SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Serveren daar veergetooide obers gevulde aubergine?quote:Op zondag 21 april 2013 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We gaan hier een keer bij la bardies eten
En daar ging mijn trek in spaghettiquote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Serveren daar veergetooide obers gevulde aubergine?
There, I fixed it.quote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daar ging mijn trek in spaghetti
Snackbar is dicht op zondagquote:Op zondag 21 april 2013 17:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
There, I fixed it.
Gewoon een patatje met kroketje halen.
Daar hebben ze geweldige el pescatorequote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Serveren daar veergetooide obers gevulde aubergine?
Wat is dat? Wie bedoelde je met "we"?quote:
Deze is op zondag en maandag dicht.quote:Op zondag 21 april 2013 17:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat. Dan is 'ie hier zo ongeveer het drukst.
Matig. Wat is je eetplan voor vanavond?quote:Op zondag 21 april 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze is op zondag en maandag dicht.
Visgerecht.quote:Op zondag 21 april 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is dat? Wie bedoelde je met "we"?
Wachten tot morgen en dan spaghetti etenquote:Op zondag 21 april 2013 17:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Matig. Wat is je eetplan voor vanavond?
En vandaag justeat.nl?quote:Op zondag 21 april 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wachten tot morgen en dan spaghetti eten
Wat is er zo bijzonder aan die tent dan? Wanneer wilde je dat gaan doen? Hebben ze er ook gewoon spaghetti bolognese?quote:Op zondag 21 april 2013 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Visgerecht.
We, jij, ik en wie er nog meer honger heeft.
Maar niet in vis.quote:Op zondag 21 april 2013 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Visgerecht.
We, jij, ik en wie er nog meer honger heeft.
Vandaag niks eten. Morgen pas weer geldquote:
Ja hebben ze ook.quote:Op zondag 21 april 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die tent dan? Wanneer wilde je dat gaan doen? Hebben ze er ook gewoon spaghetti bolognese?
Tjeempie.quote:Op zondag 21 april 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaag niks eten. Morgen pas weer geld
En wat ga jij eten, Wt?quote:Op zondag 21 april 2013 17:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie.
Dat wordt weer knorren, maar dan niet van plezier.
Raspatatje met een kroketje.quote:
I'll livequote:Op zondag 21 april 2013 17:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie.
Dat wordt weer knorren, maar dan niet van plezier.
Dat klinkt wel erg wild. Wt die vette dingen eet. Klinkt wel lekker, even goed.quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raspatatje met een kroketje.
Maar misschien doe ik wild, dan haal ik een frikandelletje. En dan hopen dat ik hem op 7 uur kan timen zodat ik lekker Studio Sport kan kijken terwijl ik vette dingen in mijn nek aan het stoppen ben.
En jij dan Flipsiewipsie?
Boh, dat klinkt wel heel erg lekker!quote:Op zondag 21 april 2013 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg wild. Wt die vette dingen eet. Klinkt wel lekker, even goed.
Ik heb kipfilet uit de vriezer gehaald. Wat groente erbij, de kip kruiden en als dat klaar is dan op een stokbroodje met wat sla of whatever.
Dat is het ook.quote:Op zondag 21 april 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boh, dat klinkt wel heel erg lekker!
dit leest heel anders als je het voorgaande niet gelezen hebt.quote:Op zondag 21 april 2013 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is het ook.Simpel, voedzaam en niet zwaar voor een zondag.
A dirty mind is a joy forever.quote:Op zondag 21 april 2013 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
dit leest heel anders als je het voorgaande niet gelezen hebt.
Goed idee. Ga ik een keer makenquote:Op zondag 21 april 2013 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is het ook.Simpel, voedzaam en niet zwaar voor een zondag.
Nee. gewoon weg hierquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutwoningmarkt
Stelletje hoeren zijn het
is dat een combi van doritos en burritos? :$quote:
Hahahaquote:Op zondag 21 april 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutwoningmarkt
Stelletje hoeren zijn het
Zou dat lekker zijn?quote:Op zondag 21 april 2013 18:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
is dat een combi van doritos en burritos? :$
Het is vast burritos, maar wist niet hoe je het moest schrijvenquote:Op zondag 21 april 2013 18:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
is dat een combi van doritos en burritos? :$
De wat?quote:Op zondag 21 april 2013 18:50 schreef Dqod het volgende:
Miss wel royco
en ja ik ga morgen enchiladas vreten vind ik, vinneh
Mag ik komen eten?quote:Op zondag 21 april 2013 18:54 schreef Dqod het volgende:
Ook met wraps en mexicaanse shizzle.. omnomnomnom
schuif maar aan.. moet je snel eten want heb ze in notime opquote:
Vreetzakje.quote:Op zondag 21 april 2013 18:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
schuif maar aan.. moet je snel eten want heb ze in notime op
quote:
Ben jij zo'n keukenprinsesje, ja?quote:Op zondag 21 april 2013 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]is gewoon voedsel van de goden.. windgoden.. en omdat ik ze geweldig kan klaarmaken uiteraard
volgens mezelf smaakt t altijd heerlijk jaquote:Op zondag 21 april 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij zo'n keukenprinsesje, ja?
Hehehehequote:Op zondag 21 april 2013 18:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
schuif maar aan.. moet je snel eten want heb ze in notime op
Ik hoef ook geen hollandse potquote:Op zondag 21 april 2013 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
volgens mezelf smaakt t altijd heerlijk jamaar ik hou er gewoon heel erg van
wel aparte dingen tho, als in; geen hollandse pot.. vind ik boring :p
zieke dissquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
volgens mezelf smaakt t altijd heerlijk jamaar ik hou er gewoon heel erg van
wel aparte dingen tho, als in; geen hollandse pot.. vind ik boring :p
Hahahaha omgquote:Op zondag 21 april 2013 19:09 schreef Dqod het volgende:
I should be lucky, i should be so lucky.. I should be lucky to sleep with you toniiiiight
Meeblèrnummer!quote:Op zondag 21 april 2013 19:14 schreef Tamashii het volgende:
KYLIE GIVE ME JUST A CHANCE. Lets go out and dance!
quote:Op zondag 21 april 2013 19:09 schreef Dqod het volgende:
I should be lucky, i should be so lucky.. I should be lucky to sleep with you toniiiiight
ga koken jij. Heb hongerquote:Op zondag 21 april 2013 19:14 schreef Tamashii het volgende:
KYLIE GIVE ME JUST A CHANCE. Lets go out and dance!
Stond mooi op herhaling netquote:
quote:
Non stop wakker blijven jonguh!quote:Op zondag 21 april 2013 19:45 schreef Dqod het volgende:
968457374348463785487437385958363638595847363695983473674875487473489 bakken koffie
Klinkt heel vermoeiend!quote:
quote:
Vermoeid zijn is vermoeiend.. Wil niet slapen o.i.d, dus koffiequote:
s gewoon een fabeltjequote:Op zondag 21 april 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet met koffie lukken toch?
* Vinniiee er niks vanaf weet, want drinkt geen koffie
Ik snap niet wat je nou wil zeggen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef Dqod het volgende:
Tevens is caffeine zeker wel iets wat enigszins oppeppend werkt, t fabeltje had iets te maken met niet zonder kunnen o.i.d.. weet t verder ook niet meer precies, maar ok
Was iig eens een docu waarin ze dat gingen testen met echte koffie en caffeinevrije ofzo
Appelflappenpolonaise :$quote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je nou wil zeggen.
Of je een "boost" krijgt van cafeïne.quote:Op zondag 21 april 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je nou wil zeggen.
Neeeee..quote:Op zondag 21 april 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je een "boost" krijgt van cafeïne.
quote:
Wil jij een oreokoekje?quote:
Kom ze maar halen verdammt noch malquote:Op zondag 21 april 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom die appelflappen eens brengen dan
Deal. Maar wel als ik m'n motor hebquote:Op zondag 21 april 2013 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil jij een oreokoekje?
[..]
Kom ze maar halen verdammt noch mal![]()
![]()
Hehehehequote:Op zondag 21 april 2013 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deal. Maar wel als ik m'n motor heb.
Rechtstreeks uit de verpakkingquote:
Nog een week wachtenquote:Op zondag 21 april 2013 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehegoed hoor
[..]
Rechtstreeks uit de verpakking
quote:
Volhouden mien jung, komt goedquote:
Mooi dingetje zag ikquote:
Yw meneer kaneelquote:
Wat is er dinsdag?quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is er dinsdag?
Bitches know me cuz they know that I can fuck lalalalala tudum tudum \m/
Met allemaal toffe mensen er heenquote:
En zo hoort dat, echt tof! Ook maar zsm eens kijken dan..quote:Op zondag 21 april 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met allemaal toffe mensen er heen
Lekker nerden enzo.
* Kaneelstokje wacht een momentjequote:Op zondag 21 april 2013 20:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
En zo hoort dat, echt tof! Ook maar zsm eens kijken dan..
Nu even wat proberen te zoeken, momentje
Ghehe ik ging kijken omdat die maat van Rival erin zou komenquote:
LOLquote:Op zondag 21 april 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik ging kijken omdat die maat van Rival erin zou komen![]()
Ben benieuwd hoe hoog de boete in totaal was geworden
Is al geweestquote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LOL
Do tell, ik weet niet wie het is
quote:
Oh die heb ik niet gezien.quote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]____!!!
Die driftende BMW natuurlijk
Jammer weerquote:
4-0 geloof ikquote:
Voor de stand ben ik wel blij dat Feyenoord gewonnen heeftquote:Op zondag 21 april 2013 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi
Ik had ook een fijne middag/avond
alleen nu wel megabrak. Ik ga vroeg met bedje opzoeken
Wij gaan gewoon kampioen worden.quote:Op zondag 21 april 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de stand ben ik wel blij dat Feyenoord gewonnen heeft![]()
Verder niet natuurlijk
quote:
Denk het nietquote:Op zondag 21 april 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Je gaat mee naar de ArenA jonguh!!
Oh jawel!!quote:
Gekke zwoele boiiiiiiquote:
4-0. Ik dacht dat we eerste stonden, maar we staan 2e volgens voetbal.nlquote:
Hehehe, te diep in het glaasje gekeken?quote:Op zondag 21 april 2013 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi
Ik had ook een fijne middag/avond
alleen nu wel megabrak. Ik ga vroeg met bedje opzoeken
Ik heb er gewoon vertrouwen in.quote:Op zondag 21 april 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk je dat nog serieus? Zou wel mooi zijn natuurlijk.
Nee hoorquote:Op zondag 21 april 2013 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon vertrouwen in.
020 gaat gelijk spelen tegen nac en verliezen van groningen.
Gisternacht wel ja. Op Varkenoord 1 biertje op, maar dat viel totaal niet goed natuurlijkquote:Op zondag 21 april 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
4-0. Ik dacht dat we eerste stonden, maar we staan 2e volgens voetbal.nl
[..]
Hehehe, te diep in het glaasje gekeken?
En Pisvee dan?quote:Op zondag 21 april 2013 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon vertrouwen in.
020 gaat gelijk spelen tegen nac en verliezen van groningen.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel gelijk tegen willem 2
Hehehe, fijn is datquote:Op zondag 21 april 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gisternacht wel ja. Op Varkenoord 1 biertje op, maar dat viel totaal niet goed natuurlijk
En ik heb heel het weekend geen flikker gedaanquote:
Hehehehe, gewoon even wat nieuwe kopenquote:Op zondag 21 april 2013 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik heb heel het weekend geen flikker gedaan
Dus heb beperkt aantal schone kleding
Dinsdagavond voetballen
Kijk, kennis is macht blijkt maar weer eens.quote:Op zondag 21 april 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Gisteravond tegen Ries gezegd dat ik moest gaan want ik kreeg visite.
Vanochtend kwam ie heel voorzichtig op fbchat vragen of ik nog visite had, ja gezegd en verder niet meer gesproken.
Net spreekt ie me aan: heb je nu nog steeds visite joh? Je bent zo stil!
Ik heb gelogen en gezegd dat ik nog steeds visite heb![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Vanochtend kwam ie heel voorzichtig op fbchat vragen of ik nog visite had, ja gezegd en verder niet meer gesproken.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Nieuwe stalker?quote:Op zondag 21 april 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Inhaalwedstrijdquote:Op zondag 21 april 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe, gewoon even wat nieuwe kopen
Dinsdag voetballen? Wedstrijd of trainen?
Ik zeg dan toch gewoon dat ik iemand anders op visite hebquote:Op zondag 21 april 2013 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk, kennis is macht blijkt maar weer eens.
Trusten chickaquote:
Aha, je hebt er wel goed weer bij geloof ikquote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
InhaalwedstrijdDus lekker ballen
Trusten chickquote:
Dat gaat ie niet geloven.quote:Op zondag 21 april 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg dan toch gewoon dat ik iemand anders op visite heb![]()
Maar wie wil de rest van de week doen alsof hij op visite is bij mij? Ik vind deze rust ook wel fijn
Moet je zeggen wie er op visite is dan?quote:Op zondag 21 april 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg dan toch gewoon dat ik iemand anders op visite heb![]()
Maar wie wil de rest van de week doen alsof hij op visite is bij mij? Ik vind deze rust ook wel fijn
Zou je me dat echt aandoen?quote:
Nee maar er moeten gewoon even op FB over op visite komen worden gesproken zodat hij dat kan zienquote:Op zondag 21 april 2013 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je zeggen wie er op visite is dan?
Na gisteravond?quote:Op zondag 21 april 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou je me dat echt aandoen?
[..]
Nee maar er moeten gewoon even op FB over op visite komen worden gesproken zodat hij dat kan zien
Zo verschrikkelijk was ik heus niet hoor!!quote:
Hmm oke op die fietsquote:Op zondag 21 april 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou je me dat echt aandoen?
[..]
Nee maar er moeten gewoon even op FB over op visite komen worden gesproken zodat hij dat kan zien
Ik vind jouw moeder opvallend stil na mijn opmerkingen over BBQ-enquote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke op die fiets
Je weet wat er gebeurt als ik dat doe.
Je hebt the godfather belachelijk gemaakt!!quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk was ik heus niet hoor!!
Ghehe geen doorkomen aan die film!!quote:Op zondag 21 april 2013 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt the godfather belachelijk gemaakt!!
En ik heb geen ontbijt op bed gehad.
Wanneer gaan we 2 kijken?quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe geen doorkomen aan die film!!
Ik dacht ik laat je lief uitslapen![]()
Toen je wakker was ben ik wel meteen koffie gaan zetten voor je
Ik zat te twijfelen of ik haar zou taggen toen ik die foto had geupload. Je kan je wel bedenken waaromquote:Op zondag 21 april 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind jouw moeder opvallend stil na mijn opmerkingen over BBQ-en
Nou ja zeg.quote:Op zondag 21 april 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of ik haar zou taggen toen ik die foto had geupload. Je kan je wel bedenken waarom
Durf je het nog aan dan?quote:
Okeujquote:Op zondag 21 april 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Doe je moeder eens taggen joh!!
[..]
Durf je het nog aan dan?
Ik wel hoorquote:Op zondag 21 april 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Doe je moeder eens taggen joh!!
[..]
Durf je het nog aan dan?
Huppelkindquote:
Nee, hij was serieus!!quote:
Nou dat komt er overtuigend uitquote:
Maak jij Roy even nog bozer hequote:Op zondag 21 april 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thee op bed, lekkere broodjes maken(soms ook op bed
) Echt lief dat je dat doet
Pas erop hoor!!quote:
Oh dat zou echt goud zijnquote:Op zondag 21 april 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas erop hoor!!
Anders gooi ik een foto van een positieve zwangerschapstest op mn FB en tag ik jou erin!!
Jawel hequote:
Stiekem ben ik wel benieuwd naar de reactiesquote:Op zondag 21 april 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas erop hoor!!
Anders gooi ik een foto van een positieve zwangerschapstest op mn FB en tag ik jou erin!!
Ik stiekem ook welquote:Op zondag 21 april 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel benieuwd naar de reacties
Je moeder krijgt een hartaanval.quote:Op zondag 21 april 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel benieuwd naar de reacties
En zn vader wil dan vast wel de babykamer inrichtenquote:
quote:
Neuh, die begint denk ik met "Oh, wat leukquote:
Ongetwijfeldquote:Op zondag 21 april 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zn vader wil dan vast wel de babykamer inrichten
Mijn moeder ook.quote:Op zondag 21 april 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Neuh, die begint denk ik met "Oh, wat leuk"
[..]
Ongetwijfeld
quote:
Foto uploaden en jullie allebei taggen?quote:
Dat zou wel heel raar zijnquote:Op zondag 21 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Foto uploaden en jullie allebei taggen?
Dat dan weer welquote:
Ik heb al genoeg gezeur van mijn moeder over de kleine van genevieve.quote:Op zondag 21 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Foto uploaden en jullie allebei taggen?
Oh do tellquote:Op zondag 21 april 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gezeur van mijn moeder over de kleine van genevieve.
Of het een leuk kereltje is.quote:
Mot je?quote:
Dat is toch leuk!!quote:Op zondag 21 april 2013 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of het een leuk kereltje is.
En of ik genevieve niet leuk vind.
En wanneer ze een keer met hem langskomt enzo
Verder zoeken dan!quote:
Ik ookquote:Op zondag 21 april 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind vond het liegen wel heel leuk weer![]()
Hij wil vaker liegen
Ja dat wil ze ook.quote:Op zondag 21 april 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch leuk!!
Jouw mama wil gewoon graag oma spelen
Leer het je visite zondagquote:
Ik denk dat ik mijn zoon later ook zo ga pestenquote:
Moedersquote:Op zondag 21 april 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn zoon later ook zo ga pesten![]()
Doe ik nu eigenlijk al natuurlijk
En ik moet dat dan missenquote:Op zondag 21 april 2013 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met 30 man gaan liegenDat moet lache zijn
Behalve LoLa en ik.quote:
Zoveel kaarten hebben we niet eens. Bovendien zijn de meesten allemaal oud en dus is het geen zak aanquote:
Oh ja jij krijgt natuurlijk nog zo'n echte familieverjaardag.quote:Op zondag 21 april 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoveel kaarten hebben we niet eens. Bovendien zijn de meesten allemaal oud en dus is het geen zak aan
Jij pest huppelkind ookquote:Op zondag 21 april 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve LoLa en ik.
Wij zijn wel tof
Hij pest mij net zo hard terugquote:
Precies jaquote:Op zondag 21 april 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij krijgt natuurlijk nog zo'n echte familieverjaardag.
Zo 1 waarvan je eigenlijk zit te balen dat je de jarige bent omdat je daardoor niet eens weg kan
Ja wel goed eigenlijkquote:Op zondag 21 april 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He fax, ouwe rukker. Hoe is het?
Ben mijn motivatiebrief aan het controleren, even kijken of er geen fouten in zitten.quote:
Ik roep juist dat ie het niet moet wagen om mij voor mijn 45ste oma te makenquote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet tof om je zoon lastig te blijven vallen omdat je oma wil worden.
Ook nu heb je gewoon het recht om te zeggen dat je het niet wil hequote:Op zondag 21 april 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies ja
Volgend jaar vier ik het niet meer denk ik.
Hij pest mij harder dan ik hem hoorquote:
Mijn moeder is 51 dus die vind het wel tijd worden.quote:Op zondag 21 april 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik roep juist dat ie het niet moet wagen om mij voor mijn 45ste oma te maken
dus dan zijn ze allemaalquote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
JBquote:
Jij wil oma wordenquote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder net 1 maand 40quote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe flauw btw.![]()
Mijn moeder was 45
Weet ik, maar aangezien het redelijk kort dag is laat ik het dit jaar door gaan en kan ik ook mooi zeggen dat dit de laatste keer is dat ik het vierquote:Op zondag 21 april 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook nu heb je gewoon het recht om te zeggen dat je het niet wil he
Dat vergeet je heus welquote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar aangezien het redelijk kort dag is laat ik het dit jaar door gaan en kan ik ook mooi zeggen dat dit de laatste keer is dat ik het vier
Solliciteren?quote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben mijn motivatiebrief aan het controleren, even kijken of er geen fouten in zitten.
Wel aardig dus.
Ja ongetwijfeldquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vergeet je heus wel![]()
Maar wat wil je hebben voor je verjaardag?
quote:
Ik kan wel andere dingen leveren voor vinquote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_! Ik app je wel
![]()
Hmm, ik zal eens kijken of ik een webshop kan vinden die "geen idee" verkoopt.
Is wel lekker goedkoop denk ikquote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_! Ik app je wel
![]()
Hmm, ik zal eens kijken of ik een webshop kan vinden die "geen idee" verkoopt.
Een vibo opsturen naar hem!!quote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan wel andere dingen leveren voor vin
Of zo'n mooi leren harnasquote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een vibo opsturen naar hem!!
Altijd leuk om zoiets uit te pakken als tante, mama en oma erbij zitten
Ghehehe jaquote:
Roy en ik komen het wel persoonlijk brengen dan!!quote:Op zondag 21 april 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
Bij deze weet ik dat ik pakketjes pas aan het eind van de dag open maak
Kutquote:Op zondag 21 april 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy en ik komen het wel persoonlijk brengen dan!!
Dat weet ikquote:
Heb ikquote:
Pics to proof!quote:
Nu even nietquote:
quote:
Wat jij emo.giffen naar mijquote:
Heeey Roy.quote:
Wat wou je doen dan? He? wat wou je doen!quote:
quote:
Lief.quote:
Nevahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :$quote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is weer tijd om je te scheren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Whahahaquote:
Terecht verloren wel. Ben blij dat ik niet in huis ben gebleven om te kijken.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nevahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :$
Wtf.. Check dit
Geile poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Zo voel ik me de hele dag ook alquote:
Hang jij maar de internetheld uitquote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat wou je doen dan? He? wat wou je doen!
Haaaai.quote:
[..]
Wtf.. Check dit
Zo zit ik ook achter de computerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n weekend en dan nog zo voelen ja?quote:
quote:
[..]
Wtf.. Check dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
[..]
Wtf.. Check dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat heb ik altijd een leuke film gevondenquote:
Smaak te pakkenquote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo'n weekend en dan nog zo voelen ja?
[..]
quote:
quote:
Dooooooolfiiiiiiijjjjjn.quote:
Kom je aanstaand weekend bij ons dan?quote:
Ja ik was toen 18.quote:Op zondag 21 april 2013 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel jong ja, ik hoop dat mijn dochters ook wat langer wachten dan ik
quote:Op zondag 21 april 2013 23:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kom je aanstaand weekend bij ons dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |