PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Smile like you mean it
www.wefut.com
oké, dan wacht ik nog even met een team kopenquote:
lol, ik dacht dat jij hem gewoon geopend hadquote:
Teampje hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]11 Nationaliteiten, BPL en niet eens 1 Engelsman
gewoon IF Rooney op ST naast IF Hernandez toch?quote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef Toefjes het volgende:
IF Agger RCBquote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef Toefjes het volgende:
Neejoh, want Aguero.quote:Op zondag 21 april 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon IF Rooney op ST naast IF Hernandez toch?
Rooney en Hernandez zijn wel een mooi paartje
IF Rooney is een optie nog inderdaad. Maar dan wel op CAM, en dan Suarez doorschuiven naar ST. Vorige keer met Aguero beviel niet zo heel erg goed, maar ik geef m gewoon een nieuwe kansquote:Op zondag 21 april 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon IF Rooney op ST naast IF Hernandez toch?
Rooney en Hernandez zijn wel een mooi paartje
Ik erger me altijd mateloos aan mijn eigen teams als ik 2 snelle spitsen heb. het duo Klose - Reus is de beste die ik ooit heb gehad en dan heb je één snelle spits met een classy iets mindere pace-spitsquote:
De 2 verdedigers aan de zijkanten hou ik op 75+ pace, anders word ik ook zo'n zeur als het over sweaty goals gaat.quote:
Agüero naast Hernandez lijkt me niet zo heel fijn, maar Suarez moet er inderdaad niet uit, die is echt meesterlijk goedquote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Rooney is een optie nog inderdaad. Maar dan wel op CAM, en dan Suarez doorschuiven naar ST. Vorige keer met Aguero beviel niet zo heel erg goed, maar ik geef m gewoon een nieuwe kans
Toen ik m'n coins nog had speelde ik heel vaak met Bale als LF en Aguero als ST. Fijnste teams om mee te spelen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik erger me altijd mateloos aan mijn eigen teams als ik 2 snelle spitsen heb. het duo Klose - Reus is de beste die ik ooit heb gehad en dan heb je één snelle spits met een classy iets mindere pace-spits
En Agger heeft echt kutworkratesquote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De 2 verdedigers aan de zijkanten hou ik op 75+ pace, anders word ik ook zo'n zeur als het over sweaty goals gaat.
Maar Bale is fysiek ook wel een monster hoorquote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Toen ik m'n coins nog had speelde ik heel vaak met Bale of LF en Aguero als ST. Fijnste teams om mee te spelen.
Flinke eindbaas ja.quote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Bale is fysiek ook wel een monster hoor
IF Koscielny dan?quote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De 2 verdedigers aan de zijkanten hou ik op 75+ pace, anders word ik ook zo'n zeur als het over sweaty goals gaat.
Dan kom je met de 11 nationaliteiten in de knoei met Sissoko helaasquote:Op zondag 21 april 2013 12:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
IF Koscielny dan?Zijn NIF was echt baas.
edit onee kan niet vanwege je thema![]()
En Toefjes wil je een andere CB? Evt MOTM Mikel of IF David luiz als CDM dan kun je Kaboul of Kompany als CBquote:Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef TBakkert het volgende:
Hopelijk krijgt Ivanovic nog een SIF als CB
BPL?quote:Op zondag 21 april 2013 12:51 schreef Tim86 het volgende:
Staat dat BPL toernooi al op de console? Ik kan er nergens iets over vinden..
Ja, ik zie hier ineens allemaal BPL 11 nationaliteiten teams..quote:
Ik vind Luiz altijd een beetje een ongeleid projectiel door zijn workrates. Mikel is wel een goede optie, ik ga het eerst eens hier mee proberen. Misschien dat ik TIF Bale nog in de gaten hou, en IF Kagawa dan op LM ga zetten. Eerst eens even kijken hoe dit speeltquote:Op zondag 21 april 2013 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En Toefjes wil je een andere CB? Evt MOTM Mikel of IF David luiz als CDM dan kun je Kaboul of Kompany als CB
Beetje mijn deals afpakken hequote:Op zondag 21 april 2013 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
2x Torres Nilo voor 250 en 500 BIN
#SMLENO
IF Kagawa is echt mehquote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Luiz altijd een beetje een ongeleid projectiel door zijn workrates. Mikel is wel een goede optie, ik ga het eerst eens hier mee proberen. Misschien dat ik TIF Bale nog in de gaten hou, en IF Kagawa dan op LM ga zetten. Eerst eens even kijken hoe dit speelt
tsja moet je maar beter opletten, ze stonden er al 10 minuten opquote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje mijn deals afpakken he
Niet leuk
Dan zou ik zeker voor MOTM Mikel gaanquote:Op zondag 21 april 2013 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En Toefjes wil je een andere CB? Evt MOTM Mikel of IF David luiz als CDM dan kun je Kaboul of Kompany als CB
Op LF moet hij nog wel kunnen toch?quote:
Ik zat buiten dus ik had ze niet gezien. Verder is BDIL nu de gelukkigste pack opener van dit topic met zijn UP Sterling in een 3750 packquote:Op zondag 21 april 2013 12:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja moet je maar beter opletten, ze stonden er al 10 minuten op
Haha je zou bijna denken dat ik geld op Twente heb staan, maar dat is niet eens het gevalquote:Op zondag 21 april 2013 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lette niet op
[..]
[..]
Toe maar badass
En dan Dzeko of Adebayor en je hebt een IF team.quote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Luiz altijd een beetje een ongeleid projectiel door zijn workrates. Mikel is wel een goede optie, ik ga het eerst eens hier mee proberen. Misschien dat ik TIF Bale nog in de gaten hou, en IF Kagawa dan op LM ga zetten. Eerst eens even kijken hoe dit speelt
Ik heb geld op inter-parma under 2.5, Spurs - City X1, Liverpool - Chelsea X1, en rode kaart bij Liverpool - Chelsea. Als ik ze allemaal verlies sta ik op mijn begin saldo, ¤ 150, maar ben ik wel 18% verder met het rondspelen van de bonusquote:Op zondag 21 april 2013 12:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha je zou bijna denken dat ik geld op Twente heb staan, maar dat is niet eens het geval
ok.quote:Op zondag 21 april 2013 12:59 schreef DePresident. het volgende:
Als Real Madrid en Barcelona volgende week gewoon winnen ga ik gewoon naar de kampioenswedstrijd.![]()
ok.quote:
FOK!KERS, VERENIGT U.quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Dudeweiser het volgende:
ben ik tegen jou aan het bieden nu DS2?
Al aan het begin van het seizoen geboekt. Dat dit de kampioenswedstrijd kan zijn is puur geluk.quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ok.
Oké beetje lullig dit. Ik gun het je van harte, lijkt me leuk om bij te wonen
Nice, dat is wel echt geniaal om mee te maken. Mooi sfeertje in de stad ook lijkt mequote:Op zondag 21 april 2013 12:59 schreef DePresident. het volgende:
Als Real Madrid en Barcelona volgende week gewoon winnen ga ik gewoon naar de kampioenswedstrijd.![]()
Tegen mij.quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Nee, op wie ben je aan het bieden dan?quote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Mooie boeking danquote:Op zondag 21 april 2013 13:04 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Al aan het begin van het seizoen geboekt. Dat dit de kampioenswedstrijd kan zijn is puur geluk.
Torres Niloquote:Op zondag 21 april 2013 13:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, op wie ben je aan het bieden dan?
AF IK ZAG HEM HET EERSTquote:
Ik ben nu toch niet bezig met handelen maar ik ben nu wat packs aan het openen. Elyounoussi is toch duurder dan ik dachtquote:Op zondag 21 april 2013 13:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Torres Nilo
[..]
AF IK ZAG HEM HET EERST
8k toch of zo?quote:Op zondag 21 april 2013 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben nu toch niet bezig met handelen maar ik ben nu wat packs aan het openen. Elyounoussi is toch duurder dan ik dacht
't gaat echt moeilijk de laatste weekquote:Op zondag 21 april 2013 13:10 schreef ThadCastle het volgende:
Jeej eerste speler van de dag verkocht
quote:Op zondag 21 april 2013 13:12 schreef DePresident. het volgende:
Gister logde een vriend in met z'n eredivisielive account op m'n computer en die staat nu nog steeds ingelogd. Ik als stakker kan nu genieten van de officiële streams van Eredivisielive.
verkoop je messi. En dan die coins. an heb je genoeg voor een jaar abo.quote:Op zondag 21 april 2013 13:12 schreef DePresident. het volgende:
Gister logde een vriend in met z'n eredivisielive account op m'n computer en die staat nu nog steeds ingelogd. Ik als stakker kan nu genieten van de officiële streams van Eredivisielive.
Die was niet van mij.quote:Op zondag 21 april 2013 13:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
verkoop je messi. En dan die coins. an heb je genoeg voor een jaar abo.
heb je hem geleend en nooit meer teruggegeven? Net als je Ronaldo, HE BOB!? @#@#@%%&^@##@quote:
Nee die screenshot dat iemand voor de tweede keer een Messi uit een pakje trok.quote:Op zondag 21 april 2013 13:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heb je hem geleend en nooit meer teruggegeven? Net als je Ronaldo, HE BOB!? @#@#@%%&^@##@
Oh die... Ja, dan heb je wel echt mazzel... En dan ook nog RvP erbijquote:Op zondag 21 april 2013 13:18 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nee die screenshot dat iemand voor de tweede keer een Messi uit een pakje trok.
Waarom toch altijd die overacting hansie.quote:Op zondag 21 april 2013 13:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heb je hem geleend en nooit meer teruggegeven? Net als je Ronaldo, HE BOB!? @#@#@%%&^@##@
Hansiequote:Op zondag 21 april 2013 13:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom toch altijd die overacting hansie.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:21 schreef DePresident. het volgende:
Sowieso dat OSM () forum.
[ afbeelding ]
Geen verkeerde stats voor een CB hoorquote:Op zondag 21 april 2013 13:26 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch wel een SMLENO zijn? Zijn discard is 5k
Even UDB checken
Hij gaat voor ong 10k
Dat heet FIFA, kutspelquote:Op zondag 21 april 2013 13:28 schreef Toefjes het volgende:
Met mn budget brazilianen gewonnen, en met mn bazenteam word ik weggespeeld
6"2 ook nog en 80 jumping. Die wilde ik sws al proberen. Alleen speel ik 352 en is het zonde om 41212 te verneukenquote:Op zondag 21 april 2013 13:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Geen verkeerde stats voor een CB hoor
Niets bijzonders ook.quote:Op zondag 21 april 2013 13:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Geen verkeerde stats voor een CB hoor
en low-high work ratesquote:Op zondag 21 april 2013 13:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niets bijzonders ook.
edit: lengte icm jumping is wel nice ja
verrassingseffectquote:Op zondag 21 april 2013 13:32 schreef Tim86 het volgende:
Bony speelt dus gewoon
Bij Vitesse willen ze niet zeggen of hij wel of niet speelt en ze willen niet eens zeggen of hij in de bus zit
Maar die mensen kunnen wel BTW aftrekken als ze een eigen bedrijf hebben hequote:Op zondag 21 april 2013 13:35 schreef Djeetje het volgende:
Net allemaal foto's gemaakt van:
PS2 + 25 spellen.
ongeveer 30 PS3 spellen.
Dazzle.
Donald Duck pokkets (60 stuks).
Al dat geld gaat mooi naar mijn nieuwe PC
haha iedereen balen in de kuip enzoquote:Op zondag 21 april 2013 13:32 schreef Tim86 het volgende:
Bony speelt dus gewoon
Bij Vitesse willen ze niet zeggen of hij wel of niet speelt en ze willen niet eens zeggen of hij in de bus zit
quote:Op zondag 21 april 2013 13:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar die mensen kunnen wel BTW aftrekken als ze een eigen bedrijf hebben he
Dan heb je heel wat minder inkomsten.
Dat kan jij thuis toch gewoon horen?quote:
Een lekkere chickquote:Op zondag 21 april 2013 13:39 schreef TBakkert het volgende:
Trouwens, ik wil een nieuwe UI, welke moet ik nu nemen?
.quote:
neenee, daar doen we niet aan. Het moet iets legendarisch zijn...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |