En waar heb je hulp bij nodig dan?quote:Op zondag 21 april 2013 01:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had iemand toegevoegd op facebook in mijn zoektocht naar een man die de rekening niet had betaald bij een restaurant
Niet hatenquote:Op zondag 21 april 2013 01:45 schreef Etsu het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sporten. En zonnenMits het lekker weer is
Werken
Wajong
Ik heb al 4 weken niet gewerkt omdat tentamens en ziek, dus wordt wel eens tijdm'n baas is al niet zo blij met mij
nu na 3 maanden heeft een spaans sprekend meisje me toegevoegd enzo en het boeit me allang niet meerquote:
quote:
Eraf gooienquote:Op zondag 21 april 2013 01:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nu na 3 maanden heeft een spaans sprekend meisje me toegevoegd enzo en het boeit me allang niet meer
syberie, silhouette, cito-toets, cyperse katquote:Op zondag 21 april 2013 01:47 schreef wietparkiet het volgende:
synagoge <-> cynisch
je spreekt de eerste klank hetzelfde uit
Tsja, zo is mijn leven nu eenmaal gelopenquote:
Alles goed?quote:
Wel tof hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 01:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, zo is mijn leven nu eenmaal gelopen
Wanneer krijg je weer een part in een film?quote:Op zondag 21 april 2013 01:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, zo is mijn leven nu eenmaal gelopen
Niet want ik doe geen audities. Bovendien heb ik nog nooit een grote rol gehadquote:Op zondag 21 april 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer krijg je weer een part in een film?
Het is wel leuk maar soms ook eenzaam.quote:
Geen vriendin?quote:Op zondag 21 april 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is wel leuk maar soms ook eenzaam.
Maar heb je geen ambities dan?quote:Op zondag 21 april 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet want ik doe geen audities. Bovendien heb ik nog nooit een grote rol gehad
Jawel maar het is niet te combineren met mijn huidige werk. Opnames zijn nagenoeg altijd op werkdagen.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 01:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Awww
Mij ook niet dus we hebben elkaar nog.
quote:Op zondag 21 april 2013 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel maar het is niet te combineren met mijn huidige werk. Opnames zijn nagenoeg altijd op werkdagen.
Ik zou wel die soldaat willen spelen in de laatstequote:
twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
Trustenquote:Op zondag 21 april 2013 01:57 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen op een luchtbed, wat is t leven ook zo fijn
Trusten allen
Welterustenquote:Op zondag 21 april 2013 01:57 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen op een luchtbed, wat is t leven ook zo fijn
Trusten allen
Dan heb je zoveel kritiek gezien op dat lied, en dan weet je nog zo`n dramatische slecht geformuleerde zin neer te kalken. Echt huilen met de pet opquote:Op zondag 21 april 2013 01:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
.... Het is een satire op een regel in het nummerquote:Op zondag 21 april 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je zoveel kritiek gezien op dat lied, en dan weet je nog zo`n dramatische slecht geformuleerde zin neer te kalken. Echt huilen met de pet op
Ja ik ken dat nummer niet uit mijn hoofdquote:Op zondag 21 april 2013 01:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
.... Het is een satire op een regel in het nummer
Wie wel?quote:Op zondag 21 april 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ken dat nummer niet uit mijn hoofd
Johan Vlemmixquote:
Mooizoquote:Op zondag 21 april 2013 02:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij wel lekker hoor, lekker aan het bieren
Haha doe je goed. Hier geen bier helaas; (quote:
Ik kijk golden oldiesquote:Op zondag 21 april 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Jordy, EK, homo`s zijn jullie nou in slaap gevallen?
Jammerquote:Op zondag 21 april 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha doe je goed. Hier geen bier helaas; (
Dat is zo grappigquote:
Morgen maar even halen.quote:
Zat net ook stukje te kijken toen ze het over seks hadden, zo`n oud vrouwtje van in de 80 zei ook zo van `Ah gewoon erover heenquote:Op zondag 21 april 2013 02:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op de dramatische levensverhalen na wel ja
Ewaaquote:
Okayquote:Op zondag 21 april 2013 02:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
het ging eigenlijk om een gestolen DJ set maar ik haalde het door elkaar met een restaurantrekening
dat heb je als premiejager
quote:Op zondag 21 april 2013 02:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
het ging eigenlijk om een gestolen DJ set maar ik haalde het door elkaar met een restaurantrekening
dat heb je als premiejager
Ze zijn weer aan het stijgen gelukkig jaquote:Op zondag 21 april 2013 02:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
en ik heb dus geen bitcoins meer, maar had eigenlijk wel weer moeten kopen.
bijna weer >100 euro per stuk
Ik hou me er totaal niet mee bezig vrees ikquote:Op zondag 21 april 2013 02:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
en ik heb dus geen bitcoins meer, maar had eigenlijk wel weer moeten kopen.
bijna weer >100 euro per stuk
dit moet je wel lezen hoorquote:Op zondag 21 april 2013 02:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou me er totaal niet mee bezig vrees ik
Dat is me een te lang verhaal voor nuquote:Op zondag 21 april 2013 02:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dit moet je wel lezen hoor![]()
http://www.reddit.com/r/I(...)_made_almost_500000/
Starting with almost nothing, I made almost $500,000 gambling with Bitcoin. I then lost it all in about 60 seconds. I am now $50k in debt and will most likely lose my job, my visa status, my fiancee. AMA.
dudequote:
Ik heb een stukje gelezen en het komt een beetje vreemd over inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dudeJe leest wel meer dan dat verhaal over de hele nacht hier
Maar wat een debiel zegAl vraag ik me af of het waar is als het op Reddit gepost wordt
Hoiquote:
Die heb ik een jaar of 15 geleden gezienquote:
Hij lijkt me een van de minst leuke Disney`squote:Op zondag 21 april 2013 02:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mulan is nog steeds grappig en leuk en een beetje spannend.
quote:Op zondag 21 april 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij lijkt me een van de minst leuke Disney`s
Ik vond hem ook niet geweldigquote:Op zondag 21 april 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om Mushuquote:Op zondag 21 april 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was mijn eerste bioscoopfilm. Kwam uit in 1998, dus ik was 4quote:Op zondag 21 april 2013 02:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik een jaar of 15 geleden gezien
quote:
Afhakersquote:
Ik 11quote:Op zondag 21 april 2013 02:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was mijn eerste bioscoopfilm. Kwam uit in 1998, dus ik was 4
Coolquote:Op zondag 21 april 2013 02:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik 11
Ik weet nog wel dat die speeltjes bij de Happy Meals zaten
Ik had die draak toen
Dat kan ik me dan weer wel herinnerenquote:Op zondag 21 april 2013 02:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik 11
Ik weet nog wel dat die speeltjes bij de Happy Meals zaten
Ik had die draak toen
Jaquote:
Oh ga je niet slapen?quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 03:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Mooie tijden. Toen kwam ook Abeltje uit
Ja nou sorry hoor jezus hequote:
Kom vlieg met me mee, over land over zeequote:Op zondag 21 april 2013 03:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Mooie tijden. Toen kwam ook Abeltje uit
gast doe normaal ik weet waar je huis woontquote:Op zondag 21 april 2013 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor jezus hewist niet dat je boos werd helemaa pfftss
Die jaquote:Op zondag 21 april 2013 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom vlieg met me mee, over land over zee
Ik was verliefd op de vriendin van Abeltjequote:
quote:Op zondag 21 april 2013 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was verliefd op de vriendin van Abeltje
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 21:40:26Ach, wat leuk! Zanger Rinus heeft Ons zijn eigen #Koningslied gestuurd: "Honing, honing, honing, Willem-Lex wordt onze Koning." reageer retweet
quote:Op zondag 21 april 2013 03:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 21:40:26Ach, wat leuk! Zanger Rinus heeft Ons zijn eigen #Koningslied gestuurd: "Honing, honing, honing, Willem-Lex wordt onze Koning." reageer retweet
quote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 april 2013 03:24 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten Fok-it![]()
Kan je het zelf niet?quote:
Wolken?quote:Op zondag 21 april 2013 09:21 schreef Etsu het volgende:
Er is een geest in huis die niet wil dat ik ga slapen, het licht in m'n kamer gaat steeds vanzelf aan en dan weer uit
Before sex you help each other get naked, after sex you only dress yourself.quote:
Lukte het?quote:Op zondag 21 april 2013 09:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jawel maar het was grappig dat ze me ging aankleden
goeiemorgenquote:
mwa straks verjaardagquote:Op zondag 21 april 2013 09:37 schreef supersof het volgende:
[..]
goeiemorgenNog plannen voor vandaag?
Stof zuigen, film kijken, fb doorspittenquote:Op zondag 21 april 2013 09:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa straks verjaardagverder nog niet echt, jij?
awh lekkere rustige zondag dusquote:Op zondag 21 april 2013 09:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Stof zuigen, film kijken, fb doorspittenNiet echt bijzonder dus
Succes op de verjaardag van je oom, toch?
Waarom ga je er heen danquote:Op zondag 21 april 2013 09:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh lekkere rustige zondag dus
Ja echt geen zin in, al die gillende kinderen en mensen die dingen gaan vragen enzo![]()
omdat we oma er sowieso al heen moeten brengen en we dan verplicht moeten en hun komen ook altijd naar ons dusjaquote:Op zondag 21 april 2013 09:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom ga je er heen danWij gaan alleen naar verjaardagen van opa's en oma's
Maar dat komt omdat familie ver weg woont en we ook wel veel familie hebben
oooooh niet zeuren danquote:Op zondag 21 april 2013 09:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat we oma er sowieso al heen moeten brengen en we dan verplicht moeten en hun komen ook altijd naar ons dusja
Mja even uurtje of 2 naar Leiden en dan weer wegblijf er geen uren ofzo
ja maar kinderen en mensen die steeds dingen gaan vragenquote:Op zondag 21 april 2013 10:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oooooh niet zeuren dan![]()
lekker taart eten
Houden zo.quote:Op zondag 21 april 2013 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb het koningslied nog niet gehoord
Ik ook nietquote:Op zondag 21 april 2013 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb het koningslied nog niet gehoord
Ik vind het echt niet normaal wat sommige mensen hebben gezegd tegen hem. Het is maar een lied kom op zeg. Over een maand is iedereen dat lied al vergeten waarom zou je het nu dan helemaal af gaan zeiken. Die mensen:quote:Geachte landgenoten,
Na zojuist de zoveelste nageboorte op mijn twitter account te hebben geblocked ben ik er dan nu echt he-le-maal klaar mee. 'Ga je begraven in schaamte, de hoogste boom is nog te goed voor je, je moet mild worden gestenigd en je verdient de brandstapel voor het schrijven van het slechtste nummer ooit en het land internationaal voor schut te hebben gezet' - een kleine greep uit de verwensingen die mij de afgelopen anderhalve dag ten deel vielen. Ik ben zelf de enige paraplu in deze zeikregen en heb besloten dat ik mij niet op deze manier laat bejegenen.
Excuses aan hen die het met mij wel een gepast lied vonden, die bijgedragen hebben aan de totstandkoming en aan hen die mij op een nette of grappige manier hebben laten weten dat zij liever wat anders hadden gehoord, maar ik trek hierbij het Koningslied terug en wens u allen heel veel plezier met het zingen van: 'Zo mooi als jij' van de 3Js, 'het Koninginnelied' van RTL Boulevard, 'Je bent een Koning' van 2 Utrechtse studenten, '10.000 reasons' van Matt Redmann, 'Jij en ik onder de zon' in het overleden drents van Nico Dijkshoorn of het lied dat Sylvia Witteman, Johan Vlemmix en Giel Beelen gaan produceren in al hun wijsheid van muziek en de nederlandse taal.
Met vriendelijke groet,
John Ewbank
Buiten dat die verwensingen natuurlijk wel te ver gaan, is de reden waarom wel begrijpelijk: als jij een lied maakt voor het koningshuis. Voor Willem-Alexander, en je kijkt die tekst als producer niet eens even goed na op fouten, want die staan er me veel inquote:Op zondag 21 april 2013 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet normaal wat sommige mensen hebben gezegd tegen hem. Het is maar een lied kom op zeg. Over een maand is iedereen dat lied al vergeten waarom zou je het nu dan helemaal af gaan zeiken. Die mensen:
Ja oke, ik vind het lied ook niet mooi of goed ofzo, maar mij gaat het meer om die mensen die hem gelijk zwart gaan maken via internet. Kom op zeg, het is een liedquote:Op zondag 21 april 2013 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten dat die verwensingen natuurlijk wel te ver gaan, is de reden waarom wel begrijpelijk: als jij een lied maakt voor het koningshuis. Voor Willem-Alexander, en je kijkt die tekst als producer niet eens even goed na op fouten, want die staan er me veel inis gewoon erg raar.
Klopt ook wel ja. Sowieso doodsbedreigingen gelijk, beetje overdrevenquote:Op zondag 21 april 2013 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, ik vind het lied ook niet mooi of goed ofzo, maar mij gaat het meer om die mensen die hem gelijk zwart gaan maken via internet. Kom op zeg, het is een lied
Nah er zullen vast wel mensen zijn die het leuk vindenquote:Op zondag 21 april 2013 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ook wel ja. Sowieso doodsbedreigingen gelijk, beetje overdrevenMaar zou goed zijn als hij zelf toegeeft dat het een faal was want hier kan je als 'Koningsnummer' niet mee aan komen natuurlijk
Mij ook niet want ik vind dat soort muziek toch 3x niks maar het ging ook om de foutenquote:Op zondag 21 april 2013 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah er zullen vast wel mensen zijn die het leuk vindenMij boeit het echt niks wat voor lied het is
Ach jaquote:Op zondag 21 april 2013 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij ook niet want ik vind dat soort muziek toch 3x niks maar het ging ook om de foutenniet zozeer om de muziek of de artiesten Die mee zongen. Al was dat rappen wel tenenkrommend
Vond ik ook. Maar snap wel dat je je als taalkundige daar aan ergert, zelfde als reacties van OF hier lezenquote:Op zondag 21 april 2013 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach jaDie man, Wim, deed wel heel overdreven vond ik
Maar John Ewbank is wel arrogant en een dief, hij steelt liedjes van anderen en voegt er 1 woordje aan toe zodat hij zijn naam op de credits kan zetten.quote:Op zondag 21 april 2013 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet normaal wat sommige mensen hebben gezegd tegen hem. Het is maar een lied kom op zeg. Over een maand is iedereen dat lied al vergeten waarom zou je het nu dan helemaal af gaan zeiken. Die mensen:
Ja nou enquote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar John Ewbank is wel arrogant en een dief, hij steelt liedjes van anderen en voegt er 1 woordje aan toe zodat hij zijn naam op de credits kan zetten.
Oh maar dat heb ik niet gezegdquote:
Ik zeg toch niet dat jij dat hebt gezegdquote:Op zondag 21 april 2013 13:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh maar dat heb ik niet gezegdWel sneu dat mensen hem doodwensen alleen om zo'n koningslied. Ik ken nog slechtere liederen denkend aan Pitbull etc.
Tja maar wel is het natuurlijk een ''Koningslied''quote:Op zondag 21 april 2013 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij dat hebt gezegd
Ja preciesRinus vind ik tbh slechter hoor.
Hij is dan ook zwakbegaafd. Kan je toch niet vergelijkenquote:Op zondag 21 april 2013 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij dat hebt gezegd
Ja preciesRinus vind ik tbh slechter hoor.
Jouw continue negatief afgeven op mij getuigt ook niet van erg hoog niveauquote:Op zondag 21 april 2013 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is dan ook zwakbegaafd. Kan je toch niet vergelijken
Ja nou enquote:Op zondag 21 april 2013 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is dan ook zwakbegaafd. Kan je toch niet vergelijken
Haha je ging toch voorgoed weg?quote:Op zondag 21 april 2013 13:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jouw continue negatief afgeven op mij getuigt ook niet van erg hoog niveau
Ja vind ik ook, maar dat is nu toch niet aan de ordequote:Op zondag 21 april 2013 13:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jouw continue negatief afgeven op mij getuigt ook niet van erg hoog niveau
quote:Op zondag 21 april 2013 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
JRRY is tof, de enige die mij opmerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:12 schreef JRRY het volgende:
[..]Afrojack? Dat is een belediging johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, maar nah, denk niet dat ik op dat niveau kan komen
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Oh Ok, Zedd danquote:Op zondag 21 april 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Afrojack? Dat is een belediging joh
Haha, maar nah, denk niet dat ik op dat niveau kan komen
Zedd wel jaquote:Op zondag 21 april 2013 13:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh Ok, Zedd dan
Ik had het dan ook meer over het niveau van succes
Je weet maar nooit
Mwah ik kan ook gaan hopen dat ik de man van Rihanna word maar als je niks onderneemt, gebeurt er natuurlijk niksquote:Op zondag 21 april 2013 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zedd wel ja
Ja dacht ik al
Hopen
quote:
omg gina is een sletquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik voel me ineens niet aangesprokenquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 13:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
omg gina is een sletVASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gina.
sofquote:Op zondag 21 april 2013 13:26 schreef supersof het volgende:
CAUSE YOU ARE THE PIECE OF ME III WISH I DIDN'T NEEEEHEEED
CHASING RELENTLESSLYYYYYY. STIL FIGHT AND I DONT KNOW WHYYYHYYYYquote:Op zondag 21 april 2013 13:26 schreef supersof het volgende:
CAUSE YOU ARE THE PIECE OF ME III WISH I DIDN'T NEEEEHEEED
HOOOOOIquote:
HIHIHIHSAHAHAquote:
oke ik laat hem wel stoppenquote:Op zondag 21 april 2013 13:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn ogen draaien al in mijn kop maar door jouw UI wordt dat nog erger![]()
Leuk toch? Beter dan een hele midlifecrisisgroep waar ik mee zitquote:Op zondag 21 april 2013 13:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw van oom dus de hele kindergangbang is dan ook aanwezig
Hooikoorts? The feelsquote:Op zondag 21 april 2013 13:33 schreef Toto69 het volgende:
Potver, nu breekt de pleuris los, begin ik te snotteren als een malle
Heel veel mensen wilden toen al weten hoe ze er over 10 jaar uit zou zien, want potentie. (Pedo's)quote:
Say what now?quote:Op zondag 21 april 2013 13:40 schreef Rockiejj het volgende:
is het naar boven waar jullie repeteren het is niet nu meer want de trap zit nu achter een deur of be doel je beneden lagere school en boven de mulo
kusjes oma Nel
coolquote:Op zondag 21 april 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▒░░░░░░░ ░░░░░█▒░░░░░░░░▓██▓▓██▒▒▓▓█▓░░░░░░░█▓░░░░░░░░░░░░░▓███▓██▒▒▓██▓░░░░ ░░░░██░░░░░░▒██▒█░░░░█▒░░░░▒██░░░░▒██░░░░░░░░░░░██▒█▒░░░▓▓░░░████░░ ░░░██░░░░░░░▒▒░░█▒░░░█▒░░░░░░▒░░░░░██░░░░░░░░░░░▒░░█▒░░░█▓░░░░██░░░ ░░██░░░░░░░░░░░░░██▓█▒░░░░░░░░░░░░▒████▒░░░░░░░░░░░░▓▓██▓░░░░░░█▓░░ ░▒█▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒██▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██░░ ░▓█▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒█▓░ ░██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒██░ ░██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒█▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒██░ ░▓█▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓█▒░░░░░██▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓█▒░ ░░██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███▒▓▓██▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██░░ ░░▒█▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒░░░▒▓██▓▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓█▒░░ ░░░▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██▒░░░░░░░░░░░░▓█▒░░░░░░░░░░░░░░▒█▒░░░ ░░░░▓█▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒███▓▓▒▒▒▓▓███▓░░░░░░░░░░░░░░░▒█▒░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▒▒▓▓▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒░░░░░░
Koud drinken? Kan condens zijnquote:Op zondag 21 april 2013 13:44 schreef supersof het volgende:
Volgens mij lekt mijn glas aan de onderkant want ik hij is telkens nat
Ijsklontjes erin?quote:Op zondag 21 april 2013 13:44 schreef supersof het volgende:
Volgens mij lekt mijn glas aan de onderkant want ik hij is telkens nat
Dit.quote:Op zondag 21 april 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koud drinken? Kan condens zijn
De oudste zit in groep 7quote:Op zondag 21 april 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuk toch? Beter dan een hele midlifecrisisgroep waar ik mee zit
Nee is gewoon normaal. En het stopt nietquote:Op zondag 21 april 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koud drinken? Kan condens zijn
misschien knoei je heel veelquote:Op zondag 21 april 2013 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee is gewoon normaal. En het stopt niet
nopequote:
eenschquote:
IN DE CLUB, IN DE DISCO OF DE PUBquote:
IN DE CLUB IN DE DISCO OF DE PUBquote:Op zondag 21 april 2013 14:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
there's a side to you that i never knew
wow dit nummer heb ik gemistquote:Op zondag 21 april 2013 14:05 schreef Toto69 het volgende:
where did you come from where did you go where did you come from cotton eye joe
one directionquote:Op zondag 21 april 2013 14:08 schreef supersof het volgende:
show you off, tonight I wanna show you offfffff
justin biebah. maar ik luister een coverquote:
tuurlijk, een klassiekerquote:Op zondag 21 april 2013 14:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ook maar íemand hier dit nummer kende
:$ $:$:$quote:
Een van deze drie?quote:Op zondag 21 april 2013 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
een docent bij mij op school werkt met kraantje pappie in de studio
nee, hij is niet bekend. zit meer op de achtergrond.quote:Op zondag 21 april 2013 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een van deze drie?
[ afbeelding ]
blek end jelloquote:
oh ken ik zo 1 2 3 niet hehehihgei2quote:Op zondag 21 april 2013 14:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ik heb het over dat liedje van koudspeel
in mijn arnhem.quote:Op zondag 21 april 2013 14:17 schreef JRRY het volgende:
Beyonce is NL ahaaaahaaaaaah
gvd gvd waar is ze waaaaar
ja kan ookquote:
k ken iemand die kes heet whahahahahaha. zo raar.quote:
ik ken iemand die een hele gekke naam heeft maar ik weet niet hoe ik dat moet spellenquote:Op zondag 21 april 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
i
[..]
k ken iemand die kes heet whahahahahaha. zo raar.
ik ga over mijn nek.quote:
Hij steelt muziek van anderen, daarom is het niet vernieuwendquote:Op zondag 21 april 2013 14:22 schreef JRRY het volgende:
Ik vind will.i.am ook steeds minder vernieuwender.
quote:Op zondag 21 april 2013 14:46 schreef AppelCake het volgende:
omg ik wil net gaan fappen en dan komt een vriend van mijn broertje langs #fml
ja tog xdxdquote:
Hier ook!quote:
Wij gaan de school verbouwenquote:Op zondag 21 april 2013 14:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Donderdag examenuitje naar de Efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |