PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
full silver. Speel de afgelopen weken alleen maar met silvers eigenlijk en win dan echt zeker 7 van de 8 wedstrijdenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Speel je dan full silver of combi?
Met mijn 3 non-shiny silver CBs blijf ik ook makkelijk overeind tegen golds. Mijn 2 spitsen schieten ze er ook zo makkelijk in en mijn CAM speelt beter dan de paar gold CAMs die ik tot nu toe heb gebruikt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat roep ik hier al maanden. Wel hypocriet eigenlijk..ik jank als mensen cheaten met een custom corner ofzo, maar dit is net zo goed het abusen van kansloze dingen in dit spel.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:59 schreef ThadCastle het volgende:
De P van PSV en A van Achtkeerverliezen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef Toefjes het volgende:
Mijn meisjes en de boze tovenaar houden het aardig uit
Niks mis meequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
Pissevee speelt weer op de counter hoor
Meer kunnen ze niet met die middelmaat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
Pissevee speelt weer op de counter hoor
In principe is het gewoon een subtopper.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Meer kunnen ze niet met die middelmaat.
okquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In principe is het gewoon een subtopper.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:05 schreef TBakkert het volgende:
Marcellis strooit weer met de fantastische passes
Die van Hutchinson was sarcastisch, deze nietquote:
Wegereefquote:
Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:05 schreef TBakkert het volgende:
Hutchinson strooit weer met de fantastische passes
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben
Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is.
[..]
Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is.
Ik snap niet waarom iedereen lacht. Dit is gewoon een goede postquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Eerste keer dat ik niet moet braken om zo'n post, want hierdoor is NAC definitef veiligquote:
quote:
kans is groot dat ze er nog uitvliegen, roda teert alleen op de lange bal, wat een hopeloze boelquote:
Ze waren gisteren bij VI...die hadden destijds echt een goed team onder Stevensquote:
Staan inderdaad ook redelijk hoog in mijn lijstje noodzakelijke competitievullingquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Degradatie voor Roda lijkt me een goede zaak. Niemand zal ze missen.
Klopt ja..maar het blijven Limburgers.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze waren gisteren bij VI...die hadden destijds echt een goed team onder Stevens
roda jc, vvv, willem II. is te hopen dat ze er allemaal uitvliegenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Staan inderdaad ook redelijk hoog in mijn lijstje noodzakelijke competitievulling
Van Hoogdalem met die niet grappige grapquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja..maar het blijven Limburgers.
Wel duffe gasten allemaal zeg..al die droge opmerkingen waarbij de hele studio stil bleef
VVV heeft een prachtig stadion, een van de leukste stadions om als uitsupporter te komen. En Willem 2 mag best blijven, want een leuke derby (en gegarandeerd punten in de pocketquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
roda jc, vvv, willem II. is te hopen dat ze er allemaal uitvliegen
Gewoon heel dat Limburg afstotenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
roda jc, vvv, willem II. is te hopen dat ze er allemaal uitvliegen
Limburg proppen ze maar bij belgie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon heel dat Limburg afstotenMissen we niks aan. Natuurrampen en heel veel werkloosheid daar. Geldverslindende provincie
Precies. Vroeger verdienden we nog wat aan hun mijnen, tegenwoordig voelt het aan als een wormvormig aanhangselquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon heel dat Limburg afstotenMissen we niks aan. Natuurrampen en heel veel werkloosheid daar. Geldverslindende provincie
Sowieso verdient cambuur het wel eens, vorig jaar waren ze er ook dichtbij om VVV er uit te flikkerequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef vandermar het volgende:
Paar jaar terug tegen Cambuur hadden ze moeten degraderen, ware het niet dat ze geholpen werden door de knjb. Echt vreselijk opzichtig was dat
Er zijn veel schapen in NL héquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Adam Maher gespot trouwens vanmiddag
Ja fucking laatste minuutquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso verdient cambuur het wel eens, vorig jaar waren ze er ook dichtbij om VVV er uit te flikkere
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef TBakkert het volgende:
onterechte vrije trap ging eraan vooraf
En Sparta in de Eredivisie is ook leukquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso verdient cambuur het wel eens, vorig jaar waren ze er ook dichtbij om VVV er uit te flikkere
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
Als je een eigen bedrijf heb kan je toch de btw van producten aftrekken als je het nodig heb voor je bedrijf ?
Neequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Sparta in de Eredivisie is ook leuk
Ja duhquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
Als je een eigen bedrijf heb kan je toch de btw van producten aftrekken als je het nodig heb voor je bedrijf ?
Pingels uiteindelijk toch? Toen had ik nog centen staan op promotie van Cambuur..begin van het seizoen ofzo met een dikke odd. Toen hadden ze de hele JL leeggekochtquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef vandermar het volgende:
Paar jaar terug tegen Cambuur hadden ze moeten degraderen, ware het niet dat ze geholpen werden door de knjb. Echt vreselijk opzichtig was dat
Heb jij een eigen bedrijf dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat scheelt me 86 euro op mijn nieuwe PC
Want jij hebt een eigen bedrijfquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat scheelt me 86 euro op mijn nieuwe PC
quote:
Nu staan ze zoog hoog omdat Agovv en veendam failliet zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pingels uiteindelijk toch? Toen had ik nog centen staan op promotie van Cambuur..begin van het seizoen ofzo met een dikke odd. Toen hadden ze de hele JL leeggekocht
6 punten cadeau van Veendam ja, maar het jaar dat Oss degradeerde werden ze juist genaaid door faillissementen en net-niet faillissementenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu staan ze zoog hoog omdat Agovv en veendam failliet zijn
quote:
ja, uit een onterechte vrije trap helaasquote:
Maar houden tot na de prijsdaling?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nah, heb geen teams waar hij makkelijk inpast...
Dat zou ik wel aanraden jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar houden tot na de prijsdaling?
Zodat hij dan lekker weinig waard is?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar houden tot na de prijsdaling?
Nee die gaat wel weer stijgen. Geen TOTY ofzo en gewoon een goeie verdediger. Was vorige keer ook bij TOTY.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zodat hij dan lekker weinig waard is?
Ik denk dat de prijzen daarna snel weer omhoog gaan hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zodat hij dan lekker weinig waard is?
Tja...wat is wijsheid? Nu cashen, of weken wachten op misschien 20k extra...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee die gaat wel weer stijgen. Geen TOTY ofzo en gewoon een goeie verdediger. Was vorige keer ook bij TOTY.
Truequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja...wat is wijsheid? Nu cashen, of weken wachten op misschien 20k extra...
Vorig jaar bedoel je? Nee hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee die gaat wel weer stijgen. Geen TOTY ofzo en gewoon een goeie verdediger. Was vorige keer ook bij TOTY.
Bedoel ik niet hoorquote:
Ik zat laatst te rekenen: schat dat ik er nu 700 heb geopend (allemaal silvers van 2,5k). 1x een IF (Zweedse LB of RB), een De Sciglio (toen die nog 25k was), en nu dus deze. En wat meuk onder de 10k natuurlijkquote:
25 euro. ook 20 euro heb je ze wel...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef BDIL het volgende:
Hoeveel ben je kwijt voor een kaartje bij AZ ?
Gaat voor 9000 8000quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet?![]()
Denk dat ik mijn Kouyate toch maar ga verkopen.
nee maar mijn vader wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij een eigen bedrijf dan?
Ik heb geen idee hoeveel packs ik dit jaar heb geopend maar ik had een Owusu-Abeyie, een Miyaichi en een Niang die boven de 10k waard waren (en Caulker in het begin ook) Dat is dus niet heel goed, dan doe jij het toch beter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat laatst te rekenen: schat dat ik er nu 700 heb geopend (allemaal silvers van 2,5k). 1x een IF (Zweedse LB of RB), een De Sciglio (toen die nog 25k was), en nu dus deze. En wat meuk onder de 10k natuurlijk
X300% ofzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Holy shit.Ik heb niet zoveel FUT gedaan de laatste tijd, maar die prijzen.
Is het slim om alsnog te verkopen, of zullen de prijzen weer wat herstellen?
Gewoon houden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik doe niks beter, ik heb meer gelukquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel packs ik dit jaar heb geopend maar ik had een Owusu-Abeyie, een Miyaichi en een Niang die boven de 10k waard waren (en Caulker in het begin ook) Dat is dus niet heel goed, dan doe jij het toch beter.
Nu verkopen heeft geen zin denk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Zo werken dingen dus niet. Als je pa dat ding aanschaft en BTW wil aftrekken, moet hij kunnen aantonen dat hij hem voor minstens een bepaald deel voor zijn bedrijf gebruikt.quote:
Ja hij heeft een auto maker bedrijf.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo werken dingen dus niet. Als je pa dat ding aanschaft en BTW wil aftrekken, moet hij kunnen aantonen dat hij hem voor minstens een bepaald deel voor zijn bedrijf gebruikt.
Zo kun je het ook zien. Ik heb dan weer meer geluk met bronze packs maar daar heb ik dan ook veeeeeeeeel meer van geopend.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik doe niks beter, ik heb meer geluk
Wees dan wel verstandig en laat hem dat ding met z'n eigen pas betalenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja hij heeft een auto maker bedrijf.
Zegt hij dat hij de PC gebruikt voor zijn test kast
Ja duh ik heb overal al aan gedacht hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:43 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Wees dan wel verstandig en laat hem dat ding met z'n eigen pas betalen
oke.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja duh ik heb overal al aan gedacht hoor![]()
gebruik toch nog 1% van mijn hersenen,
1% idd, meer zal het niet zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja duh ik heb overal al aan gedacht hoor![]()
gebruik toch nog 1% van mijn hersenen,
Wat ga jij nou mengenquote:
Paupers betalen geen belasting, tevens stuur ik dit topic naar de belastingdienst doorquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat ga jij nou mengen
Je ben gewoon jaloers, omdat jij wel de btw moest betalen
Durf je toch nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Paupers betalen geen belasting, tevens stuur ik dit topic naar de belastingdienst door
Sentquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
Mijn moeder heeft trouwens bij de BD gewerkt
Ik volgens mij ook welquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ken ook nog een paar mensen die bij de belanstingsdienst werken
Brabants Dagblad?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
Belastingtelefoon of secretariaat?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:52 schreef Thorb het volgende:
Door nu geen belasting te betalen hebben ze zometeen geen plek bij de sociale werkplaats voor je Djeetje.
Djeetje wordt profvoetballerquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:52 schreef Thorb het volgende:
Door nu geen belasting te betalen hebben ze zometeen geen plek bij de sociale werkplaats voor je Djeetje.
Dunno. Maar ze heeft er gewerkt.quote:
En anders Fysiotherapeutquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Djeetje wordt profvoetballer
Ja, ik ben niet zo van het klagen over scheidsrechters, maar volgens mij moet er echt een been geamputeerd worden ter plekke wilt AZ een vrije trap meekrijgen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:53 schreef vandermar het volgende:
Wat een idioot die van sichem. Az nooit een vrije trap en psv continue
O ja en massages er bij kan ik meiden masserenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Succes daarmee, hopelijk doe je dan iets normaler anders lukt het niet.
lekker al die incontinente bejaardenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O ja en massages er bij kan ik meiden masseren
Gelijk een background check op de moeder van VDM?quote:
Maatje van me is fysio. Die krijgt aan het eind van het jaar steevast van die mensen over de vloer die volgens hun ziektepakket nog een paar gratis behandelingen hebben. Dan komen ze nog even een gratis massage halenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:59 schreef vandermar het volgende:
Echt onterecht. en dan ook nog eens tegen reijnen en viergever spelen.
Standaard FIFA goal dit jaquote:
nee, AZ pakt de bekerquote:
laten we maar hopen dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
Weer een mooie goal, maar AZ lijkt nu wel besloten te hebben dat PSV hier maar moet winnen. Sinds ze de uitslag van Roda weten doen ze niks meer.
Nee aan Reijnen en Viergeverquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
Lekker AZ, dit heb je gewoon helemaal aan jezelf te danken...
Hogere passing reijnen, heniale assist manquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:05 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgend jaar zo denk ik
Viergever heeft voor de rest een prima seizoen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:05 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgend jaar zo denk ik
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hogere passing reijnen, heniale assist man
Valt ook wel mee. Ik zie geen progressie tov vorig jaar en dat mag je wel verwachten bij dat soort gasten. Nou helpt het ook niet dat hij is omringd door mongolen, maar toch..quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Viergever heeft voor de rest een prima seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheelt wel echt heel veel he: Moisander of Reijnen naast jequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Ik zie geen progressie tov vorig jaar en dat mag je wel verwachten bij dat soort gasten. Nou helpt het ook niet dat hij is omringd door mongolen, maar toch..
Sommige spelers bereiken hun PA eerder dan anderen. Dat zie je in FM ook, dus realistischquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Ik zie geen progressie tov vorig jaar en dat mag je wel verwachten bij dat soort gasten. Nou helpt het ook niet dat hij is omringd door mongolen, maar toch..
Dan heb je net 3 mooie omhalen van eigen helft gemist van AZ. 3-3 nu.quote:
Ik kom het doen voor 150 euroquote:
dit dus. Ajax is de absolute boosdoener.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Scheelt wel echt heel veel he: Moisander of Reijnen naast je
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sommige spelers bereiken hun PA eerder dan anderen. Dat zie je in FM ook, dus realistisch
Henriksen verdient een UP naar goud, maar dat wil ik eigenlijk niet ivm FUTquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je net 3 mooie omhalen van eigen helft gemist van AZ. 3-3 nu.
Er stond 55 euroquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kom het doen voor 150 euro
Zet aub een SSD erin ipv HDD
Ssd is veel beterquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er stond 55 euro
Maar is die veel beter dan ?
Wat is daar het praktisch nut van?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Henriksen was vorig jaar al gold, 76 of 77 overall dacht ik. Zoek maar op op f..head
Veel en veel sneller maar ook wat duurderquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er stond 55 euro
Maar is die veel beter dan ?
Dat zegt kabouter wesley ook altijdquote:
OPquote:
Ja, ik heb dat zinnetje overgenomenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zegt kabouter wesley ook altijd![]()
Geen plan Bquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ongeïnspireerde bagger, dat AZ zonder Altidore.
die hoort even mindere heading te hebben, kan alleen maar met knietjes inkomenquote:
Ja maar als je minimaal 500GB wilt heb je niet genoeg aan een 500 euro budget.quote:
Veel te hoog man. Hij hoort bronze te zijn maar EA heeft hem dit jaar gold gemaakt omdat mensen dan worden getrolld bij pack openings.quote:
dit dus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Veel te hoog man. Hij hoort bronze te zijn maar EA heeft hem dit jaar gold gemaakt omdat mensen dan worden getrolld bij pack openings.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Veel te hoog man. Hij hoort bronze te zijn maar EA heeft hem dit jaar gold gemaakt omdat mensen dan worden getrolld bij pack openings.
Haha heldquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik gepost als comment bij De Vrij omdat iemand vond dat hij gold moet zijn en Marcelo niet.quote:
Ja want moet al mijn video's kwijt he.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar als je minimaal 500GB wilt heb je niet genoeg aan een 500 euro budget.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja want moet al mijn porno kwijt he.
Of is dan 500GB te veel ?
Koop een externe harde schijfquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja want moet al mijn video's kwijt he.
Je kan nooit te veel schijfruimte hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja want moet al mijn video's kwijt he.
Erg professioneel, de sterkste schakel van de tegenstander in het begin van de wedstrijd van het veld proberen te trappenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:17 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had iets ergers verwacht, over de bal heen gestapt dat wel.
?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Erg professioneel, de sterkste schakel van de tegenstander in het begin van de wedstrijd van het veld proberen te trappen
90e minuut was dit ongeveerquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Erg professioneel, de sterkste schakel van de tegenstander in het begin van de wedstrijd van het veld proberen te trappen
Nu is het ineens trollenquote:
Ja idd zou wel sick zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] duurste BPL silver ooit als hij volgend jaar nog 5* heeft en als hij dan nog bij Liverpool speelt.
ga terug naar belgenlandquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Never mind, poging tot trollen
Gast, alsof ik niet zie dat die schop op Manolev is, en er in de bovenhoek 89 minuten op de teller staanquote:
Jaja, houd je maar van het domme. Ik weet wel beter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, alsof ik niet zie dat die schop op Manolev is, en er in de bovenhoek 89 minuten op de teller staan
ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hey ik zie dat dr net een big market crash was
schop op de balquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, alsof ik niet zie dat die schop op Manolev is, en er in de bovenhoek 89 minuten op de teller staan
Vilhena is best traag toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey,quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hey ik zie dat dr net een big market crash was
Ik ga hier maar niet te erg op in maar hoe weet jij dat Henriksen een groter talent is dan bv. Berget en Eikrem?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:22 schreef TBakkert het volgende:
Alleen Maher en Henriksen spelen niet zo slecht als Etiënne Reijnen. Zijn ook wel de grootste 2 talenten uit Nederland en Noorwegen...
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaja, houd je maar van het domme. Ik weet wel beter.
Valt wel mee, vaak heeft hij geen zin om te lopenquote:
Dat doe ik ook. Als iemand van gold naar silver of van silver naar bronze gaat doe ik gewoon een paar stats omlaag, waarschijnlijk doet EA dat ook.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet niet, hij heeft nu 77 dus dacht doe er wat bij
Dat is gewoon een stempel dat op hem is gedrukt. En echt niet door mij en AZ alleen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet te erg op in maar hoe weet jij dat Henriksen een groter talent is dan bv. Berget en Eikrem?
Ze hoeven hem niet op te stellen. AZ is trouwens in de markt voor Botteghin.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Az zit nog maar een seizoen aan hem vast. Wat ben ik dan blij met Mathijsen
Heereveen ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze hoeven hem niet op te stellen. AZ is trouwens in de markt voor Botteghin.
En gouweleeuw maar daar word je ook niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Botteghin en Reijnen, het succesduo van Zwolle herenigen dusquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is er met Reijnen danquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dat publiek.![]()
"Alle ballen op Reijnen!"
"Reijnen in Oranje, oh oh oh oh oh"
Ja, volgens mij wel, sowieso hoor je het uitvak nooit zo en de hele Benside vindt ook dat Reijnen wel weer weg magquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:27 schreef Tim86 het volgende:
Dat is toch gewoon het AZ publiek..niet het PSV publiek? Die hoor je nooit namelijk.
Binnenkort in Oranje, stoereboiiquote:
Twee schoffelaars die traag zijn en niet kunnen voetballenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Botteghin en Reijnen, het succesduo van Zwolle herenigen dus
huilie huilie, was eerst gewoon de balquote:
Botteghin is IRL wel een stuk sneller dan op FUTquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Twee schoffelaars die traag zijn en niet kunnen voetballen
VDM laat geen kans onbenut om Botteghin af te zeiken. Gelukkig weet ik wel beterquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Botteghin is IRL wel een stuk sneller dan op FUT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |