SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FT
[ Bericht 99% gewijzigd door Shreyas op 21-04-2013 14:22:23 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Inderdaad, ik heb liever PSV tweede dan Feyenoord. Maar natuurlijk het liefste Vitessequote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nah, Bony gaat weg dus dat wil je niet in de CL.quote:Op zondag 21 april 2013 14:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb liever PSV tweede dan Feyenoord. Maar natuurlijk het liefste Vitesse![]()
Geen ene eredivsieclub haalt via playoffs de CL.quote:Op zondag 21 april 2013 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nah, Bony gaat weg dus dat wil je niet in de CL.![]()
Ze moeten nog tegen Ajax, Vitesse (beide uit) en AZ (thuis). VVV staat nu drie punten voor met een veel beter doelsaldo, dus om niet te degraderen moet Willem II minstens vier punten pakken in die drie wedstrijden, aangenomen dat VVV geen enkel punt meer pakt. Dat zie ik niet gebeuren. Winst van AZ zou misschien nog mogelijk zijn maar dit team maakt geen schijn van kans tegen Vitesse en Ajax.quote:![]()
![]()
Itt Feyenoord of PSV?quote:Op zondag 21 april 2013 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nah, Bony gaat weg dus dat wil je niet in de CL.![]()
Helaas, maar zo waar.quote:Op zondag 21 april 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen ene eredivsieclub haalt via playoffs de CL.![]()
Inderdaad, grote kans dus dat Vitesse niet door de voorronde CL heen komt (= meer geld voor Ajax). Bovendien heb ik liever dat die CL miljoenen niet naar PSV of Feyenoord gaan, in het geval van PSV omdat ze een schandalig financieel wanbeleid hebben gevoerd met gemeentegeld, dus het CL-geld niet verdienen. In het geval van Feyenoord omdat ik hoop dat die club zo snel mogelijk weer uit de nationale top 5 verdwijnt.quote:Op zondag 21 april 2013 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nah, Bony gaat weg dus dat wil je niet in de CL.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Middenveld en aanval is ook niet zo bijzonder. Mertens moet het alleen hebben tegen VVV/WillemII etcquote:Op zondag 21 april 2013 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV natuurlijk. Moeten ze wel wat doen aan het verdedigende spel.![]()
Ja, dan moeten ze wel wat doen aan de 4 verdedigers.quote:Op zondag 21 april 2013 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV natuurlijk. Moeten ze wel wat doen aan het verdedigende spel.
Nee sorry, ook PSV heeft helemaal niks in de CL te zoeken. Ik heb dan nog liever Vitesse. Die kunnen nog een aankoop doen.![]()
Niet alleen aan het verdedigende spel.quote:Op zondag 21 april 2013 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV natuurlijk. Moeten ze wel wat doen aan het verdedigende spel.![]()
Ja maar zie je Feyenoord serieus de poulefase bereiken?quote:Op zondag 21 april 2013 14:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, grote kans dus dat Vitesse niet door de voorronde CL heen komt (= meer geld voor Ajax). Bovendien heb ik liever dat die CL miljoenen niet naar PSV of Feyenoord gaan, in het geval van PSV omdat ze een schandalig financieel wanbeleid hebben gevoerd met gemeentegeld, dus het CL-geld niet verdienen. In het geval van Feyenoord omdat ik hoop dat die club zo snel mogelijk weer uit de nationale top 5 verdwijnt.
Dat is gewoon weer de CL voorronde ticket weggooien net als vorig jaar.
Wel mooi voor Ajax natuurlijk maar dalijk hebben we niet eens een 2de CL ticket meer![]()
![]()
Maakt niks uit, in de EL worden over het algemeen net zoveel punten gehaald als in de CL Dus voor het Nederlandse voetbal is het om het even.quote:Op zondag 21 april 2013 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar zie je Feyenoord serieus de poulefase bereiken?
Dat is gewoon weer de CL voorronde ticket weggooien net als vorig jaar.![]()
Maar wel 4x zoveel geld.quote:Op zondag 21 april 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niks uit, in de EL worden over het algemeen net zoveel punten gehaald als in de CL Dus voor het Nederlandse voetbal is het om het even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |