Geef nou gewoon toe dat jij de grap niet doorhad en nu probeert alsnog je gelijk te halen.quote:Op zondag 21 april 2013 11:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ze is niet grappig. Ze heeft de eerste of de tweede zin in dat lied gepakt. Nou, heel grappig hoor. Dán heb je er moeite in gestoken, dán ben je echt grappig bezig. Not.
Nee. Waarom zou ik dat doen als dat niet zo is? Het is gewoon niet grappig.quote:Op zondag 21 april 2013 11:24 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Geef nou gewoon toe dat jij de grap niet doorhad en nu probeert alsnog je gelijk te halen.
Je begreep de verwijzing gewoon niet. Kan gebeuren, maar ga dan niet krampachtig toch je gelijk halen. Dat maakt het alleen maar triester.quote:Op zondag 21 april 2013 11:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik dat doen als dat niet zo is? Het is gewoon niet grappig.
Dat wat je nu zegt slaat nergens op.quote:Op zondag 21 april 2013 11:26 schreef Ravvie het volgende:
begreep de verwijzing gewoon niet. Kan gebeuren, maar ga dan niet krampachtig toch je gelijk halen. Dat maakt het alleen maar triester.
Die laatste zin vind ik erg goed, wellicht kunnen we daar een rap van makenquote:Op zondag 21 april 2013 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
... De kro-oning van een Oranje heeft ons altijd erg vermaakt, zoiets?
Of,
John, Frans, Ali en Pardoel,
die wilden scoren, die wilden scoren...
Het ligt er aan wie dat nummer geschreven heeft. Ik kan me niet voorstellen dat Herman van Veen of zo zulke slechte nummers zou maken.quote:Op zondag 21 april 2013 11:24 schreef thenxero het volgende:
Pak een willekeurig bekend nummer en de grammatica klopt niet. Dat is bij elk lied zo. Waarom is dat nou opeens zo'n issue?
Wat ik dommer aan het lied vind is al die BN'ers inclusief de excuusmarokaan die nog een stukje gaat semirappen.
Vast familie van John Ewbankquote:Op zondag 21 april 2013 11:26 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Je begreep de verwijzing gewoon niet. Kan gebeuren, maar ga dan niet krampachtig toch je gelijk halen. Dat maakt het alleen maar triester.
Het is toch ongeveer Marco Borsato niveau? Die man heeft veel aanhangers, want dat is het niveau van het volk.quote:Op zondag 21 april 2013 11:28 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Het ligt er aan wie dat nummer geschreven heeft. Ik kan me niet voorstellen dat Herman van Veen of zo zulke slechte nummers zou maken.
Jij vindt het niet grappig. Dat is net wat anders.quote:Op zondag 21 april 2013 11:25 schreef AdoraBelle het volgende:
die was dus wel grappig, en daarmee faal je met je opmerkingen, ongeacht wat je van haar zou moeten vindenquote:Op zondag 21 april 2013 11:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
"Ja en het mooie van het lied is dat je het ook allemaal kan omdraaien" WA doet dat dus ook allemaal voor ons, de schatquote:Op zondag 21 april 2013 11:38 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Maar goed, het is niet alleen de grammatica die slecht is. De inhoud is extreem klef en beschrijft totaal niet hoe de meeste Nederlanders zich voelen t.o.v. het koningshuis.
We moeten de koning beschermen tegen water? We moeten strijden voor de koning? Waken voor de koning? Lijkt wel Noord-Korea of zo.
Ga jij nou voor mij bepalen of ik iets grappig moet vinden? Faalquote:Op zondag 21 april 2013 11:34 schreef Re het volgende:
[..]
die was dus wel grappig, en daarmee faal je met je opmerkingen, ongeacht wat je van haar zou moeten vinden
ga lekker verder stampvoeten zou ik zeggen
Wat erg voor je dat je nu in je hemd staatquote:
Het zou een soort christelijk psalm kunnen zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
"Ja en het mooie van het lied is dat je het ook allemaal kan omdraaien" WA doet dat dus ook allemaal voor ons, de schat
Als je de grap snapt, waarom zeg je dan dat Georgina Verbaan een taalfout heeft gemaakt in die tweet?quote:Op zondag 21 april 2013 11:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga jij nou voor mij bepalen of ik iets grappig moet vinden? Faal.
Dat zeg ik niet. Leer lezenquote:Op zondag 21 april 2013 11:44 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Als je de grap snapt, waarom zeg je dan dat Georgina Verbaan een taalfout heeft gemaakt in die tweet?
Ja, ik refereer altijd in jij-vorm naar mezelf.quote:Op zondag 21 april 2013 11:43 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat erg voor je dat je nu in je hemd staat.
een zure azijnpissende nageboorte zeg ik jequote:Op zondag 21 april 2013 11:46 schreef Cassius het volgende:
Straks: AdoraBelle trekt reactie terug na kritiek?
Mwaa, opzich wordt daar niets geks gezongen. Je merkt dat je pas echt van een goede stamppot kunt genieten wanneer je op zijn minst halfwakker bent. Tijdens je REM slaap komt zo'n stamppot een stuk slechter binnen.quote:Op zondag 21 april 2013 11:49 schreef Pleun2011 het volgende:
De zin van 'wakker stamppot eten' begrijp ik nog steeds niet. Zoiets bedenk je als je stoned bent ofzo
Ja, lekker makkelijk scoren zo, als ie gewoon stamppot eten had neergezet had iedereen natuurlijk gevraagd, wakker of slapend ...?quote:Op zondag 21 april 2013 11:49 schreef Pleun2011 het volgende:
De zin van 'wakker stamppot eten' begrijp ik nog steeds niet. Zoiets bedenk je als je stoned bent ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |