De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Ik heb ervaring met deze webshop, erg fijn. Ze worden idd verpakt zonder logo van de website ofzo, gewoon een blanco enveloppe met van dat bubbeltjesplastic dat je niet voelt wat erin zit.quote:Op zondag 21 april 2013 14:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar ik kan ze niet thuis laten bezorgen, ouders enzo..
Ik lees dat ze niet gevaarlijk zijn en geen een iemand eraan is overleden, een beetje zoals wiet.
Maar dat je echt veel shit moet proberen omdat je best wel een kans hebt op badtrips (alleen in een omgeving die je kent, als je je veilig voelt, als je er klaar voor bent, etc).
Maar het lijkt me wel echt heel vet.
Als je ze bestelt, komen ze ze dan echt afleveren, of gewoon via de post?
En zijn ze verpakt op een manier dat je niet ziet dat het truffels zijn van de buitenkant?![]()
Heb jij dan ookal truffels geprobeerd?quote:Op zondag 21 april 2013 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met deze webshop, erg fijn. Ze worden idd verpakt zonder logo van de website ofzo, gewoon een blanco enveloppe met van dat bubbeltjesplastic dat je niet voelt wat erin zit.
Ik ben echt een maagd vergeleken met jullie.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Jesus christ lees m'n post dan van vorig topic, ik reageerde notabene als eerste op jouw vraag over hallucinogenenquote:Op zondag 21 april 2013 14:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb jij dan ookal truffels geprobeerd?
Ik ben echt een maagd vergeleken met jullie.![]()
![]()
Zo ben ik wel, ja.quote:zondag 21 april 2013 14:29 schreef Moira. het volgende:[/b]
[..]
Nja, ik snap je ook wel, maar soms denk ik echt gast, chill, don't worry, maak dingen niet moeilijker dan ze hoeven te zijn voor jezelf
Maarja.. ik weet niet. Ik wil gewoon alles rustig uitzoeken etc voordat ik echt aan iets begin.Dit -- Parkiet is mijn papa
begin dan met 2-CB, dat is wat milder dan truffels en je kan de trip nog sturen, het komt in vlagen en niet zoals met truffels dat je hem een paar uur compleet de pan uit spacedquote:Op zondag 21 april 2013 14:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zo ben ik wel, ja.
Maarja.. ik weet niet. Ik wil gewoon alles rustig uitzoeken etc voordat ik echt aan iets begin.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jesus christ lees m'n post dan van vorig topic, ik reageerde notabene als eerste op jouw vraag over hallucinogenenOh, daarom heb ik hem ook gemist denk ik, andere antwoorden stonden lager in het topic..quote:Op [quote]
[b]Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Begin maar eens met truffels dan. Ikzelf heb tot nu toe truffels, 2-cb, 6-apb(benzofury, keta en lachgas gedaan. Truffels zijn echt fucking leuk
Sorry.
Welke truffels adviseer je voor de eerste keer en hoeveel gram? En zijn truffels net als wiet, dat ze je emoties die je op dat moment hebt, versterken? Of..Dit -- Parkiet is mijn papa
Hehe, nou ik had toen de eerste keer al fucking sterke maar ik had maar 7 gram dus merkte niet zoveel, lichte visuals en that's it. Ga gewoon een keer naar een smartshop en laat je adviseren, ik kan wel zeggen dat je de lichtste moet nemen maar dat doe ik ook nooit als ik iets nieuws probeer, gewoon vaart erinquote:Op zondag 21 april 2013 14:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Oh, daarom heb ik hem ook gemist denk ik, andere antwoorden stonden lager in het topic..
Sorry.
Welke truffels adviseer je voor de eerste keer en hoeveel gram? En zijn truffels net als wiet, dat ze je emoties die je op dat moment hebt, versterken? Of...
![]()
Ja eigenlijk hetzelfde hier.quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe, nou ik had toen de eerste keer al fucking sterke maar ik had maar 7 gram dus merkte niet zoveel, lichte visuals en that's it. Ga gewoon een keer naar een smartshop en laat je adviseren, ik kan wel zeggen dat je de lichtste moet nemen maar dat doe ik ook nooit als ik iets nieuws probeer, gewoon vaart erin.
Maar als je echt gaat hallucineren enzo, begin ik wel rustiger enzo jwz. Kan je ook enge hallucinaties krijgen? (Gewoon benieuwd)
Of is het meer undefined shapes en felle kleuren?
Nou als je flink wat neemt dan zie je wel echt een paar uur de wereld niet meer helder, dan is alles vervormd en alle kleuren zijn fucking fel en je hoort dingen anders. Bij een lichte portie zie je misschien de kleuren iets helderder, ben je lacherig en zie je voorwerpen een beetje golven. En ja je kan een bad trip krijgen als je niet goed in je vel zit enz.quote:Op zondag 21 april 2013 14:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja eigenlijk hetzelfde hier.Maar als je echt gaat hallucineren enzo, begin ik wel rustiger enzo jwz. Kan je ook enge hallucinaties krijgen? (Gewoon benieuwd)
Of is het meer undefined shapes en felle kleuren?![]()
Ah ik zorg wel gewoon dat ik het met een goeie vriend doe die het ook nog nooit gedaan heeft, dan komt alles wel goed denk ik.quote:Op zondag 21 april 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou als je flink wat neemt dan zie je wel echt een paar uur de wereld niet meer helder, dan is alles vervormd en alle kleuren zijn fucking fel en je hoort dingen anders. Bij een lichte portie zie je misschien de kleuren iets helderder, ben je lacherig en zie je voorwerpen een beetje golven. En ja je kan een bad trip krijgen als je niet goed in je vel zit enz.Dankjewel. Heb het op mijn 'to-do'-lijstje gezet.
Goeie plek om dit te vragen denk ik, ik heb tot morgen 7 euro op mijn rekening maar wil graag 5 eraf pinnen weet iemand waar dit nog kan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bij de bank zelf, niet bij pinautomaten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goeie plek om dit te vragen denk ik, ik heb tot morgen 7 euro op mijn rekening maar wil graag 5 eraf pinnen weet iemand waar dit nog kan?Dit -- Parkiet is mijn papa
Op zondag?quote:Op zondag 21 april 2013 15:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bij de bank zelf, niet bij pinautomaten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, tot morgen. Hoezo, gaat iemand iets eraf schrijven terwijl je dat niet wilt?quote:
nee wil smoken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mensen zeggen pinautomaten bij de Rabobank. (Zijn er meestal 2, eentje heeft 5euro biljetten).
Maar dit weet ik zelf ook niet zeker.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb rabobank en kan alleen maar 10tjes pinnen hoorquote:Op zondag 21 april 2013 15:05 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen zeggen pinautomaten bij de Rabobank. (Zijn er meestal 2, eentje heeft 5euro biljetten).
Maar dit weet ik zelf ook niet zeker.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: