Ja ga ik ook doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je beter na de patat hardlopen
ik word net uitgemaakt voor gaylord, dus ik mag hier ook over voetbal pratenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je mag hier niet over voetbal praten. Vinden ze eng
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen die voetbal eng vinden
MIJN TEAMPJE IS KAMPIOEN MENSCHEN. IK BEN ZO'N GOEDE TRAINSTER.
quote:
Ze zijn allemaal groter dan jij?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen die voetbal eng vinden
MIJN TEAMPJE IS KAMPIOEN MENSCHEN. IK BEN ZO'N GOEDE TRAINSTER.
Jij kan je meet vergeten nuquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal groter dan jij?
neequote:Op zaterdag 20 april 2013 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal groter dan jij?
en ditquote:
Je weet toch dat ik het niet meen liefj0n?quote:
Meehelpenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:07 schreef Typisch het volgende:
jongens hoe moet ik een vrouw sneller laten koken?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het niet meen liefj0n?
quote:
Dan moet je maar hopen op het beste. Gelijk dumpen als ze het verpest heeft en pizza`tje bestellen #yoloquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde de frituur aan slingeren ''nee nee we gaan gezond eten''. Dus nu is ze koken.
Nee man, het is een top chick.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je maar hopen op het beste. Gelijk dumpen als ze het verpest heeft en pizza`tje bestellen #yolo
pizzaatjequote:Op zaterdag 20 april 2013 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je maar hopen op het beste. Gelijk dumpen als ze het verpest heeft en pizza`tje bestellen #yolo
Gaat ze ook mee naar de Kuip?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, het is een top chick.
meestal dan.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''The comments are disabled''![]()
[ afbeelding ]
Sorry mevrouw van Dalequote:
Ik twijfelde of pizza'tje klopte, maar het is echt pizzaatje wat ik er echt raar uit vind zienquote:
Geen echte die-hard dus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Zelfs for teh lulz een Feyenoord shirtje aantrekken doet ze al niet.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen echte die-hard dus.
Naja ik ook niet, ik heb weleens met een ajax-shirtje rondgelopen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen echte die-hard dus.
Naja ik ook niet, ik heb weleens met een ajax-shirtje rondgelopen
Ja vriend van me paar jaar geleden wilde perse dat ik meeging naar Ajaxquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vriend van me paar jaar geleden wilde perse dat ik meeging naar AjaxNouja, het was dat ze Europees speelde, anders had ik het niet gedaan
Zelfs naar Ajax droeg ik geen Ajax-shirt hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vriend van me paar jaar geleden wilde perse dat ik meeging naar AjaxNouja, het was dat ze Europees speelde, anders had ik het niet gedaan
Het was alleen maar voor op de fotoquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zelfs naar Ajax droeg ik geen Ajax-shirt hoor
verbrandenquote:
Nou ik heb als Feyenoorder meer met Ajax dan met PSV in ieder gevalquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik heb als Feyenoorder meer met Ajax dan met PSV in ieder geval
Je kunt hetquote:
Goed verhaal. lekker kort ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=U4rb8dZ-E4JMhM&tbnid=M-re0CuDs650FM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.tumblr.com%2Ftagged%2Fstop%2520gif&ei=KcByUZTMI6nT0QXGoIHgAw&psig=AFQjCNHq3dn1iIeAq_VOsIKW89Xz4s7tQw&ust=1366561176612839]afbeelding[/url] ]
Jij niet dan?quote:
wat ben je aan het doen dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is wel zwaar vanaf 11 uur
Ja true. Moest gisteren van 6.45-17. Ook geen pretjequote:Op zaterdag 20 april 2013 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is wel zwaar vanaf 11 uur
mja moet eerlijk zeggen dat ik het fijner vind om de hele dag te staan en heen en weer te lopen dan op je gat te zittenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja true. Moest gisteren van 6.45-17. Ook geen pretje
Heeft lang geduurt jaquote:
lekker gefietst vandaagquote:
Racefiets of gewoon op je gemakje?quote:
hallonquote:
Nou, als je heel de tijd loopt, staat, tilt, en andere bewegingen maakt dan krijg je ook last van je rug, benen, voeten enzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja moet eerlijk zeggen dat ik het fijner vind om de hele dag te staan en heen en weer te lopen dan op je gat te zittenkrijg zo'n last van mijn benen en rug
racefiets, 140 mmquote:
hoi hoiquote:
nou op stage til ik zakken van 15 kg enzovoorts en dan heb ik bijna nooit last van mijn rug, maar hier achter de kassa welquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, als je heel de tijd loopt, staat, tilt, en andere bewegingen maakt dan krijg je ook last van je rug, benen, voeten enzo
Nicequote:
huh apartquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou op stage til ik zakken van 15 kg enzovoorts en dan heb ik bijna nooit last van mijn rug, maar hier achter de kassa wel
140 km, typfoutjequote:Op zaterdag 20 april 2013 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiceIk vind het bij tijd en wijle ook wel erg leuk, maar ook weer hele periodes niet dus dan is het zonde om er 1 aan te schaffen
Hoeveel km heb je gefietst?
ja logisch wel, is ook vermoeiend de broodafdelingquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
huh apartnaja ik heb ook niet echt last van mn rug, meer van benen en vooral voeten
jupquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja logisch wel, is ook vermoeiend de broodafdeling
Netjes. Hoelang over gedaan?quote:
Waddup?quote:
Ten eerste ziek, das al kut, maar m'n humeur is ook gewoon drie keer niks, de afgelopen tijd al overigens sinds het einde van m'n relatie begin deze maandquote:
Lees hier bovenquote:
Hm, nog niet helemaal overheen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ten eerste ziek, das al kut, maar m'n humeur is ook gewoon drie keer niks, de afgelopen tijd al overigens sinds het einde van m'n relatie begin deze maand
[..]
Lees hier boven
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ten eerste ziek, das al kut, maar m'n humeur is ook gewoon drie keer niks, de afgelopen tijd al overigens sinds het einde van m'n relatie begin deze maand
[..]
Lees hier boven
Nope, vrees van niet. Daarbij ben ik het gevoelige type en dan ben je echt de spreekwoordelijke lulquote:
Tijd heeft het zeker nodig, en ja uiteindelijk zal alles goed komen maar kan niet zeggen dat ik dat nu besef.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geef het wat tijd, weet niet hoe het uit is gegaan, maar gaat vanzelf weer goed
Mwah. een maand is nog heel vers, of je nou gevoelig bent of niet. Probeer gewoon zoveel mogelijk afleiding te zoekenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope, vrees van niet. Daarbij ben ik het gevoelige type en dan ben je echt de spreekwoordelijke lul
[..]
Tijd heeft het zeker nodig, en ja uiteindelijk zal alles goed komen maar kan niet zeggen dat ik dat nu besef.
Sletjequote:
2.5 weken al helemaalquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. een maand is nog heel vers, of je nou gevoelig bent of niet. Probeer gewoon zoveel mogelijk afleiding te zoeken
Dat kan je ook als afleiding zienquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2.5 weken al helemaalafleiding heb ik momenteel weinig tijd voor, ik heb het stervensdruk eigenlijk omdat de examens er nu echt snel aankomen...
Nee maar je moet het ook wel positief bekijken, nu kan je je vol daarop storten.quote:
Das waar... thanksquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar je moet het ook wel positief bekijken, nu kan je je vol daarop storten.
Omdat?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij slet.
[..]
Omdat jij de slet bent.![]()
![]()
en VA, zie hierboven
Ik zit op een ellenlange dryspell hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij slet.
[..]
Omdat jij de slet bent.![]()
![]()
en VA, zie hierboven
quote:
Waarom zo serieus?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit op een ellenlange dryspell hoor
quote:
hoiquote:
Dus ben ik maar een slet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik zag het woord slet ergens hierboven staan toen ik op dit topic klikte. En toen had ik dat achter hallo gezet.
quote:
420 yolo blazeitquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Hoi mag ik voor een vijfje aan White Widow?''
Of sta ik dan voor lul? Ik wil kush halen als een baas
heul welquote:
Ik begrijp het, maar ik weiger.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan 'zeg sorry'.
Mij ook.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Valt me toch mee dat jij het begrijpt.
Wie de neuk ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Valt me toch mee dat jij het begrijpt.
Kloptquote:
OOK, WIE NOG MEER DAN?quote:
jij lurkt niet goed op FOK!quote:
Klopt ook. Ik ken alleen julliequote:
quote:
quote:
Oh, ik ben ook niet zo bekend verder. Ben nog vrij nieuw hierquote:
quote:
Vindt je mijn OP niet mooi?XDquote:
Nee, jouw `koekje bij de theequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je hebt je tussendoortje in de OP gezet?
HAHHAHAHAHHAAHHAHAHA ZO GRAPPIG HAHAHHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHHAAHHAHA KENSER ZELDEN ZO GELACHEN HAHAHAHAHHAAHHAHAHAquote:
Spring eens op de A1 of zo. Joe.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHHAAHHAHAHA ZO GRAPPIG HAHAHHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHHAAHHAHA KENSER ZELDEN ZO GELACHEN HAHAHAHAHHAAHHAHAHA
oh al die kensergrappige mensen hier die denken mij te confronteren met mijn lichaamsbouwquote:
Dikkerds die homo's haten. Correctie. Dikkertjes zijn best leukquote:
Gast al balde je dierenquote:
hou eens even op met je kenser, als je dan een grote jongen bent zeg je gewoon kankerquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh al die kensergrappige mensen hier die denken mij te confronteren met mijn lichaamsbouw
en al die voorspelbare shit enzo
Want?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hou eens even op met je kenser, als je dan een grote jongen bent zeg je gewoon kanker
Nou ik zeg toch ook geen eeds ofzo?quote:
Noh, ik haat geen homo's dat is iets wat etsu in zijn hoofd gepraat heeftquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
Even voor mijn beeld: haat Hamtaro homo's? Ja?
Leg me eens uit hoe je iets in je hoofd praat? Doe je dan je oren dicht en praat je met je lippen gesloten? Of zo?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Noh, ik haat geen homo's dat is iets wat etsu in zijn hoofd gepraat heeft
Ik lach je uit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gast al balde je dieren![]()
die grapjes over mijn lichaam zijn oud en kktriest
alsof je met niets beters kunt komen
Je snapt dondersgoed wat ik bedoelquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe je iets in je hoofd praat? Doe je dan je oren dicht en praat je met je lippen gesloten? Of zo?
Dat is vrij verkeerd op. Ik ben anders dan anderen, niet dat hetero's anders zijn dan homo's... je snapt..quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit ja.
Mensen niet kunnen accepteren omdat ze anders dan jij zijn
Hoe dik is-ie eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:16 schreef Ezell het volgende:
Best sneu dat jullie Wietparkiet, of hij nou homo's haat of niet, te 'confronteren' met zijn lichaamsbouw.
ik hou nog altijd van hemquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:16 schreef Ezell het volgende:
Best sneu dat jullie Wietparkiet, of hij nou homo's haat of niet, te 'confronteren' met zijn lichaamsbouw.
Best sneu om mij voor slet uit te maken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:16 schreef Ezell het volgende:
Dit, verder aardige gast, met zijn lichaam krijg ik toch nooit iets te makenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:16 schreef Ezell het volgende:
Okee ik wou al posten dat ik dat zo niet bedoelde en bij deze mijn excusesquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is vrij verkeerd op. Ik ben anders dan anderen, niet dat hetero's anders zijn dan homo's... je snapt..
Wie is DV?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Best sneu om mij voor slet uit te maken.
Ik neuk dan wel met DV, maar dat maakt mij geen slet.
Ga weg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, hier zijn mijn favoriete homo's!
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Best sneu om mij voor slet uit te maken.
Ik neuk dan wel met DV, maar dat maakt mij geen slet.
Whut?quote:
Ja ja, fijn dat je haptquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee ik wou al posten dat ik dat zo niet bedoelde en bij deze mijn excuses![]()
Ik bedoelde dat jullie een andere seksuele geaardheid hebben
en ook dit zal er stom uitkomen maar serieus ik bedoel het niet slecht.
ik moedig homo's alleen maar aan omdat ze er voor uitkomen
lekker laten gaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:16 schreef Ezell het volgende:
Best sneu dat jullie Wietparkiet, of hij nou homo's haat of niet, 'confronteren' met zijn lichaamsbouw.
Ow. Heeft 0596slet een piemelquote:
Serieus op reagerenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]Gast, als je even terugleest zie je dat het een grapje was.
zo rol ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Heeft 0596slet een piemel! Het is ook van alle markten thuis
Blijf van d'r af.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Heeft 0596slet een piemel! Het is ook van alle markten thuis
Doe die standaard PI weg of ik kom vanavond nog langsquote:
In Rotterdam? Prima!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe die standaard PI weg of ik kom vanavond nog langs
Blijf van 'm af.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe die standaard PI weg of ik kom vanavond nog langs
STU!quote:
Ja oké, maar ik heb zo'n ontzettende hekel aan dat soort gedrag.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker laten gaan![]()
dat sneue gedrag over mijn gewicht moeten ze lekker zelf weten,
getuigt wel een beetje van een tekortkoming
waddup?quote:
Je bent zelf ook dik, geef maar toequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik heb zo'n ontzettende hekel aan dat soort gedrag.![]()
Not much. Lekker rustige dag. Mooi weer hier en weekendquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn eigen vader negeert me op whatsapp
Hij is wel lekker bezig zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zelfde hier, ik verveel mequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not much. Lekker rustige dag. Mooi weer hier en weekend
How are you?
ja maar dikke mensen zijn toch de kanker van de maatschappij en zoquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik heb zo'n ontzettende hekel aan dat soort gedrag.![]()
Hij is elders aan het sletten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat is wel jammer. Ga je misschien vanavond nog iets leuks doen though?quote:
Alles goed? Alweer aan het werk trouwens?quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
omg ik was even terug aan het lezen en ik dacht van ooh straks wat glitterplaatjes erin gooien, maar toen was LB daar al
Ja, heb de hele week gewerkt. Hier gaat het overigens prima, thanks!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles goed? Alweer aan het werk trouwens?
Superquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
omg ik was even terug aan het lezen en ik dacht van ooh straks wat glitterplaatjes erin gooien, maar toen was LB daar al
wat doet je denken dat Jordy mijn lotgenoot is dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:24 schreef Etsu het volgende:
Wietparkiet, je lotgenoot, Jordy, heeft zich aangemeld.
Ik zie homosex bij huntweeënquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:24 schreef Etsu het volgende:
Wietparkiet, je lotgenoot, Jordy, heeft zich aangemeld.
Goed gedaanquote:
Kom op. Jij moet niet denken aan mossels al is het nog zo..quote:
Ja ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
die poes in die banaan
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Willen jullie beide ff kappen met zeiken over elkaar? Doe dat maar via dm of pm ofzo
Ik had hem al eerder gepost voor tax, geen idee waaromquote:
Hoe prom en tax doen is ook bijzonder hinderlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Willen jullie beide ff kappen met zeiken over elkaar? Doe dat maar via dm of pm ofzo
Jup, heb me al uitgeschreven, ga volgend jaar waarschijnlijk in Enschede studerenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, heb de hele week gewerkt. Hier gaat het overigens prima, thanks!
En met jou? Al definitief een besluit genomen over je studie?
Jij bent een en al hinderquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe prom en tax doen is ook bijzonder hinderlijk
Dat heb je goed voor elkaar met je urenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, heb me al uitgeschreven, ga volgend jaar waarschijnlijk in Enschede studeren
En vanaf volgende week 30 p/week bij de AH
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:26 schreef Etsu het volgende:
René, ga terug naar je eigen SC, we appen nog wel, dan is het hier weer normaal. xoxo
Pardon?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:26 schreef Etsu het volgende:
René, ga terug naar je eigen SC, we appen nog wel, dan is het hier weer normaal. xoxo
Ja gaat welquote:
Neequote:
Ik lees alleen maar dat alle meisjes/vrouwen in NL tegenwoordig hardlopen. Een trendquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gaat wel
Straks lekker hardlopen
Homo's ook? Net haatte je nog homo's.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Pardon?
Iedereen is hier welkom
lsd feestjequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
jeeej net gebeld voor werk
dinsdag vindicat feestje en donderdag LSD feestje
daarna werken op nacht van oranje, koninginnedag en bevrijdingsfestival assen
moneymoneymoneyy
Allemaal ja? Dat zou nog eens leuk zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar dat alle meisjes/vrouwen in NL tegenwoordig hardlopen. Een trend
Goed bezig hoor
deze gifquote:
Kunst en techniek, lijkt een beetje op CMD, wat ik eerst deed, maar je kan je beter specialiserenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb je goed voor elkaar met je uren![]()
Wat ga je studeren?
Ik heb heel vaak dat ik geen ontbijt neem. Dan is een Chinees, take-away meal, mijn ontbijtquote:
Ik lag tot half een ofzo in bed. En daarna heb ik geen zin gehad om te etenquote:
Ik hoop dat het bevalt straksquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kunst en techniek, lijkt een beetje op CMD, wat ik eerst deed, maar je kan je beter specialiseren
Ik om 1 uur.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:29 schreef Renesite het volgende:
Ik was om half 8 al wakker! Ben al 12 uur op.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik geen ontbijt neem. Dan is een Chinees, take-away meal, mijn ontbijt
Ja maar nu heb ik dus honger opeensquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een uurtje geleden m'n ontbijt gehad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik lag tot half een ofzo in bed. En daarna heb ik geen zin gehad om te eten
Stuur dan ergens een berichtje.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |