SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Interviews PSV - AjaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 18:43 schreef Stiggie het volgende:
Suarez heeft weer happie happie gedaan ....
Hij leert het nooit hequote:Op zondag 21 april 2013 18:43 schreef Stiggie het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 18:43 schreef Stiggie het volgende:
Nou dat weet ik niet. Maar ik kan je wel ergens anders mee gerust stellen: 4 punten los dus het hoeft niet perse. Handig is het niet want dan wordt het wel spannender dan ik wil maar het hoeft nietquote:Op zondag 21 april 2013 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
Kan iemand mij gerust stellen dat we volgende week gaan winnen van NAC?
Beste maar ook de gestoordste en gevaarlijkste gek.quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez blijft de beste spits daar in Engeland
Dit.quote:Op zondag 21 april 2013 18:54 schreef geindoctrineerd het volgende:
waarom nu geen plaatje van de 1-1 in de OP?
AjaxLife.nl maakt die wallpapers alleen na een overwinning. Best logisch, niemand gaat een 1-1 op z'n bureaublad zettenquote:Op zondag 21 april 2013 18:54 schreef geindoctrineerd het volgende:
waarom nu geen plaatje van de 1-1 in de OP?
Net zoals Ewbank mag hopen dat driekwart van Nederland zijn liedje niet kut vindt?quote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef tammepiet het volgende:
Jongens ga even naar ad.nl:
Feyenoord mag nog hopen op titel na zege
quote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef tammepiet het volgende:
Jongens ga even naar ad.nl:
Feyenoord mag nog hopen op titel na zege
Liever nietquote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef Devv het volgende:
Ik hoop dat ze verliezen van NAC, winnen van Willem II en dan tegen FC Groningen vijf minuten in blessuretijd het winnende doelpunt maken...vanuit buitenspelpositie. En dan gelijk overschakelen naar Rotterdam of Enschede om al die janksmoeltjes te zien.
Hoe doe je dat? dat hij vanaf de ....'ste minuut begint?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |