SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Zeg ff welk station danquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helaas.
[..]
En anders verkoop ik mijn kont wel achter het station. Maar Leeuwarden meot ik sowieso redden, laatste stukje kan ik desnoods nog een kaartje voor pinnen.
Mijn vader is een goede vader.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef palawan het volgende:
[..]
Daar kan je wel een goed ijsje van halen
Hangt er vanaf hoe laat ik de trein pak. En het is een gehucht dus ben ik heel snel te vinden.quote:
Ware liefde.quote:
Ben ik goed in.quote:
Ow, als dat zo erg is..quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe laat ik de trein pak. En het is een gehucht dus ben ik heel snel te vinden.
Hahaha, dat geloof ik direct jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ware liefde.
[..]
Ben ik goed in.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme met toeval precies op tijd voor DGIS
Sommige mensen hoeven mij niet te vinden, sorry. Dus niet openbaar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, als dat zo erg is..![]()
Het is wel donker dan he![]()
Ik blifj een pestkop.quote:[..]
Hahaha, dat geloof ik direct ja![]()
Wij doen rap luisterenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij doen rap luisteren![]()
Ik doe alles om Godfather niet op te hoeven zetten![]()
quote:
Barbaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij doen rap luisteren![]()
Ik doe alles om Godfather niet op te hoeven zetten![]()
je hebt gelijkquote:
Op zo'n manier dat je het voortaan wel laat te suggererenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat was Roy!!
Ik wilde zeggen: uhuh straf mij dan
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op zo'n manier dat je het voortaan wel laat te suggereren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |