Omdat ze een Ansaldootje doen bedoel je?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:02 schreef b2py het volgende:
Heeft Eurostar het vertrouwen al opgezegd in Siemens?
Verbaasd me niks, wordt alleen maar erger. De capaciteit in Krefeld is op dit moment ontoereikend, ze zitten al jaren om gekwalificeerd personeel te springen. Fijn dat Bombardier in Aken door kan gaan maar die hadden ze goed kunnen gebruiken bij Siemensquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:47 schreef James1988 het volgende:
Duitse degelijkheid? Dat valt wel tegen. De 10 Velaro's die Eurostar had besteld, zullen later worden geleverd dan gepland. Hoeveel later durft Siemens niet te zeggen: "we hebben het onderschat"
Nicequote:Op dinsdag 23 april 2013 09:09 schreef dennistd het volgende:
Op de Watergraafsmeer is weer een kraan geplaatst voor de afvoer van Plan V. Schijnbaar gaat dit dus ook weer van start.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:15 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Omdat ze een Ansaldootje doen bedoel je?
Opleiding machinisten voor Almelo-Mariënberg?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:22 schreef Peterselieman het volgende:
Er staan vier Lintjes in Groningen geparkeerd. Geen idee waarom
dan heb je aan eentje genoeg toch? Terwijl de andere stellen een voor een in revisie gaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Opleiding machinisten voor Almelo-Mariënberg?
Dan nog kun je het onderstation selectief maken, zodat het OS eerder afschakelt dan dat het licht uitgaat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
In de provincie Girona zijn er wel vaker problemen met de energievoorziening. Een hoogspanningskabel die nodig is om het gebied (en de HSL) van voldoende energie te voorzien is nog niet operationeel (verwachting: 2014). Pas als die kabel is opgeleverd zal er voldoende energie zijn om blackouts te voorkomen en meer HSTs tegelijkertijd te laten rijden. bron
Met een kristallen bol, kop of munt en tarot.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:32 schreef toblorone het volgende:
Heeft iemand toevallig een idee hoe de prijs van een internationaal treinticket tot stand komt?
prijzen van vliegtickets worden vastgesteld door statistische data (zoeken naar hotels? dus jij gaat een ticket kopen! (prijs+50 euro))) die ingekocht is bij Google, neem aan dat het bij internationale treinreizen ook wel zo zal gaan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met een kristallen bol, kop of munt en tarot.
nog onbekend of er morgen niet meer gestaakt wordt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:14 schreef Peterselieman het volgende:
staking bij DB Schenker: http://nos.nl/artikel/498740-staking-bij-railtransporteur.html
Niet meer naar Van Simmeren dus in Groningen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
De V'tjes die afgevoerd worden hoeven geen lange weg af te leggen, want ze gaan vanaf de Meer naar HKS in Westhaven. Ritje van een half uur.
Volgens Op de Rails niet nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Niet meer naar Van Simmeren dus in Groningen?
hebben NS en ProRail wel een reden minder om de vertragingen op af te kunnen schuivenquote:
ook DAAR kan best een neut op genomen wordenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hebben NS en ProRail wel een reden minder om de vertragingen op af te kunnen schuiven
weet niet of ze er in HGB IV en de Inktpot blij mee zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook DAAR kan best een neut op genomen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |