PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762NAC Breda
Rèsbaarge
Niemand geeft een neuk om je nieuwe computer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:31 schreef Djeetje het volgende:
Godver met een SSD kaart van 128GB kom ik boven de 500 euro uit
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om je nieuwe computer.
ssd kaartquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:31 schreef Djeetje het volgende:
Godver met een SSD kaart van 128GB kom ik boven de 500 euro uit
kloon .quote:
hoeveel wedstrijden heb jij al voor nl gespeeld danquote:
Net zoveel als Reijnen, al zal daar verandering in komenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kloon
het kansloze belgje weer dus?>
[..]
hoeveel wedstrijden heb jij al voor nl gespeeld dan
Dit zei ik ook alquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kloon
Nee ik ben hollander
[..]
De arrogantiequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kloon
[..]
ja ging hard ineens daar, ene goal lag er nog maar net in en ze hadden alweer een penaltyquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Valencia na ruim een half uur 4-0 voor tegen Malaga
Soldado op weg naar een IF'je
Nou topquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Malaga stort ook helemaal inquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Een SSD is geen kaartquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer verkeerd aan ?
Da's duurquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[img\http://puu.sh/2DP7h.jpg[/img]
Maar kijk die Lees en Schrijfsnelheidquote:
Wel een fijne duidelijke titel. Alsof er iemand een epileptische aanval op het toetsenbord heeft gekregen.quote:
Fabrikanten beloven wel vaker wat, komt helaas nooit uit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar kijk die Lees en Schrijfsnelheid
Mwah wij hebben getest met SSD's in een VMWARE omgeving en die haalden wel de snelheden die omschreven waren hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Fabrikanten beloven wel vaker wat, komt helaas nooit uit.
Kan jij niet ontvangen in België natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan jij niet ontvangen in België natuurlijk.
Terry naar Galaquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
Laatste geruchten van VZ-wandelgangen ()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik woon in holland gij beetje zotquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan jij niet ontvangen in België natuurlijk.
Nasri naar ligue 1quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
Vz :pquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
Vond het destijds best aardig, maar het werd gecancelled na 1 seizoen, dus het is zo nutteloos dat ze de NL-kijkers hier nu mee opzadelenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
Alcatraz dus op net 5. Echt een pauper serie.
Rogic hoort veel meer te hebben als ik de mensen moet geloven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
4 eps gekeken, kwam mij de strot uit. Wat een troep.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond het destijds best aardig, maar het werd gecancelled na 1 seizoen, dus het is zo nutteloos dat ze de NL-kijkers hier nu mee opzadelen
dat kan je maar beter niet meer doen..quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rogic hoort veel meer te hebben als ik de mensen moet geloven.
ik hield er na 1 al mee op, zoveel fouten zaten erin. ging nergens over.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
4 eps gekeken, kwam mij de strot uit. Wat een troep.
Hurleyquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond het destijds best aardig, maar het werd gecancelled na 1 seizoen, dus het is zo nutteloos dat ze de NL-kijkers hier nu mee opzadelen
Mocht hij naar Liverpool gaan dan krijgt hij sowieso wel een UPquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat kan je maar beter niet meer doen..
[..]
ik hield er na 1 al mee op, zoveel fouten zaten erin. ging nergens over.
Ik dacht misschien wordt het nog wat. Helaas dus. Met the walking dead ben ik ook gestopt. Die laatste eps waren vreselijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat kan je maar beter niet meer doen..
[..]
ik hield er na 1 al mee op, zoveel fouten zaten erin. ging nergens over.
Deel 1quote:
Zo is het spel nou éénmaal.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Jammer dat die kutclub uit eindhoven heeft gewonnen
wie ben jijquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Voetbalzone is het grootste jankforum dat ik ken
Moet je eens op voetbalprimeur kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
you win some, you lose some, that's football.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo is het spel nou éénmaal.
Felicitaties aan de PSV'ers trouwens
Gezellig altijd joh, dat VZ-volk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Moet je hier eens een 5@tb formatie laten zien. Dan zul je terugkomen van je mening.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is dat erger ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:56 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Moet je eens op voetbalprimeur kijken
Troll :pquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gezellig altijd joh, dat VZ-volk.
[ afbeelding ]
Als je met 8-0 wil verliezen jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:04 schreef vandermar het volgende:
3412 is trouwens best een goede formatie
Wel leuk dat ik toch gewoon een toernooi win daarmeequote:
Zeker op semi prof :p of je moet hele snelle en hardwerkende LM en Rms hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel leuk dat ik toch gewoon een toernooi win daarmee
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zeker op semi prof :p of je moet hele snelle en hardwerkende LM en Rms hebben
Niets mis met offline toernooienquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zeker op semi prof :p of je moet hele snelle en hardwerkende LM en Rms hebben
Es ist Party angesagtquote:
Kan natuurlijk niet tippen aan de Mario Brothers tune.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het enige nummer dat ik ken wat ik meteen uitzet.
Ik heb nooit echt Mario gespeeld. Ik was meer van Sonic spellen (dat is ook niet zo raar als je mijn username ziet)quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet tippen aan de Mario Brothers tune.
Dat had ik nou nooit achter je username gezocht..quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt Mario gespeeld. Ik was meer van Sonic spellen (dat is ook niet zo raar als je mijn username ziet)
Maar vind jij Tekkno Scene serieus goed of was het sarcastisch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit achter je username gezocht..
Welke formatie ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:27 schreef dion_v_k het volgende:
Wie is fijner, Maikon Leite of Kelvin?
Kelvin want betere dribbelquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:27 schreef dion_v_k het volgende:
Wie is fijner, Maikon Leite of Kelvin?
Ik vind het echt een lekker nummer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar vind jij Tekkno Scene serieus goed of was het sarcastisch?
3-5-2quote:
Ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
PSV![]()
![]()
![]()
![]()
Wie wil er potje fifa op de xbox?
Ik vind het gewoon irritant vanwege die soort sirene of wat het ook isquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het echt een lekker nummer.
Ik had altijd mijn eigen muziek dus hoor nu pas de muziek van FIFAquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon irritant vanwege die soort sirene of wat het ook isVoor de rest is er geen 1 nummer wat ik uitzet maar ik vind ze lang niet allemaal goed.
We come running staat inmiddels tussen de favorieten van mijn gewone muziekquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had altijd mijn eigen muziek dus hoor nu pas de muziek van FIFA
Ik vind wel dat er dit jaar weinig echt goede nummers in zitten. Er zijn weinig nummers die ik over een paar jaar nog zal kennen zoals een aantal nummers van de vorige 3 edities.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had altijd mijn eigen muziek dus hoor nu pas de muziek van FIFA
Spotify ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We come running staat inmiddels tussen de favorieten van mijn gewone muziek
Je zal altijd Tekno Scene blijven herinneren..quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er dit jaar weinig echt goede nummers in zitten. Er zijn weinig nummers die ik over een paar jaar nog zal kennen zoals een aantal nummers van de vorige 3 edities.
Ik heb ook Spotify echt handig is het.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard. Echte liefhebbers betalen nog voor muziek
vriend appte me vanmiddag dat hij een spotify jaarabbo via ebay had gekocht voor 15 dollar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard. Echte liefhebbers betalen nog voor muziek
Wist niet dat dat kan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vriend appte me vanmiddag dat hij een spotify jaarabbo via ebay had gekocht voor 15 dollar.
ook nog wel het bekijken waard
under the pale blue skyquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We come running staat inmiddels tussen de favorieten van mijn gewone muziek
ik ook nietquote:
100 euro op jaarbasis. Wil ik best wel eventjes een uurtje of 3 voor tobben hoor. Snel verdiendquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ook niethij mocht zelf een naam enzo voor eht acc kiezen. ben je wel je playlists kwijt van je oude account, alhoewel daar vast ook wel iets voor te vinden is. Scheelt wel een hoop dan
die van mij loopt over een maand ongeveer af, dan ook maar eens kijken of ik zo'n account kan kopen als het bij die vriend tenminste allemaal nog prima werktquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
100 euro op jaarbasis. Wil ik best wel eventjes een uurtje of 3 voor tobben hoor. Snel verdiend
gehackedquote:
Onwetende dwaas.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gehacked
en dat kan helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |