Inderdaad. Dat wordt ook altijd over je gezegd. 'Die Davy, dat is zo'n malle jongen, dat geloof je gewoon niet'.quote:
Laat de media maar lekker lullen. I'm doing my thing yo.quote:Op zondag 21 april 2013 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat wordt ook altijd over je gezegd. 'Die Davy, dat is zo'n malle jongen, dat geloof je gewoon niet'.
Er blijven echt geen spelers om een paar keer afgemaakt te worden door een ploeg die je niet eens uit kunt spreken hoorquote:Op zondag 21 april 2013 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plus, mogelijk EL door dat fair play gebeuren... Lijkt me ook een reden om te blijven voor veel spelers. Wanneer wordt dat eigenlijk bekend gemaakt? Voor of na dat de transfer periode is begonnen?
Dat is gewoon uit te rekenen natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2013 15:14 schreef Tjacka het volgende:
Da
[..]
Plus, mogelijk EL door dat fair play gebeuren... Lijkt me ook een reden om te blijven voor veel spelers. Wanneer wordt dat eigenlijk bekend gemaakt? Voor of na dat de transfer periode is begonnen?
Ik had het over het woord in de straat, niet over de media.quote:Op zondag 21 april 2013 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat de media maar lekker lullen. I'm doing my thing yo.
Niet meer doen. Stoute jongen.quote:
Internationaal in de kijker spelen? Lijkt me een potentiële carričre boost hoorquote:Op zondag 21 april 2013 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er blijven echt geen spelers om een paar keer afgemaakt te worden door een ploeg die je niet eens uit kunt spreken hoor
uiteraard.quote:Op zondag 21 april 2013 15:09 schreef GGMM het volgende:
Bony speelt definitief niet.
Die heb ik in m'n team.
littlerabbit
[..]
Dat boven NEC-Zwolle verkiezen![]()
Utrecht scoorde wel, maar afgekeurdquote:Op zondag 21 april 2013 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over het woord in de straat, niet over de media.
[..]
Niet meer doen. Stoute jongen.
Daar ben ik best populair volgens mij. Je ziet ook steeds de jeugd mijn style overnemen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
offsidequote:Op zondag 21 april 2013 15:15 schreef Tchock het volgende:
Waarom werd dat doelpunt van Utrecht nou afgekeurd? Ik kon er niets aan zien en het commentaar staat uit om naar NEC-PEC te luisteren
Het was echt ff 3-0quote:Op zondag 21 april 2013 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Niet meer doen. Stoute jongen.
Echt een mallerd idd.quote:Op zondag 21 april 2013 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat wordt ook altijd over je gezegd. 'Die Davy, dat is zo'n malle jongen, dat geloof je gewoon niet'.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar is het nu te laat voor.
Paul is niet gebannend, en dat hebben we aan jou te danken.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent weer bedankt RvLaak!quote:Op zondag 21 april 2013 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
RvLquote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
Btw, RvLaak...we moeten even een handige afkorting voor je hebben want die usernaam van jou is niks om te typen.
Gewoon m'n naam ook een optie? (Rein)quote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
Btw, RvLaak...we moeten even een handige afkorting voor je hebben want die usernaam van jou is niks om te typen.
Laakquote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
Geen winst van Vitessequote:Op zondag 21 april 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
BONY NIET IN DE BUS IK HERHAAL BONY NIET IN DE BUS GR GR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |