Hmm ik betaal 261 voor goedkoopste plekken in de Kuip zowat, direct aan het veld tussen fanatieke lui. Al heb ik gelukkig geen reiskosten meer, snap wel dat mensen met een gezin etc dit niet meer kunnen betalen.quote:
Hmm.. Mag PEC de site wel eens updatenquote:
De goedkoopste plekken bij PEC zijn 157,50. Het is niet een fortuin maar toch flink veel geld.quote:Op zondag 21 april 2013 14:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hmm ik betaal 261 voor goedkoopste plekken in de Kuip zowat, direct aan het veld tussen fanatieke lui. Al heb ik gelukkig geen reiskosten meer, snap wel dat mensen met een gezin etc dit niet meer kunnen betalen.
Mede daarom ga ik dus geen SCC of SK voor Feyenoord nemen. Kosten om daar te komen zijn veel te hoogquote:Op zondag 21 april 2013 14:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hmm ik betaal 261 voor goedkoopste plekken in de Kuip zowat, direct aan het veld tussen fanatieke lui. Al heb ik gelukkig geen reiskosten meer, snap wel dat mensen met een gezin etc dit niet meer kunnen betalen.
Zou erg knap zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 14:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als PEC wint, staan ze 11e, indien NAC verliest/gelijk speelt
De kans dat Roda daar dan nog overheen gaat is ongeveer gelijk aan de kans dat Feyenoord kampioen wordtquote:Op zondag 21 april 2013 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij winst is PEC nagenoeg veilig
Roda moet nog thuis tegen RKC, uit bij NAC en thuis tegen Heerenveenquote:Op zondag 21 april 2013 14:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De kans dat Roda daar dan nog overheen gaat is ongeveer gelijk aan de kans dat Feyenoord kampioen wordt
Roep dat niet te hard. Roda heeft ongeveer het makkelijkste programma van alle clubs nog met RKC, NAC en Heerenveen. Niet dat ik ze die drie zie winnen, maar een echte topploeg zit er ook niet bijquote:Op zondag 21 april 2013 14:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De kans dat Roda daar dan nog overheen gaat is ongeveer gelijk aan de kans dat Feyenoord kampioen wordt
Roda moet ze dan alle 3 winnen en PEC alle 3 verliezen. Zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda moet nog thuis tegen RKC, uit bij NAC en thuis tegen Heerenveen
PEC Zwolle moet nog thuis tegen FC Utrecht, uit bij AZ en thuis tegen ADO
We moeten eerst van NEC zien te winnen, dat is lastig zatquote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Roda moet ze dan alle 3 winnen en PEC alle 3 verliezen. Zie ik niet gebeuren
Idd, maar het gaat nu nog redelijk gelijk op. Beide net zo slecht in de passingquote:Op zondag 21 april 2013 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
We moeten eerst van NEC zien te winnen, dat is lastig zat
quote:Op zondag 21 april 2013 14:44 schreef Gramulanion het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)r-de-tribune-af.html
Koekoek.
Morgen in VIquote:Op zondag 21 april 2013 14:44 schreef Gramulanion het volgende:
Koekoek.
quote:Op zondag 21 april 2013 14:44 schreef Gramulanion het volgende:
Koekoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |