ik kan dus aannemen dat jij voor het lied bent¿quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:58 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nee hoe zou het overkomen als men vanwege een groep trollen op twitter een nationaal initiatief zouden schrappen.
de haters lijken niet te snappen dat ze slechts een klein deeltje zijn van de bevolking
is dat je argument tegen mijn stelling?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:59 schreef wise het volgende:
[..]
ik kan dus aannemen dat jij voor het lied bent¿
Volgens diverse peilingen vindt toch zeker de helft van Nederland dit een kutlied. Dat is niet echt een klein deel. Als Ewbank en consorten op eigen titel dit nummer hadden geschreven en aangeboden dan was het iets anders geweest, maar nu wordt het dus "namens het volk" aangeboden. Terwijl een groot deel van het volk het 3x niks vindt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:58 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nee hoe zou het overkomen als men vanwege een groep trollen op twitter een nationaal initiatief zouden schrappen.
de haters lijken niet te snappen dat ze slechts een klein deeltje zijn van de bevolking
82%quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:58 schreef Daskaar het volgende:
[..]
Jij was afgelopen zondag ook al actief hier.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:11 schreef Daskaar het volgende:
[..]
is dat je argument tegen mijn stelling?
"jij bent voor dus ik hoef je niet serieus te nemen?"
nee, het nummer is best kut, maar t dient zn doel, ik haat de haatzaaierij
Die gast verzint gewoon een compleet onderzoekquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:01 schreef najazeg het volgende:
Joop van de Ende ook met zijn "Als je de hitlijsten bekijkt, staan we op nummer 1". Ja dat zegt lekker veel. Je kan het downloaden omdat je er nieuwsgierig naar bent en er dan achter komen dat je het niets vind. Zo ken ik er ook nog wel een paar.
Dat hoop ik ook, een fluitconcert in heel Nederlandquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Zegt toch al genoeg dat ze hun eigen bagger moeten verdedigen met neppe onderzoeken en gemanipuleerde hitlijsten?
Mag lijen dat er een gigantisch fluitconcert losbarts als dat kutnummer opkomt. Te meer omdat het ons ook nog eens door de strot gedrukt wordt ook.
serieus? 82%? dit was een echte poll, geen fok poll?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij was afgelopen zondag ook al actief hier.Je betichtte mij ervan dat ik de taalfouten in het lied slechts had opgemerkt, omdat anderen mij daarop hadden gewezen, maar ik had de fouten er zelf ook uitgehaald.
Jij schijnt maar niet te snappen dat veel mensen zich schamen dat er een koningslied wordt aangeboden dat vol staat met taal- en spelfouten. Er wordt dan gezegd dat bij veel nummers de grammatica wordt opgeofferd om het lied beter te laten klinken, maar je komt echt nooit een lied tegen met zoveel taalkundige fouten.
Een klein groepje zichzelf overschattende BN'ers heeft een belachelijk lied geschreven, er is een videoclip die kan doorgaan voor een PvdA promotievideo in campagnetijd en de melodie is pas 1000 keer gebruikt. De kritiek heeft niks met haatzaaierij te maken, veel mensen willen hier gewoon niet door vertegenwoordigd worden.
Jij hebt het over een klein groepje trolls op twitter, maar een peiling wees gister uit dat 82% het lied maar niks vindt. Dan kun je moeilijk volhouden dat het lied zijn doel dient.
Het fragment staat online. Ik kan het terugkijken via dwdd.vara.nl.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:42 schreef Fascination het volgende:
Klopt het dat je het fragment van Joop van de Ende nog niet kunt terugkijken op de site van dwdd? Bij mij doet 'ie niet namelijk.
Het was een enquête van EenVandaag.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:46 schreef Daskaar het volgende:
[..]
serieus? 82%? dit was een echte poll, geen fok poll?
want in dat geval neem ik mn kritiek terug
ok, dan heeft het comite gewoon teveel geinvesteerd om terug te krabbelen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:48 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het was een enquête van EenVandaag.
prachtig omschreven. Inderdaad al die random mensen met drie vingers omhoog tussen die zangers door:')quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:12 schreef Copthorne het volgende:
er is een videoclip die kan doorgaan voor een PvdA promotievideo in campagnetijd
Polls zeggen me sowieso niet veel meer. Tis maar net welke mensen je hebt ondervraagd. In het ene groepje van duizend kan 83% het een kutliedje vinden, in een ander groepje van duizend is dat misschien 11%. Als je echt een compleet beeld wil hebben van hoe Nederland erover denkt moet je ook echt ALLE mensen van Nederland ernaar vragen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:12 schreef Copthorne het volgende:
Jij hebt het over een klein groepje trolls op twitter, maar een peiling wees gister uit dat 82% het lied maar niks vindt. Dan kun je moeilijk volhouden dat het lied zijn doel dient.
Daphne Deckers met haar ik-heb-stiekem-een-scheetje-gelaten-gezichtquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:29 schreef Copthorne het volgende:
Ik vroeg me al af waarom Daphne Deckers één van de tekstschrijvers was. Sinds wanneer houdt zij zich bezig met het schrijven van liedjes? Maar vervolgens hoorde ik dat Richard Krajicek in het Nationaal Comité Inhuldiging zit.
Hebben ze niet gedaan. Ali B zei zelfs dat hij het rapstuk kut vond.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:17 schreef najazeg het volgende:
Trouwens geen wonder dat de tekst van het liedje vol fouten staat als al die rappers eraan meegeschreven hebben. En hoe kan je iemand die zich Bollewop (oid) noemt überhaupt serieus nemen?
Onzin. Een representatieve steekproef onder 10.000 mensen geeft een uitstekend beeld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:14 schreef najazeg het volgende:
Polls zeggen me sowieso niet veel meer. Tis maar net welke mensen je hebt ondervraagd. In het ene groepje van duizend kan 83% het een kutliedje vinden, in een ander groepje van duizend is dat misschien 11%. Als je echt een compleet beeld wil hebben van hoe Nederland erover denkt moet je ook echt ALLE mensen van Nederland ernaar vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |