SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bier kan altijd, in de douche, tijdens seks, op de bank, achter de pc, in de kroeg, op het terras, tijdens het sporten, tijdens het studeren
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache apre una nuova birra di frumento
Tnxquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy, is nu hier. Engel, groetjes terug
Niet veel >> mijn was ophangen, biertje open trekken en daarna weet ik het nog nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat ga jij vanmiddag nog doen trouwens?
met een b is dat eerste sowieso een wijvenbier jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
WeiBbier is anders dan een Weizen
In Weizenbier wordt minder hop gebruikt waardoor de smaak minder bitter is. Bovendien worden er ook geen kruiden aan toegevoegd. Een ander belangrijk verschil is dat de tarwe in witbier niet gemout is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:31 schreef Adames het volgende:
[..]
met een b is dat eerste sowieso een wijvenbier ja
ordinaire bootycall?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet veel >> mijn was ophangen, biertje open trekken en daarna weet ik het nog niet
ook saaiquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bootycall?
Nee man.... ik ga straks wel bellen maar dat is om te stappen
leuk wikipedia artikel, maar niet helemaal waar. daarvoor zijn er te veel nuances en regionale gebruiken. maar het ging me om die b, die staat zo raar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In Weizenbier wordt minder hop gebruikt waardoor de smaak minder bitter is. Bovendien worden er ook geen kruiden aan toegevoegd. Een ander belangrijk verschil is dat de tarwe in witbier niet gemout is.
Ik kan moeilijk een ringel s doen ofwelquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:34 schreef Adames het volgende:
[..]
leuk wikipedia artikel, maar niet helemaal waar. daarvoor zijn er te veel nuances en regionale gebruiken. maar het ging me om die b, die staat zo raar.
doe dan dubbel squote:Op zaterdag 20 april 2013 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een ringel s doen ofwel
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, vet saai man![]()
Gelukkig weet ik nog niet wat, waar en hoe enzo.... dat spices it up![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verstopt, mag je komen grabbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |