SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Zeg ff welk station danquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helaas.
[..]
En anders verkoop ik mijn kont wel achter het station. Maar Leeuwarden meot ik sowieso redden, laatste stukje kan ik desnoods nog een kaartje voor pinnen.
Mijn vader is een goede vader.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef palawan het volgende:
[..]
Daar kan je wel een goed ijsje van halen
Hangt er vanaf hoe laat ik de trein pak. En het is een gehucht dus ben ik heel snel te vinden.quote:
Ware liefde.quote:
Ben ik goed in.quote:
Ow, als dat zo erg is..quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe laat ik de trein pak. En het is een gehucht dus ben ik heel snel te vinden.
Hahaha, dat geloof ik direct jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ware liefde.
[..]
Ben ik goed in.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme met toeval precies op tijd voor DGIS
Sommige mensen hoeven mij niet te vinden, sorry. Dus niet openbaar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, als dat zo erg is..![]()
Het is wel donker dan he![]()
Ik blifj een pestkop.quote:[..]
Hahaha, dat geloof ik direct ja![]()
Wij doen rap luisterenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij doen rap luisteren![]()
Ik doe alles om Godfather niet op te hoeven zetten![]()
quote:
Barbaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij doen rap luisteren![]()
Ik doe alles om Godfather niet op te hoeven zetten![]()
je hebt gelijkquote:
Op zo'n manier dat je het voortaan wel laat te suggererenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat was Roy!!
Ik wilde zeggen: uhuh straf mij dan
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op zo'n manier dat je het voortaan wel laat te suggereren
wat een treurwilg eerste klas.. evenals dat lied zelfquote:Op zondag 21 april 2013 00:30 schreef Adolecens het volgende:
http://www.nu.nl/troonswi(...)d-terug-trekken.html
![]()
![]()
quote:
sick fuckquote:
bepalen we zelf welquote:
Bij voetbal kijkenquote:Op zondag 21 april 2013 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat doe jij zo vroeg wakker
GoedemorgenBacardi raz is gevaarlijk.
oe ja, daar moet ik nog even aan wennen hoorquote:
Haha snap ik. Ik ook hoorquote:Op zondag 21 april 2013 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oe ja, daar moet ik nog even aan wennen hoor
Je drinkt best veel achter elkaar en OPEENS voel hem zittenzo en dan nog naar huis fietsen
Nee dank uquote:Op zondag 21 april 2013 09:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh
Iemand trek in een broodje kroket?
Dan nietquote:
Lekkerquote:Op zondag 21 april 2013 09:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh
Ze wonen op loopafstand, ga maar halenquote:
Jaquote:Op zondag 21 april 2013 10:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Doet FOK! het bij jullie ook zo vreemd?
Morgen C_A!quote:Op zondag 21 april 2013 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat doe jij zo vroeg wakker
GoedemorgenBacardi raz is gevaarlijk.
ja lekker!quote:Op zondag 21 april 2013 09:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh
Dan ben ik gelukkig niet de enige die problemen heeft met posten.quote:
Dat ook weer nietquote:Op zondag 21 april 2013 11:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Voordat mijn laatste post duurde het dus 3 minuten voordat ik het zie
Fok! werkt bij mij nu weer normaalquote:Op zondag 21 april 2013 11:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou kunnen echter op andere sites heb ik geen problemen.
Ik snap het niet, een paar mensen die al hotdog-etend nauwelijks door hebben dat er wat op een bord staat en zodra er een camera op hun gericht staat enthousiast worden?quote:
Boston Red Sox en NY Yankees zijn dé rivalen van de MLB, en dan spelen ze in het Yankee stadion hét lied van de Red Sox, en dan de logo's naast elkaar enzo.quote:Op zondag 21 april 2013 11:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap het niet, een paar mensen die al hotdog-etend nauwelijks door hebben dat er wat op een bord staat en zodra er een camera op hun gericht staat enthousiast worden?
Oh, dat het hét lied van de Red Sox was weet ik als leek nietquote:Op zondag 21 april 2013 11:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Boston Red Sox en NY Yankees zijn dé rivalen van de MLB, en dan spelen ze in het Yankee stadion hét lied van de Red Sox, en dan de logo's naast elkaar enzo.
zetten ze de hele rivalry even aan de kant
het is zeg maar alsof ze 'hand in hand' in de Arena afspelen, en dat dan Ajax fans mee gaan zingenquote:Op zondag 21 april 2013 11:41 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dat het hét lied van de Red Sox was weet ik als leek nietMaarja, rivaliteit gaat daar lang niet zo ver als in Europa naar mijn idee.
Dat lijkt me toch een keer tof om te zienquote:Op zondag 21 april 2013 11:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is zeg maar alsof ze 'hand in hand' in de Arena afspelen, en dat dan Ajax fans mee gaan zingen
leek dat je bent![]()
Wat doen ze het goed als jij niet mee doetquote:Op zondag 21 april 2013 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
Hoppa! 4-0 gewonnen. Staan volgens mij eerste nu
Preciesquote:Op zondag 21 april 2013 11:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een keer tof om te zien
Het is in ieder geval wat anders dan knokken
Toen ik meespeelde wonnen we met grotere verschillenquote:Op zondag 21 april 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doen ze het goed als jij niet mee doet
quote:Op zondag 21 april 2013 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen ik meespeelde wonnen we met grotere verschillen
Ik heb het idee dat bepaalde acties sowieso meer bij "voetbal fans" horenquote:Op zondag 21 april 2013 11:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Precies![]()
ik heb normaal nooit zoveel op voor Amerikanen, maar dit is gewoon mooi
Man, wat een nummerquote:en bij IJshockey (niet eens bij Rivalrymatches), als de tegenstander scoort hoor je dit door de stadionspeakers:
Klopt, maar nog steeds, mooi gebaarquote:Op zondag 21 april 2013 11:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat bepaalde acties sowieso meer bij "voetbal fans" horen
[..]
Man, wat een nummer
ik dacht trouwens dat het een soort van jingle was....maar spelen ze nu al een heel nummer
ER, is dit het nieuwe koningslied????quote:
truequote:Op zondag 21 april 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Klopt, maar nog steeds, mooi gebaar![]()
hehehe ik dacht al..... elke keer gescoord poef.... ong. 4 minuten speeltijd wat doorschuiftquote:Nou ze spelen er inderdaad een deel van, niet alles inderdaad
Sowieso een ijshockey wedstrijd duurt 3x20, maar als je kijkt minstens 2,5 uur ofzoquote:Op zondag 21 april 2013 11:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true
[..]
hehehe ik dacht al..... elke keer gescoord poef.... ong. 4 minuten speeltijd wat doorschuift
quote:Op zondag 21 april 2013 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso een ijshockey wedstrijd duurt 3x20, maar als je kijkt minstens 2,5 uur ofzo
Bij mijn Nederlands literatuur tentamen daar ook de nodige fouten in gemaakt hoorquote:Op zondag 21 april 2013 11:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ...
We kennen het Wilhelmus ook maar net
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelmus
Mehehe... ik had wel gelijk toen ik mijn vader vertelde over de lettersquote:Op zondag 21 april 2013 11:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij mijn Nederlands literatuur tentamen daar ook de nodige fouten in gemaakt hoor![]()
Yep, gaan rechten over.quote:Op zondag 21 april 2013 11:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ER, is dit het nieuwe koningslied????
welke letters?quote:Op zondag 21 april 2013 12:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mehehe... ik had wel gelijk toen ik mijn vader vertelde over de letters
Dan nog niever dit dan iets van die pasta vreters (zie Fyra)quote:
van het Italiaanse volkslied krijg ik altijd kippenvelquote:Op zondag 21 april 2013 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan nog niever dit dan iets van die pasta vreters (zie Fyra)
die is leukquote:
Hiervan krijg iktijd weer kippevel van, land wat deel van mijn leven is geweest waar ik 9 jaar gewoond hebquote:Op zondag 21 april 2013 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
van het Italiaanse volkslied krijg ik altijd kippenvel
als je dan toch Brazilië noemt:quote:Op zondag 21 april 2013 12:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hiervan krijg iktijd weer kippevel van, land wat deel van mijn leven is geweest waar ik 9 jaar gewoond heb
Die zou ik wel hard meezingen jaquote:
Oh hai!quote:
En toch blijf ik vandaag lekker binnenquote:
Pot bier en een BBQ zouden het helemaal afmakenquote:Op zondag 21 april 2013 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch blijf ik vandaag lekker binnen
Hehehequote:Op zondag 21 april 2013 12:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, gaan rechten over.
Maar huur dan Helmut Lotti in, die doet dat veel beter
quote:
Hihiquote:Op zondag 21 april 2013 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pot bier en een BBQ zouden het helemaal afmakenWare het niet dat ik geen bier drink
quote:Op zondag 21 april 2013 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Nu sporten en bier drinken![]()
fijne dag nog
Thanksquote:Op zondag 21 april 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
BBQ!! Leuke loungeset trouwens
Trap je zus en ma een keer het huis uit en dan kom ik je wel gezelschap houdenquote:Op zondag 21 april 2013 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ThanksBoh, ik denk dat ik hier wat uurtjes op rond ga brengen
Je moet ook wat meer muntjes in de meter gooien...quote:
Ja, is goedquote:Op zondag 21 april 2013 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trap je zus en ma een keer het huis uit en dan kom ik je wel gezelschap houden![]()
Zo, ik heb Roy er uitgetrapt!! Begon te roepen dat Feyenoord kampioen zou worden enz
Grapjasquote:
Diegene waarvan ik nu aan het genieten benquote:
Ga jij maar lekker lummelen in de schuur en geef mij die muntjes maarquote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet ook wat meer muntjes in de meter gooien...
Gewoon nee.quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker lummelen in de schuur en geef mij die muntjes maar
En dan ben ik nog vriendelijk.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien een spuit 11, maar: http://www.telegraaf.nl/p(...)ngslied_terug__.html
YES YES YES YES![]()
![]()
Zie UI.quote:Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onder welke rots heb jij gelegen?
Dat beaam ik, maar onder welke steen heb jij gelegen dat je er nu mee komtquote:Op zondag 21 april 2013 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is gewoon een gigantisch bagger nummer.
Ik hou niet dag en nacht FOK! in de gaten of zoiets gepost wordt. Ik zie het nu net op Facebook voorbij komen,quote:Op zondag 21 april 2013 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat beaam ik, maar onder welke steen heb jij gelegen dat je er nu mee komt
Hij vraagt ook welke steen, snuggere.quote:
Herken jij mijn UI niet?quote:Op zondag 21 april 2013 12:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij vraagt ook welke steen, snuggere.
Misschien komt ie dan langs voor een bak leut ofzo.
Sommige mensen ook...
Ik lees ook andere mediaquote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou niet dag en nacht FOK! in de gaten of zoiets gepost wordt. Ik zie het nu net op Facebook voorbij komen,
Vannacht lag ik te pitten, want om 8:15 ging de wekker!quote:Op zondag 21 april 2013 12:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik lees ook andere media
Daar was het vannacht al duidelijk
Wat is het causaal verband tussen die 2?quote:Op zondag 21 april 2013 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vannacht lag ik te pitten, want om 8:15 ging de wekker!
Het is nu middag, en jij komt in de middag met dit goede berichtquote:Op zondag 21 april 2013 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vannacht lag ik te pitten, want om 8:15 ging de wekker!
Dat als ik slaap ik geen media kan lezen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat is het causaal verband tussen die 2?
quote:Op zondag 21 april 2013 12:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is nu middag, en jij komt in de middag met dit goede bericht
Beetje laat lummel
quote:Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien een spuit 11, maar: http://www.telegraaf.nl/p(...)ngslied_terug__.html
YES YES YES YES![]()
![]()
Nee, je lag te slapen omdat de wekker ging om 8.15 uur.quote:Op zondag 21 april 2013 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat als ik slaap ik geen media kan lezen.
Kan jij lezen als je slaapt?quote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, je lag te slapen omdat de wekker ging om 8.15 uur.
Zou mooi wezen als iedereen daar last van heeft.
Je bent geen lichtpunt he?
Niet snappen wat je zelf schrijftquote:
Appel.quote:
Ghehe ga je niet mee met ze dan? Leuk toch zo'n vrouwenweekendjequote:Op zondag 21 april 2013 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, is goed
M'n ma en zusje gaan nog een keer een weekendje weg, en anders moet ik ze inderdaad een keer het huis uit schoppen
Hehehe
Is mooi trouwens, m'n neef is voor Feyenoord en m'n stiefbroer voor Vitesse. Die gaan vanmiddag samen kijken
quote:Op zondag 21 april 2013 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ga je niet mee met ze dan? Leuk toch zo'n vrouwenweekendje
Bijna, die heb ik in een heupflesje gedaan, en die ligt nu in de binnenzak van mijn jasquote:
Ik was vanochtend om 7 uur druk bezig om mijn dolfijnenparasol op te zetten zodat ik verder kon slapen!quote:
Goed bezigquote:Op zondag 21 april 2013 12:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bijna, die heb ik in een heupflesje gedaan, en die ligt nu in de binnenzak van mijn jas
Hahaquote:Op zondag 21 april 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was vanochtend om 7 uur druk bezig om mijn dolfijnenparasol op te zetten zodat ik verder kon slapen!
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?quote:Op zondag 21 april 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was vanochtend om 7 uur druk bezig om mijn dolfijnenparasol op te zetten zodat ik verder kon slapen!
Ghehequote:Op zondag 21 april 2013 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Haha![]()
Laat Hork het maar niet lezen
Jij? Helemaal niksquote:Op zondag 21 april 2013 12:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
Die vent wordt helemaal gekquote:Op zondag 21 april 2013 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik zal ff foto ervan maken en op zijn FB gooien
Hey!quote:
Op het balkon?quote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Als het binnenkort echt warm gaat worden een bbq meet bij ons
Hoeveel kilo spareribs moet ik meenemen?quote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Als het binnenkort echt warm gaat worden een bbq meet bij ons
Doe maar 2 kilo, ik lust het niet en hou het wel bij de bbq zelf, dat vind ik leukquote:Op zondag 21 april 2013 13:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoeveel kilo spareribs moet ik meenemen?
2 vierkante meter, maar we hebben 2 balkonsquote:Op zondag 21 april 2013 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar zo groot is jullie balkon toch niet?
Groot genoeg om een BBQ op te zetten hoorquote:Op zondag 21 april 2013 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar zo groot is jullie balkon toch niet?
quote:Op zondag 21 april 2013 13:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2 vierkante meter, maar we hebben 2 balkons
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 21 april 2013 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groot genoeg om een BBQ op te zetten hoor![]()
En ze hebben 2 balkons he
Er is zoveel wat jij niet weetquote:
Aapjequote:
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggenquote:
Nee, zeesterquote:Op zondag 21 april 2013 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aapje
Nee, als het zomerweer goed gaat worden, bbq bij ons
Ik heb nu een MI van Vin die de zeester doetquote:Op zondag 21 april 2013 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggen
[..]
Nee, zeester
Nice
Mag ik me ook afmelden?quote:Op zondag 21 april 2013 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aapje
Nee, als het zomerweer goed gaat worden, bbq bij ons
quote:Op zondag 21 april 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van Vin die de zeester doet
Kan je een beetje tekenen?quote:Op zondag 21 april 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van Vin die de zeester doet
Nopequote:
Vanwaar de vraag?quote:Op zondag 21 april 2013 13:16 schreef Evie het volgende:
[..]o of moet ik daar blij mee zijn?
Zal het voorlopig niet weten
Ik kan daar niks over zeggen... weet niet of ik dan moet werken of vrij ben.. of half dood benquote:
Kapsalon.quote:
Ik zal het noteren!quote:Op zondag 21 april 2013 13:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Huppel en Vinnieee, hou 14 juni ff vast, aub
Gewoon algemene interesse... Of ik blij moet zijn of niet dat ik geen tekening te zien krijg hahaquote:
Oh daar moet je blij om zijn hoorquote:Op zondag 21 april 2013 13:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon algemene interesse... Of ik blij moet zijn of niet dat ik geen tekening te zien krijg haha
14 juni? No can do, ik zit dan met zo'n 4000 andere rugby'ers op Ameland.quote:Op zondag 21 april 2013 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En jij ook aanwezig zijn duiveltje!!!
Het is GASquote:Op zondag 21 april 2013 13:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.... kapsalon betekent slappe friet
maar die combo verder vind ik goed
Dat gaat pijn doen. Succes alvast.quote:Op zondag 21 april 2013 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
14 juni? No can do, ik zit dan met zo'n 4000 andere rugby'ers op Ameland.
Past dat?quote:Op zondag 21 april 2013 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
14 juni? No can do, ik zit dan met zo'n 4000 andere rugby'ers op Ameland.
Mag ik zeggen dat ik die hele gas ophemeling nog erger vind dan de patat/friet discussie?quote:
Het is ook nooit goedquote:Op zondag 21 april 2013 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Past dat?
[..]
Mag ik zeggen dat ik die hele gas ophemeling nog erger vind dan de patat/friet discussie?
GAS klinkt een beetje euhm.. Sjah beangstigend voor joden, en levensbedreigend voor patientenquote:
Dat was juist de grap erachterquote:Op zondag 21 april 2013 13:26 schreef Evie het volgende:
[..]
GAS klinkt een beetje euhm.. Sjah beangstigend voor joden, en levensbedreigend voor patienten![]()
Zoiets ... Dus dan heb ik liever Friet/patat
Ik vind het gewoon sneu klinken en als je het roept om de discussie te stoppen dan werkt het dus gewoon averechts.quote:Op zondag 21 april 2013 13:26 schreef Evie het volgende:
[..]
GAS klinkt een beetje euhm.. Sjah beangstigend voor joden, en levensbedreigend voor patienten![]()
Zoiets ... Dus dan heb ik liever Friet/patat
quote:Op zondag 21 april 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon sneu klinken en als je het roept om de discussie te stoppen dan werkt het dus gewoon averechts.
Ze liggen behoorlijk op elkaar in de duinen, dus ja.quote:Op zondag 21 april 2013 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Past dat?
[..]
Mag ik zeggen dat ik die hele gas ophemeling nog erger vind dan de patat/friet discussie?
Als ik jouw vriendje zou zijn zou dat wel het laatste zijn waar je in bed aan zou denken.quote:Op zondag 21 april 2013 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Als jij mn vriendje zou zijn zou ik continu patat roepen in bed![]()
![]()
![]()
![]()
whahahahaha
Het is frituurvet.quote:Op zondag 21 april 2013 13:38 schreef FL_Freak het volgende:
Frituur. Friettent. Frietvet.
Gewoon friet dus![]()
TEVENS HALLON!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan slaap je maar op de bank.quote:Op zondag 21 april 2013 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Als jij mn vriendje zou zijn zou ik continu patat roepen in bed![]()
![]()
![]()
![]()
whahahahaha
Tuurlijk Roy....quote:Op zondag 21 april 2013 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik jouw vriendje zou zijn zou dat wel het laatste zijn waar je in bed aan zou denken.
Twijfel jij nu aan mij Kaneel?quote:Op zondag 21 april 2013 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan slaap je maar op de bank.
[..]
Tuurlijk Roy....
Frituurvet heeft niks met hetgene te maken wat erin gaat. Bitterballen heten toch ook geen friet?quote:
Ik hoop dat dat lekkerder is dan de friet die ze daar hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 13:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Giseren trouwens een heerlijk broodje hamburger bij de Smullers gegeten op Utrecht Centraal, een broodje hamburger met bacon
Bij de BK smaken ze lekkerder ja, maar voor de snelle trek smaakte het onverwachts toch best prima, en dat voor ¤2.50quote:Op zondag 21 april 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat lekkerder is dan de friet die ze daar hebben
quote:Op zondag 21 april 2013 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik jouw vriendje zou zijn zou dat wel het laatste zijn waar je in bed aan zou denken.
Gister weer een klein fortuin uitgegeven bij de friettent bij Huppel onder.quote:Op zondag 21 april 2013 13:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Gisteren trouwens een heerlijk broodje hamburger bij de Smullers gegeten op Utrecht Centraal, een broodje hamburger met bacon
you underestimate my power.quote:Op zondag 21 april 2013 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Evie een grotere wil heeft dan jij.
Dat wordt een groot verjaardagsfeestje!!quote:Op zondag 21 april 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben "even" een kleine 500 enveloppen schrijven
Ohhh die tent, slechte tent vind ik het, slappe friet, en ordinair vet voedsel.quote:Op zondag 21 april 2013 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister weer een klein fortuin uitgegeven bij de friettent bij Huppel onder.
Voor 3 man eten en nog geen 10 euro kwijt zijnquote:Op zondag 21 april 2013 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister weer een klein fortuin uitgegeven bij de friettent bij Huppel onder.
Naar of na?quote:Op zondag 21 april 2013 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent niet meer serieus te nemen naar gisteravond natuurlijk he.
Kusjequote:
Dat zou kunnen.quote:
Zelfs een blinde zou er misselijk van wordenquote:Op zondag 21 april 2013 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Toch is het een aanblik die ik niet graag zou zien.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hihihihihiquote:
Ja dat zeg je nu.quote:Op zondag 21 april 2013 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Toch is het een aanblik die ik niet graag zou zien.
Ja, is Roy zijn pener niet mooi?quote:Op zondag 21 april 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs een blinde zou er misselijk van worden
Klopt. Tot de tijd dat ik toevalligerwijs getuige ben van het paringsritueel tussen jou en Evie, moet je mijn woord maar geloven.quote:
Hoe zou ik dat moeten wetenquote:Op zondag 21 april 2013 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is Roy zijn pener niet mooi?
[..]
Klopt. Tot de tijd dat ik toevalligerwijs getuige ben van het paringsritueel tussen jou en Evie, moet je mijn woord maar geloven.
Sorry Kaneel, ik hou die dingen liever tussen Evie en mij.quote:Op zondag 21 april 2013 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is Roy zijn pener niet mooi?
[..]
Klopt. Tot de tijd dat ik toevalligerwijs getuige ben van het paringsritueel tussen jou en Evie, moet je mijn woord maar geloven.
Geen probleem Roy, dat is begrijpelijk.quote:Op zondag 21 april 2013 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Kaneel, ik hou die dingen liever tussen Evie en mij.
Roy is zo'n hosselbaas, ik had vermoed dat hij jou ook in bed geluld had.quote:
My lossquote:Op zondag 21 april 2013 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zou je 's ochtends ook nog aardbeien op bed krijgen.
Ik had haar op de bank al in slaap geluld.quote:Op zondag 21 april 2013 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen probleem Roy, dat is begrijpelijk.
[..]
Roy is zo'n hosselbaas, ik had vermoed dat hij jou ook in bed geluld had.
Geen zoetgevooisde complimentjes?quote:Op zondag 21 april 2013 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had haar op de bank al in slaap geluld.
Nee, ze had net the Godfather af zitten kraken.quote:Op zondag 21 april 2013 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen zoetgevooisde complimentjes?
Goed van mij hequote:Op zondag 21 april 2013 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ze had net the Godfather af zitten kraken.
Had je zulke lieve dromen?quote:Op zondag 21 april 2013 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed van mij he![]()
En niet zo zeuren!! Dit keer heb ik je niet het bed uitgetrapt!
Dat is waar.quote:Op zondag 21 april 2013 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed van mij he![]()
En niet zo zeuren!! Dit keer heb ik je niet het bed uitgetrapt!
Ik denk hetquote:
Tsssk.quote:Op zondag 21 april 2013 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ze had net the Godfather af zitten kraken.
drink zequote:Op zondag 21 april 2013 14:14 schreef Evie het volgende:
fijne dag lieve mensen!
Ben weer weg tot een uurtje of 1
![]()
Feyenoordquote:Op zondag 21 april 2013 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tsssk.
Waar heeft ze nog meer op lopen haten?
Ik was op dreefquote:
Ik ben zo goed!!quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drinken tijdens werktijd dan.
Maar werk ze dan![]()
Nee, juist omdat ie niet dronk denk ik.quote:Op zondag 21 april 2013 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Jouw angst voor naalden komt omdat jouw dokter altijd dronk tijdens het werk?
Komt helemaal goed dus met jouw fobiequote:Op zondag 21 april 2013 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, juist omdat ie niet dronk denk ik.
Dan was ie vast veel gezelliger geweest.
Ik ga voortaan gewoon naar Evie toe, en dan gaan we eerst zuipen.
En zo niet dan was het zuipen in ieder geval nog gezellig.quote:Op zondag 21 april 2013 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt helemaal goed dus met jouw fobie
Was het maar voor m'n verjaardagquote:Op zondag 21 april 2013 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt een groot verjaardagsfeestje!!
Wel een beetje laat hoor om de uitnodigingen te versturen
Ik vind het niet te vretenquote:Op zondag 21 april 2013 13:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij de BK smaken ze lekkerder ja, maar voor de snelle trek smaakte het onverwachts toch best prima, en dat voor ¤2.50
Waar dan voor? Je trouwerij?quote:
Double weddingquote:
Oh, wij hebben dat niet gedaan.quote:Op zondag 21 april 2013 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trouwen? Met wie?
Nee, bedankkaartjes voor de condoleances.
Wij dus welquote:Op zondag 21 april 2013 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Double wedding
[..]
Oh, wij hebben dat niet gedaan.
Succes ermeequote:
quote:Op zondag 21 april 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben "even" een kleine 500 enveloppen schrijven
Je bent de zee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
You wishquote:
In een lekkere grote bak spaghetti maar helaas gaat dat niet lukken vanavondquote:
Dat klinkt ook goed zeg!quote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You wish
[..]
In een lekkere grote bak spaghetti maar helaas gaat dat niet lukken vanavond
Ik eet straks spaghetti, u madquote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You wish
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You wish
[..]
Het klinkt goed dat ik geen spaghetti kan eten?quote:
Nee hoor.quote:
Wel, waarschijnlijk kun je het wel eten, maar heb je niet de middelen om het klaar te maken.quote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het klinkt goed dat ik geen spaghetti kan eten?
[..]
Ook in spaghetti?quote:
Ja, dus kan ik het vandaag niet eten!!quote:Op zondag 21 april 2013 16:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel, waarschijnlijk kun je het wel eten, maar heb je niet de middelen om het klaar te maken.
Maar het idee spaghetti klinkt wel goed.
Behalve dat ik dan wat moet doen. En daar ben ik natuurlijk te lui voor op de zondag.
We gaan hier een keer bij la bardies etenquote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dus kan ik het vandaag niet eten!!
Het liefst heb ik de spaghetti van LaFontane. Best duur maar damn zo lekker!!![]()
Regel jij het eens dan!!quote:
Zijn er geen supers open dan trouwens?quote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dus kan ik het vandaag niet eten!!
Het liefst heb ik de spaghetti van LaFontane. Best duur maar damn zo lekker!!![]()
We?quote:Op zondag 21 april 2013 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We gaan hier een keer bij la bardies eten
Grapjas jijquote:Op zondag 21 april 2013 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn er geen supers open dan trouwens?
quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Regel jij het eens dan!!
Ook voor mij aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |