En waar heb je hulp bij nodig dan?quote:Op zondag 21 april 2013 01:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had iemand toegevoegd op facebook in mijn zoektocht naar een man die de rekening niet had betaald bij een restaurant
Niet hatenquote:Op zondag 21 april 2013 01:45 schreef Etsu het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sporten. En zonnenMits het lekker weer is
Werken
Wajong
Ik heb al 4 weken niet gewerkt omdat tentamens en ziek, dus wordt wel eens tijdm'n baas is al niet zo blij met mij
nu na 3 maanden heeft een spaans sprekend meisje me toegevoegd enzo en het boeit me allang niet meerquote:
quote:
Eraf gooienquote:Op zondag 21 april 2013 01:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nu na 3 maanden heeft een spaans sprekend meisje me toegevoegd enzo en het boeit me allang niet meer
syberie, silhouette, cito-toets, cyperse katquote:Op zondag 21 april 2013 01:47 schreef wietparkiet het volgende:
synagoge <-> cynisch
je spreekt de eerste klank hetzelfde uit
Tsja, zo is mijn leven nu eenmaal gelopenquote:
Alles goed?quote:
Wel tof hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 01:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, zo is mijn leven nu eenmaal gelopen
Wanneer krijg je weer een part in een film?quote:Op zondag 21 april 2013 01:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, zo is mijn leven nu eenmaal gelopen
Niet want ik doe geen audities. Bovendien heb ik nog nooit een grote rol gehadquote:Op zondag 21 april 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer krijg je weer een part in een film?
Het is wel leuk maar soms ook eenzaam.quote:
Geen vriendin?quote:Op zondag 21 april 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is wel leuk maar soms ook eenzaam.
Maar heb je geen ambities dan?quote:Op zondag 21 april 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet want ik doe geen audities. Bovendien heb ik nog nooit een grote rol gehad
Jawel maar het is niet te combineren met mijn huidige werk. Opnames zijn nagenoeg altijd op werkdagen.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 01:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Awww
Mij ook niet dus we hebben elkaar nog.
quote:Op zondag 21 april 2013 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel maar het is niet te combineren met mijn huidige werk. Opnames zijn nagenoeg altijd op werkdagen.
Ik zou wel die soldaat willen spelen in de laatstequote:
twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
Trustenquote:Op zondag 21 april 2013 01:57 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen op een luchtbed, wat is t leven ook zo fijn
Trusten allen
Welterustenquote:Op zondag 21 april 2013 01:57 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen op een luchtbed, wat is t leven ook zo fijn
Trusten allen
Dan heb je zoveel kritiek gezien op dat lied, en dan weet je nog zo`n dramatische slecht geformuleerde zin neer te kalken. Echt huilen met de pet opquote:Op zondag 21 april 2013 01:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
.... Het is een satire op een regel in het nummerquote:Op zondag 21 april 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je zoveel kritiek gezien op dat lied, en dan weet je nog zo`n dramatische slecht geformuleerde zin neer te kalken. Echt huilen met de pet op
Ja ik ken dat nummer niet uit mijn hoofdquote:Op zondag 21 april 2013 01:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
.... Het is een satire op een regel in het nummer
Wie wel?quote:Op zondag 21 april 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ken dat nummer niet uit mijn hoofd
Johan Vlemmixquote:
Mooizoquote:Op zondag 21 april 2013 02:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij wel lekker hoor, lekker aan het bieren
Haha doe je goed. Hier geen bier helaas; (quote:
Forum Opties | |
---|---|