SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Serveren daar veergetooide obers gevulde aubergine?quote:Op zondag 21 april 2013 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We gaan hier een keer bij la bardies eten
En daar ging mijn trek in spaghettiquote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Serveren daar veergetooide obers gevulde aubergine?
There, I fixed it.quote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daar ging mijn trek in spaghetti
Snackbar is dicht op zondagquote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
There, I fixed it.
Gewoon een patatje met kroketje halen.
Daar hebben ze geweldige el pescatorequote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Serveren daar veergetooide obers gevulde aubergine?
Wat is dat? Wie bedoelde je met "we"?quote:
Deze is op zondag en maandag dicht.quote:Op zondag 21 april 2013 17:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat. Dan is 'ie hier zo ongeveer het drukst.
Matig. Wat is je eetplan voor vanavond?quote:Op zondag 21 april 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze is op zondag en maandag dicht.
Visgerecht.quote:Op zondag 21 april 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is dat? Wie bedoelde je met "we"?
Wachten tot morgen en dan spaghetti etenquote:Op zondag 21 april 2013 17:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Matig. Wat is je eetplan voor vanavond?
En vandaag justeat.nl?quote:Op zondag 21 april 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wachten tot morgen en dan spaghetti eten
Wat is er zo bijzonder aan die tent dan? Wanneer wilde je dat gaan doen? Hebben ze er ook gewoon spaghetti bolognese?quote:Op zondag 21 april 2013 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Visgerecht.
We, jij, ik en wie er nog meer honger heeft.
Maar niet in vis.quote:Op zondag 21 april 2013 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Visgerecht.
We, jij, ik en wie er nog meer honger heeft.
Vandaag niks eten. Morgen pas weer geldquote:
Ja hebben ze ook.quote:Op zondag 21 april 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die tent dan? Wanneer wilde je dat gaan doen? Hebben ze er ook gewoon spaghetti bolognese?
Tjeempie.quote:Op zondag 21 april 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaag niks eten. Morgen pas weer geld
En wat ga jij eten, Wt?quote:Op zondag 21 april 2013 17:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie.
Dat wordt weer knorren, maar dan niet van plezier.
Raspatatje met een kroketje.quote:
I'll livequote:Op zondag 21 april 2013 17:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie.
Dat wordt weer knorren, maar dan niet van plezier.
Dat klinkt wel erg wild. Wt die vette dingen eet. Klinkt wel lekker, even goed.quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raspatatje met een kroketje.
Maar misschien doe ik wild, dan haal ik een frikandelletje. En dan hopen dat ik hem op 7 uur kan timen zodat ik lekker Studio Sport kan kijken terwijl ik vette dingen in mijn nek aan het stoppen ben.
En jij dan Flipsiewipsie?
Boh, dat klinkt wel heel erg lekker!quote:Op zondag 21 april 2013 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg wild. Wt die vette dingen eet. Klinkt wel lekker, even goed.
Ik heb kipfilet uit de vriezer gehaald. Wat groente erbij, de kip kruiden en als dat klaar is dan op een stokbroodje met wat sla of whatever.
Dat is het ook.quote:Op zondag 21 april 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boh, dat klinkt wel heel erg lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |