SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een update gegeven van ons als spelers. Hoe doe je het qua prestaties, je waarde en je carrire?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale Fok! als speler forum. Elk half jaar ingame laten we een snel overzicht zien van alle spelers, inclusief aantal goals, vorm, waarde en assists. Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde in het begin en het potentieel kan je zelf kiezen door middel van n van de scenarios.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.
Scenario 1: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 105 en PA op 180. Je mag per categorie 40 punten besteden en je begint bij Avellino, Andria of Barlette uit de Italiaanse Serie C1.
Scenario 2: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 105 en PA van -9;*. Je mag per categorie 40 punten besteden en je begint bij Avellino, Andria of Barlette uit de Italiaanse Serie C1.
* Uitleg PA -9: Er wordt random een getal tussen de 170 en de 190 gegenereerd. Dit zal de PA voor jouw speler worden.
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Inschrijving geschiedt helemaal via http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 !! Lees de eerste post daar aandachtig als je je wilt inschrijven.
Maak je inschrijving als geregistreerde user, als je je inschrijving wilt kunnen wijzigen. Een ongeregistreerde user kan zijn topic niet meer wijzigen!
.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrires bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Dit was mij ook lang niet duidelijk. Maar deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag mijn speler niet ouder zijn dan 21?
Onder de 21 is het makkelijker spelen door het verdelen van de PA. Ook zou de speler wat oud worden als we tot 2020 spelen. Dus praktisch leek mij dit het beste.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
.
Ronde 1: Gesloten (archief)
Ronde 2: Gesloten (archief)
Ronde 3: Gesloten (archief)
Ronde 4: Gesloten (archief)
Ronde 5: ActiefI love my mispoken words.
Ficken gewisseld? Het gaat toch niet dezelfde kant op als Redtube?quote:Op zondag 21 april 2013 14:53 schreef Sejt het volgende:
Jeugdig Andria lijdt pijnlijke nederlaag.
[ afbeelding ]
Als Gladjakker er in staat ipv Castaldo sowieso, maar ja, eigenwijze coachquote:Op zondag 21 april 2013 14:56 schreef xminator het volgende:
Welk team zal als eerste promoveren?
Ik zet in op Avellino.
M'n eerste goal en MoMquote:Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef Sejt het volgende:
Ficken schiet een fucking penalty erin!
[ afbeelding ]
Valt mee, je hebt er nog maar 3 in de eerste 3 maanden.quote:Op zondag 21 april 2013 15:53 schreef Racerblade het volgende:
Wrex heeft volgens mij zijn eerste schorsing al te pakken, met al die gele kaarten.
Jammer, hij haalt nu best goede ratings!quote:Op zondag 21 april 2013 15:47 schreef Sejt het volgende:
Andria kan winnende niet vinden tegen matig spelende tegenstander.
[ afbeelding ]
Ficken ligt er 3 weken uit.
een aardig spitsje geproduceerd. Jammeer van de lage stamina, maar dat komt wel goed. Worden mooie jarehn voor Barletta!quote:Op zondag 21 april 2013 15:49 schreef Sejt het volgende:
Ferrari scoort en Lamborghini ook.
[ afbeelding ]
Baasquote:Op zondag 21 april 2013 16:22 schreef Sejt het volgende:
Ik ga de game nu uploaden, zodat één van de andere hosts verder kan gaan draaien.
Hetzelfde geldt voor Beppe Grillo.quote:Op zondag 21 april 2013 16:36 schreef Wrijfhout het volgende:
Mogen clean sheets van de keepers er ook in, motm zullen we niet vaak worden, verder is er ook vrij weinig nieuws over de keepers meestal
Voor mijn gevoel redelijk weinig goal tegen en een aantal keer de nul al
quote:Op zondag 21 april 2013 15:51 schreef Sejt het volgende:
Gladjakker 3 maanden uit de roulatie.
[ afbeelding ]
Z'n eerste doelpuntquote:Op zondag 21 april 2013 18:57 schreef SiebeJ het volgende:
Niet alleen de verdediging van Avellino staat goed
[ afbeelding ]
Blessure eindelijk overquote:Op zondag 21 april 2013 19:14 schreef SiebeJ het volgende:
Wedstrijd na 14 minuten beslist
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op zondag 21 april 2013 18:54 schreef SiebeJ het volgende:
'Achterhoede heeft het meeste talent' aldus manager Avellino
[ afbeelding ]
Ik zou die Duitse stadion omroepers wel eens willen horen als Ficken scoort...quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 19:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik zou die Duitse stadion omroepers wel eens willen horen als Ficken scoort...
(stadion) ICHWILL......
(fans) FICKEN!!!!!!!!!!!
Hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de nieuwe babyboomgeneratiequote:Op zondag 21 april 2013 19:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik zou die Duitse stadion omroepers wel eens willen horen als Ficken scoort...
(stadion) ICHWILL......
(fans) FICKEN!!!!!!!!!!!
Godsson en Bordino: één-tweetjes koningen!quote:Op zondag 21 april 2013 20:00 schreef SiebeJ het volgende:
Andria stapt als winnaar van het veld na boeiende wedstrijd
[ afbeelding ]
Je speelt al weerquote:Op zondag 21 april 2013 19:53 schreef Jorwol het volgende:
Tot welke datum is Gladjakker geblesseerd ongeveer?
Nee, dat is je bijnaam/shirtnaam.quote:Op zondag 21 april 2013 19:30 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Heet mijn keeper alleen Elmo eigenlijk?
Mooi, nu bij Avellino nog de productie omhoog gooien.quote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef SiebeJ het volgende:
Agüero krijgt wedstrijdbal mee naar huis bij Argentinië onder 20
[ afbeelding ]
Daar is Con wel blij meequote:Op zondag 21 april 2013 20:27 schreef CarlosJacques het volgende:
Bijlo de assist koning, hij ziet het spelletje goed.
Zie net dat er ook nog een return gespeeld moet worden, dus blijf nog even duimenquote:Op zondag 21 april 2013 20:30 schreef Wrijfhout het volgende:
Dat is vroeg, een team die nu al een prijs gaat pakken, hup Avellino![]()
![]()
Gooooo Barletta!quote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef SiebeJ het volgende:
Nog 4 wedstrijden te spelen. Play-offs voor Andria bijna zeker, de andere twee teams moeten nog flink hun best doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker spannend!quote:Op zondag 21 april 2013 20:54 schreef SiebeJ het volgende:
Met nog 2 wedstrijden te spelen kan Andria ook gewoon nog kampioen worden..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2013 20:56 schreef SiebeJ het volgende:
En de ontknoping van de competitie volgt morgen
Neeee.. Dan kan ik vannacht niet slapen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:56 schreef SiebeJ het volgende:
Je doet geen oog dicht bedoel je?quote:Op zondag 21 april 2013 20:56 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Neeee.. Dan kan ik vannacht niet slapen.
slechte grapquote:Op zondag 21 april 2013 20:56 schreef SiebeJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andria..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barletta..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Minimaal.quote:quote:Op zondag 21 april 2013 20:56 schreef SiebeJ het volgende:
Als je wil dat ik m'n kinderen naar je vernoem moet je vooral zo doorgaan.....Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
Als je wil dat ik m'n kinderen naar je vernoem moet je vooral zo doorgaan.....![]()
![]()
Siebe is een prima Friese naamquote:
Ficken weer MoM en een goaltje meegepakt
Children of the night. What music they make.![]()
Don't jinx it.quote:Op zondag 21 april 2013 21:03 schreef CarlosJacques het volgende:
Tegen de nr15, dat mag niet meer fout gaan.I love my mispoken words.![]()
Vergeet Capsones niet, dat is ook een Fok!kerquote:Op zondag 21 april 2013 21:05 schreef SiebeJ het volgende:
Codino genomineerd voor Speler van het jaar award
[ afbeelding ]
3 Fokkers: Codino, Bordino en Capsonesquote:Op zondag 21 april 2013 21:05 schreef SiebeJ het volgende:
Codino genomineerd voor Speler van het jaar award
[ afbeelding ]
I love my mispoken words.![]()
Balen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:14 schreef SiebeJ het volgende:
Loting nacompetitie vervelend voor één van de FOK!teams
[ afbeelding ]
I love my mispoken words.![]()
Goooooo Barletta.!quote:Op zondag 21 april 2013 21:14 schreef SiebeJ het volgende:
Loting nacompetitie vervelend voor één van de FOK!teams
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ouch. Beter was het de finale geweest waar de fokploegen elkaar waren tegen gekomen. Was een leukere ontknoping geweest.![]()
Wat is dit? Zijn er meerdere klasses daar ofzo?quote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef SiebeJ het volgende:
Andria mag zich opmaken om de overall kampioen van de Serie C te worden..
[ afbeelding ]
.. en doet dat ook!
[ afbeelding ]![]()
Yep, Serie C1A, Serie C1B. Serie C2A en Serie C2B. Daarna komt de Serie Dquote:Op zondag 21 april 2013 21:17 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Wat is dit? Zijn er meerdere klasses daar ofzo?![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 21:17 schreef SiebeJ het volgende:
Of toch niet..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig wel gescoord. Eretreffer.Children of the night. What music they make.![]()
Ohw beetje als de topklasse/hoofdklasse in NL dusquote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Yep, Serie C1A, Serie C1B. Serie C2A en Serie C2B. Daarna komt de Serie D![]()
![]()
vroemquote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef SiebeJ het volgende:
Barletta zit op rozen na swingende overwinning
[ afbeelding ]![]()
![]()
op naar de finale!quote:Op zondag 21 april 2013 21:24 schreef SiebeJ het volgende:
Barletta veel te sterk over twee wedstrijden
[ afbeelding ]![]()
waar is codino?quote:Op zondag 21 april 2013 21:29 schreef SiebeJ het volgende:
Twee belangrijke uitdoelpunten voor Barletta
[ afbeelding ]![]()
daar dus...quote:Op zondag 21 april 2013 21:32 schreef SiebeJ het volgende:
San Marino krijgt pak op de broek
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef SiebeJ het volgende:
Barletta: 4
Catanzaro: 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
toch 3 van de 4 goals gemaakt, wat een baas![]()
![]()
Jammer dat Avellino niet is gepromoveerd. Maar misschien dat het juist goed uitpakt, als we maar veel speeltijd krijgen op deze leeftijd, da's het belangrijkst. Verder ook geen transfers erbij hoop ik.![]()
Inderdaad, maar er konden er sowieso maar 2 promoveren helaas. Benieuwd hoe de Serie B uitpakt, dat niveau ligt toch wel een heel stuk hoger. Hopelijk worden onze spelers gewoon opgesteld en worden er geen mislukte aankopen gedaan.quote:Op zondag 21 april 2013 21:35 schreef BankAardappel het volgende:
Jammer dat Avellino niet is gepromoveerd. Maar misschien dat het juist goed uitpakt, als we maar veel speeltijd krijgen op deze leeftijd, da's het belangrijkst. Verder ook geen transfers erbij hoop ik.![]()
Dit. Wat betere tegenstand is goed voor de ontwikkeling!quote:Op zondag 21 april 2013 21:37 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Inderdaad, maar er konden er sowieso maar 2 promoveren helaas. Benieuwd hoe de Serie B uitpakt, dat niveau ligt toch wel een heel stuk hoger. Hopelijk worden onze spelers gewoon opgesteld en worden er geen mislukte aankopen gedaan.Children of the night. What music they make.![]()
Interland met San Marino.quote:History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Sorry!quote:Op zondag 21 april 2013 21:46 schreef aleco99 het volgende:
[..]
De prioriteiten bij land leggen ipv clubFoei
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Ik vind t wel leuk, een keer in de Italiaanse competitie spelen!Children of the night. What music they make.![]()
Bij dit wel jaquote:Op zondag 21 april 2013 21:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je speelt toch voor de eerste keer mee?
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ook.quote:Op zondag 21 april 2013 21:52 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind t wel leuk, een keer in de Italiaanse competitie spelen!![]()
Heb je ook een lijstje waar het complete doelsaldo op staat? Goals voor , Goals tegenquote:Op zondag 21 april 2013 21:54 schreef SiebeJ het volgende:
Serie B
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=333
Serie C1/b
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=332![]()
![]()
En het is nog een stuk leuker ook.quote:Op zondag 21 april 2013 21:58 schreef SiebeJ het volgende:
Moet zeggen dat het spel wel een stuk lichter draait dan met allemaal een ander team![]()
Andria verdient wel heel veel meer dan de andere teams. Misschien voor de volgende keer om op te letten ivm kopen van spelers![]()
Komt ook door de titelquote:Op zondag 21 april 2013 22:06 schreef aleco99 het volgende:
Andria verdient wel heel veel meer dan de andere teams. Misschien voor de volgende keer om op te letten ivm kopen van spelers![]()
En Ficken?quote:Op zondag 21 april 2013 22:14 schreef SiebeJ het volgende:
Luigi in Italiaanse selectie
[ afbeelding ]
Nee, want Andriaquote:Op zondag 21 april 2013 22:20 schreef SiebeJ het volgende:
Hadden ze dit zo het vorige seizoen niet kunnen doen?
[ afbeelding ]
Aight, Grillo wordt genoemd.quote:Op zondag 21 april 2013 22:33 schreef SiebeJ het volgende:
Kijkje op het nieuwe seizoen
[ afbeelding ]![]()
Volgende TT is toch hopelijk wel iets met de Faeröer he?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |