PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
full silver. Speel de afgelopen weken alleen maar met silvers eigenlijk en win dan echt zeker 7 van de 8 wedstrijdenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Speel je dan full silver of combi?
Met mijn 3 non-shiny silver CBs blijf ik ook makkelijk overeind tegen golds. Mijn 2 spitsen schieten ze er ook zo makkelijk in en mijn CAM speelt beter dan de paar gold CAMs die ik tot nu toe heb gebruikt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat roep ik hier al maanden. Wel hypocriet eigenlijk..ik jank als mensen cheaten met een custom corner ofzo, maar dit is net zo goed het abusen van kansloze dingen in dit spel.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:59 schreef ThadCastle het volgende:
De P van PSV en A van Achtkeerverliezen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef Toefjes het volgende:
Mijn meisjes en de boze tovenaar houden het aardig uit
Niks mis meequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
Pissevee speelt weer op de counter hoor
Meer kunnen ze niet met die middelmaat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
Pissevee speelt weer op de counter hoor
In principe is het gewoon een subtopper.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Meer kunnen ze niet met die middelmaat.
okquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In principe is het gewoon een subtopper.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:05 schreef TBakkert het volgende:
Marcellis strooit weer met de fantastische passes
Die van Hutchinson was sarcastisch, deze nietquote:
Wegereefquote:
Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:05 schreef TBakkert het volgende:
Hutchinson strooit weer met de fantastische passes
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben
Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is.
[..]
Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is.
Ik snap niet waarom iedereen lacht. Dit is gewoon een goede postquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Eerste keer dat ik niet moet braken om zo'n post, want hierdoor is NAC definitef veiligquote:
quote:
kans is groot dat ze er nog uitvliegen, roda teert alleen op de lange bal, wat een hopeloze boelquote:
Ze waren gisteren bij VI...die hadden destijds echt een goed team onder Stevensquote:
Staan inderdaad ook redelijk hoog in mijn lijstje noodzakelijke competitievullingquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Degradatie voor Roda lijkt me een goede zaak. Niemand zal ze missen.
Klopt ja..maar het blijven Limburgers.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze waren gisteren bij VI...die hadden destijds echt een goed team onder Stevens
roda jc, vvv, willem II. is te hopen dat ze er allemaal uitvliegenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Staan inderdaad ook redelijk hoog in mijn lijstje noodzakelijke competitievulling
Van Hoogdalem met die niet grappige grapquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja..maar het blijven Limburgers.
Wel duffe gasten allemaal zeg..al die droge opmerkingen waarbij de hele studio stil bleef
VVV heeft een prachtig stadion, een van de leukste stadions om als uitsupporter te komen. En Willem 2 mag best blijven, want een leuke derby (en gegarandeerd punten in de pocketquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
roda jc, vvv, willem II. is te hopen dat ze er allemaal uitvliegen
Gewoon heel dat Limburg afstotenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
roda jc, vvv, willem II. is te hopen dat ze er allemaal uitvliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |