PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762NAC Breda
Rèsbaarge
Niemand geeft een neuk om je nieuwe computer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:31 schreef Djeetje het volgende:
Godver met een SSD kaart van 128GB kom ik boven de 500 euro uit
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om je nieuwe computer.
ssd kaartquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:31 schreef Djeetje het volgende:
Godver met een SSD kaart van 128GB kom ik boven de 500 euro uit
kloon .quote:
hoeveel wedstrijden heb jij al voor nl gespeeld danquote:
Net zoveel als Reijnen, al zal daar verandering in komenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kloon
het kansloze belgje weer dus?>
[..]
hoeveel wedstrijden heb jij al voor nl gespeeld dan
Dit zei ik ook alquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kloon
Nee ik ben hollander
[..]
De arrogantiequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kloon
[..]
ja ging hard ineens daar, ene goal lag er nog maar net in en ze hadden alweer een penaltyquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Valencia na ruim een half uur 4-0 voor tegen Malaga
Soldado op weg naar een IF'je
Nou topquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Malaga stort ook helemaal inquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Een SSD is geen kaartquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer verkeerd aan ?
Da's duurquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[img\http://puu.sh/2DP7h.jpg[/img]
Maar kijk die Lees en Schrijfsnelheidquote:
Wel een fijne duidelijke titel. Alsof er iemand een epileptische aanval op het toetsenbord heeft gekregen.quote:
Fabrikanten beloven wel vaker wat, komt helaas nooit uit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar kijk die Lees en Schrijfsnelheid
Mwah wij hebben getest met SSD's in een VMWARE omgeving en die haalden wel de snelheden die omschreven waren hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Fabrikanten beloven wel vaker wat, komt helaas nooit uit.
Kan jij niet ontvangen in België natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan jij niet ontvangen in België natuurlijk.
Terry naar Galaquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
Laatste geruchten van VZ-wandelgangen ()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik woon in holland gij beetje zotquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan jij niet ontvangen in België natuurlijk.
Nasri naar ligue 1quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
Vz :pquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
Vond het destijds best aardig, maar het werd gecancelled na 1 seizoen, dus het is zo nutteloos dat ze de NL-kijkers hier nu mee opzadelenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
Alcatraz dus op net 5. Echt een pauper serie.
Rogic hoort veel meer te hebben als ik de mensen moet geloven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
4 eps gekeken, kwam mij de strot uit. Wat een troep.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond het destijds best aardig, maar het werd gecancelled na 1 seizoen, dus het is zo nutteloos dat ze de NL-kijkers hier nu mee opzadelen
dat kan je maar beter niet meer doen..quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rogic hoort veel meer te hebben als ik de mensen moet geloven.
ik hield er na 1 al mee op, zoveel fouten zaten erin. ging nergens over.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
4 eps gekeken, kwam mij de strot uit. Wat een troep.
Hurleyquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond het destijds best aardig, maar het werd gecancelled na 1 seizoen, dus het is zo nutteloos dat ze de NL-kijkers hier nu mee opzadelen
Mocht hij naar Liverpool gaan dan krijgt hij sowieso wel een UPquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat kan je maar beter niet meer doen..
[..]
ik hield er na 1 al mee op, zoveel fouten zaten erin. ging nergens over.
Ik dacht misschien wordt het nog wat. Helaas dus. Met the walking dead ben ik ook gestopt. Die laatste eps waren vreselijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat kan je maar beter niet meer doen..
[..]
ik hield er na 1 al mee op, zoveel fouten zaten erin. ging nergens over.
Deel 1quote:
Zo is het spel nou éénmaal.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Jammer dat die kutclub uit eindhoven heeft gewonnen
wie ben jijquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Voetbalzone is het grootste jankforum dat ik ken
Moet je eens op voetbalprimeur kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
you win some, you lose some, that's football.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo is het spel nou éénmaal.
Felicitaties aan de PSV'ers trouwens
Gezellig altijd joh, dat VZ-volk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Moet je hier eens een 5@tb formatie laten zien. Dan zul je terugkomen van je mening.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is dat erger ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:56 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Moet je eens op voetbalprimeur kijken
Troll :pquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gezellig altijd joh, dat VZ-volk.
[ afbeelding ]
Als je met 8-0 wil verliezen jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:04 schreef vandermar het volgende:
3412 is trouwens best een goede formatie
Wel leuk dat ik toch gewoon een toernooi win daarmeequote:
Zeker op semi prof :p of je moet hele snelle en hardwerkende LM en Rms hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel leuk dat ik toch gewoon een toernooi win daarmee
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zeker op semi prof :p of je moet hele snelle en hardwerkende LM en Rms hebben
Niets mis met offline toernooienquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zeker op semi prof :p of je moet hele snelle en hardwerkende LM en Rms hebben
Es ist Party angesagtquote:
Kan natuurlijk niet tippen aan de Mario Brothers tune.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het enige nummer dat ik ken wat ik meteen uitzet.
Ik heb nooit echt Mario gespeeld. Ik was meer van Sonic spellen (dat is ook niet zo raar als je mijn username ziet)quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet tippen aan de Mario Brothers tune.
Dat had ik nou nooit achter je username gezocht..quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt Mario gespeeld. Ik was meer van Sonic spellen (dat is ook niet zo raar als je mijn username ziet)
Maar vind jij Tekkno Scene serieus goed of was het sarcastisch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit achter je username gezocht..
Welke formatie ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:27 schreef dion_v_k het volgende:
Wie is fijner, Maikon Leite of Kelvin?
Kelvin want betere dribbelquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:27 schreef dion_v_k het volgende:
Wie is fijner, Maikon Leite of Kelvin?
Ik vind het echt een lekker nummer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar vind jij Tekkno Scene serieus goed of was het sarcastisch?
3-5-2quote:
Ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
PSV![]()
![]()
![]()
![]()
Wie wil er potje fifa op de xbox?
Ik vind het gewoon irritant vanwege die soort sirene of wat het ook isquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het echt een lekker nummer.
Ik had altijd mijn eigen muziek dus hoor nu pas de muziek van FIFAquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon irritant vanwege die soort sirene of wat het ook isVoor de rest is er geen 1 nummer wat ik uitzet maar ik vind ze lang niet allemaal goed.
We come running staat inmiddels tussen de favorieten van mijn gewone muziekquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had altijd mijn eigen muziek dus hoor nu pas de muziek van FIFA
Ik vind wel dat er dit jaar weinig echt goede nummers in zitten. Er zijn weinig nummers die ik over een paar jaar nog zal kennen zoals een aantal nummers van de vorige 3 edities.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had altijd mijn eigen muziek dus hoor nu pas de muziek van FIFA
Spotify ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We come running staat inmiddels tussen de favorieten van mijn gewone muziek
Je zal altijd Tekno Scene blijven herinneren..quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er dit jaar weinig echt goede nummers in zitten. Er zijn weinig nummers die ik over een paar jaar nog zal kennen zoals een aantal nummers van de vorige 3 edities.
Ik heb ook Spotify echt handig is het.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard. Echte liefhebbers betalen nog voor muziek
vriend appte me vanmiddag dat hij een spotify jaarabbo via ebay had gekocht voor 15 dollar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard. Echte liefhebbers betalen nog voor muziek
Wist niet dat dat kan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vriend appte me vanmiddag dat hij een spotify jaarabbo via ebay had gekocht voor 15 dollar.
ook nog wel het bekijken waard
under the pale blue skyquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We come running staat inmiddels tussen de favorieten van mijn gewone muziek
ik ook nietquote:
100 euro op jaarbasis. Wil ik best wel eventjes een uurtje of 3 voor tobben hoor. Snel verdiendquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ook niethij mocht zelf een naam enzo voor eht acc kiezen. ben je wel je playlists kwijt van je oude account, alhoewel daar vast ook wel iets voor te vinden is. Scheelt wel een hoop dan
die van mij loopt over een maand ongeveer af, dan ook maar eens kijken of ik zo'n account kan kopen als het bij die vriend tenminste allemaal nog prima werktquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
100 euro op jaarbasis. Wil ik best wel eventjes een uurtje of 3 voor tobben hoor. Snel verdiend
gehackedquote:
Onwetende dwaas.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gehacked
en dat kan helemaal niet
Had dat stuk verdriet maar niet zo'n teringzooi moeten maken.quote:
ik vind het wel een leuk grapjequote:Op zaterdag 20 april 2013 23:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het erg als ik geen medelijden met zo'n man heb?
Hij zou op de hoogste boom moeten worden gezet en de top moet lekker diep in zijn gat steken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dat mijn kind was had ik hem opgezocht en hem tandjes laten tuffen.quote:
stoer manquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
Maar weer begonnen met handelen.
Heb namelijk coins nodig om te verkopen voor mijn nieuwe pc
Ik vind jfahfvaf maar een vreemde naam.quote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje doorhandelen Djeetje. Je raakt uit zicht
haha, heb je ook al geprobeerd om m hardop te zeggen? Zo niet: moet je eens doenquote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind jfahfvaf maar een vreemde naam.
quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind jfahfvaf maar een vreemde naam.
Wij zijn er nog, maar jij mag niet meedoen hoorde ik.quote:Op zondag 21 april 2013 00:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe je clubs? Dan kom ik zo miss ook nog ff
Zeg even tegen Crookk dat hij niet zo gemeen moet doenquote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij zijn er nog, maar jij mag niet meedoen hoorde ik.
Zielig figuur..quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik zeg ook altijd alle letters op het toetsenbord heel snel achter elkaar hardop.quote:Op zondag 21 april 2013 00:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, heb je ook al geprobeerd om m hardop te zeggen? Zo niet: moet je eens doen
Heb toch coins verkocht en voeg dan mijn andere account toe waar ik nu aldoor op zit: Djeetjequote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje doorhandelen Djeetje. Je raakt uit zicht
Ik heb geen zin meer de PS aan te doenquote:Op zondag 21 april 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb toch coins verkocht en voeg dan mijn andere account toe waar ik nu aldoor op zit: Djeetje
Ik heb gister ofzo al een uitnodiging gestuurd.quote:Op zondag 21 april 2013 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer de PS aan te doen
quote:Vanmiddag gaat John Ewbank naar Anne Frank Huis en schrijft in het gastenboek: "Ik denk dat Anne het Koningslied wél leuk had gevonden".
Ik durf alles.quote:Op zondag 21 april 2013 00:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Durf jij dat naar hem te tweeten? Ik niet
Zal ik het dan maar weer doen>?quote:Op zondag 21 april 2013 00:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Durf jij dat naar hem te tweeten? Ik niet
Allemaal kloon accounts van hem en mensen die geld van hem krijgen die het mooi vinden.quote:Op zondag 21 april 2013 00:24 schreef Toefjes het volgende:
Eerst al die tweets van: "wat mooi"En daarna de afkraak tweets
Die meisjes van 8 die dat youtube filmpje gemaakt hadden dat ze helemaal los gaan op dat koningsliedquote:Op zondag 21 april 2013 00:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allemaal kloon accounts van hem en mensen die geld van hem krijgen die het mooi vinden.
Let them know who their daddy isquote:Op zondag 21 april 2013 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die meisjes van 8 die dat youtube filmpje gemaakt hadden dat ze helemaal los gaan op dat koningsliedZin om ze de huid vol te schelden op YT. Maar dat doe ik maar niet.
Reijnenquote:Op zondag 21 april 2013 00:44 schreef BDIL het volgende:
Raad eens wie Iwan in zijn 3,750 coins Silverpack heeft ?
Kutformatie, discardquote:
quote:
quote:
En een hoop posts daarna gingen er ook overquote:
Niet te hopen dit..werkt toch voor geen meter bij al die gasten. Ebecilio nu op zoek naar een nieuwe club, Aké en Rekik moet ik nog maar zien, Bruma en vele anderen waren al een flop.quote:'Manchester City wint strijd om 'Holland’s new superstar' Kongolo'
Volgens Britse tabloids heeft Manchester City de strijd om de krabbel van Rodney Kongolo gewonnen. Onder meer the Sunday People schrijft dat de officieel nog regerend landskampioen van Engeland de vijftienjarige middenvelder van Feyenoord overneemt zodra hij zijn zestiende verjaardag viert.
Kongolo is het jongere broertje van Feyenoord-verdediger Terence en wordt tevens intensief gevolgd door Chelsea, Manchester United en Arsenal. City stuurde onlangs een delegatie naar een jeugdinterland tussen Nederland en België. Kongolo, een middenvelder van het type Patrick Vieira, heeft in Rotterdam nog geen professioneel contract omdat hij in januari pas vijftien jaar oud is geworden.
In de tabloids wordt Kongolo omschreven als Holland’s new superstar en zou de combinatie van lengte en vaardigheden de belangstelling verklaren. Technisch directeur Martin van Geel zei onlangs dat de interesse voor de zeer talentvolle zoon van Congolese ouders bij hem onbekend is. In het recente verleden verloor Feyenoord onder meer Jeffrey Bruma (Chelsea), Kyle Ebecilio (Arsenal), Karim Rekik (Manchester City) en Nathan Aké (Chelsea) aan Engelse topclubs.
Ach, voor die clubs is het gewoon maar wat halen en kijken of er 1 op de 100 het niveau haaltquote:Op zondag 21 april 2013 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet te hopen dit..werkt toch voor geen meter bij al die gasten. Ebecilio nu op zoek naar een nieuwe club, Aké en Rekik moet ik nog maar zien, Bruma en vele anderen waren al een flop.
Ah, niet gezien.quote:Op zondag 21 april 2013 01:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
En een hoop posts daarna gingen er ook over
Pauper!quote:Op zondag 21 april 2013 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ah, niet gezien.Opende er ook een topic over, bleek dat er al drie waren.
?quote:
Ik dacht aan een horror film en toen deed ik wat daar stond.quote:
Werkte niet zoals het er stond (donker in mn kamer, maybe daarom) maar nu ik dit typ zie ik haar wel in normale kleurenquote:
Uh, oke.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:00:30Gold Players Premium (25K) packs are now available in #FUT all day until Mon 1am UK. reageer retweet
quote:Op zondag 21 april 2013 02:01 schreef Gramulanion het volgende:
Uh, oke.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:00:30Gold Players Premium (25K) packs are now available in #FUT all day until Mon 1am UK. reageer retweet
Dat gaat niet gebeuren. Drie broers zijn er en allemaal spelen ze in de jeugd bij Feyenoord. Die ouders zijn volgens enkele insiders op FN hele nuchtere en slimme mensen. Wanneer Rodney naar het buitenland gaat dan gaat hij dus alleen aangezien er twee broers zijn die hier blijven spelen en de ouders hier ook blijven dan.quote:Op zondag 21 april 2013 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet te hopen dit..werkt toch voor geen meter bij al die gasten. Ebecilio nu op zoek naar een nieuwe club, Aké en Rekik moet ik nog maar zien, Bruma en vele anderen waren al een flop.
Lolquote:Op zondag 21 april 2013 02:03 schreef Thorb het volgende:
http://langsdeleeuw.vara.nl/media/227928
vanaf 13e minuut ofzo, john de wolf ook
Ja ziet er bazig uitquote:
Pop?quote:
Pic? Voor wie is het? Je vader?quote:
uiteraardquote:
Toen straks zat ik op 1337 maar wat erachter kwam was niet leukquote:Op zondag 21 april 2013 02:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ik zit er ook net een paar coins over
Ik overweeg om in therapie te gaanquote:Op zondag 21 april 2013 02:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga er vannacht weer wakker van liggen
Welk genie van EA bedenkt al die creatieve toernooien?quote:Op zondag 21 april 2013 03:08 schreef ThadCastle het volgende:
Volgens EA Forum nieuw toernooi = 11 verschillende nationaliteiten (BPL)
Even gekeken en deze spelers had ik, dus hoef er geen te kopen
[ afbeelding ]
Zit ook ff te kijken. Ik heb alleen 2 Fransen in mijn BPL squad, dus ga een alternatief zoeken voor Kaboulquote:Op zondag 21 april 2013 03:08 schreef ThadCastle het volgende:
Volgens EA Forum nieuw toernooi = 11 verschillende nationaliteiten (BPL)
Even gekeken en deze spelers had ik, dus hoef er geen te kopen
[ afbeelding ]
Djourou/Agger/Skrtelquote:Op zondag 21 april 2013 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit ook ff te kijken. Ik heb alleen 2 Fransen in mijn BPL squad, dus ga een alternatief zoeken voor Kaboul
Ik vind hem wel goed.quote:Op zondag 21 april 2013 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat echt zo'n baas, of ben jij enigszins subjectief?
Die heb ik al in mijn squadquote:Op zondag 21 april 2013 09:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed.
Deze kan ik zo snel verzinnen: Djourou, Skrtel, Agger of M'Bia
Die laatste is ook erg goed.
Lijkt me de beste keus ja, zijn Toty vorig jaarquote:
Ik heb Kompany centraal achterin, in 352. Baasje hoorquote:Op zondag 21 april 2013 09:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lijkt me de beste keus ja, zijn Toty vorig jaar
Skrtel, Agger, M'Bia, Djourou is de volgorde denk ik.
Vorsah > Kompanyquote:Op zondag 21 april 2013 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Kompany centraal achterin, in 352. Baasje hoor
quote:
Ik heb er nu 2 daagjes niet aan gezeten, even kijken hoeveel Donk nu waard isquote:Op zondag 21 april 2013 11:12 schreef Toefjes het volgende:
Wel een leuke tijd om een bazenteam te maken nu
ja, die 2 naast elkaar is wel leuk. Ik had ooit een hybrid met IF Skrtel en Diakitéquote:Op zondag 21 april 2013 11:28 schreef Zhano het volgende:
Djourou is wel een baas, high Def low attack, groot en snel. Thats all you needMaar voor Skrtel geldt dat volgens mij ook.
Sorry, was een beetje enthousiast/verbaasdquote:Op zondag 21 april 2013 11:38 schreef poker4lifee het volgende:
edit knop gebruiken echt zo moeilijk?
4 keer is wel erg veel van het goede iddquote:Op zondag 21 april 2013 11:38 schreef poker4lifee het volgende:
edit knop gebruiken echt zo moeilijk?
2 van de 4 waren wel gewoon goede reacties. 1'tje ging zelfs over een heel ander onderwerpquote:Op zondag 21 april 2013 11:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4 keer is wel erg veel van het goede idd
Wtfquote:Op zondag 21 april 2013 11:39 schreef DePresident. het volgende:
Deze man krijgt voor de tweede keer Messi in een pakje dit jaar. En hij had ook nog TOTY Marcelo...
En ook nog eens RvP in hetzelfde pakje.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2013 11:39 schreef DePresident. het volgende:
Deze man krijgt voor de tweede keer Messi in een pakje dit jaar. En hij had ook nog TOTY Marcelo...
[ afbeelding ]
lol Messi + rvpquote:Op zondag 21 april 2013 11:39 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
Is het een homo of een meisje?quote:Op zondag 21 april 2013 11:39 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
Internet Explorerquote:Op zondag 21 april 2013 11:39 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2013 12:20 schreef Toefjes het volgende:
Lastig om een IF of SIF Bale te krijgen voor de prijzen die op UDB staan
sorry Toefquote:
IF Hernandezquote:Op zondag 21 april 2013 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, ik heb m echt nodig
quote:Op zondag 21 april 2013 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, ik heb m echt nodig
Niemand kan zeuren over pace. Want ik had daar ook Agbonlahor neer kunnen zetten, die is veel sneller. Maar nee, ik hou het netjesquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niemand kan zeuren over pace. Want ik had daar ook Agbonlahor neer kunnen zetten, die is veel sneller. Maar nee, ik hou het netjes
ja :p en meer cash voor ea. Een hele dag 25k packs zal de markt niet ten goede komenquote:
maar mijn toekomstige team welquote:Op zondag 21 april 2013 12:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja :p en meer cash voor ea. Een hele dag 25k packs zal de markt niet ten goede komen
einde van tots denk ikquote:Op zondag 21 april 2013 12:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar mijn toekomstige team wel
Maar wanneer bereiken de prijzen hun dieptepunt, als de TOTS's al uit zijn toch? niet daarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |