PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Smile like you mean it
www.wefut.com
oké, dan wacht ik nog even met een team kopenquote:
lol, ik dacht dat jij hem gewoon geopend hadquote:
Teampje hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]11 Nationaliteiten, BPL en niet eens 1 Engelsman
gewoon IF Rooney op ST naast IF Hernandez toch?quote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef Toefjes het volgende:
IF Agger RCBquote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef Toefjes het volgende:
Neejoh, want Aguero.quote:Op zondag 21 april 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon IF Rooney op ST naast IF Hernandez toch?
Rooney en Hernandez zijn wel een mooi paartje
IF Rooney is een optie nog inderdaad. Maar dan wel op CAM, en dan Suarez doorschuiven naar ST. Vorige keer met Aguero beviel niet zo heel erg goed, maar ik geef m gewoon een nieuwe kansquote:Op zondag 21 april 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon IF Rooney op ST naast IF Hernandez toch?
Rooney en Hernandez zijn wel een mooi paartje
Ik erger me altijd mateloos aan mijn eigen teams als ik 2 snelle spitsen heb. het duo Klose - Reus is de beste die ik ooit heb gehad en dan heb je één snelle spits met een classy iets mindere pace-spitsquote:
De 2 verdedigers aan de zijkanten hou ik op 75+ pace, anders word ik ook zo'n zeur als het over sweaty goals gaat.quote:
Agüero naast Hernandez lijkt me niet zo heel fijn, maar Suarez moet er inderdaad niet uit, die is echt meesterlijk goedquote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Rooney is een optie nog inderdaad. Maar dan wel op CAM, en dan Suarez doorschuiven naar ST. Vorige keer met Aguero beviel niet zo heel erg goed, maar ik geef m gewoon een nieuwe kans
Toen ik m'n coins nog had speelde ik heel vaak met Bale als LF en Aguero als ST. Fijnste teams om mee te spelen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik erger me altijd mateloos aan mijn eigen teams als ik 2 snelle spitsen heb. het duo Klose - Reus is de beste die ik ooit heb gehad en dan heb je één snelle spits met een classy iets mindere pace-spits
En Agger heeft echt kutworkratesquote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De 2 verdedigers aan de zijkanten hou ik op 75+ pace, anders word ik ook zo'n zeur als het over sweaty goals gaat.
Maar Bale is fysiek ook wel een monster hoorquote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Toen ik m'n coins nog had speelde ik heel vaak met Bale of LF en Aguero als ST. Fijnste teams om mee te spelen.
Flinke eindbaas ja.quote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Bale is fysiek ook wel een monster hoor
IF Koscielny dan?quote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De 2 verdedigers aan de zijkanten hou ik op 75+ pace, anders word ik ook zo'n zeur als het over sweaty goals gaat.
Dan kom je met de 11 nationaliteiten in de knoei met Sissoko helaasquote:Op zondag 21 april 2013 12:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
IF Koscielny dan?Zijn NIF was echt baas.
edit onee kan niet vanwege je thema![]()
En Toefjes wil je een andere CB? Evt MOTM Mikel of IF David luiz als CDM dan kun je Kaboul of Kompany als CBquote:Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef TBakkert het volgende:
Hopelijk krijgt Ivanovic nog een SIF als CB
BPL?quote:Op zondag 21 april 2013 12:51 schreef Tim86 het volgende:
Staat dat BPL toernooi al op de console? Ik kan er nergens iets over vinden..
Ja, ik zie hier ineens allemaal BPL 11 nationaliteiten teams..quote:
Ik vind Luiz altijd een beetje een ongeleid projectiel door zijn workrates. Mikel is wel een goede optie, ik ga het eerst eens hier mee proberen. Misschien dat ik TIF Bale nog in de gaten hou, en IF Kagawa dan op LM ga zetten. Eerst eens even kijken hoe dit speeltquote:Op zondag 21 april 2013 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En Toefjes wil je een andere CB? Evt MOTM Mikel of IF David luiz als CDM dan kun je Kaboul of Kompany als CB
Beetje mijn deals afpakken hequote:Op zondag 21 april 2013 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
2x Torres Nilo voor 250 en 500 BIN
#SMLENO
IF Kagawa is echt mehquote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Luiz altijd een beetje een ongeleid projectiel door zijn workrates. Mikel is wel een goede optie, ik ga het eerst eens hier mee proberen. Misschien dat ik TIF Bale nog in de gaten hou, en IF Kagawa dan op LM ga zetten. Eerst eens even kijken hoe dit speelt
tsja moet je maar beter opletten, ze stonden er al 10 minuten opquote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje mijn deals afpakken he
Niet leuk
Dan zou ik zeker voor MOTM Mikel gaanquote:Op zondag 21 april 2013 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En Toefjes wil je een andere CB? Evt MOTM Mikel of IF David luiz als CDM dan kun je Kaboul of Kompany als CB
Op LF moet hij nog wel kunnen toch?quote:
Ik zat buiten dus ik had ze niet gezien. Verder is BDIL nu de gelukkigste pack opener van dit topic met zijn UP Sterling in een 3750 packquote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja moet je maar beter opletten, ze stonden er al 10 minuten op
Haha je zou bijna denken dat ik geld op Twente heb staan, maar dat is niet eens het gevalquote:Op zondag 21 april 2013 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lette niet op
[..]
[..]
Toe maar badass
En dan Dzeko of Adebayor en je hebt een IF team.quote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Luiz altijd een beetje een ongeleid projectiel door zijn workrates. Mikel is wel een goede optie, ik ga het eerst eens hier mee proberen. Misschien dat ik TIF Bale nog in de gaten hou, en IF Kagawa dan op LM ga zetten. Eerst eens even kijken hoe dit speelt
Ik heb geld op inter-parma under 2.5, Spurs - City X1, Liverpool - Chelsea X1, en rode kaart bij Liverpool - Chelsea. Als ik ze allemaal verlies sta ik op mijn begin saldo, ¤ 150, maar ben ik wel 18% verder met het rondspelen van de bonusquote:Op zondag 21 april 2013 12:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha je zou bijna denken dat ik geld op Twente heb staan, maar dat is niet eens het geval
ok.quote:Op zondag 21 april 2013 12:59 schreef DePresident. het volgende:
Als Real Madrid en Barcelona volgende week gewoon winnen ga ik gewoon naar de kampioenswedstrijd.![]()
ok.quote:
FOK!KERS, VERENIGT U.quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Dudeweiser het volgende:
ben ik tegen jou aan het bieden nu DS2?
Al aan het begin van het seizoen geboekt. Dat dit de kampioenswedstrijd kan zijn is puur geluk.quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ok.
Oké beetje lullig dit. Ik gun het je van harte, lijkt me leuk om bij te wonen
Nice, dat is wel echt geniaal om mee te maken. Mooi sfeertje in de stad ook lijkt mequote:Op zondag 21 april 2013 12:59 schreef DePresident. het volgende:
Als Real Madrid en Barcelona volgende week gewoon winnen ga ik gewoon naar de kampioenswedstrijd.![]()
Tegen mij.quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Nee, op wie ben je aan het bieden dan?quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Mooie boeking danquote:Op zondag 21 april 2013 13:04 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Al aan het begin van het seizoen geboekt. Dat dit de kampioenswedstrijd kan zijn is puur geluk.
Torres Niloquote:Op zondag 21 april 2013 13:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, op wie ben je aan het bieden dan?
AF IK ZAG HEM HET EERSTquote:
Ik ben nu toch niet bezig met handelen maar ik ben nu wat packs aan het openen. Elyounoussi is toch duurder dan ik dachtquote:Op zondag 21 april 2013 13:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Torres Nilo
[..]
AF IK ZAG HEM HET EERST
8k toch of zo?quote:Op zondag 21 april 2013 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben nu toch niet bezig met handelen maar ik ben nu wat packs aan het openen. Elyounoussi is toch duurder dan ik dacht
't gaat echt moeilijk de laatste weekquote:Op zondag 21 april 2013 13:10 schreef ThadCastle het volgende:
Jeej eerste speler van de dag verkocht
quote:Op zondag 21 april 2013 13:12 schreef DePresident. het volgende:
Gister logde een vriend in met z'n eredivisielive account op m'n computer en die staat nu nog steeds ingelogd. Ik als stakker kan nu genieten van de officiële streams van Eredivisielive.
verkoop je messi. En dan die coins. an heb je genoeg voor een jaar abo.quote:Op zondag 21 april 2013 13:12 schreef DePresident. het volgende:
Gister logde een vriend in met z'n eredivisielive account op m'n computer en die staat nu nog steeds ingelogd. Ik als stakker kan nu genieten van de officiële streams van Eredivisielive.
Die was niet van mij.quote:Op zondag 21 april 2013 13:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
verkoop je messi. En dan die coins. an heb je genoeg voor een jaar abo.
heb je hem geleend en nooit meer teruggegeven? Net als je Ronaldo, HE BOB!? @#@#@%%&^@##@quote:
Nee die screenshot dat iemand voor de tweede keer een Messi uit een pakje trok.quote:Op zondag 21 april 2013 13:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heb je hem geleend en nooit meer teruggegeven? Net als je Ronaldo, HE BOB!? @#@#@%%&^@##@
Oh die... Ja, dan heb je wel echt mazzel... En dan ook nog RvP erbijquote:Op zondag 21 april 2013 13:18 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nee die screenshot dat iemand voor de tweede keer een Messi uit een pakje trok.
Waarom toch altijd die overacting hansie.quote:Op zondag 21 april 2013 13:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heb je hem geleend en nooit meer teruggegeven? Net als je Ronaldo, HE BOB!? @#@#@%%&^@##@
Hansiequote:Op zondag 21 april 2013 13:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom toch altijd die overacting hansie.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:21 schreef DePresident. het volgende:
Sowieso dat OSM () forum.
[ afbeelding ]
Geen verkeerde stats voor een CB hoorquote:Op zondag 21 april 2013 13:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch wel een SMLENO zijn? Zijn discard is 5k
Even UDB checken
Hij gaat voor ong 10k
Dat heet FIFA, kutspelquote:Op zondag 21 april 2013 13:28 schreef Toefjes het volgende:
Met mn budget brazilianen gewonnen, en met mn bazenteam word ik weggespeeld
6"2 ook nog en 80 jumping. Die wilde ik sws al proberen. Alleen speel ik 352 en is het zonde om 41212 te verneukenquote:Op zondag 21 april 2013 13:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Geen verkeerde stats voor een CB hoor
Niets bijzonders ook.quote:Op zondag 21 april 2013 13:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Geen verkeerde stats voor een CB hoor
en low-high work ratesquote:Op zondag 21 april 2013 13:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niets bijzonders ook.
edit: lengte icm jumping is wel nice ja
verrassingseffectquote:Op zondag 21 april 2013 13:32 schreef Tim86 het volgende:
Bony speelt dus gewoon
Bij Vitesse willen ze niet zeggen of hij wel of niet speelt en ze willen niet eens zeggen of hij in de bus zit
Maar die mensen kunnen wel BTW aftrekken als ze een eigen bedrijf hebben hequote:Op zondag 21 april 2013 13:35 schreef Djeetje het volgende:
Net allemaal foto's gemaakt van:
PS2 + 25 spellen.
ongeveer 30 PS3 spellen.
Dazzle.
Donald Duck pokkets (60 stuks).
Al dat geld gaat mooi naar mijn nieuwe PC
haha iedereen balen in de kuip enzoquote:Op zondag 21 april 2013 13:32 schreef Tim86 het volgende:
Bony speelt dus gewoon
Bij Vitesse willen ze niet zeggen of hij wel of niet speelt en ze willen niet eens zeggen of hij in de bus zit
quote:Op zondag 21 april 2013 13:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar die mensen kunnen wel BTW aftrekken als ze een eigen bedrijf hebben he
Dan heb je heel wat minder inkomsten.
Dat kan jij thuis toch gewoon horen?quote:
Een lekkere chickquote:Op zondag 21 april 2013 13:39 schreef TBakkert het volgende:
Trouwens, ik wil een nieuwe UI, welke moet ik nu nemen?
.quote:
neenee, daar doen we niet aan. Het moet iets legendarisch zijn...quote:
Iets van Mark van Bommel. Wat een goal.quote:Op zondag 21 april 2013 13:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
neenee, daar doen we niet aan. Het moet iets legendarisch zijn...
Of gewoon iets leuks
Dan moet je iets doen wat bij jou past. Ik zou gewoon Scholes nemen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
neenee, daar doen we niet aan. Het moet iets legendarisch zijn...
Of gewoon iets leuks
Pas nou op..quote:Op zondag 21 april 2013 13:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
under 2.5 gaat de goede kant op
quote:Op zondag 21 april 2013 13:40 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Iets van Mark van Bommel. Wat een goal.
Als de wind goed staat zeker, vroeger, toen er regelmatig concerten waren, kon je horen welk nummer er gespeeld werdquote:Op zondag 21 april 2013 13:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat kan jij thuis toch gewoon horen?
Die had ik al een tijdjequote:Op zondag 21 april 2013 13:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je iets doen wat bij jou past. Ik zou gewoon Scholes nemen.
doe Max Huiberts danquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die had ik al een tijdje
En Giggs heb ik ook al gehad...
Dan maar Steve Stifler
Toen die film uitkwam was jij 2 ofzoquote:Op zondag 21 april 2013 13:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die had ik al een tijdje
En Giggs heb ik ook al gehad...
Dan maar Steve Stifler
Blijven bazenfilms ja?quote:
Dat zeker. Ach, mijn favo films zijn voor een groot deel van voor mijn geboortequote:
Ga je een team met hem maken?quote:Op zondag 21 april 2013 13:44 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
en nog 4 op de andere pagina, allemaal van 1 dude
Doet hij wel goed btw
Doe mij Huiberts maar, want omhalen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Barry van Galen
Peter Wijker
Co Adriaanse
Roelf Jan Tiktak
Zoals Robben alleen dan in de kruising ?quote:Op zondag 21 april 2013 13:46 schreef Lindgren. het volgende:
IF Lindgren. Zojuist de goal van het jaar gemaakt. Corner richting randje zestien in een keer op m'n rechterpantoffel. Zo in 't kruus. [ afbeelding ]
Soldaat van Oranje is ook machtig mooiquote:Op zondag 21 april 2013 13:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zeker. Ach, mijn favo films zijn voor een groot deel van voor mijn geboorte
Nja wilde hem eerst al kopen en hoopte dat hij nu gezakt was. Blijkt dus dat die gast hem controleert tja dan ga ik hem (nog) niet kopenquote:
van welke?quote:
Mwah. Ik stond recht voor de zestien, corner vanaf de rechterkant en dan links in de kruising.quote:Op zondag 21 april 2013 13:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zoals Robben alleen dan in de kruising ?
Had je al een team in gedachten? Ik wil hem ook wel een keer proberen, maar die 2* weak foot isquote:Op zondag 21 april 2013 13:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nja wilde hem eerst al kopen en hoopte dat hij nu gezakt was. Blijkt dus dat die gast hem controleert tja dan ga ik hem (nog) niet kopen
Hier speelt zijn NIF in:quote:Op zondag 21 april 2013 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had je al een team in gedachten? Ik wil hem ook wel een keer proberen, maar die 2* weak foot is
quote:Op zondag 21 april 2013 13:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hier speelt zijn NIF in:
[ afbeelding ]
Mijn SPL team
[ afbeelding ]
30 euro maar.quote:Op zondag 21 april 2013 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
Uiteindelijk maar 300k verlies geleden.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Als ik hem ga gebruiken is het icm deze man:
[ afbeelding ]
Ik wilde vandaag ook voetballen, maar niemand konquote:
Ik had gister niet eens een wedstrijdquote:Op zondag 21 april 2013 13:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag ook voetballen, maar niemand kon
Veel plezier gewenst![]()
Bedankt. Ik verveel me altijd dood op de zondag als er pas zo laat een leuke voetbalwedstrijd is. Maar vrijwel niemand is brak dus we kunnen lekker een balletje trappen. Fijne middag.quote:Op zondag 21 april 2013 13:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag ook voetballen, maar niemand kon
Veel plezier gewenst![]()
jij ook, even benen brekenquote:Op zondag 21 april 2013 13:56 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Bedankt. Ik verveel me altijd dood op de zondag als er pas zo laat een leuke voetbalwedstrijd is. Maar vrijwel niemand is brak dus we kunnen lekker een balletje trappen. Fijne middag.
Ik moest wel hockeyen, 9-1 gewonnen en 4 assistsquote:Op zondag 21 april 2013 13:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had gister niet eens een wedstrijd
Wij kunnen niet meer kampioen worden, want dat is Volendam al en we kunnen ook niet meer 3e wordenquote:Op zondag 21 april 2013 13:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moest wel hockeyen, 9-1 gewonnen en 4 assists
Als we alles winnen, zijn we kampioen. Nog 2 wedstrijden te gaan.
beetje gevalletje Utrecht?quote:Op zondag 21 april 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij kunnen niet meer kampioen worden, want dat is Volendam al en we kunnen ook niet meer 3e worden
Iemand hier verstand van Donald Duck pockets ?
van links naar rechts van boven naar beneden. en plaatjes kijkenquote:Op zondag 21 april 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij kunnen niet meer kampioen worden, want dat is Volendam al en we kunnen ook niet meer 3e worden
kijk die pockets even na, of ze geen 1e druk zijn. Die zijn iets meer waard.quote:Op zondag 21 april 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb niet vanaf de 1e drukquote:Op zondag 21 april 2013 14:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
kijk die pockets even na, of ze geen 1e druk zijn. Die zijn iets meer waard.
Gewoon quitten is je zondag niet waardquote:Op zondag 21 april 2013 14:05 schreef Toefjes het volgende:
Iemand stuurt voor het begin van de wedstrijd al homo. Hij speelt met Doumbia en Emenike
Iemand uit mijn klas heeft ook Emenike, elke dag moet ik aanhoren hoe goed die wel niet is...quote:Op zondag 21 april 2013 14:05 schreef Toefjes het volgende:
Iemand stuurt voor het begin van de wedstrijd al homo. Hij speelt met Doumbia en Emenike
toevallig nog een pocket 22 ?quote:
Ja dacht ik al.quote:Op zondag 21 april 2013 14:09 schreef FCsuarez het volgende:
jammer nr 22 is de messi onder de donald duck pockets.
Speelt hij ook 5 atb?quote:Op zondag 21 april 2013 14:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iemand uit mijn klas heeft ook Emenike, elke dag moet ik aanhoren hoe goed die wel niet is...
Bijna alle 5atb mongooltjes spelen 3-5-2 tegenwoordig voor mijn gevoel. Wel op ultra defensive.quote:
Misschien wel, hangt er vanaf hoeveel hij waard is.quote:Op zondag 21 april 2013 14:18 schreef FCsuarez het volgende:
als je SIF fabregas voor 150K misteis dat dan niet opletten?
22 is veel waard volgens FCSuarezquote:Op zondag 21 april 2013 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zijn die pockets wat waard dan? Ik heb nr 1 t/m 83 op zolder staan...
22 gaat alleen al voor 25 euro.quote:Op zondag 21 april 2013 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zijn die pockets wat waard dan? Ik heb nr 1 t/m 83 op zolder staan...
Ik gisteren verloren tegen excelsiorquote:Op zondag 21 april 2013 13:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had gister niet eens een wedstrijd
hopelijk niet te veel gelezen ? beetje nette staat brengen ze nog wel wat op.quote:
1-0 in de 86e minuut, ssshhhh gedaan, en daarna de bal achterin rondgespeeld. Uiteindelijk een berichtje teruggestuurd: homo haterquote:Op zondag 21 april 2013 14:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon quitten is je zondag niet waard
je had een plaatje van een roze driehoekje moeten doenquote:Op zondag 21 april 2013 14:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1-0 in de 86e minuut, ssshhhh gedaan, en daarna de bal achterin rondgespeeld. Uiteindelijk een berichtje teruggestuurd: homo hater
quote:Op zondag 21 april 2013 14:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1-0 in de 86e minuut, ssshhhh gedaan, en daarna de bal achterin rondgespeeld. Uiteindelijk een berichtje teruggestuurd: homo hater
Kreukel vrij en maar 1x gelezen.. Heb zelfs nog hele jaargangen van Donald Duck weekbladen in verzamelmappen van 20 jaar geleden.quote:Op zondag 21 april 2013 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hopelijk niet te veel gelezen ? beetje nette staat brengen ze nog wel wat op.
die laatste zijn dan weer niet zoveel waard. 10tje per jaargang ofzo.quote:Op zondag 21 april 2013 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kreukel vrij en maar 1x gelezen.. Heb zelfs nog hele jaargangen van Donald Duck weekbladen in verzamelmappen van 20 jaar geleden.
Als hij er 10 heeft is het toch al weer 100 euroquote:Op zondag 21 april 2013 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die laatste zijn dan weer niet zoveel waard. 10tje per jaargang ofzo.
Zal wel eens rondneuzen op zolder want stik van de stripboeken. Die van me vader ook nog (Kuifje en Sjors en sjimmies) .quote:Op zondag 21 april 2013 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die laatste zijn dan weer niet zoveel waard. 10tje per jaargang ofzo.
Me moeder heeft er ook nog veel van de flintstonesquote:Op zondag 21 april 2013 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal wel eens rondneuzen op zolder want stik van de stripboeken. Die van me vader ook nog (Kuifje en Sjors en sjimmies) .
Wie heb je in je silverteam ?quote:Op zondag 21 april 2013 14:33 schreef TBakkert het volgende:
toch al weer 10k winst in een uurtje en mijn silver team moet nog even verkopen
Umtiti is klein en slapquote:
Spitsenduo is erg goed in ieder gevalquote:
Oemtietiequote:Op zondag 21 april 2013 14:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oemtietiedaar moet wat beters voor zijn
Tottenham is zonder Bale niets. Hij doet wel mee toch!? maar is niet fit.quote:
Daarom had ik hem idd centraal gezetquote:Op zondag 21 april 2013 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spitsenduo is erg goed in ieder geval
Umtiti zou ik eerder wisselen met Zouma, ondanks het feit dat hij links is.
Ik mis de Loties van vorig jaarquote:Op zondag 21 april 2013 14:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Daarom had ik hem idd centraal gezetMaar doe ik dat. Er zijn verder niet zoveel goede CB's uit de Ligue 1
Viel tegen hier in 3-5-2. Vond ik Moukandjo beter. Maar die Israëliër lijkt me erg goed.quote:
Hij is zo slap en kan niet goed passen en schietenquote:
Thiago Ribeiroquote:Op zondag 21 april 2013 14:40 schreef TBakkert het volgende:
weten jullie wie ook een ware baas is? Doumbia
Loties centraal zou nu toch nog wel kunnen? Lang, 83 strength, low high work rates..quote:Op zondag 21 april 2013 14:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik mis de Loties van vorig jaar
[..]
Viel tegen hier in 3-5-2. Vond ik Moukandjo beter. Maar die Israëliër lijkt me erg goed.
Mooi roze is niet homo.quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef Toefjes het volgende:
Oh, wacht, misschien noemde hij me homo omdat ik in het thuis tenue speel van Palermo
quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef Toefjes het volgende:
Oh, wacht, misschien noemde hij me homo omdat ik in het thuis tenue speel van Palermo
Kan zekerquote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Loties centraal zou nu toch nog wel kunnen? Lang, 83 strength, low high work rates..
quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef Tim86 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)r-de-tribune-af.html
Lurling
Ik zou Apam centraal proberen ook al heeft hij maar 63 pace. Hij is niet groot maar wel sterk en hoge jumping.quote:Op zondag 21 april 2013 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan zeker
Vorig jaar had hij 70 pace..echt een geniale CB was dat. In mijn 4-2-2-2 is het gewoon kut met 65 pace, maar centraal in 3-5-2 kan het prima.
lurker waarschijnlijk?quote:Op zondag 21 april 2013 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is SV Overbos ook iemand die hier post? Daar kom ik wel vaker spelers van tegen op de markt. Nu dus 2x een Torres Nilo.
Penneteau is echt de slechtste keeper die ik dit jaar gebruikt hebquote:
Iemand jat je spelers.quote:Op zondag 21 april 2013 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is SV Overbos ook iemand die hier post? Daar kom ik wel vaker spelers van tegen op de markt. Nu dus 2x een Torres Nilo.
Ik vind hem wel goed, maar anders zou je Vercoutre nemen?quote:Op zondag 21 april 2013 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Penneteau is echt de slechtste keeper die ik dit jaar gebruikt heb
Of Ahamada die is vreselijkquote:Op zondag 21 april 2013 14:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed, maar anders zou je Vercoutre nemen?
dat is gramulanionquote:Op zondag 21 april 2013 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
ja, dat zou je vanavond doenquote:
Demouge speelde nooit toch?quote:Op zondag 21 april 2013 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://wefut.nl/player/9184 2 goals als CB, gegarandeerde IF lijkt mij. Het is trouwens wel grappig dat Bournemouth is gepromoveerd want die stonden in het begin in het rechterrijtje en toen ging Demouge weg en toen wonnen ze ineens bijna alles
quote:
DAN STREAM IK ALLES WEL.quote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij streamen. Hij heeft niet eens normaal internet voor een normaal potje Fifa.
nee, maar mijn internet is zowaar nog 10x zo slecht als dat van Djeetjequote:
is offline man.quote:Op zondag 21 april 2013 15:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
sop://broker.sopcast.com:3912/143535
Wel Russisch. Best leuke wedstrijd trouwens..
ik had nog tegen hem gespeeld laatst, gelukkig geen problemen van lag of ietsquote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij streamen. Hij heeft niet eens normaal internet voor een normaal potje Fifa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Eriksen, Fischer, Schone, Poulsen en Boerrigterquote:Op zondag 21 april 2013 15:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar die Barry.Tering zeg, ik weet zeker dat er in Nederland minstens 5 betere spelen op zijn positie.
En Serero.quote:Op zondag 21 april 2013 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eriksen, Fischer, Schone, Poulsen en Boerrigter
penalty serie aan het eind.quote:Op zondag 21 april 2013 15:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Penaltys tegen krijgen of het penaltysysteem ?
quote:Op zondag 21 april 2013 15:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, maar mijn internet is zowaar nog 10x zo slecht als dat van Djeetje
Ja want de schot knop langer in houden kan nietquote:Op zondag 21 april 2013 15:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja ze schieten alles zo zacht altijd
Ja dikke bullshit allemaal het maakt niet uit wie m neemt balotelli of Reijnenquote:Op zondag 21 april 2013 15:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja want de schot knop langer in houden kan niet
Plas in hun kont.quote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef TBakkert het volgende:
godverdomme
mijn broertje en een facking irritant vriendje van hem zijn er nu... daar gaat mijn middagje voetbal kijken
Dan schiet je zn kop dr afquote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef TBakkert het volgende:
godverdomme
mijn broertje en een facking irritant vriendje van hem zijn er nu... daar gaat mijn middagje voetbal kijken
Waarom kan je dan geen voetbal meer kijken?quote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef TBakkert het volgende:
godverdomme
quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom kan je dan geen voetbal meer kijken?
Ik doe het graag, komt alleen maal getjilp en gepiep uit. Kan totaal niet normaal praten...quote:
App alleen berichten zonder klinkers dan.quote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef Toefjes het volgende:
Het zusje van mn collega vroeg hoe het met de inmiddels overleden collega gaat. Dus ik stuur terug wat er gebeurd is. Stuurt ze: ge codeleerd
Ik snap echt niet waarom ze me nog berichten stuurt. Ik ben nu alleen nog maar kortaf
Maar je kan sowieso toch gewoon gaan kijken ?quote:Op zondag 21 april 2013 15:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik doe het graag, komt alleen maal getjilp en gepiep uit. Kan totaal niet normaal praten...
Omdat die gasten op de playstation willen en als ik dan, kinderachtig dat ik ben, gewoon de PS uitzet en Eredivisie Live aan, dan gaat mijn broertje de hele tijd naar mijn vaderquote:Op zondag 21 april 2013 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom kan je dan geen voetbal meer kijken?
Mep je vader nokkiequote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Omdat die gasten op de playstation willen en als ik dan, kinderachtig dat ik ben, gewoon de PS uitzet en Eredivisie Live aan, dan gaat mijn broertje de hele tijd naar mijn vader![]()
Jij bent ouder, wees gewoon een kerel.quote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Omdat die gasten op de playstation willen en als ik dan, kinderachtig dat ik ben, gewoon de PS uitzet en Eredivisie Live aan, dan gaat mijn broertje de hele tijd naar mijn vader![]()
Ahh jochie tochquote:Op zondag 21 april 2013 15:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben 15, mijn broertje is 13. Zo'n verschil is het niet. Alleen in hoe atletisch we zijn, want hij is echt een padjequote:
Je bent gewoon een mietjequote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben 15, mijn broertje is 13. Zo'n verschil is het niet. Alleen in hoe atletisch we zijn, want hij is echt een padje
In die 2 jaar had je allang al wat meer spieren kunnen maken bij jezelf.quote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben 15, mijn broertje is 13. Zo'n verschil is het niet. Alleen in hoe atletisch we zijn, want hij is echt een padje
Duw hem om dan. Tegen de tijd dat hij overeind is zijn de wedstrijden afgelopen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duw hem om dan. Tegen de tijd dat hij overeind is zijn de wedstrijden afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |