaald en dat keer 7,50 euro ofzo.
En dan nog toeslag en blabla erboven. Afgelopen periode 2 zondagen gewerkt en 1 zaterdagochtend en toen al 440 euro ofzo.
Ik klaag iig niet.
Why?quote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Chill.![]()
Ik heb trouwens ontslag genomen. Binnenkort werkloos.
HIHHIHI DE SITE HEET ETSyquote:Op zondag 21 april 2013 19:46 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.etsy.com/searc(...)e=gallery&ship_to=NL
Gr.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:46 schreef AppelCake het volgende:
Omg ik heb die tas in de OP in het zwart met witte adidastrepen
Ik ben zo in Utrechtquote:Op zondag 21 april 2013 19:43 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik ben nu in Utrecht Centraal, doe eens komen.
Ik kan ook niet. Ben bij m'n ouders.quote:Op zondag 21 april 2013 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trein vertrekt over 6 minuten alweer, dus ik kan niet.
Gaat niet meer in combinatie met mijn studie. Ik werk doordeweeks een paar avonden in een winkel.quote:
* Dagkaartje halen doet*quote:Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef Ezell het volgende:
Volgende keer Jong! meet @ Utrecht Centraal als Etsu gaat overstappen. Ik zeg doen!
Sowieso een keer een meet in Utrecht. En als ik vriendlief zover krijg, hou ik een keer een meet in Rotterdamquote:Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef Ezell het volgende:
Volgende keer Jong! meet @ Utrecht Centraal als Etsu gaat overstappen. Ik zeg doen!
Mijne 2b in Groningen of 1 in Rotterdam.quote:
Utrechtquote:Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef Ezell het volgende:
Ik weiger te komen als Jordy ook komt.quote:Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef Ezell het volgende:
* Plan afschieten doet *quote:
Jong! meet?quote:Op zondag 21 april 2013 19:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sowieso een keer een meet in Utrecht. En als ik vriendlief zover krijg, hou ik een keer een meet in Rotterdam
Niemand verplicht je ertoe.quote:
Hij komt toch niet.quote:
Al gedaan, heer kano.quote:Op zondag 21 april 2013 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
Beter bedanken jullie ome conflict eventjes
Ja baasquote:Op zondag 21 april 2013 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
Beter bedanken jullie ome conflict eventjes
vroeger ging dat echt zo. Wat een gezeur altijd was datquote:
Zoiets, maar als ik het doe, is het niet zo dat IEDEREEN WELKOM IS, want dan zou het in mijn huis zijn. En ik heb niet al te veel ruimte enzoquote:
Hij meent het echt hoorquote:Op zondag 21 april 2013 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vroeger ging dat echt zo. Wat een gezeur altijd was dat
Het was maar een grapje.quote:Op zondag 21 april 2013 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vroeger ging dat echt zo. Wat een gezeur altijd was dat
Dat moet je sowieso nooit doen, iedereen uitnodigen. Project X arachide.quote:Op zondag 21 april 2013 19:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zoiets, maar als ik het doe, is het niet zo dat IEDEREEN WELKOM IS, want dan zou het in mijn huis zijn. En ik heb niet al te veel ruimte enzo
Jup, maar niet de hele dag.quote:Op zondag 21 april 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ben je as woensdag wel in Utrecht dan? Dan ben ik er ook toevallig.
Eind middag/'s avonds?quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso nooit doen, iedereen uitnodigen. Project X arachide.![]()
[..]
Jup, maar niet de hele dag.
Oh hell noquote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso nooit doen, iedereen uitnodigen. Project X arachide.![]()
[..]
Jup, maar niet de hele dag.
Dat gaat niet lukken, ben pas na 4 uur in Utrecht.quote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee joh, rellen zijn leuk.
[..]
Ja, tussen 2 en half 4.
Ben er na half 11 weer.quote:Op zondag 21 april 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, ben pas na 4 uur in Utrecht.
DAN NIET HE
Omg, dat schiet niet op.quote:
Ben dan tot minstens 2 uur bezig en ga dan waarschijnlijk meteen door naar m'n ouders.quote:Op zondag 21 april 2013 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, dat schiet niet op.
Zaterdag?![]()
Niet denken dat ik toevallig naar Utrecht wil komen voor een meet ofzo, ga as week 4x op en neer.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben dan tot minstens 2 uur bezig en ga dan waarschijnlijk meteen door naar m'n ouders.
volle agenda, jwtquote:Op zondag 21 april 2013 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]!
Als je niet wilt meeten, zeg dat dan meteen, dan zijn we hiermee ook klaar.
De zes minuten dat je op het station staat omdat je op je overstap wacht. Bitch puhlease.quote:Op zondag 21 april 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ookEn toch wil ik best tijd voor maken.
Het is een rechtstreekse trein, alsof ik speciaal ga uitstappen voor jou.quote:Op zondag 21 april 2013 20:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
De zes minuten dat je op het station staat omdat je op je overstap wacht. Bitch puhlease.
Waarom ga je eigenlijk vier keer op en neer?quote:Op zondag 21 april 2013 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is een rechtstreekse trein, alsof ik speciaal ga uitstappen voor jou.
Dus?quote:Op zondag 21 april 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
Ooit ontkom je niet aan mij, Ezell. Ik ken nu al 2 FOK!kers van EXA '11, het moet meer zijn.
Woensdagmiddag naar Rotterdam want moet donderdag werken.quote:Op zondag 21 april 2013 20:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk vier keer op en neer?
Wie?quote:Op zondag 21 april 2013 20:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus?![]()
Overigens heb ik meer EXA'ers gezien in het wild.![]()
Dat lijstje klopt niet.quote:Op zondag 21 april 2013 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
leeell, Dastan, R_R. Meer?
Ow ik heb ook nog Kaasrol gemeet. Dat is al 3 dan.
Jij dacht verkeerd, meisje.quote:Op zondag 21 april 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht.
Wie nog meer dan? Geef godverdomme antwoord, ik blijf niet herhalen.
Omdat? DM anders.quote:Op zondag 21 april 2013 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij dacht verkeerd, meisje.![]()
Wat nou als ik geen antwoord ga geven?
Denken dat ik DM's niet bekend ga maken.quote:Op zondag 21 april 2013 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat het antwoord mij nu nog boeit.
Denken dat ik met jou DM.quote:Op zondag 21 april 2013 20:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denken dat ik DM's niet bekend ga maken.
Dankje dat je aan m'n kant staatquote:Op zondag 21 april 2013 20:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen wiens username begint met een E
Doe normaal.quote:Op zondag 21 april 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
het enige positieve aan ezell is hiv
Denken dat jij deze discussie gaat winnen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denken dat er überhaupt iemand pro-Ezell is.
quote:Op zondag 21 april 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
het enige positieve aan ezell is hiv
Denken dat ik dit stukje ga lezen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat jij deze discussie gaat winnen.Het is algemeen bekend dat ik goed mensen kan overtuigen met m'n charisma en daardoor discussies win. Zelfs hoogleraren waardoor mijn tentamencijfers met een heel punt omhoog gaan. Dus stop ermee en vertel met wie je gemeet hebt.
japannersquote:
wrmquote:Op zondag 21 april 2013 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu koop eens een abo voor mij bby
dat is al algemeen bekend. hoeft niet hoor, straks wordt ezell nog jaloers.quote:Op zondag 21 april 2013 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan kan ik sneller berichten posten over hoe fantastisch jij bent
Nee, woorden van een gekquote:Op zondag 21 april 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou je 't erg vinden als ik daar tegenin ga?
Denken dat ik niet standaard jaloers ben.quote:Op zondag 21 april 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is al algemeen bekend. hoeft niet hoor, straks wordt ezell nog jaloers.
och jeetje dat moeten we maar niet hebben hequote:Op zondag 21 april 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is al algemeen bekend. hoeft niet hoor, straks wordt ezell nog jaloers.
sounds like mequote:Op zondag 21 april 2013 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denken dat ik niet standaard jaloers ben.
nee klopt, we weten hoe ze kan gedragen als ze strontjaloers isquote:Op zondag 21 april 2013 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
och jeetje dat moeten we maar niet hebben he
nee dat moet explicieterquote:Op zondag 21 april 2013 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb je zojuist een waardige sig gegeven
je weet t. leuk liedjen ookquote:
geen discipline hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
ik zou in de trein m'n deadline afronden, maar door jullie heb ik nu geen zin in
ik lach.quote:Op zondag 21 april 2013 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
als een mongool tegen de onderkant van je laptop blazen omdat hij anders uitvalt van de hittemijnleven
Denken dat ik jou snap.quote:Op zondag 21 april 2013 20:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
denken dat ik geen grapje maak_______!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |